Rozkazy
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Rozkazy
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Rozkazy
Kolonizacja na turę 10
W prowincji z nr 5 testowane są zdolności mieszkańców w wycince lasów - chodzi mi o to jaką część lasu mogą wyciąć obecnie podczas tury ludzie tak aby nie tracić punktu rozwoju z tej prowincji.
W prowincji z nr 5 testowane są zdolności mieszkańców w wycince lasów - chodzi mi o to jaką część lasu mogą wyciąć obecnie podczas tury ludzie tak aby nie tracić punktu rozwoju z tej prowincji.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Rozkazy
*sprawdzić czy nic złego nie dzieje się w prowincji nr 5 po wycięciu lasu
*sprawdzić jak obecnie udaje się w kontrolowanych warunkach przemiana psów i kotów i kur w ghule - zaznaczam, że bazowa skuteczność względem ludzi wynosi 41% Eksperymenty przeprowadzane są na grupie 20 zwierząt z każdego gatunku.
*Wampiry latające udają się na zwiad za rzekę na wschód. Jest to nocny zwiad. Gdy zapadnie mrok wzbiją się w niebo i polecą tyle ile mogą w głąb tych prowincji. Gdy się zmęczą wylądują i odpoczną po czym powtórzą te manewry dopóki nie upłyną 4 godziny. Wówczas zawrócą, a na granicy prowincji 10 będą już na nich czekać towarzysze. Będąc w powietrzu najważniejsze będzie aby zwiadowcy starali wypatrzeć ogień lub inne światła świadczące o występowaniu w tym regionie innych osad i wiosek a być może i miast.
*sprawdzić jak obecnie udaje się w kontrolowanych warunkach przemiana psów i kotów i kur w ghule - zaznaczam, że bazowa skuteczność względem ludzi wynosi 41% Eksperymenty przeprowadzane są na grupie 20 zwierząt z każdego gatunku.
*Wampiry latające udają się na zwiad za rzekę na wschód. Jest to nocny zwiad. Gdy zapadnie mrok wzbiją się w niebo i polecą tyle ile mogą w głąb tych prowincji. Gdy się zmęczą wylądują i odpoczną po czym powtórzą te manewry dopóki nie upłyną 4 godziny. Wówczas zawrócą, a na granicy prowincji 10 będą już na nich czekać towarzysze. Będąc w powietrzu najważniejsze będzie aby zwiadowcy starali wypatrzeć ogień lub inne światła świadczące o występowaniu w tym regionie innych osad i wiosek a być może i miast.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Fear
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-08-05, 19:02
Re: Rozkazy
Nic złego się nie dzieje, jeszcze drzew nie zdenerwowałeś.
15 zwierząt od razu zdechło, 4 są w "śpiączce", a jedno wygląda normalnie, jakby nic mu się nie stało.
Vampirki wróciły ze zwiadu, nic podejrzanego nie zauważyły.
15 zwierząt od razu zdechło, 4 są w "śpiączce", a jedno wygląda normalnie, jakby nic mu się nie stało.
Vampirki wróciły ze zwiadu, nic podejrzanego nie zauważyły.
Alea iacta est
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Rozkazy
Zwierzęta w śpiączce trzymać w klatkach i regularnie karmić i doglądać.
Zwierzęta, które wydają się być w normalnym stanie trzymać w klatkach w innym w innym pomieszczeniu. Karmić i obserwować.
Zwierzęta, które wydają się być w normalnym stanie trzymać w klatkach w innym w innym pomieszczeniu. Karmić i obserwować.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Fear
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-08-05, 19:02
Re: Rozkazy
U 2 zwierzaków ze śpiączką nastąpiła gwałtowna przemiana i tym samym eksplozja (flaki na wszystkich ścianach).
Alea iacta est
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Rozkazy
Dokonać przeglądu wojsk. Ilu żołnierzy będzie można utrzymać na początku 11 tury? Pytanie dotyczy zwykłych ludzi jak i wampirów.
Następnie pytanie dotyczące początku 12 tury.
