Korpus Piechoty Morskiej

Lider: Generał Ron Harrison [Mark Ronald Lion]
Miasto: Kunn
MG: DLANOR
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Korpus Piechoty Morskiej

Post autor: Mark Subintabulat »

1. Nazwa - Korpus Piechoty Morskiej
2. Flaga, bandera, kolor na mapie
Obrazek
2,5. Dewiza: Semper fidelis, semper in altum
3. Lider: Generał Ron Harrison - Weteran wielu potyczek i doświadczony polityk. Od 19 lat głównodowodzący Korpusu. Mimo podeszłego wieku wciąż sprawnie kieruje swoimi ludźmi. Niejednemu z podwładnych uratował życie na polu walki, za co nagradzany jest należytym szacunkiem. Jest dowódcą Sztabu - najwyższego organu dowodzenia - który składa się także z generała Powella i admirała Stevensa. Harrison jest doskonałym logistykiem i taktykiem. Co prawda od pewnego czasu nie bierze już czynnego udziału w operacjach bojowych, ale zawsze nadzoruje ich przygotowanie i jeśli to możliwe także ich przebieg. Dba o dobre imię i stara się rozwijać potęgę Korpusu.
Obrazek
4. Wyjątkowi członkowie:
Generał brygady Arthur Powell - Drugi najwyższy stopniem oficer w Korpusie. Oprócz pomocy przy planowaniu poszczególnych operacji Powellowi zostało przydzielone zadanie zwiększenia siły militarnej Korpusu. Ma praktycznie wolną rękę jeśli chodzi o metody jakimi ma to zostać osiągnięte. Powell jest sprytnym i przebiegłym człowiekiem. Nic dziwnego więc, że został mianowany szefem wywiadu i kontrwywiadu.
Obrazek
Kontradmirał Hugh Stevens - Stopień admirała przyznawany jest tradycyjnie osobie, która odpowiedzialna jest za prowadzenie stosunków dyplomatycznych na zewnątrz Korpusu. Hugh przez lata reprezentował gang pozyskując dla niego wiele kontraktów. Ma znajomości umożliwiające mu kontakt z wyższymi rangą członkami innych gangów i innych organizacji.
Obrazek
Pułkownik John McMillan - dowódca polowy, który bierze aktywny udział w prowadzonych operacjach bojowych. Jest zdolnym taktykiem i ambitnym oficerem, który jak wszystko wskazuje zostanie jako pierwszy wybrany do Sztabu, gdy tylko zwolni się miejsce.
Obrazek
Podpułkownik Tim Gladstone - kapelan i jeden z wyższych rangą oficerów. Odpowiada za stan duchowy i emocjonalny
żołnierzy. Udziela także chrzcin, ślubów i innych sakramentów.
Obrazek
Major Denis Peterson - Posiada wykształcenie medyczne i znaczne doświadczenie w leczeniu i zszywaniu rannych żołnierzy. Oprócz tego destyluje doskonałej jakości spirytus, który następnie służy za podstawę do innych alkoholi. Jest także ordynatorem miejskiego szpitala i sprawuje pieczę nad zapasami leków i innych medykamentów.
Obrazek
Major Lucy Donaldson - Dowódca piechoty i instruktor szkoleniowy. Przez niektórych nazywana jest Krwawą Lucy. Nie wiadomo czy to przez przelaną krew w walce czy przez ostre podejście do nowych rekrutów, z których wyciska na poligonie ostatnie poty.
Obrazek
Kapitan Jeff Brown - Dowódca grupy zmechanizowanej. W wolnych chwilach razem ze swoimi ludźmi odpowiada za konserwację posiadanych pojazdów.
Obrazek
Kapitan Hiram Burrows - Kiedyś ważna szycha w Whalers. Prawa ręka Dauda, dyplomata i nieformalny zastępca lidera. Obecnie oficer Korpusu w randze kapitana.
Obrazek
Porucznik William Lorence - dowódca 2. Plutonu pod zwierzchnictwem generała Powella. Jego oddział znany jest z dużego doświadczenia zdobytego w boju z karaluchami.
obrazek

