STATYSTYKA ŚMIERCI POSTACI:
Vulgaris:
Śmierć naturalna - 46% zgonów
Śmierć na wyprawie wojennej - 46% zgonów
Śmierć podczas dworskich intryg - 8% zgonów
Shitkicker:
Śmierć naturalna - 50% zgonów
Śmierć na wyprawie wojennej - 25% zgonów
Śmierć podczas porodu - 12,5% zgonów
Śmierć od skrytobójstw - 12,5% zgonów
Methtopan:
Śmierć naturalna - 44% zgonów
Śmierć na wyprawie wojennej - 39% zgonów
Śmierć podczas dworskich intryg - 11% zgonów
Śmierć od skrytobójstw - 6% zgonów
Kręcigon:
Śmierć naturalna - 62,5% zgonów
Śmierć od skrytobójstw - 25% zgonów
Śmierć od nieudanych własnych skryboójstw - 12,5%
Khnagan:
Śmierć naturalna - 62,5% zgonów
Śmierć na wyprawie wojennej - 12,5% zgonów
Śmierć od skrytobójstw - 25% zgonów
Hawkhead:
Śmierć naturalna - 61% zgonów
Śmierć na wyprawie wojennej - 6% zgonów
Śmierć od powikłań okołoporodowych - 17% zgonów
Śmierć podczas dworskich intryg - 10% zgonów
Śmierć od skrytobójstw - 6% zgonów
Gauss:
Śmierć naturalna - 62,5% zgonów
Śmierć na wyprawie wojennej - 13% zgonów
Śmierć od powikłań okołoporodowych - 6,25% zgonów
Śmierć podczas dworskich intryg - 13% zgonów
Śmierć od skrytobójstw - 6,25% zgonów
Furioso:
Śmierć naturalna - 79% zgonów
Śmierć na wyprawie wojennej - 5% zgonów
Śmierć od skrytobójstw - 11% zgonów
Zabici przez koronawiru... zarazę - 5% zgonów
Croissants:
Śmierć naturalna - 70% zgonów
Śmierć na wyprawie wojennej - 15% zgonów
Śmierć od skrytobójstw - 15% zgonów
Aurinko:
Śmierć naturalna - 80% zgonów
Śmierć od nieudanych własnych skrytobójstw - 7%
Śmierć od skrytobójstw - 13% zgonów
Ranking rodów w których najlepiej się urodzić aby dożyć starości i nieburzliwej śmierci:
1. Aurinko (80% śmierci naturalnych)
2. Furioso (79% śmierci naturalnych)
3. Croissants (70% śmierci naturalnych)
Ranking rodów gdzie lepiej się nie rodzić bo zginiesz przed starością:
1. Methtopan (44% śmierci naturalnych)
2. Vulgaris (46% śmierci naturalnych)
3. Shitkicker (50% śmierci naturalnych)
Cechy
Najpopularniejsze cechy
Najmniej popularne cechy
Ocena epickości głosowań by Jaszczur
Dzieci
Urodziło się 331 dzieci w trakcie sesji
Punktacja w trakcie sesji
PUNKTACJA - START ROZGRYWKI:
■ Khnagan: 40 punktów
■ Kręcigonowie: 40 punktów
■ Croissants: 40 punktów
■ Gauss: 40 punktów
■ Aurinko: 40 punktów
■ Furioso: 20 punktów
■ Vulgaris: 10 punktów
■ Methtopan: 10 punktów
■ Shitkicker: 0 punktów
■ Hawkhead: 0 punktów
PUNKTACJA - I TURA:
■ Khnagan: 140 punktów
■ Gauss: 100 punktów
■ Croissants: 90 punktów
■ Furioso: 90 punktów
■ Vulgaris: 85 punktów
■ Aurinko: 75 punktów
■ Hawkhead: 70 punktów
■ Kręcigonowie: 70 punktów
■ Methtopan: 50 punktów
■ Shitkicker: 40 punktów
PUNKTACJA - II TURA:
■ Vulgaris: 240 punktów (+4)
■ Hawkhead: 240 punktów (+5)
■ Khnagan: 210 punktów (-2)
■ Gauss: 205 punktów (-2)
■ Furioso: 185 punktów (-1)
■ Methtopan: 160 punktów (+2)
■ Kręcigonowie: 155 punktów (+1)
■ Croissants: 150 punktów (-5)
■ Aurinko: 125 punktów (-3)
■ Shitkicker: 80 punktów (0)
PUNKTACJA - III TURA:
■ Vulgaris: 425 punktów (0)
■ Hawkhead: 410 punktów (0)
■ Gauss: 375 punktów (+1)
■ Methtopan: 370 punktów (+2)
■ Khnagan: 360 punktów (-2)
■ Furioso: 320 punktów (-1)
■ Aurinko: 245 punktów (+2)
■ Croissants: 235 punktów (0)
■ Kręcigonowie: 195 punktów (-2)
■ Shitkicker: 120 punktów (0)
PUNKTACJA - IV TURA:
■ Hawkhead: 765 punktów (+1)
■ Furioso: 685 punktów (+4)
■ Methtopan: 680 punktów (+1)
■ Vulgaris: 660 punktów (-3)
■ Gauss: 575 punktów (-2)
■ Aurinko: 480 punktów (+1)
■ Khnagan: 440 punktów (-2)
■ Croissants: 380 punktów (0)
■ Kręcigonowie: 300 punktów (0)
