Aktualna wersja: 1.13 (03.11.17)
Nowa wersja.
1.13
- dodałem możliwość zmiany portu, przez który się łączymy (może to pozwolić hostować innym osobom)
- najeżdżając myszką na wrogą jednostkę artyleryjską podświetlają nam się własne jednostki, które ta może zaatakować
- harpia +2 ataku przeciwko agonom
- wyświetla nam, czy jednostka się będzie okopywać
- stacjonarne ploty można ustawić do trzech kratek od granicy zamiast dwóch
- uspójniłem generowanie map:
generowanie gór (gdzie 0, 1 i 2 to ich poziom na mapie):
Spoiler
Pokaż
case 0: gor1=choose(1,2,3,4,5,6) gor2=choose(1,2,3,4,5,6) break;
case 1: gor1=choose(7,8,8,9,9,9,9,10,10,10) gor2=choose(7,8,8,9,9,9,10,10) break;
case 2: gor1=choose(12,13,13,14,15,16,17,18,19,20) gor2=choose(12,13,13,14,15,16,17,18,19,20) break;
case 1: gor1=choose(7,8,8,9,9,9,9,10,10,10) gor2=choose(7,8,8,9,9,9,10,10) break;
case 2: gor1=choose(12,13,13,14,15,16,17,18,19,20) gor2=choose(12,13,13,14,15,16,17,18,19,20) break;
Spoiler
Pokaż
case 1: miast=choose(3,4,5,6,7) break;
case 2: miast=choose(8,9,10,11,12) break;
case 3: miast=choose(13,14,15,16,17) break;
case 2: miast=choose(8,9,10,11,12) break;
case 3: miast=choose(13,14,15,16,17) break;
STARE
1.1
- działa capslock przy Ą, Ę i Ć
- dodałem sygnalizację dźwiękową, jakby ktoś nie zauważył, że jego tura, bo się zagadał w trakcie gry z dziewczyną na GG :)
- zasięg dział przeciwlotniczych działa już poprawnie
- statystyki wyświetlają się poprawnie
- poprawiłem błąd, w którym zdarzało się, że można było zatrzymać statek na polu, gdzie już stał inny
- i parę innych pierdół poprawiłem, meldujcie o innych