Border Lands - Shalvan
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Shalvan
DZIEŃ ÓSMY
Borys przynosi drewna 3
Panda przynosi drewna 1
Mark próbował wyciosać deskę, ale cały kawał drewna poszedł na wióry, w dodatku Mark odciął sobie trzy palce u prawej stopy i jeden u lewej (lekka rana na 3 tury, może być mniej efektywny w działaniach, medykamenty w liczbie 2 załatwią problem, morale -2)
Chromy wyciosał desek 4
Dlanor ugotował porcji 4
Merik stawia do wieży desek 3
Agon tworzy medykamentów 2 z ziół 3
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 9
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 4 + 4 = 8 - 2 = 6
Deski (ciosane z drewna) - 1 + 4 = 5 - 3 = 2
Kule armatnie (do nabicia armat) - 4
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 4 - 4 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 1 + 2 = 3
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 10 - 3 = 7
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 11
Panda - 11
Mark (LR3) - 11 - 2 = 9
Chromy - 6
Dlanor - 10
Merik - 11
Agon - 12
Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 3/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 8/8 UKOŃCZONY!
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Borys przynosi drewna 3
Panda przynosi drewna 1
Mark próbował wyciosać deskę, ale cały kawał drewna poszedł na wióry, w dodatku Mark odciął sobie trzy palce u prawej stopy i jeden u lewej (lekka rana na 3 tury, może być mniej efektywny w działaniach, medykamenty w liczbie 2 załatwią problem, morale -2)
Chromy wyciosał desek 4
Dlanor ugotował porcji 4
Merik stawia do wieży desek 3
Agon tworzy medykamentów 2 z ziół 3
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 9
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4
Drewno (do przerobienia na deski) - 4 + 4 = 8 - 2 = 6
Deski (ciosane z drewna) - 1 + 4 = 5 - 3 = 2
Kule armatnie (do nabicia armat) - 4
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 1
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 4 - 4 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 1 + 2 = 3
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 10 - 3 = 7
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys - 11
Panda - 11
Mark (LR3) - 11 - 2 = 9
Chromy - 6
Dlanor - 10
Merik - 11
Agon - 12
Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 3/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 8/8 UKOŃCZONY!
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Border Lands - Shalvan
Warta: Panda i Borys
Nie je Agon, Merik i Panda
Nie je Agon, Merik i Panda
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Shalvan
NOC ÓSMA
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 4 = 0
Morale:
Borys - 11 - 2 = 9 - 1 = 8
Panda - 11 - 2 = 9 - 1 = 8 - 2 = 6
Mark (LR3) - 9 - 1 = 8
Chromy - 6 - 3 = 3
Dlanor - 10
Merik - 11 - 2 = 9
Agon - 12 - 1 = 11
Panda i Borys patrolowali teren, kiedy nagle...
Bestia siedziała na drzewie w kuckach i spoglądała czerwonymi ślepiami na naszych bohaterów. Nagle rzuciła w ich kierunku wielkimi konarami. Borys upadając zwichnął sobie ramię (lekka rana 2 tury, 1 medykament aby uleczyć, morale -1). Bestia rzuciła kolejnym drzewem i skoczyła na nie, dolatując w ten sposób do obozu i zeskakując tuż nad Pandą, zwalając go na ziemię i łamiąc piszczel (lekka rana 3 tury, 2 medykamenty aby uleczyć, -2 morale). Gdy już miała go zdeptać, Borys wystrzelił jej w plecy. Potwór obrócił się, a wtedy Panda wystrzelił mu w tyłek. TSA wzięta w kleszcze postanowiła się wycofać i uciekła z obozu.
ZACZYNASZ DZIEŃ DZIEWIĄTY!
W pobliże obozu dociera karawana (czterech ludzi)!
- Aj waj! A co wy tu robicie goje! Zapoznajcie się z naszą ofertą!