■ Shitkicker: 210 punktów (0)
PUNKTACJA - V TURA:
■ Hawkhead: 1275 punktów (0)
■ Furioso: 1050 punktów (0)
■ Methtopan: 1035 punktów (0)
■ Vulgaris: 935 punktów (0)
■ Gauss: 865 punktów (0)
■ Aurinko: 685 punktów (0)
■ Croissants: 655 punktów (+1)
■ Khnagan: 550 punktów (-1)
■ Shitkicker: 420 punktów (+1)
■ Kręcigonowie: 345 punktów (-1)
PUNKTACJA - VI TURA:
■ Hawkhead: 2120 punktów (0)
■ Furioso: 1675 punktów (0)
■ Vulgaris: 1270 punktów (+1)
■ Gauss: 1250 punktów (+1)
■ Methtopan: 1215 punktów (-2)
■ Aurinko: 1000 punktów (0)
■ Croissants: 945 punktów (0)
■ Shitkicker: 825 punktów (+1)
■ Khnagan: 695 punktów (-1)
■ Kręcigonowie: 425 punktów (0)
PUNKTACJA - VII TURA:
■ Hawkhead: 3415 punktów (0)
■ Furioso: 3135 punktów (0)
■ Gauss: 2255 punktów (+1)
■ Vulgaris: 1995 punktów (-1)
■ Shitkicker: 1770 punktów (+3)
■ Methtopan: 1460 punktów (-1)
■ Aurinko: 1440 punktów (-1)
■ Croissants: 1405 punktów (-1)
■ Khnagan: 975 punktów (0)
■ Kręcigonowie: 330 punktów (0)
PUNKTACJA - ZAKOŃCZENIE:
■ Hawkhead: 3775 punktów (0)
■ Furioso: 3415 punktów (0)
■ Gauss: 2620 punktów (0)
■ Vulgaris: 2135 punktów (0)
■ Shitkicker: 1970 punktów (0)
■ Methtopan: 1740 punktów (0)
■ Aurinko: 1590 punktów (0)
■ Croissants: 1555 punktów (0)
■ Khnagan: 1065 punktów (0)
■ Kręcigonowie: 300 punktów (0)
Różne statystyki
- Gruby
- Posty: 2593
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 64 times
Re: Różne statystyki
Logi poszczególnych rund w załączniku
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Gruby
- Posty: 2593
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 64 times
Re: Różne statystyki
Lista legend i ich modyfikatorów
Pogrubieniem zaznaczone legendy, których nikt nie zdobył
Dotknięte legendą (poród) Zdobyte modyfikatory
Legenda „Dotkniętych Naturą” (poród) Dziedziczenie cech pozytywnych +10%, szansa na chorobę dziecka -10%, szansa na śmierć dziecka -10%, szansa na tragedię w podróży -10%, szansa na nową cechę pozytywną u dziecka +10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Wilczej Krwi” (Wyprawa wojenna) Szansa na wielki tryumf +10%, szansa na średni tryumf +10%, szansa na mały tryumf +20%, szansa na udane zabójstwo +10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Dzieci Bożych” (służba klerykalna) Szansa na mały tryumf +10%, szansa na zdobyto cechę pozytywną +10%, | (poród) szansa na śmierć dziecka -10%, szansa na okaleczenie dziecka -10%, szansa na chorobę dziecka -10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Duchów Przodków” szansa +10% na obronę, (wyprawa wojenna) szansa +10% na wielki tryumf, szansa -10% na śmierć na polu bitwy, +10% do nauki cech, +10% na dziedziczenie cech pozytywnych, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Nadludzi” Szansa na spłodzenie potomka +10%, Szansa na udany atak +10%, Szansa na wielki tryumf (wyprawa wojenna) +10%, szansa na średni tryumf (dworskie intrygi) +10%, szansa na udaną obronę +10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Czterolistnej Koniczyny” plus +5% szansy na spłodzenie potomka, -5% szansy na powikłania przy porodzie, +5% szans na udany atak, +5% szans na udaną obronę, +5% szans na ucieczkę po ataku, +5% szans na mały tryumf (wyprawa wojenna), -5% szans na tragedię na polu bitwy, +5% szans na mały tryumf (dworskie intrygi), -5% szans na tragedię na salonach, +5% szans na mały tryumf (służba klerykalna), -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Wielkiej Matki” plus +10% szans na spłodzenie dziecka, -10% szans na powikłania, +5% szans na bliźnięta, -10% szans na śmierć matki, -10% szans na śmierć dziecka, -5% szans na kolejne powikłania, -20% na odnalezienie legendy