Porucznik Ivan Morozov - dowódca 8. Plutonu. Kiedyś oficer Ropowładnych. Po ich upadku dołączył wraz częścią swoich ludzi do Korpusu. Ma reputację strasznego ale i bardzo skutecznego człowieka.
obrazek

5. Szacowana liczba członków i ich krótki opis: 213łącznie (w tym 20 ex-Whalers)
Piechota:
Marines [116] - Podstawowa jednostka bojowa Korpusu. Lekka, bardzo mobilna i elastyczna. Żołnierze potrafią sprawnie posługiwać się praktycznie każdym rodzajem broni palnej. Podstawową grupą bojową jest drużyna składająca się z 10 żołnierzy, w tym strzelca wyborowego, dwie osoby do obsługi broni ciężkiej (moździerz, CKM albo inne), jednego żołnierza z granatnikiem albo ręczną wyrzutnią rakiet oraz sanitariusza i pozostałych żołnierzy. W powszechnym użyciu są granaty ręczne, karabiny szturmowe i strzelby. Żołnierze poddawani są nieznacznym, zwykle koniecznym z powodu doznanych obrażeń modyfikacjom cybernetycznym. Jednakże posiadają w zdecydowanej przewadze naturalne części ciała. Marines wyszkoleni są także do walki wręcz. Posługują się zwykle nożami bojowymi. Do broni uzupełniającej zaliczają się moździerze i miotacze ognia.
Saperzy [16] - Specjalny oddział marines zajmujący się pozyskiwaniem, przechowywaniem i używaniem materiałów wybuchowych (np. min)
Skauci [20] - jeżdżą na motorach lub kładach i pełnią funkcję jednostek rozpoznawczych i zaczepnych. Są uzbrojeni w broń lekką, taką jak pistolety maszynowe, karabiny i granaty ręczne. Posiadają dalmierze i noktowizory. Posiadają radioodbiorniki pozwalające komunikować się ze sobą i swoimi przełożonymi a także podsłuchiwać nieostrożnych, którzy korzystają z tych samych częstotliwości.
Żołnierze Grupy pancernej [40] - żołnierze, którzy zostali przeszkoleni w prowadzeniu różnych typów pojazdów oraz którzy otrzymali wykształcenie w zawodzie mechanika. Nadają się także do walki na wzór marines, jednakże nie mają takiego doświadczenia jak oni oraz korzystają zwykle jedynie z broni lekkiej. W parku maszynowym znajdują się następujące rodzaje pojazdów.
Zabójcy - 11 [Formacja w trakcie reorganizacji - możliwe zmiany]
Wszyscy zabójcy noszą maski przeciwgazowe. Poza oczywistą funkcją ochronną, uniemożliwiają one identyfikację noszącego. Obeznani są z bronią białą. Używają prostych, jednosiecznych, metrowej długości mieczy. Pełnoprawni zabójcy otrzymują ponadto minikuszę na stalowe bełty, noszoną pod nadgarstkiem. Elita używa granatów dymnych, duszących, błyskowo-hukowych oraz min zbliżeniowych, zmieniających ofiarę w proch. Walczą jak typowi, skryci mordercy - czekają w cieniu na odpowiedni moment, w mgnieniu oka likwidują cel, maksymalnie wykorzystując swoje umiejętności, sprzęt oraz otoczenie, i znikają, wtapiając się z powrotem w cienie.
Wojskowi - 8 [Formacja w trakcie reorganizacji - możliwe zmiany]
Wojskowi to specjalna jednostka, bezpośrednio podlegająca Antonowi. Podobnie jak zabójcy Dauda, noszą maski przeciwgazowe. I tutaj kończą się podobieństwa. Podopieczni Sokolova są bowiem wręcz obklejeni wynalazkami tworzonymi przez naukowca. Karabinki szturmowe, CKMy, karabiny snajperskie, wyrzutnie rakiet, noktowizory, kamizelki kuloodporne, granaty. Dołożyć do tego należy transportery opancerzone, pompatyczną komunikację i mamy pieprzoną jednostkę bohaterów, bardziej polegających na sprzęcie niż mózgu.
Pojazdy
Samochody opancerzone [15] - szybkie, lekko opancerzone samochody terenowe, w których na dachu zamontowano gniazdo ciężkiego karabinu maszynowego. W jego wnętrzu jest miesce dla 5 osób.
Opancerzone transportery piechoty [11] - mieszanka kołowych i gąsienicowych pojazdów uzbrojonych w lekkie działo przeciwpancerne. W jego wnętrzu oprócz kierowców (2) jest wystarczająco miejsca dla całej drużyny marines (10)
Czołgi [8]- zbieranina różnych modelów średnich czołgów, wyposażonych w działo przeciwpancerne i z dwa stanowiska CKM. Pojazd ten wymaga zwykle 3, 4 lub 5 kierowców.
Ciężarówki [10]- proste i masywne pełnią rolę koni pociągowych Korpusu. Transportują dobra i ludzi na znaczne odległości.
Motory/quady [5]
ciężki samochód z zamontowanym gatlingiem i radarem na dachu [1]
Haubica samobieżna "Enil" [1]
Koparki budowlane - [2]
Roboty/Androidy:
Android Terminator vr. 2.0 (Dlanorowa) - 9 szt.
android od projektu Tyrea
dron zwiadowczy
Łupy:
cztery filtry do oczyszczania wody (jak znalazł do akwarium)
legendarne ostrze z Colto
zdobiony pistolet magnetyczny
dobrej jakości skrzypce
tresowany jastrząb zwiadowczy
4 karabiny snajperskie świetnej jakości
tresowany wielbłąd mówiący jedno zdanie w języku ludzkim ("Phoen X znów przegrał")
Więźniowie/jeńcy:
Goście/przyjaciele:
Primaria
Prophana - paladynka
Richter - uciekinier z Wyraju