Możliwe akcje:
- handluj (za skrzynię złota uzyskasz: 22-25 sztuk prochu, 2-3 alkoholu, 1-2 medykamentów, 8-10 kul armatnich)
- zaatakuj! (większa liczba materiałów niż za handel, wybierasz dowódcę grupy uderzeniowej i do trzech pomagierów)
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 4 = 0
Morale:
Borys - 11 - 2 = 9 - 1 = 8
Panda - 11 - 2 = 9 - 1 = 8 - 2 = 6
Mark (LR3) - 9 - 1 = 8
Chromy - 6 - 3 = 3
Dlanor - 10
Merik - 11 - 2 = 9
Agon - 12 - 1 = 11
Panda i Borys patrolowali teren, kiedy nagle...
Bestia siedziała na drzewie w kuckach i spoglądała czerwonymi ślepiami na naszych bohaterów. Nagle rzuciła w ich kierunku wielkimi konarami. Borys upadając zwichnął sobie ramię (lekka rana 2 tury, 1 medykament aby uleczyć, morale -1). Bestia rzuciła kolejnym drzewem i skoczyła na nie, dolatując w ten sposób do obozu i zeskakując tuż nad Pandą, zwalając go na ziemię i łamiąc piszczel (lekka rana 3 tury, 2 medykamenty aby uleczyć, -2 morale). Gdy już miała go zdeptać, Borys wystrzelił jej w plecy. Potwór obrócił się, a wtedy Panda wystrzelił mu w tyłek. TSA wzięta w kleszcze postanowiła się wycofać i uciekła z obozu.
ZACZYNASZ DZIEŃ DZIEWIĄTY!
W pobliże obozu dociera karawana (czterech ludzi)!
- Aj waj! A co wy tu robicie goje! Zapoznajcie się z naszą ofertą!
Możliwe akcje:
- handluj (za skrzynię złota uzyskasz: 22-25 sztuk prochu, 2-3 alkoholu, 1-2 medykamentów, 8-10 kul armatnich)
- zaatakuj! (większa liczba materiałów niż za handel, wybierasz dowódcę grupy uderzeniowej i do trzech pomagierów)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Border Lands - Shalvan
Borys - Poluje
Panda - Poluje
Mark - Handelek
Chromy - Poluje
Dlanor - Gotuje
Merik - Ładuje armaty
Agon - Zbiera zioła
Panda - Poluje
Mark - Handelek
Chromy - Poluje
Dlanor - Gotuje
Merik - Ładuje armaty
Agon - Zbiera zioła
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Shalvan
Do handlu potrzebujesz skrzyni :D
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Shalvan
DZIEŃ DZIEWIĄTY
Borys wraca z jedzeniem 5, proch -1
Panda wraca z jedzeniem 2, proch -1
PANIE A GDZIE SKRZYNIA?
Mark wymienia złoto - złoto - złoto - złoto (mimo braku ręki, bo odgryziona ręka nie jest ku niczemu przeszkodą) na 23 prochu, 2 alkoholu, 1 medykament i 9 kul armatnich
Chromy zgubił drogę w lesie, bredzący przez brak alkoholu wrócił z urazami psychicznymi (lekka rana na 2 tury, 1 medykament, -1 morale)
Dlanor gotuje porcji 3
Merik załadował armatę
Agon wraca z ziołami 6
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 9 - 2 = 7 + 23 = 30
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4 - 4 = 0
Drewno (do przerobienia na deski) - 6
Deski (ciosane z drewna) - 2
Kule armatnie (do nabicia armat) - 4 + 9 = 13
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 2
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0 + 7 = 7 - 3 = 4
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 3 = 3
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 0 + 2 = 2
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 3 + 1 = 4
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 7 + 6 = 13
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys (LR2) - 8
Panda (LR3) - 6
Mark (LR2) - 8
Chromy (LR2) - 3 - 1 = 2
Dlanor - 10
Merik - 9
Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 3/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 8/8 UKOŃCZONY!
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Borys wraca z jedzeniem 5, proch -1
Panda wraca z jedzeniem 2, proch -1
PANIE A GDZIE SKRZYNIA?
