To tak, gracz zakładałby temat Ciążę i Porody gdzie wypisywałby pary, u których chce by pojawiło się dziecko. Specjalny GM od tego (mogę nim być nawet ja) wypisywałby ciąże, a osiem miesięcy później dzieci (ciążę rozpozna się dopiero po miesiącu w tej epoce). Następnie ustalałby która postaci umiera, bądź przeżywa.
Jeśli chcecie, to mogę ustalić zasady losowania ciąż, porodów i śmierci.
System ciąż, porodów i zgonów
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: System ciąż, porodów i zgonów
Jak MG uzna, że urodziło się dzieciątko to sam to zaproponuje.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: System ciąż, porodów i zgonów
Ale przecież gracz może zaznaczyć, że chce dziecko i że para robi "to" np. częściej lub szukają wsparcia u różnych medyków itp. Co wtedy?
- Liadan
- Posty: 1018
- Rejestracja: 2013-03-01, 18:06
- Tytuł: Matka Gąska
Re: System ciąż, porodów i zgonów
Chyba niepotrzebnie tak komplikujecie. Wystarczy, że gracz sam dopisze dzieci. Najwyżej MG je w jakiś sposób uśmierci (jakiś wypadek na polowaniu czy inne zapalenie płuc się trafi) i po sprawie.