Strategiczna alokacja sił

Oddział Stacjonarny w Kunn:
*Pojazdy
czołgi [4]
transporter opancerzony [2]
transporter opancerzony VIRGO [1]
ciężki samochód z zamontowanym gatlingiem i radarem na dachu [1]
samochód opancerzony [3]
ciężarówki [2]
motory/quady [0]
*Stan osobowy [67]
*Androidy
Android Terminator vr. 2.0 (Dlanorowa) - [8]
*Siły Samoobrony [ok 310 do mobilizacji]

Oddział Zwiadowców w Kunn
*Pojazdy
samochody opancerzone [2]
motory/quady [4]
*Stan osobowy [12]

Posterunek w Wast City
*Pojazdy
samochód opancerzony [1]
*Stan osobowy [4]

Posterunek w Genocidan
*Pojazdy
samochód opancerzony [1]
*Stan osobowy [4]

Posterunek w Arcadii
*Pojazdy
samochód opancerzony [1]
*Stan osobowy 4 żołnierzy

Posterunek w Colto
*Pojazdy
samochód opancerzony [1]
*Stan osobowy [4]

Posterunek w New Allenstein
*Pojazdy
samochód opancerzony [1]
*Stan osobowy [4]

Posterunek w Sereval
*Pojazdy
samochód opancerzony [1]
*Stan osobowy [4]

Posterunek w Hiperboreyi
*Pojazdy
samochód opancerzony [1]
*Stan osobowy [4]

Sekcja Techniczna Pojazdów (Technicy pracujący w warsztatach VIRGO)
*Pojazdy
*Stan osobowy [10 ludzi]

Sekcja Techniczna Androidów (Technicy pracujący przy konstrukcji androidów w Arcadii)
*Pojazdy
ciężarówki [1]
transportery [1]
*Stan osobowy [10]
*Androidy


Sekcja pułkownika McMillana (Wielki Konwój)
*Pojazdy
czołgi [4]
ciężarówki [5]
transportery [6]
samochody [4]
*Stan osobowy 74 żołnierzy

Sekcja kapitana Burrowsa (aktualnie w Wast City)
*Stan osobowy [20]