Mark wymienia złoto - złoto - złoto - złoto (mimo braku ręki, bo odgryziona ręka nie jest ku niczemu przeszkodą) na 23 prochu, 2 alkoholu, 1 medykament i 9 kul armatnich
Chromy zgubił drogę w lesie, bredzący przez brak alkoholu wrócił z urazami psychicznymi (lekka rana na 2 tury, 1 medykament, -1 morale)
Dlanor gotuje porcji 3
Merik załadował armatę
Agon wraca z ziołami 6
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 9 - 2 = 7 + 23 = 30
Złoto (przydatne podczas handlu) - 4 - 4 = 0
Drewno (do przerobienia na deski) - 6
Deski (ciosane z drewna) - 2
Kule armatnie (do nabicia armat) - 4 + 9 = 13
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 2
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0 + 7 = 7 - 3 = 4
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 3 = 3
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 0 + 2 = 2
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 3 + 1 = 4
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 7 + 6 = 13
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys (LR2) - 8
Panda (LR3) - 6
Mark (LR2) - 8
Chromy (LR2) - 3 - 1 = 2
Dlanor - 10
Merik - 9
Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 3/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 8/8 UKOŃCZONY!
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Border Lands - Shalvan
Warta: Dlanor
Gotowane: Chromy, Panda, Borys
Chromy dostaje alko
Agon śpi na dworze
Gotowane: Chromy, Panda, Borys
Chromy dostaje alko
Agon śpi na dworze
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Shalvan
NOC DZIEWIĄTA
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 4 - 4 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 3 - 3 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 2 - 1 = 0
Morale:
Borys (LR2) - 8
Panda (LR3) - 6
Mark (LR2) - 8 - 1 - 1 = 6
Chromy (LR2) - 2 + 4 = 6
Dlanor - 10 - 2 = 8 - 2 = 6
Merik - 9 - 1 = 8
Agon - 11
Smutny Dlanor nie zauważył tej nocy niczego niepokojącego.
ZACZYNASZ DZIEŃ DZIESIĄTY
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 4 - 4 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 3 - 3 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 2 - 1 = 0
Morale:
Borys (LR2) - 8
Panda (LR3) - 6
Mark (LR2) - 8 - 1 - 1 = 6
Chromy (LR2) - 2 + 4 = 6
Dlanor - 10 - 2 = 8 - 2 = 6
Merik - 9 - 1 = 8
Agon - 11
Smutny Dlanor nie zauważył tej nocy niczego niepokojącego.
ZACZYNASZ DZIEŃ DZIESIĄTY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Border Lands - Shalvan
Borys - Poluje
Panda - Zwiad
Mark - Poluje
Chromy - Ciosa deski
Dlanor - Gotuje
Merik - Buduje Wieżę
Agon - Gotuje
Panda - Zwiad
Mark - Poluje
Chromy - Ciosa deski
Dlanor - Gotuje
Merik - Buduje Wieżę
Agon - Gotuje
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Shalvan
DZIEŃ DZIESIĄTY
Borys przynosi z lasu porcji żywności 4
Panda donosi, że w lesie znajduje się spora armia wroga, której nie uda się za szybko odeprzeć
Mark przynosi z lasu porcji żywności 4
Chromy ciosa desek 3
Dlanor przyrządza porcji jedzenia 4
Merik dokłada do wieży desek 4 (7/30)
Agon spalił jedną z porcji jedzenia na węgiel
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 30 - 2 = 28
Złoto (przydatne podczas handlu) - 0
Drewno (do przerobienia na deski) - 6 - 1 = 5
Deski (ciosane z drewna) - 2 + 3 = 5 - 4 = 1
Kule armatnie (do nabicia armat) - 13
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 2
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0 + 8 = 8 - 5 = 3
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 1
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 4
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 13
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys (LR1) - 8
Panda (LR2) - 6
Mark (LR1) - 6
Chromy (LR1) - 6
Dlanor - 6
Merik - 8
Agon - 11
Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 7/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 8/8 UKOŃCZONY!