Czy na poziomie technologicznym odpowiednim dla 11 tury możliwe jest stworzenie następujących oddziałów:
a)łucznicy w lekkich skórzanych pancerzach + miecz/toporek przy boku + hełm skórzany
b)włócznicy w metalowych pancerzach (jeżeli tak to jakich) alternatywnie w skórzanych pancerzach z włóczniami oraz drewnianymi tarczami obitymi skórą oraz mieczem/toporkiem przy boku + hełm skórzany
c)łucznicy konni - skórzane zbroje, łuki, miecze/toporki przy boku + drewniana tarcza obita skórą
d)lekka kawaleria - skórzane zbroje, włócznie, miecz/toporek + drewniana tarcza obita skórą
Czy ewentualny koszt wystawienia i utrzymania tych różnych formacji będzie się różnił. Jeżeli tak prosiłbym określić ilu żołnierzy każdego rodzaju mógłbym wystawić, zakładając abstrakcyjne dochody na poziomie x.
Przykładowo - za x punktów możesz wystawić y żołnierzy rodzaju:
a)
b)
c)
d)
Edit;
Tam gdzie są gwiazdki to karczujemy las do takiego stopnia aby udało się skolonizować te prowincje
Dodatkowe pytanie: Czy można bez dodatkowego karczowania skolonizować prowincję leśną, która leży pomiędzy mną a graczem czarnym? (chodzi o tę prowincję przy rzece)
Następnie pytanie dotyczące początku 12 tury.
Czy na poziomie technologicznym odpowiednim dla 11 tury możliwe jest stworzenie następujących oddziałów:
a)łucznicy w lekkich skórzanych pancerzach + miecz/toporek przy boku + hełm skórzany
b)włócznicy w metalowych pancerzach (jeżeli tak to jakich) alternatywnie w skórzanych pancerzach z włóczniami oraz drewnianymi tarczami obitymi skórą oraz mieczem/toporkiem przy boku + hełm skórzany
c)łucznicy konni - skórzane zbroje, łuki, miecze/toporki przy boku + drewniana tarcza obita skórą
d)lekka kawaleria - skórzane zbroje, włócznie, miecz/toporek + drewniana tarcza obita skórą
Czy ewentualny koszt wystawienia i utrzymania tych różnych formacji będzie się różnił. Jeżeli tak prosiłbym określić ilu żołnierzy każdego rodzaju mógłbym wystawić, zakładając abstrakcyjne dochody na poziomie x.
Przykładowo - za x punktów możesz wystawić y żołnierzy rodzaju:
a)
b)
c)
d)
Edit;
Tam gdzie są gwiazdki to karczujemy las do takiego stopnia aby udało się skolonizować te prowincje
Dodatkowe pytanie: Czy można bez dodatkowego karczowania skolonizować prowincję leśną, która leży pomiędzy mną a graczem czarnym? (chodzi o tę prowincję przy rzece)
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Fear
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-08-05, 19:02
Re: Rozkazy
Primo, nie napisałeś mi rozwoju na turę 11, więc nie jestem w stanie określić ile czego jesteś w stanie utrzymać, co najwyżej na turę 10.
Secundo, przy pancerzach równych 0 zapomnij o czymś więcej niż o koszuli.
Tertio, zapomnij o jakichkolwiek broniach po za łukami i brońmi drzewcowymi.
Quatro, konie dopiero znalazłeś (dzikie, oswojenie trwa) (napisz mi jakie to koniki, rasa itd. rozmawialiśmy o tym), a na łuczników konnych to masz za słabą technologie.
Quinto, jak chcesz turę 12 skoro jeszcze 11 nie napisałeś. Jak mi je napiszesz to coś będę w stanie powiedzieć, musisz przede wszystkim je zrobić, ewentualnie będziesz poprawiać.
Ps. nie, nie można. W lesie chcesz mieszkać?
Secundo, przy pancerzach równych 0 zapomnij o czymś więcej niż o koszuli.
Tertio, zapomnij o jakichkolwiek broniach po za łukami i brońmi drzewcowymi.
Quatro, konie dopiero znalazłeś (dzikie, oswojenie trwa) (napisz mi jakie to koniki, rasa itd. rozmawialiśmy o tym), a na łuczników konnych to masz za słabą technologie.
