Arena będzie składać się z kilku pomieszczeń, których będzie można się chować, będą też tam umieszczone miejsca w których pojawiać się broń, amunicja i losowe rzeczy (np. teleporter, pancerz, celownik)

Zasady:
a) standardowo w ciągu tury można ruszyć się przez trzy strefy (pomieszczenia będą składać się ze stref)
b) ruchy są symultaniczne - wszyscy piszą akcje - ja na koniec oceniam
c) na start otrzymujecie jedną losowo stworzoną przez siebie broń - reszta idzie do miejsc, w których się będzie ona pojawiać.
d) do broni trzeba mieć amunicje - każda z waszych broni, będzie potrzebowała innego typu amunicji ( dla rozgraniczenia będzie to amunicja typu A, B, C) - po jednym egzemplarzu macie na start.
e) broń - którą się podnosi jest już załadowana
f) w pomieszczeniach będzie można spotkać różne elementy, które można będzie wykorzystać:
- lekkie zasłony - dają lekką ochronę i mogą się zniszczyć - (meble, aparatura w laboratorium, kaktusy)
- ciężkie zasłony- praktycznie nie do ruszenia (kamień w jaskini, drzewo, nagrobek, ściany pomieszczeń)
- materiały wybuchowe (wybuchają)
- przeszkody terenowe (woda, ruchome piaski, dziury)
- skróty (trzeba odkryć)
g) pomieszczenia mogą zmieniać wystrój gdy się je opuści, ale nie tracą swej funkcji.
h) życie oznaczane będzie w punktach (10hp)
i) na koniec liczy się liczba fragów i przeżycie walki
j) przy projektowaniu broni potrzebny jest min. maxymalny dmg( w punktach max 3hp), zasięg (pola) i ilość amunicji, którą pochłania, do tego cechy specjalne
h) można mieć przy sobie max. 2 bronie - jedna w ręku, druga na plecach
k) kolejność akcji ( w jakich będą one rozpatrywane) będą zależeć od kolejki waszych postów - czyli kto pierwszy ten lepszy - tak też będzie rozstrzygane pierwszeństwo fragów.

i) Odpis podsumowujący będzie prawdopodobnie jeden raz w tygodniu o mniejwiecej określonej godzinie. Chyba, że wszyscy odpiszą - wtedy akcja może przyśpieszyć.
Podrzucę parę rodzajów mechanik broni dla przykładu(ale liczę też na waszą inwencje):
- Celownik laserowy - po strzale inny zawodnik jest oznaczony - następny strzał zada mu więcej obrażeń.
- Podpalenie - W następnej turze gracz otrzymuje obrażenia
- Odepchnięcie/Przyciągniecie - odpycha/przyciąga gracza np. o jedną strefę (można to również traktować jako dodatkowy ruch w przypadku siebie)
- Obszarowy atak
- Strzelanie w kilka celów
- Broń do walki wręcz (trzeba znaleźć się na tym samym polu co przeciwnik)