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
NOC DZIESIĄTA?
Po zwiadzie Pandy wszyscy wiedzieli, co się stanie nocą...
https://www.youtube.com/watch?v=oX-qDh5opAM
Armia potworów znowu nadciągała!!!
Oddział szybko zebrał się na placu, aby opracować plan działania...
Siła bojowa wroga - 52
Możesz określić ile zamierzasz wykorzystać maksymalnie prochu/kul armatnich w bitwie
Armat naładowanych - 3, wg nowych reguł każda wystrzeli jedną kulę, która zada mniej/więcej obrażeń w zależności od kanoniera
Na czas oblężenia należy wybrać (jak wiadomo):
- dowódcę obrony fortu
- kanoniera
- strzelców (nie można ich wybrać więcej od maksymalnej ilości prochu)
Oblężenie nie musi trwać tylko jedną noc. Jeśli napastnicy nie otrzymują zbyt dużych strat, mogą kontynuować oblężenie za dnia...
Jedzenie i tak powinno się rozdać. Wart nie trzeba.
Borys przynosi z lasu porcji żywności 4
Panda donosi, że w lesie znajduje się spora armia wroga, której nie uda się za szybko odeprzeć
Mark przynosi z lasu porcji żywności 4
Chromy ciosa desek 3
Dlanor przyrządza porcji jedzenia 4
Merik dokłada do wieży desek 4 (7/30)
Agon spalił jedną z porcji jedzenia na węgiel
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 30 - 2 = 28
Złoto (przydatne podczas handlu) - 0
Drewno (do przerobienia na deski) - 6 - 1 = 5
Deski (ciosane z drewna) - 2 + 3 = 5 - 4 = 1
Kule armatnie (do nabicia armat) - 13
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 2
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0 + 8 = 8 - 5 = 3
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0 + 4 = 4
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 1
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 4
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1
Zioła (do tworzenia leków) - 13
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys (LR1) - 8
Panda (LR2) - 6
Mark (LR1) - 6
Chromy (LR1) - 6
Dlanor - 6
Merik - 8
Agon - 11
Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 7/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 8/8 UKOŃCZONY!
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
NOC DZIESIĄTA?
Po zwiadzie Pandy wszyscy wiedzieli, co się stanie nocą...
https://www.youtube.com/watch?v=oX-qDh5opAM
Armia potworów znowu nadciągała!!!
Oddział szybko zebrał się na placu, aby opracować plan działania...
Siła bojowa wroga - 52
Możesz określić ile zamierzasz wykorzystać maksymalnie prochu/kul armatnich w bitwie
Armat naładowanych - 3, wg nowych reguł każda wystrzeli jedną kulę, która zada mniej/więcej obrażeń w zależności od kanoniera
Na czas oblężenia należy wybrać (jak wiadomo):
- dowódcę obrony fortu
- kanoniera
- strzelców (nie można ich wybrać więcej od maksymalnej ilości prochu)
Oblężenie nie musi trwać tylko jedną noc. Jeśli napastnicy nie otrzymują zbyt dużych strat, mogą kontynuować oblężenie za dnia...
Jedzenie i tak powinno się rozdać. Wart nie trzeba.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Border Lands - Shalvan
Ci co mają 6 morale jedzą gotowane. Reszta surowe. Chromy dostaje alko dla animuszu.
Dowódca: Panda
Kanonier: Borys
Strzelcy: Reszta poza Agonem
Bez ograniczen na kule i proch.
Agon sanitariusz w odwodzie.
Dowódca: Panda
Kanonier: Borys
Strzelcy: Reszta poza Agonem
Bez ograniczen na kule i proch.