Quinto, jak chcesz turę 12 skoro jeszcze 11 nie napisałeś. Jak mi je napiszesz to coś będę w stanie powiedzieć, musisz przede wszystkim je zrobić, ewentualnie będziesz poprawiać.
Ps. nie, nie można. W lesie chcesz mieszkać?
Alea iacta est
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Rozkazy
Sorry xD
Proszę o rozpatrzenie powyższych zagadnień na podstawie tabeli rozwoju na turę 11, którą wysłałem w temacie "Rozwój"
A i jeżeli 10 turę można uznać za zakończoną to prezentuję mapę kolonizacja na turę 11
Tam gdzie są gwiazdki to jest karczowany las do takiego stopnia żeby dało się osiedlić.
Tam gdzie pomarańczowe strzałki to kierunki zwiadu.
BTW, z 8 punktami w żeglarstwie jakie statki/łodzie jestem w stanie stworzyć? Jakieś wikingowe drakhary?
Proszę o rozpatrzenie powyższych zagadnień na podstawie tabeli rozwoju na turę 11, którą wysłałem w temacie "Rozwój"
A i jeżeli 10 turę można uznać za zakończoną to prezentuję mapę kolonizacja na turę 11
Tam gdzie są gwiazdki to jest karczowany las do takiego stopnia żeby dało się osiedlić.
Tam gdzie pomarańczowe strzałki to kierunki zwiadu.
BTW, z 8 punktami w żeglarstwie jakie statki/łodzie jestem w stanie stworzyć? Jakieś wikingowe drakhary?
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Fear
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-08-05, 19:02
Re: Rozkazy
Coś takiego myślę dasz radę, tylko ze statkami to działa tak, że musisz tam mieć marynarzy, czyli armie regularną. Tą musisz powołać i być w stanie utrzymać. Więc musisz określić ilu osobowe mają być te statki.
a) łucznicy w podłych i niechlujnie uszytych skórach bez hełmów, z jakimś podłym mieczem wątpliwej jakości
b) włócznicy w ochydnie niechlujnie uszytych skórach i kawałkiem badyla z zaostrzonym końcem i mieczem ze słabego stopu
c) zapomnij jak na razie
d) jeszcze za wcześnie, dopiero się uczą jeździć
Jesteś w stanie na 11 turę wyszkolić 300 żołnierzy i 30 Vampirów. Ewentualnie w grę wchodzą jeszcze milicjanci, tych dasz radę z 500 na spokojnie.
a) łucznicy w podłych i niechlujnie uszytych skórach bez hełmów, z jakimś podłym mieczem wątpliwej jakości
b) włócznicy w ochydnie niechlujnie uszytych skórach i kawałkiem badyla z zaostrzonym końcem i mieczem ze słabego stopu
c) zapomnij jak na razie
d) jeszcze za wcześnie, dopiero się uczą jeździć
Jesteś w stanie na 11 turę wyszkolić 300 żołnierzy i 30 Vampirów. Ewentualnie w grę wchodzą jeszcze milicjanci, tych dasz radę z 500 na spokojnie.
Alea iacta est
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Rozkazy
1.Sprawdzić jak poszło karczowanie lasu
2.Nakazać wybudowanie w 11 turze takich statków (lub jego bardziej prymitywnej wersji) na 22 osoby każdy.
-Powołać marynarzy tj. 20 ludzi oraz 2 arystokratów (ród Oiseau) na każdy ze statków.
-Statki budowane są oczywiście w miastach portowych, które zostały na mapie oznaczone krzyżykami.
-Wysłać statki na zwiad. Może są jakieś wyspy zdatne do zamieszkania? A może pływają w tej okolicy jakieś ciekawe zwierzęta? A może inni ludzie?
Krzyżyk - miasto portowe, gdzie zlecono budowę statku
Owalny obszar - obszar, który ma zostać w pierwszej kolejności zbadany przez załogę statku.