Legenda o Spaniałym i Okuratnym Warmianinie Bożym plus +10 do średniego tryumfy (dworskie intrygi), +10 do średniego tryumfu (wyprawa wojenna), -5 do tragedii (wyprawa wojenna), -10 do tragedii (dworskie intrygi), +5 do spłodzenia potomka, +5 do zabójstwa, +5 do obrony, -20% na odnalezienie legendy
Zbudowano legendę (wyprawa wojenna)
Legenda „Wilczej Krwi” (Wyprawa wojenna) Szansa na wielki tryumf +10%, szansa na średni tryumf +10%, szansa na mały tryumf +20%, szansa na udane zabójstwo +10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Błogosławionego Krzyżowca” plus +10% na średni tryumf (wyprawa wojenna), +10% na mały tryumf (wyprawa wojenna), +10% na mały tryumf (służba klerykalna), -10% na śmierć podczas tragedii na polu bitwy, -10% na okaleczenie podczas tragedii na polu bitwy, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Wielkiego Zdobywcy” plus +20% szans na wielki tryumf, +10% szans na średni tryumf (wyprawa wojenna), +10% szans na spłodzenie potomka, -10% szans na tragedię w podróży, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Krwawego Berserkera” (wyprawa wojenna) +30 szans na wielki tryumf, +30 szans na średni tryumf, +10 szans na tragedię w boju, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Kamiennego Obrońcy” plus +20 do obrony, +10 do okaleczenia zabójcy, +10 do zabicia zabójcy, +10 do uniemożliwienia ucieczki zabójcy, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Zabójcy Cieni” plus +20 do udanego ataku skrytobójczego, +20 do zabójstwa (ukryte, tajne), +10 do okaleczenia ofiary (ukryte, tajne), -20% na odnalezienie legendy
Legenda o Spaniałym i Okuratnym Warmianinie Bożym plus +10 do średniego tryumfy (dworskie intrygi), +10 do średniego tryumfu (wyprawa wojenna), -5 do tragedii (wyprawa wojenna), -10 do tragedii (dworskie intrygi), +5 do spłodzenia potomka, +5 do zabójstwa, +5 do obrony, -20% na odnalezienie legendy
Legenda o Hasasynie plus +10 do udanego ataku, +10 do ucieczki, +10 do okaleczenia, +10 do zabójstwa, +10 do średniego tryumfu na polu walki, -20% na odnalezienie legendy
Zbudowano legendę (dworskie intrygi)
Legenda „Klątw Voodoo” Szansa na tragedię na salonach -10%, Szansa na udany atak skrytobójczy +20%, +10 szansa na mały tryumf (DWORSKIE INTRYGI), +10% do tajnych akcji zabójcy przy skrytobójstwie, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Dzieci Nocy” (dworskie intrygi) +10 do szans na średni tryumf, -10 do szans na tragedię, -10 do szans na okaleczenie, -10 do szans na śmierć, +10 do szans na udany atak (skrytobójstwo), -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Zabójcy Cieni” plus +20 do udanego ataku skrytobójczego, +20 do zabójstwa (ukryte, tajne), +10 do okaleczenia ofiary (ukryte, tajne), -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Szarej Eminencji” (dworskie intrygi) +30 do szans na średni tryumf, +10 do szans na mały tryumf, -10 do szans na tragedię, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Wielkiej Matki” plus +10% szans na spłodzenie dziecka, -10% szans na powikłania, +5% szans na bliźnięta, -10% szans na śmierć matki, -10% szans na śmierć dziecka, -5% szans na kolejne powikłania, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Tysiąca Pocałunków” plus +10 szans na spłodzenie dziecka, (dworskie intrygi) +20% do średniego tryumfu, +10% do małego tryumfu, -10% do szans na okaleczenie, -20% na odnalezienie legendy