Agon sanitariusz w odwodzie.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Shalvan
NOC DZIESIĄTA
Przeciwnik oddał salwę z bombard i pokruszył palisadę (wciąż się trzyma)
Do bramy zbliża się wrogi taran, dotrze za tur: 4-5
Borys oddaje salwę z armaty (siła bojowa wroga -3 (49), kule armatnie -1)
Obrońcy oddają salwy z muszkietów (siła bojowa wroga -5 (44), proch -4)
Wróg szturmuje palisadę!
Chromemu odcięto ucho z topora (lekka rana na 2 tury, medykamentów potrzebnych 1, -1 morale)
Merik został użądlony przez szerszeniopiżmowoła (trucizna! Merik umrze za tur 2, morale -2, surowicy potrzebnej 2)
Borys oddaje salwę z armaty (siła bojowa wroga -3 (41), kule armatnie -1)
Obrońcy oddają salwy z muszkietów (siła bojowa wroga -4 (37), proch -4)
Wróg szturmuje palisadę!
Dlanorowi obito brzuch (lekka rana na 1 turę, -1 morale, medykamentów potrzeba 1)
NIE UDAŁO SIĘ ODEPRZEĆ WROGA!
Jego pozostała siła bojowa to: 37
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 28
Kule armatnie (do nabicia armat) - 13
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 3 - 3 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 4 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 1 - 1 = 0
Morale:
Borys (LR1) - 8 - 1 = 7
Panda (LR2) - 6
Mark (LR1) - 6 - 1 - 1 = 4
Chromy (LR1, LR2) - 6 - 2 = 4 + 4 = 8 - 1 = 7
Dlanor (LR1) - 6 - 1 = 5
Merik (T2) - 8 - 1 = 7 - 2 = 5
Agon - 11
ZACZYNASZ DZIEŃ JEDENASTY
Niedostępne akcje: zwiad, polowanie, rąb drewno, kop fosę, zbieraj zioła.
Dodatkowe akcje:
- prześlizgnij się (opuść obóz po kryjomu, aby wykonać jedną z powyższych akcji, 30-60% szansy na wykrycie przez wroga)
- opatruj (10-20% szansy na wyleczenie, 40-60% szansy na zmniejszenie rany o turę)
- wyssij jad (10-20% szansy na wyleczenie, 40-60% szansy na przedłużenie życia)
- rozbierz obozowisko (za zmniejszenie dostępnych miejsc do spania o 1 zyskasz 1-2 bele drewna, 5-7 desek)
Oblegający proponują turę odpoczynku i ignorowania obrońców za wydanie im jednego z obrońców.
PAMIĘTAJ, ŻE MOŻESZ KOGOŚ UJEBAĆ I ZJEŚĆ
Przeciwnik oddał salwę z bombard i pokruszył palisadę (wciąż się trzyma)
Do bramy zbliża się wrogi taran, dotrze za tur: 4-5
Borys oddaje salwę z armaty (siła bojowa wroga -3 (49), kule armatnie -1)
Obrońcy oddają salwy z muszkietów (siła bojowa wroga -5 (44), proch -4)
Wróg szturmuje palisadę!
Chromemu odcięto ucho z topora (lekka rana na 2 tury, medykamentów potrzebnych 1, -1 morale)
Merik został użądlony przez szerszeniopiżmowoła (trucizna! Merik umrze za tur 2, morale -2, surowicy potrzebnej 2)
Borys oddaje salwę z armaty (siła bojowa wroga -3 (41), kule armatnie -1)
Obrońcy oddają salwy z muszkietów (siła bojowa wroga -4 (37), proch -4)
Wróg szturmuje palisadę!
Dlanorowi obito brzuch (lekka rana na 1 turę, -1 morale, medykamentów potrzeba 1)
NIE UDAŁO SIĘ ODEPRZEĆ WROGA!