Agenci specjalni:
*Kurt i Heike
-Samochód opancerzony Kurta z I WWH
*Jeremy Sikorski
-motocykl
*Caroline i Tom + Ronald
-2 wielbłądy

Zaginieni:
zwiadowca udający do Alenstein
zwiadowca udający się do Hiperborei

6.1 Pracujący dla gangu naukowcy (uzupełnia MG) -
a) Abdullah Muhammad, 24 lata, profesor (genetyka), klasa B
Obrazek

b) Chester Polinski, 47 lat, profesor (androidy), klasa B
Obrazek

c) [*][/b]Emalerie Balzack, 52 lata, profesor (chemia), klasa C
Obrazek

d) Idio Tetmajer, 41 lat, profesor (pojazdy), kat. D
Obrazek

6.2 Pracujący dla gangu wojownicy (uzupełnia MG) -
a) Nubar Nukrashi, 66 lat, wojownik (zrobotyzowany), klasa F
Obrazek



7. Broń, sprzęt i walka - Opisane przy typie poszczególnych jednostek za wyjątkiem:
Noże energetyczne - gumowa rękojeść oraz rękawica, którą trzyma się tą broń ogranicza zagrożenie porażenia użytkownika. Skrzyżowanie paralizatora i noża bojowego. Broń ta jest szczególnie skuteczna przeciwko cyborgom i robotom.
8. Inny niezwykły sprzęt posiadany przez gang, plany broni i tym podobne:
a)"[...] strzykawki, zawierające środek wywołujący halucynacje. Broń straszliwie nieporęczna i chyba bardziej przeznaczona do użytku wewnętrznego, by ludzie mogli sobie pobimbac na haju. Nazwała ten narkotyk Wrotami do Bram Nieba, bo zwidy po nim najczęściej dawały ludziom możliwość latania oraz poczucie uduchowienia. Jedna, pełna strzykawka była w porządku. Przedawkowanie (czyli już ponad jedną strzykawkę) prowadziło do nieodwracalnych zmian w mózgu i śpiączki.''
b)"[...] pokazała generałowi prototypowy pocisk amunicji, w którym znajdowała się potężna trucizna. Aktywowana jest dopiero przy dużym cieple i mocnym uderzeniu, czyli idealnym pomysłem było umieszczenie jej w pocisku. Można go używać przy pociskach do pistoletów, żadne armaty tutaj nie będą użyteczne. Osoba, która oberwie takim pociskiem, pożyje nie dłużej jak minutę. Emalerie wątpiła, czy ta trucizna podziała na karaluchy. Nawet jeżeli, to nie zginą po minucie a po paru godzinach. A może w ogóle nie zginą, tylko będą odrobinę oszołomione."
c) "[...] stworzyła dla was mocny, trujący gaz. Gaz po pięciu sekundach wdychania powoduje mdłości. Po pół minucie częściowe unieruchomienie ciała. Po minucie śmierć. Ma lekko fioletowy kolor i pachnie gównem. Idealny do użytku w pomieszczeniach, na świeżym powietrzu niestety szybko się rozprasza i traci swoje właściwości. Dostaliście go w paru pojemnikach na gaz. Nie ma właściwości wybuchowych."
d) "Kolejowe Zespoły Rakietowe: "św. pamięci Sokół" zawsze lubił kolej, co by nie patrzeć w kolei jest jakaś siła. A kolejowe zespoły rakietowe muszą ją mieć. Jest to inicjatywa trochę przyziemna, ale bardzo ciekawa. Niewielka modernizacja byłej kolei i metra pozwoliła na wprowadzenie broni tak samo morderczej co mobilnej. Każdy taki konwój składa się z trzech jednostek: lokomotywy, jednostki dowodzenia i wagonu z rakietami mający znaczący zasięg. Praktycznie nie różni się od zwykłego składu, a rakiety może wystrzelić z każdego miejsca. Jako, że część chłopaków "Pułkownika" lubi bawić się różnymi systemami informacji i dezinformacji, tworzą bardzo dograną parę. Niestety Sokół zginął i pociągi również." - na szczęście Korpus odzyskał jeden z pociągów.
9. Życie i hierarchia gangu - Korpus został w przeszłości założony przez niedobitki sił ekspedycyjnych pewnego mocarstwa, które zostały wysłane w okolice tego regionu podczas wojny, której przebiegu już nikt nie pamięta. Wobec wszechobecnego chaosu żołnierze Ci przekształcili się wkrótce w najemników. Mimo to zachowali sztandar, starą dewizę i wiele innych konwenansów (m.in. nowi członkowie przy wstąpieniu do Korpusu składają uroczystą przysięgę w obecności duchownego, kończąc ją słowami "[...] tak mi dopomóż Bóg.") Znakiem charakterystycznym członków Korpusu jest tatuaż (zwykle na ramieniu) przedstawiający kotwiczkę. Hierarchia Korpusu przedstawia się następująco. Głównodowodzącym i zarazem dowódcą Sztabu jest oficer w randze generała (4 gwiazdki). Dwoma pozostałymi członkami Sztabu są każdorazowo oficer w randze generała brygady oraz oficer w randze kontradmirała. Pierwszy z nich odpowiada za zwyczajne czynności organizacyjne, natomiast drugi z nich pełni funkcje dyplomatyczne. Stopień admiralski, choć czysto tytularny z oczywistych względów, ma być nawiązaniem do morza jako symbol otwartości, podróży i kontaktu z innymi kulturami i społecznościami. Kontradmirał ma jednak rangę równą generałowi brygady i może obejmować bezpośrednie dowództwo nad oddziałami. Gdy dotychczasowy głównodowodzący nie żyje lub nie jest już w stanie sprawować swoich funkcji oficerowi starsi (od majora wzwyż) wybierają w anonimowym głosowaniu jednego z pozostałych członków Sztabu na nowego głównodowodzącego. W kryzysowych sytuacjach, gdy nie ma możliwości regulaminowego wyboru dowódcy zostaje nim najwyższy rangą oficer.
10. Struktura organizacjyjna
Podział na kompanie. Istnieją trzy kompanie, każda pod dowództwem innego członka Sztabu. Ich organizacja prezentuje się następująco
I kompania pod dowództwem generała Harrisona, do której zalicza się 1. Pluton, 4. Pluton i 9. Pluton
II kompania pod dowództwem generała Powella, do której zalicza się 2. Pluton, 5. Pluton i 6. Pluton
III kompania pod dowództwem admirała Stevensa, do której zalicza się 3. Pluton, 7. Pluton i 8. Pluton