Legenda o Spaniałym i Okuratnym Warmianinie Bożym plus +10 do średniego tryumfy (dworskie intrygi), +10 do średniego tryumfu (wyprawa wojenna), -5 do tragedii (wyprawa wojenna), -10 do tragedii (dworskie intrygi), +5 do spłodzenia potomka, +5 do zabójstwa, +5 do obrony, -20% na odnalezienie legendy
Zbudowano legendę (służba klerykalnai)
Legenda „Dzieci Szatana” plus +10 do szans na udane zabójstwo, +20 do szans na zabicie zabójcy, +10 do szans na okaleczenie zabójcy, +5 do szans na mały tryumf klerykalny, +5 szans na średni tryumf wojskowy, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Dzieci Bożych” (służba klerykalna) Szansa na mały tryumf +10%, szansa na zdobyto cechę pozytywną +10%, | szansa na śmierć dziecka -10%, szansa na okaleczenie dziecka -10%, szansa na chorobę dziecka -10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Mistycznego Ascety” (służba klerykalna) szansa na mały tryumf +10%, szansa na zdobycie cechy pozytywnej w każdym wypadku +5%, szansa na zdobycie cechy negatywnej w każdym przypadku -5%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Badacza Tajemnic” (służba klerykalna) szansa na mały tryumf +10%, szansa na tragedię w podróży -10%, szansa na zdobycie pozytywnej cechy w podróży +10%
Legenda „Błogosławionego Krzyżowca” plus +10% na średni tryumf (wyprawa wojenna), +10% na mały tryumf (wyprawa wojenna), +10% na mały tryumf (służba klerykalna), -10% na śmierć podczas tragedii na polu bitwy, -10% na okaleczenie podczas tragedii na polu bitwy, -20% na odnalezienie legendy
Legenda o Cudzie leczy jednorazowo wszystkie choroby (poza agonizmem i owocem kazirodztwa) i okaleczenia, -10 do szans na chorobę w każdym przypadku. -20% szans na odnalezienie legendy
Legenda o Spaniałym i Okuratnym Warmianinie Bożym plus +10 do średniego tryumfy (dworskie intrygi), +10 do średniego tryumfu (wyprawa wojenna), -5 do tragedii (wyprawa wojenna), -10 do tragedii (dworskie intrygi), +5 do spłodzenia potomka, +5 do zabójstwa, +5 do obrony, -20% na odnalezienie legendy
Odnaleziono legendę (poszukiwanie legend)
Legenda „Dotkniętych Naturą” Dziedziczenie cech pozytywnych +10%, szansa na chorobę dziecka -10%, szansa na śmierć dziecka -10%, szansa na tragedię w podróży -10%, Nauka cech +10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Klątw Voodoo” Szansa na tragedię na salonach -10%, Szansa na udany atak skrytobójczy +20%, +10 szansa na mały tryumf (DWORSKIE INTRYGI), +10% do tajnych akcji zabójcy przy skrytobójstwie, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Dzieci Szatana” plus +10 do szans na udane zabójstwo, +20 do szans na zabicie zabójcy, +10 do szans na okaleczenie zabójcy, +5 do szans na mały tryumf klerykalny, +5 szans na średni tryumf wojskowy
Legenda „Wilczej Krwi” (Wyprawa wojenna) Szansa na wielki tryumf +10%, szansa na średni tryumf +10%, szansa na mały tryumf +20%, szansa na udane zabójstwo +10%
Legenda „Dzieci Nocy” (dworskie intrygi) +10 do szans na średni tryumf, -10 do szans na tragedię, -10 do szans na okaleczenie, -10 do szans na śmierć, +10 do szans na udany atak (skrytobójstwo), -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Okultystycznych Magów” szansa na udane zabójstwo +10%, szansa na okaleczenie celu (tajny, jawny) +10%, szansa na śmierć na polu bitwy -10%, szansa na chorobę (pole bitwy, służba zakonna) -10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Duchów Przodków” szansa +10% na obronę, (wyprawa wojenna) szansa +10% na wielki tryumf, szansa -10% na śmierć na polu bitwy, +10% do nauki cech, +10% na dziedziczenie cech pozytywnych, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Badacza Tajemnic” (służba klerykalna) szansa na mały tryumf +10%, szansa na tragedię w podróży -10%, szansa na zdobycie pozytywnej cechy w podróży +10%