Jego pozostała siła bojowa to: 37
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 28
Kule armatnie (do nabicia armat) - 13
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 3 - 3 = 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 4 - 4 = 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 1 - 1 = 0
Morale:
Borys (LR1) - 8 - 1 = 7
Panda (LR2) - 6
Mark (LR1) - 6 - 1 - 1 = 4
Chromy (LR1, LR2) - 6 - 2 = 4 + 4 = 8 - 1 = 7
Dlanor (LR1) - 6 - 1 = 5
Merik (T2) - 8 - 1 = 7 - 2 = 5
Agon - 11
ZACZYNASZ DZIEŃ JEDENASTY
Niedostępne akcje: zwiad, polowanie, rąb drewno, kop fosę, zbieraj zioła.
Dodatkowe akcje:
- prześlizgnij się (opuść obóz po kryjomu, aby wykonać jedną z powyższych akcji, 30-60% szansy na wykrycie przez wroga)
- opatruj (10-20% szansy na wyleczenie, 40-60% szansy na zmniejszenie rany o turę)
- wyssij jad (10-20% szansy na wyleczenie, 40-60% szansy na przedłużenie życia)
- rozbierz obozowisko (za zmniejszenie dostępnych miejsc do spania o 1 zyskasz 1-2 bele drewna, 5-7 desek)
Oblegający proponują turę odpoczynku i ignorowania obrońców za wydanie im jednego z obrońców.
PAMIĘTAJ, ŻE MOŻESZ KOGOŚ UJEBAĆ I ZJEŚĆ
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Border Lands - Shalvan
Agon robi surowicę
Borys ładuje armaty
Merik odpoczywa
Chromy ciosa deski
Mark odpoczywa
Panda odpoczywa
Dlanor odpoczywa
Borys ładuje armaty
Merik odpoczywa
Chromy ciosa deski
Mark odpoczywa
Panda odpoczywa
Dlanor odpoczywa
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Shalvan
DZIEŃ JEDENASTY
Agon przygotowuje sztuk 5 surowicy z 4 ziół
Borys ładuje 2 armaty
Merik odpoczywa, morale +1
Chromy ciosa desek 5
Mark odpoczywa, morale +1
Panda odpoczywa, morale +1
Dlanor odpoczywa, morale +1
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 28 - 8 = 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 0
Drewno (do przerobienia na deski) - 5 - 1 = 4
Deski (ciosane z drewna) - 1 + 5 = 6
Kule armatnie (do nabicia armat) - 11
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 2
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 4
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1 + 5 = 6
Zioła (do tworzenia leków) - 13 - 4 = 9
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys (LR1) - 7
Panda (LR2) - 6 + 1 = 7
Mark (LR1) - 4 + 1 = 5
Chromy (LR1, LR2) - 7
Dlanor (LR1) - 5 + 1 = 6
Merik (T2) - 5 + 1 = 6
Agon - 11
Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 7/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 8/8 UKOŃCZONY!
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Ponownie przydzielasz racje (no, cóż...) i przydzielasz funkcje dowódca/kanonier/strzelcy.
Agon przygotowuje sztuk 5 surowicy z 4 ziół
Borys ładuje 2 armaty
Merik odpoczywa, morale +1
Chromy ciosa desek 5
Mark odpoczywa, morale +1
Panda odpoczywa, morale +1
Dlanor odpoczywa, morale +1
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 28 - 8 = 20
Złoto (przydatne podczas handlu) - 0
Drewno (do przerobienia na deski) - 5 - 1 = 4
Deski (ciosane z drewna) - 1 + 5 = 6
Kule armatnie (do nabicia armat) - 11
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 2
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 4
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 1 + 5 = 6
Zioła (do tworzenia leków) - 13 - 4 = 9
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys (LR1) - 7
Panda (LR2) - 6 + 1 = 7
Mark (LR1) - 4 + 1 = 5
Chromy (LR1, LR2) - 7
Dlanor (LR1) - 5 + 1 = 6
Merik (T2) - 5 + 1 = 6
Agon - 11
Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 7/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 8/8 UKOŃCZONY!
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Ponownie przydzielasz racje (no, cóż...) i przydzielasz funkcje dowódca/kanonier/strzelcy.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Border Lands - Shalvan
Dowódca: Panda
Kanonier: Borys
Strzelcy: Reszta
Bez ograniczeń na kule i proch.
