Whalers

Lider: Daud [Pupu pan Panda]
Miasto: Krater Tauris
MG: DLANOR
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Whalers

Post autor: Pupu pan Panda »

1. Nazwa - Whalers
2. Flaga, bandera, kolor na mapie - Obrazek
3. Lider - Daud
Obrazek
Niewiele wiadomo na temat Dauda, Mistrza Cieni. Niewielu go widziało, a jeszcze mniej może się tym pochwalić. Chodzi plotka, że został osierocony w wieku dziesięciu lat. Żeby przeżyć, kradł, mordował i wymuszał. W końcu został zabójcą na zlecenie, nawiązał parę kontaktów. Zaczął gromadzić i trenować podobnych sobie, aż wreszcie stworzył organizację.
Daud jest przeciętnie silny, jednakże niezwykle sprawny. W walce mieczem wykorzystuje swoją szybkość, żeby zmusić przeciwnika do ataku i w nieoczekiwanym momencie wyprowadza śmiertelną kontrę. Ponadto, nosi pod nadgarstkiem minikuszę. Jest też obeznany z działaniem broni nowoczesnej. O ile pistolety i karabiny omija z daleka, o tyle uwielbia granaty dymne, błyskowo-hukowe i miny zbliżeniowe. Jako doświadczony zabójca, Daud jest mistrzem kamuflażu i bezgłośnego poruszania się.
Od swoich podwładnych wymaga dyscypliny, posłuszeństwa i lojalności. Każdy z nich oddałby za niego życie.

4. Wyjątkowi członkowie -
Anton Sokolov
Obrazek
Naukowiec, fizyk, spec od broni. To on zajmuje się bronią i nowinkami technicznymi. Znany jest z niekonwencjonalnego podejścia i oszczędności w używaniu środków. W wolnym czasie maluje. Sam nie umie walczyć i panicznie boi się o swoje życie, więc cały czas wymaga od współpracowników ochrony.

Hiram Burrows
Obrazek
Człowiek od dyplomacji. W zależności od potrzeb - wazeliniarz, zbir, zastraszacz lub kłamca. Jest osobą, która ma kontakt z ludźmi poza gangu, przyjmuje i organizuje zlecenia. Pełni funkcję reprezentacyjną.

5. Szacowana liczba członków i ich krótki opis - organizacja liczy 46 osób. 0 zabójców-nowicjuszy, 16 pełnoprawnych zabójców, Sokolova i 4 asystentów, 15 "wojskowych", 8 elitarnych zabójców z Daudem na czele. I Hirama Burrowsa.

6. Pracujący dla gangu naukowcy:
Kurhanus Steelchest, 73 lata, profesor (cyborgi, technologiczne wzmacnianie ciała), klasa D
Marika Sneshka, 55 lat ,profesor: broń palna, kategoria: D

7. Broń, sprzęt i walka -
Zabójcy:
Obrazek
Wszyscy zabójcy noszą maski przeciwgazowe. Poza oczywistą funkcją ochronną, uniemożliwiają one identyfikację noszącego. Obeznani są z bronią białą. Używają prostych, jednosiecznych, metrowej długości mieczy. Pełnoprawni zabójcy otrzymują ponadto minikuszę na stalowe bełty, noszoną pod nadgarstkiem. Elita używa granatów dymnych, duszących, błyskowo-hukowych oraz min zbliżeniowych, zmieniających ofiarę w proch. Walczą jak typowi, skryci mordercy - czekają w cieniu na odpowiedni moment, w mgnieniu oka likwidują cel, maksymalnie wykorzystując swoje umiejętności, sprzęt oraz otoczenie, i znikają, wtapiając się z powrotem w cienie.

Wojskowi:
Obrazek
Wojskowi to specjalna jednostka, bezpośrednio podlegająca Antonowi. Podobnie jak zabójcy Dauda, noszą maski przeciwgazowe. I tutaj kończą się podobieństwa. Podopieczni Sokolova są bowiem wręcz obklejeni wynalazkami tworzonymi przez naukowca. Karabinki szturmowe, CKMy, karabiny snajperskie, wyrzutnie rakiet, noktowizory, kamizelki kuloodporne, granaty. Dołożyć do tego należy transportery opancerzone, pompatyczną komunikację i mamy pieprzoną jednostkę bohaterów, bardziej polegających na sprzęcie niż mózgu.

Naukowcy i Hiram zadowalają się zwykłymi, krótkimi pistoletami, służącymi do obrony koniecznej.

8. Inny niezwykły sprzęt posiadany przez gang, plany broni i tym podobne -
POCIONGI Z HETTHELM
Dwarf C-100

9. Życie i hierarchia gangu -
Zabójcy:
Obowiązki zabójców zależą od ich rangi. Nowicjusze większość czasu spędzają na treningu walki wręcz oraz bezszelestnego poruszania się. Gdy już Daud lub któryś z jego najbliższych współpracowników uzna, że "młody" jest wystarczająco wprawiony w fachu następuje awans na pełnoprawnego zabójcę,który ma szeroki zakres możliwości. Należy do nich, rzecz jasna, wykonywanie umiarkowanie trudnych zleceń, takich jak mordowanie osób prywatnych lub kradzieże. Typowy zabójca uczy się również gromadzić informacje: wychodzi na miasto i z ukrycia podsłuchuje rozmowy mieszkańców, bada opinie na temat gangu. Od czasu do czasu zarżnie również jakiegoś huligana, który wyrwał staruszce torebkę. Elita zazwyczaj siedzi w bazie i planuje bardziej skomplikowane zabójstwa lub nadzoruje trening nowych. Wszyscy zwracają się do Dauda per "mistrzu".

Wojskowi:
Większość czasu zajmuje im testowanie wynalazków Sokolova, czyt. wyjechanie na wolne pole na pustyni i napierdalanie wokół. Do ich obowiązków należy również zwiad zewnętrzny, czyli wypatrywanie obcych.

Hiram:
Siedzi w gabinecie i odpowiada na listy, podejmuje decyzje administracyjne, karci bądź głaska ludność, od czasu do czasu gdzieś wyjedzie. Można powiedzieć, że to on sprawuje faktyczne rządy. Ale cholernie boi się Dauda i nie przyznaje się do tego otwarcie.

10. Opis siedziby.
Baza gangu mieści się w pokaźnym, trzypiętrowym budynku. Na pierwszym piętrze znajduje się biuro Hirama i plac służący do trenowania. Nazywany pieszczotliwie "piekiełkiem" jest labiryntem półek, parawanów, szafek i umiejętnie porozstawianych lamp, służących do treningu cichego zabijania i poruszania się poza zasięgiem światła.
Na końcu znajdują się schody, pozwalające dostać się na wyższe poziomy. Drugie piętro podzielone jest na pół. Znajdują się tu kwatery mieszkalne i laboratoria naukowców. Trzecie piętro należy do Dauda i jego elitarnych przybocznych. Znajduje się tu sala obrad i osobiste pomieszczenia najważniejszych osób w gangu. W pokoju Sokolova znajduje się ponadto flara, dająca sygnał wszystkim zabójcom będącym w pobliżu o zagrożeniu siedziby. Co ciekawe - na drugim i trzecim piętrze nie ma okien. Wszystko oświetlane jest przez małe lampki, wszędzie panuje półmrok. Poza laboratorium i salą obrad rzecz jasna, ponieważ naukowcy nie są nawykli do ciemności.
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
ODPOWIEDZ

Wróć do „Whalers”