Legenda „Wędrowca” Szansa na tragedię w podróży -20%, szansa na zdobycie negatywnej cechy w podróży -5%, szansa na zdobycie legendy +5%
Legenda o Spaniałym i Okuratnym Warmianinie Bożym plus +10 do średniego tryumfy (dworskie intrygi), +10 do średniego tryumfu (wyprawa wojenna), -5 do tragedii (wyprawa wojenna), -10 do tragedii (dworskie intrygi), +5 do spłodzenia potomka, +5 do zabójstwa, +5 do obrony, -20% na odnalezienie legendy
Pogrubieniem zaznaczone legendy, których nikt nie zdobył
Dotknięte legendą (poród) Zdobyte modyfikatory
Legenda „Dotkniętych Naturą” (poród) Dziedziczenie cech pozytywnych +10%, szansa na chorobę dziecka -10%, szansa na śmierć dziecka -10%, szansa na tragedię w podróży -10%, szansa na nową cechę pozytywną u dziecka +10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Wilczej Krwi” (Wyprawa wojenna) Szansa na wielki tryumf +10%, szansa na średni tryumf +10%, szansa na mały tryumf +20%, szansa na udane zabójstwo +10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Dzieci Bożych” (służba klerykalna) Szansa na mały tryumf +10%, szansa na zdobyto cechę pozytywną +10%, | (poród) szansa na śmierć dziecka -10%, szansa na okaleczenie dziecka -10%, szansa na chorobę dziecka -10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Duchów Przodków” szansa +10% na obronę, (wyprawa wojenna) szansa +10% na wielki tryumf, szansa -10% na śmierć na polu bitwy, +10% do nauki cech, +10% na dziedziczenie cech pozytywnych, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Nadludzi” Szansa na spłodzenie potomka +10%, Szansa na udany atak +10%, Szansa na wielki tryumf (wyprawa wojenna) +10%, szansa na średni tryumf (dworskie intrygi) +10%, szansa na udaną obronę +10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Czterolistnej Koniczyny” plus +5% szansy na spłodzenie potomka, -5% szansy na powikłania przy porodzie, +5% szans na udany atak, +5% szans na udaną obronę, +5% szans na ucieczkę po ataku, +5% szans na mały tryumf (wyprawa wojenna), -5% szans na tragedię na polu bitwy, +5% szans na mały tryumf (dworskie intrygi), -5% szans na tragedię na salonach, +5% szans na mały tryumf (służba klerykalna), -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Wielkiej Matki” plus +10% szans na spłodzenie dziecka, -10% szans na powikłania, +5% szans na bliźnięta, -10% szans na śmierć matki, -10% szans na śmierć dziecka, -5% szans na kolejne powikłania, -20% na odnalezienie legendy
Legenda o Spaniałym i Okuratnym Warmianinie Bożym plus +10 do średniego tryumfy (dworskie intrygi), +10 do średniego tryumfu (wyprawa wojenna), -5 do tragedii (wyprawa wojenna), -10 do tragedii (dworskie intrygi), +5 do spłodzenia potomka, +5 do zabójstwa, +5 do obrony, -20% na odnalezienie legendy
Zbudowano legendę (wyprawa wojenna)