Podział na plutony – od 20 do 28 osób w plutonie – dowódcą co najmniej podporucznik, w plutonie 2 albo 3 sierżantów
1. Pluton; 20 osób; dowódca – major Denis Peterson; ważni członkowie – sierżant Paul Xavier
2. Pluton; 20 osób; dowódca – porucznik Wiliam Lorence; ważni członkowie – sierżant Henry Morison
3. Pluton; 20 osób; dowódca – podporucznik Gary Grant; ważni członkowie - sierżant Thomas Fletcher
4. Pluton; 28 osób; dowódca – pułkownik John McMillan; ważni członkowie – sierżant Amory Sikorsky
5. Pluton; 28 osób; dowódca – major Lucy Donaldson; ważni członkowie – sierżant Robert Welburn
6. Pluton; 28 osób; dowódca – kapitan Jeff Brown; ważni członkowie –
7. Pluton; 24 osób; dowódca – porucznik Charles Brown; ważni członkowie –
Żołnierze na misjach/Posterunkach[16]; dowódcy - sierżant Omar Ussamah, sierżant Calvin D. Davis, sierżant Frank Forsyth, sierżant Husam Udin,
Agenci[3]; sierżant Jeremy Sikorsky, chorąży Kurt Schmidt, chorąży Heike Stayer,
8. Pluton; 22 osób; dowódca – Porucznik Ivan Morozov
9. Pluton; 20 osób; dowódca – kapitan Hiram Burrows; ważni członkowie - sierżant Oliver Freeman, sierżant Edward Warren
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Korpus Piechoty Morskiej”