- powołanie 8 jednostek
- zebranie zboża
- powołanie 3 jednostek + przemarsz do innej prowincji
- przemarsz/atak 1
- TAJNE
- TAJNE
- TAJNE
- TAJNE
- powołanie 3 jednostek + przemarsz do innej prowincji
- zebranie żelaza
- przemarsz/atak 2
- zebranie zboża
- TAJNE
- TAJNE
- TAJNE
- TAJNE
- zebranie żelaza
- przemarsz/atak 1
- powołanie 6 jednostek
- zebranie zboża
- TAJNE
- TAJNE
- TAJNE
- TAJNE
1. Eldad 17 - liczna populacja
2. Alex 12 - urodzaj
3. Mark 12 - kult
4. Gruby 10 - astrologia
5. Jaszczur 9 - nadwyżka
6. MefYou 7 - nobilitacja
7. Kasia 5 - mistrzowska obróbka
8. Nevrast 4 - kapłan
9. Chromy 2 - liczna populacja
10. Shalvan 1 - kapłan
11. Jeden 0 - wieże strażnicze
12. Świerzak 0 - generał
- zebranie żelaza
- budowa pomnika
- powołanie 3 jednostek + przemarsz do innej prowincji
- powołanie 6 jednostek
- TAJNE
- TAJNE
- TAJNE
- TAJNE
1. Świerzak 20 - wieże obronne
2. Shalvan 18 - kult
3. Eldad 12 - urodzaj
4. Jeden 11 - nobilitacja
5. Mark 11 - astrologia
6. Alex 10 - nadwyżka
7. MefYou 10 - mistrzowska obróbka
8. Jaszczur 10 - kapłan
9. Kasia 9 - kapłan
10. Chromy 9 - generał
11. Nevrast 8 - liczna populacja
12. Gruby 1 - liczna populacja
- zebranie żelaza
- zebranie zboża
- powołanie 6 jednostek
- przemarsz/atak 2
- TAJNE
- TAJNE
- TAJNE
- TAJNE
1. Kasia 21 - generał
2. Gruby 20 - kapłan
3. Alex 20 - nobilitacja
4. Shalvan 15 - urodzaj
5. Jeden 15 - liczna populacja
6. MefYou 15 - obróbka
7. Nevrast 14 - kapłan
8. Chromy 14 - astrologia
9. Mark 12 - nadwyżka
10. Świerzak 11 - wieże strażnicze
11. Jaszczur 9 - liczna populacja
12. Eldad 2 - kult
powołanie 8 jednostek
powołanie 3 jednostek + przemarsz do innej prowincji
budowa pomnika
zebranie zboża
przemarsz/atak 1
zebranie żelaza
powołanie 6 jednostek
przemarsz/atak 2
Nevrast - 17 - kapłan
Eldad - 15 - liczna populacja
Mark - 13 - kapłan
Chromy - 13 - nobilitacja
Gruby - 12 - wieże obronne
Jeden - 12 - liczna populacja
Shalvan - 11 - kult
Kasia - 10 - generał
MefYou - 8 - nadwyżka
Jaszczur - 7 - astrologia
Alex - 2 - obróbka
Swierzak - 0 - urodzaj