Więc teges... Agon nie je gotowanego. Reszta nie je surowego. Chromy nie pije.
Kanonier: Borys
Strzelcy: Reszta
Bez ograniczeń na kule i proch.
Więc teges... Agon nie je gotowanego. Reszta nie je surowego. Chromy nie pije.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Shalvan
NOC JEDENASTA
Przeciwnik oddał salwę z bombard i uszkodził palisadę! Wróg będzie próbował się tędy przedrzeć! (można naprawić za pomocą 5 desek, jeśli nie, trzeba będzie wystawić straż w tym miejscu, która może zatrzymać wroga, w przypadku wygranej bitwy dziura magicznie się załata)
Do bramy zbliża się wrogi taran, dotrze za tur: 3
Borys oddaje salwę z armaty (siła bojowa wroga -3 (34), kule armatnie -1)
Obrońcy oddają salwy z muszkietów (siła bojowa wroga -7 (27), proch -5)
Wróg szturmuje palisadę!
Mark został raniony strzałą z trucizną! (trucizna! Mark zginie za tur: 4, potrzebnej surowicy: 1, morale -1)
Borys oddaje salwę z armaty (siła bojowa wroga -3 (24), kule armatnie -1)
Obrońcy oddają salwy z muszkietów (siła bojowa wroga -6 (18), proch -5)
Agon spalił sobie prochem włosy i oparzył głowę (lekka rana na 3 tury, -2 morale, potrzebnych medykamentów: 2)
Agon oddał strzał z muszkietu, ale niecelny.
NIE UDAŁO SIĘ ODEPRZEĆ WROGA!
Jego pozostała siła bojowa to: 18
Przynajmniej równo podzielone racje
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20 - 11 = 9
Kule armatnie (do nabicia armat) - 11 - 2 = 9
Morale:
Borys (LR0) - 7 - 2 = 5
Panda (LR1) - 7 - 2 = 5
Mark (LR0, T4) - 5 - 2 - 1 = 2 - 1 = 1
Chromy (LR0, LR1) - 7 - 2 - 3 = 2
Dlanor (LR0) - 6 - 4 = 2
Merik (T1) - 6 - 2 = 4
Agon (LR3) - 11 - 1 = 10 - 2 = 8
ZACZYNASZ DZIEŃ DWUNASTY
Przeciwnik oddał salwę z bombard i uszkodził palisadę! Wróg będzie próbował się tędy przedrzeć! (można naprawić za pomocą 5 desek, jeśli nie, trzeba będzie wystawić straż w tym miejscu, która może zatrzymać wroga, w przypadku wygranej bitwy dziura magicznie się załata)
Do bramy zbliża się wrogi taran, dotrze za tur: 3
Borys oddaje salwę z armaty (siła bojowa wroga -3 (34), kule armatnie -1)
Obrońcy oddają salwy z muszkietów (siła bojowa wroga -7 (27), proch -5)
Wróg szturmuje palisadę!
Mark został raniony strzałą z trucizną! (trucizna! Mark zginie za tur: 4, potrzebnej surowicy: 1, morale -1)
Borys oddaje salwę z armaty (siła bojowa wroga -3 (24), kule armatnie -1)
Obrońcy oddają salwy z muszkietów (siła bojowa wroga -6 (18), proch -5)
Agon spalił sobie prochem włosy i oparzył głowę (lekka rana na 3 tury, -2 morale, potrzebnych medykamentów: 2)
Agon oddał strzał z muszkietu, ale niecelny.
NIE UDAŁO SIĘ ODEPRZEĆ WROGA!