Legenda „Wilczej Krwi” (Wyprawa wojenna) Szansa na wielki tryumf +10%, szansa na średni tryumf +10%, szansa na mały tryumf +20%, szansa na udane zabójstwo +10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Błogosławionego Krzyżowca” plus +10% na średni tryumf (wyprawa wojenna), +10% na mały tryumf (wyprawa wojenna), +10% na mały tryumf (służba klerykalna), -10% na śmierć podczas tragedii na polu bitwy, -10% na okaleczenie podczas tragedii na polu bitwy, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Wielkiego Zdobywcy” plus +20% szans na wielki tryumf, +10% szans na średni tryumf (wyprawa wojenna), +10% szans na spłodzenie potomka, -10% szans na tragedię w podróży, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Krwawego Berserkera” (wyprawa wojenna) +30 szans na wielki tryumf, +30 szans na średni tryumf, +10 szans na tragedię w boju, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Kamiennego Obrońcy” plus +20 do obrony, +10 do okaleczenia zabójcy, +10 do zabicia zabójcy, +10 do uniemożliwienia ucieczki zabójcy, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Zabójcy Cieni” plus +20 do udanego ataku skrytobójczego, +20 do zabójstwa (ukryte, tajne), +10 do okaleczenia ofiary (ukryte, tajne), -20% na odnalezienie legendy
Legenda o Spaniałym i Okuratnym Warmianinie Bożym plus +10 do średniego tryumfy (dworskie intrygi), +10 do średniego tryumfu (wyprawa wojenna), -5 do tragedii (wyprawa wojenna), -10 do tragedii (dworskie intrygi), +5 do spłodzenia potomka, +5 do zabójstwa, +5 do obrony, -20% na odnalezienie legendy
Legenda o Hasasynie plus +10 do udanego ataku, +10 do ucieczki, +10 do okaleczenia, +10 do zabójstwa, +10 do średniego tryumfu na polu walki, -20% na odnalezienie legendy
Zbudowano legendę (dworskie intrygi)
Legenda „Klątw Voodoo” Szansa na tragedię na salonach -10%, Szansa na udany atak skrytobójczy +20%, +10 szansa na mały tryumf (DWORSKIE INTRYGI), +10% do tajnych akcji zabójcy przy skrytobójstwie, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Dzieci Nocy” (dworskie intrygi) +10 do szans na średni tryumf, -10 do szans na tragedię, -10 do szans na okaleczenie, -10 do szans na śmierć, +10 do szans na udany atak (skrytobójstwo), -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Zabójcy Cieni” plus +20 do udanego ataku skrytobójczego, +20 do zabójstwa (ukryte, tajne), +10 do okaleczenia ofiary (ukryte, tajne), -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Szarej Eminencji” (dworskie intrygi) +30 do szans na średni tryumf, +10 do szans na mały tryumf, -10 do szans na tragedię, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Wielkiej Matki” plus +10% szans na spłodzenie dziecka, -10% szans na powikłania, +5% szans na bliźnięta, -10% szans na śmierć matki, -10% szans na śmierć dziecka, -5% szans na kolejne powikłania, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Tysiąca Pocałunków” plus +10 szans na spłodzenie dziecka, (dworskie intrygi) +20% do średniego tryumfu, +10% do małego tryumfu, -10% do szans na okaleczenie, -20% na odnalezienie legendy
Legenda o Spaniałym i Okuratnym Warmianinie Bożym plus +10 do średniego tryumfy (dworskie intrygi), +10 do średniego tryumfu (wyprawa wojenna), -5 do tragedii (wyprawa wojenna), -10 do tragedii (dworskie intrygi), +5 do spłodzenia potomka, +5 do zabójstwa, +5 do obrony, -20% na odnalezienie legendy
Zbudowano legendę (służba klerykalnai)
Legenda „Dzieci Szatana” plus +10 do szans na udane zabójstwo, +20 do szans na zabicie zabójcy, +10 do szans na okaleczenie zabójcy, +5 do szans na mały tryumf klerykalny, +5 szans na średni tryumf wojskowy, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Dzieci Bożych” (służba klerykalna) Szansa na mały tryumf +10%, szansa na zdobyto cechę pozytywną +10%, | szansa na śmierć dziecka -10%, szansa na okaleczenie dziecka -10%, szansa na chorobę dziecka -10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Mistycznego Ascety” (służba klerykalna) szansa na mały tryumf +10%, szansa na zdobycie cechy pozytywnej w każdym wypadku +5%, szansa na zdobycie cechy negatywnej w każdym przypadku -5%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Badacza Tajemnic” (służba klerykalna) szansa na mały tryumf +10%, szansa na tragedię w podróży -10%, szansa na zdobycie pozytywnej cechy w podróży +10%