Ogólnie plan wodnego zwiadu jest taki: W dzień ludzie odpoczywają, a wampiry w ochronnym odzieniu kitrają się pod kocami czy tam jakimiś skórami czy plandekami, a w nocy wzbijają się w niebo i z wysokości próbują wypatrzyć jakieś ciekawe rzeczy, po czym informują o tym ludzi o tym co widzą i każą kierować się w stronę ewentualnych ciekawych rzeczy. Jak nic nie spostrzegą to będą po prostu dalej badać linię brzegową.
2.Nakazać wybudowanie w 11 turze takich statków (lub jego bardziej prymitywnej wersji) na 22 osoby każdy.
-Powołać marynarzy tj. 20 ludzi oraz 2 arystokratów (ród Oiseau) na każdy ze statków.
-Statki budowane są oczywiście w miastach portowych, które zostały na mapie oznaczone krzyżykami.
-Wysłać statki na zwiad. Może są jakieś wyspy zdatne do zamieszkania? A może pływają w tej okolicy jakieś ciekawe zwierzęta? A może inni ludzie?
Krzyżyk - miasto portowe, gdzie zlecono budowę statku
Owalny obszar - obszar, który ma zostać w pierwszej kolejności zbadany przez załogę statku.
Ogólnie plan wodnego zwiadu jest taki: W dzień ludzie odpoczywają, a wampiry w ochronnym odzieniu kitrają się pod kocami czy tam jakimiś skórami czy plandekami, a w nocy wzbijają się w niebo i z wysokości próbują wypatrzyć jakieś ciekawe rzeczy, po czym informują o tym ludzi o tym co widzą i każą kierować się w stronę ewentualnych ciekawych rzeczy. Jak nic nie spostrzegą to będą po prostu dalej badać linię brzegową.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Rozkazy
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Fear
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-08-05, 19:02
Re: Rozkazy
Tam na południu gdzie 11 jest nie dasz rady, za daleko. Najpierw musisz na swojej prowincji wykarczować.
Alea iacta est
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Rozkazy
Zwiad:
Sprawdzenie za pomocą latających zwiadowców (którzy teraz mają wygodniej bo mogą latać 1h bez przerwy) jak wyglądają postępy kolonizacyjne gracza czarnego na 12 turę. Oczywiście robione jest to w nocy i z maksymalną dyskrecją.
Zwiad morski północnej linii brzegowej
Zwiad wodno-lądowy ziem znajdujących na południe od Jeziora Czarodziejek. Wykorzystując zbudowany statek i pomoc marynarzy, zwiadowcy dostają się na wskazane strzałką ziemie i sprawdzają okolicę. Następnie wracają na statek i płyną przez Cieśninę Czarodziejek do a'Rajskiego Jeziora i tam powtarzają manewr w miejscu gdzie wskazuje strzałka.
Dodatkowo budowany jest kolejny statek tego samego typu co poprzednio w porcie w Namili. Werbowani są kolejni marynarze (20 ludzi i 2 arystokratów), którzy następnie płyną przy południowej linii brzegowej kontynentu.
Wysłany jest też jeden pieszy patrol wzdłuż południowych gór.
W sąsiednie okolice wysłany jest nocą latający patrol.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Rozkazy
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Rozkazy
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Fear
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-08-05, 19:02
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Rozkazy
Kolonizacja na 14 ture
NAZWY PROWINCJI I LOKALIZACJA MIAST STOŁECZNYC
Powołanie milicji w liczbie 2000
Dyslokacja milicji:
NAZWY PROWINCJI I LOKALIZACJA MIAST STOŁECZNYC
Powołanie milicji w liczbie 2000
Dyslokacja milicji:
- Kunn - 100
- Saaz - 100
- Comet - 100
- Wyprawa kolonizacyjna do prowincji Waimea - 400
- Iunga - 100
- Mosaic- 100
- Grania - 100
- Hirschberg - 100
- Mehido - 100
- Reszta państwa - 800
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Fear
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-08-05, 19:02
Re: Rozkazy
Masz tylko 3 statki, którymi możesz przewieść 60 milicji i 6 szlachciców. Ponazywałeś mi prowincji, których jeszcze nie zająłeś, a nie nazwałeś paru tych co zająłeś. To samo jeśli chodzi o zaznaczenie kółkami, zaznaczyłeś te co ich jeszcze nie posiadasz.