Jego pozostała siła bojowa to: 18
Przynajmniej równo podzielone racje
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 20 - 11 = 9
Kule armatnie (do nabicia armat) - 11 - 2 = 9
Morale:
Borys (LR0) - 7 - 2 = 5
Panda (LR1) - 7 - 2 = 5
Mark (LR0, T4) - 5 - 2 - 1 = 2 - 1 = 1
Chromy (LR0, LR1) - 7 - 2 - 3 = 2
Dlanor (LR0) - 6 - 4 = 2
Merik (T1) - 6 - 2 = 4
Agon (LR3) - 11 - 1 = 10 - 2 = 8
ZACZYNASZ DZIEŃ DWUNASTY
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Border Lands - Shalvan
Borys ładuje armaty
Panda naprawia palisadę
Zatruci biorą surowicę
Reszta odpoczywa
Panda naprawia palisadę
Zatruci biorą surowicę
Reszta odpoczywa
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Border Lands - Shalvan
DZIEŃ DWUNASTY
Borysowi znowu udało się załadować 2 armaty
Panda załatał dziurę, choć nie był to cud architektury, -5 desek
Mark zażywa surowicy 1
Merik zażywa surowicy 2
Agon odpoczywa
Chromy odpoczywa
Dlanor odpoczywa
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 9
Złoto (przydatne podczas handlu) - 0
Drewno (do przerobienia na deski) - 4
Deski (ciosane z drewna) - 6 - 5 = 1
Kule armatnie (do nabicia armat) - 9
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 2
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 4
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 6 - 3 = 3
Zioła (do tworzenia leków) - 9
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys (LR0) - 5
Panda (LR1) - 5
Mark (LR0) - 1
Chromy (LR0, LR1) - 2 + 1 = 3
Dlanor (LR0) - 2 + 1 = 3
Merik - 4
Agon (LR3) - 8 + 1 = 9
Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 7/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 8/8 UKOŃCZONY!
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Borysowi znowu udało się załadować 2 armaty
Panda załatał dziurę, choć nie był to cud architektury, -5 desek
Mark zażywa surowicy 1
Merik zażywa surowicy 2
Agon odpoczywa
Chromy odpoczywa
Dlanor odpoczywa
Stan materiałowy:
Proch (używany przy polowaniach i wszelkich bitwach) - 9
Złoto (przydatne podczas handlu) - 0
Drewno (do przerobienia na deski) - 4
Deski (ciosane z drewna) - 6 - 5 = 1
Kule armatnie (do nabicia armat) - 9
Armaty (używane w trakcie obrony przed potworami) - 3, naładowane - 2
Racje żywnościowe, surowe (prawie dobre do jedzenia) - 0
Racje żywnościowe, gotowane (dobre jedzenie) - 0
Alkohol (niektórym może zwiększyć morale, ostrożnie!) - 0
Medykamenty (na wypadek ran, tworzone z ziół) - 4
Surowica (na wypadek zatruć, tworzona z ziół) - 6 - 3 = 3
Zioła (do tworzenia leków) - 9
Skrzynia (na skrzynię przypadają trzy warstwy, którymi można wypełnić materiałami, tworzone z desek) - 0
Morale:
Borys (LR0) - 5
Panda (LR1) - 5
Mark (LR0) - 1
Chromy (LR0, LR1) - 2 + 1 = 3
Dlanor (LR0) - 2 + 1 = 3
Merik - 4
Agon (LR3) - 8 + 1 = 9
Ulepszenia
# Wieża obserwacyjna (zastępuje zwiad, zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +3) - 7/30 desek wykorzystanych
# Stanowiska strzeleckie (zwiększają obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wzmocniona palisada (zwiększa obronność, jednorazowo zwiększa morale o +2) - 0/20 desek wykorzystanych
# Koszary (zwiększają liczbę miejsc do spania o 7, wprowadza łoże pod baldachimem, na którym spanie przynosi +1 do morali, jednorazowo zwiększają morale o +1) - 0/20 desek wykorzystanych
# Wychodek (jednorazowo zwiększa morale o +1) - 8/8 UKOŃCZONY!
# Wykopanie fosy (zwiększa obronność) - 10/10 UKOŃCZONA!
# Budowa dodatkowej skrzynki - 0/3 desek wykorzystanych
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.