Legenda „Błogosławionego Krzyżowca” plus +10% na średni tryumf (wyprawa wojenna), +10% na mały tryumf (wyprawa wojenna), +10% na mały tryumf (służba klerykalna), -10% na śmierć podczas tragedii na polu bitwy, -10% na okaleczenie podczas tragedii na polu bitwy, -20% na odnalezienie legendy
Legenda o Cudzie leczy jednorazowo wszystkie choroby (poza agonizmem i owocem kazirodztwa) i okaleczenia, -10 do szans na chorobę w każdym przypadku. -20% szans na odnalezienie legendy
Legenda o Spaniałym i Okuratnym Warmianinie Bożym plus +10 do średniego tryumfy (dworskie intrygi), +10 do średniego tryumfu (wyprawa wojenna), -5 do tragedii (wyprawa wojenna), -10 do tragedii (dworskie intrygi), +5 do spłodzenia potomka, +5 do zabójstwa, +5 do obrony, -20% na odnalezienie legendy
Odnaleziono legendę (poszukiwanie legend)
Legenda „Dotkniętych Naturą” Dziedziczenie cech pozytywnych +10%, szansa na chorobę dziecka -10%, szansa na śmierć dziecka -10%, szansa na tragedię w podróży -10%, Nauka cech +10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Klątw Voodoo” Szansa na tragedię na salonach -10%, Szansa na udany atak skrytobójczy +20%, +10 szansa na mały tryumf (DWORSKIE INTRYGI), +10% do tajnych akcji zabójcy przy skrytobójstwie, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Dzieci Szatana” plus +10 do szans na udane zabójstwo, +20 do szans na zabicie zabójcy, +10 do szans na okaleczenie zabójcy, +5 do szans na mały tryumf klerykalny, +5 szans na średni tryumf wojskowy
Legenda „Wilczej Krwi” (Wyprawa wojenna) Szansa na wielki tryumf +10%, szansa na średni tryumf +10%, szansa na mały tryumf +20%, szansa na udane zabójstwo +10%
Legenda „Dzieci Nocy” (dworskie intrygi) +10 do szans na średni tryumf, -10 do szans na tragedię, -10 do szans na okaleczenie, -10 do szans na śmierć, +10 do szans na udany atak (skrytobójstwo), -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Okultystycznych Magów” szansa na udane zabójstwo +10%, szansa na okaleczenie celu (tajny, jawny) +10%, szansa na śmierć na polu bitwy -10%, szansa na chorobę (pole bitwy, służba zakonna) -10%, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Duchów Przodków” szansa +10% na obronę, (wyprawa wojenna) szansa +10% na wielki tryumf, szansa -10% na śmierć na polu bitwy, +10% do nauki cech, +10% na dziedziczenie cech pozytywnych, -20% na odnalezienie legendy
Legenda „Badacza Tajemnic” (służba klerykalna) szansa na mały tryumf +10%, szansa na tragedię w podróży -10%, szansa na zdobycie pozytywnej cechy w podróży +10%
Legenda „Wędrowca” Szansa na tragedię w podróży -20%, szansa na zdobycie negatywnej cechy w podróży -5%, szansa na zdobycie legendy +5%
Legenda o Spaniałym i Okuratnym Warmianinie Bożym plus +10 do średniego tryumfy (dworskie intrygi), +10 do średniego tryumfu (wyprawa wojenna), -5 do tragedii (wyprawa wojenna), -10 do tragedii (dworskie intrygi), +5 do spłodzenia potomka, +5 do zabójstwa, +5 do obrony, -20% na odnalezienie legendy
- Gruby
- Posty: 2593
- Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
- Tytuł: Bóg Losowań
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 64 times
Re: Różne statystyki
Bazy postaci z paru tur
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.