Alea iacta est
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Rozkazy
Przed wkroczeniem osadników do prowincji, które mają być skolonizowane, a które leżą na granicy z graczem niebieskim, wysłany zostaje nocny lotny zwiad nad tymi terenami. W zależności od uzyskanych informacji zostaną podjęte następne decyzje.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Fear
- Posty: 369
- Rejestracja: 2015-08-05, 19:02
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Rozkazy
1. Wysłanie okrętów cywilnych (pożyczenie od poddanych) po odbiór kolonistów, którzy przebywają na terenie prowincji Adran.
2. Zbudowanie 1 okrętu (ten sam typ co ostatnio) w prowincji Comet (w tej prowincji miasto stołeczne znajduje się nad brzegiem, na dniach zaznaczę dokładnie gdzie konkretnie znajdują się miasta założone w ostatnim czasie)
3. Przetransportowanie 100 milicjantów ze spornej prowincji i 3 szlachciców z prowincji Comet na wyspę znajdującą się na wschód od prowincji Comet. Milicjanci mają tam zacząć budowę przystani i fortu. Otrzymują ze sobą owce/kozy i drób do hodowli w tym rejonie. Ponadto źródłem pożywienia będą ryby łowione między wyspą (której wkrótce wymyślę fajną nazwę) a prowincją Comet. Wybudowany okręt ma regularnie dowozić ziarna na chleb, warzywa i owoce. (Proszę uprzejmie o szczegółowe opisanie tego jak wygląda rzeczona wyspa - orientacyjna powierzchnia, typ terenu, flora i fauna tego obszaru).
Edit: Się dowiedziałem, że Niebieski mnie ubiegł w tej kwestii to nowe rozkazy
4.Sprawdzić jak wielkie siły jesteśmy w stanie wystawić w obecnych warunkach z rozróżnieniem na żołnierzy zawodowych i milicję.
5. Wyspa Osselet (ta co ją ją chciałem zająć)
Co dwa dni wykonywane są nocne zwiady powietrzne nad wyspą, których celem uzyskanie jest następujących informacji:
2. Zbudowanie 1 okrętu (ten sam typ co ostatnio) w prowincji Comet (w tej prowincji miasto stołeczne znajduje się nad brzegiem, na dniach zaznaczę dokładnie gdzie konkretnie znajdują się miasta założone w ostatnim czasie)
3. Przetransportowanie 100 milicjantów ze spornej prowincji i 3 szlachciców z prowincji Comet na wyspę znajdującą się na wschód od prowincji Comet. Milicjanci mają tam zacząć budowę przystani i fortu. Otrzymują ze sobą owce/kozy i drób do hodowli w tym rejonie. Ponadto źródłem pożywienia będą ryby łowione między wyspą (której wkrótce wymyślę fajną nazwę) a prowincją Comet. Wybudowany okręt ma regularnie dowozić ziarna na chleb, warzywa i owoce. (Proszę uprzejmie o szczegółowe opisanie tego jak wygląda rzeczona wyspa - orientacyjna powierzchnia, typ terenu, flora i fauna tego obszaru).
Edit: Się dowiedziałem, że Niebieski mnie ubiegł w tej kwestii to nowe rozkazy
4.Sprawdzić jak wielkie siły jesteśmy w stanie wystawić w obecnych warunkach z rozróżnieniem na żołnierzy zawodowych i milicję.
5. Wyspa Osselet (ta co ją ją chciałem zająć)
Co dwa dni wykonywane są nocne zwiady powietrzne nad wyspą, których celem uzyskanie jest następujących informacji:
- Ilu krasnoludów się na niej znajduje
- Czy i ile krasnoludzkich statków znajduje się w przystani/przy wybrzeżu/na plaży (zależy jak to wygląda)
- Z jaką regularnością pomiędzy wyspą a stałym lądem kursują statki
- Czy krasnoludy wysyłają wiadomości na stały ląd za pomocą ptaków
- Z czego wykonane są zabudowania oraz ściany fortu
- Czy da się zaobserwować podczas zwiadu jakieś nietypowe zjawiska na wyspie
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme