1. Nazwa - Sefir
2. Flaga
3. Lider - Nazar Sibouz
Nazar preferuje ubiory ciemne i luźne, dobrze skrojone i dopasowane do jego sylwetki. Jest to człowiek opanowany i spokojny. Nosi się dumnie, ale nie gardzi innymi. Nie piętnuje wszczepów, aczkolwiek uważa, że nie ma potrzeby ulepszać tego, co dobre. W pole nie wyrusza prawie nigdy, gdyż taktyk z niego przeciętny, lecz strateg wyśmienity. Ma świadomość, że samotne miasto długo nie przetrwa, więc stara się utrzymywać dobre kontakty z innymi gangami. Kariera młodocianego najemnika pozwoliła mu nawiązać znajomości z członkami gangów z innych miast. Jednakże nie dane mu było spotkać przywódców.
Sefir był odpowiedzą Nazara na wyniszczającą politykę Xor – gangu kontrolującego Colto przed sześcioma laty. Wraz z kilkoma zaufanymi przeprowadził precyzyjną operację mającą na celu eliminację liderów panującej bandy. Pomógł mu w tym Stary Azir – logistyk Xor. W zamian zajmuje się tym samym w Sefir. Początkowo jedyną zmianą w mieście były ofiary śmiertelne – zamiast cywili zabijanych przez frywolnych gangsterów potoczyły się głowy tych ostatnich. Czystki w szeregach Xor były ogromne. Ze 170 członków w szeregach nowego dowódcy pozostało zaledwie 30. Zabijano również rodziny rzezimieszków by uniknąć odwetu w przyszłości.
Obecne rządy Nazara można nazwać autorytarnymi. Jego głos jest decydujący we wszystkich sprawach związanych z polityką gangu i miasta. Mieszkańcy są mu wdzięczni za zaprowadzenie spokoju w ojczyźnie i mają świadomość, że tylko jemu zawdzięczają normalne życie.
4. Wyjątkowi członkowie
Stary Azir – dawniej logistyk w Xor. Za pomoc w przejęciu władzy Nazar pozwolił mu zająć się tym samym w Sefir. Podlegają mu głównie dawni członkowie starego gangu. Azir jest stanowczy i dokładny. Z tego powodu zajmuje się dobrami gangu. Wiele przeżył i pustynie zna doskonale – był w niemal każdym mieście. Jego doświadczenie jest bezcenne w planowaniu wypadów poza miasto.
Roger – druh Nazara. Jest doskonały mechanikiem. To on odpowiada za wprowadzenie mechów do asortymentu Sefir. Z powodu braku wiedzy jego próby wykorzystania durium w napędzaniu maszyn spełzły na niczym. Nałogowy palacz – co jedna mu jego podkomendnych i irytuje Nazara.
prof. mechy kat. C, prof. roboty kat. D.
Adam Wals – odpowiada za podstawowe szkolenie gangsterów. Z powodu deficytu amunicji ćwiczy ludzi w posługiwaniu się bronią białą i kuszami. Do gangu dołączył 4 lata temu, początkowo jako zwykły najemnik. Zdobywszy zaufanie Nazara został mianowany dowódcą sił zbrojnych.
Japer – skryty i mroczny człowiek. Ma wiele wszczepów pomagających me wszelakich zadaniach specjalnych, za które jest odpowiedzialny. Nikt nie wie dlaczego trzyma się Nazira, lecz krążą plotki, że znają się jeszcze z lat dziecięcych.
5. Szacowana liczba członków i ich krótki opis
Pierwotnie gang liczył 73 ludzi (w tym 18 byłych członków Xor). Większość ma pomniejsze wszczepy. Czasami zdarzy się kończyna. W szeregach są również 3 cyborgi. Traktowane są na równi z ludźmi, lecz ze sporym dystansem.
6. Pracujący dla gangu naukowcy (uzupełnia MG) -
- Roger - prof. mechy kat. C, prof. roboty kat. D
- Krio Martinez - prof. kriobanika kat. A
7. Broń, sprzęt i walka
Wszyscy członkowie obeznani są z bronią białą. Wszelakich pistoletów i karabinów nie brak, ale z powodu ograniczonej ilości amunicji w mieście i jego okolicach korzysta się z kusz. Rogerowi udało się stworzyć kilka działających mechów – humanoidalnych robotów wysokości 4m z pilotem w środku. Na chwilę obecną gang posiada 2 takie maszyny, ale prowadzone są prace nad wytworzeniem większej ich ilości. Podstawowy mech ma dwa karabiny przymocowane do jednej ręki, a do drugiej ok. 2 metrowy stalowy miecz obosieczny. Konstrukcja nóg pozwala na marsz i jazdę za pomocą dołączonych kół. Pancerz mecha to kilka centymetrów hartowanej stali.
Sprzęt ciężki
- 2 działa przeciwpancerne (1 w Colto, 1 w okolicach zachodniego szybu)
- 12 motocykli
- 9 jeepów (4 osobowe)
- 8 transporterów
- 2 transportery opancerzone
- 6 samochódów opancerzonych
- 3 świetne haubice średniego zasięgu kalibru 120 mm
8. Inny niezwykły sprzęt posiadany przez gang, plany broni i tym podobne
- 1 mech (uszkodzony)- każdy ma miecz w jednej, a karabin w drugiej ręce
W planach jest stworzenie potężniejszych mechów i oparcie na nich strategii Sefir. Rogerowi marzy się uniezależnienie mechów od broni prochowej za pomocą dlanorum.
9. Życie i hierarchia gangu
Nazar jest przywódcą. Szeregowy członek gangu spotyka go tylko podczas przyjęcia w szeregi gdy składa mu przysięgę lub gdy wykaże się męstwem w walce. Gang ma 7 oddziałów bojowych składających się z 8 osób (7 szeregowych + Zwierzchnik). Do 3 należą również cyborgi. Zwierzchnicy odpowiadają bezpośrednio przed Walsem. Reszta to mechanicy (7), odział Azira (6),Japera (3) i 8 pilotów mechów.
10. Miasto - Colto
11. Kronika Sefir
W walkach z Ropowładnymi poległo 7 gangsterów.
Wyszkolono 22 nowych gangsterów.
Wyszkolono 14 nowych gangsterów.
W Bitwie o Ropę poległo 15 gangsterów.
Ropowładni rozstrzelali 5 posłów Sefir.
W Bitwie o Wschodni Szyb poległo 8 gangsterów.
Do gangu dołączyło 23 najemników.
Z powodu ran zmarło 12 gangsterów.
Wyszkolono 16 nowych gangsterów.
2 mechaników zginęło w napadzie na Colto
14 żołnierzy zginęło w napadzie na Colto
--------------------------
Obecna liczba członków - 86
W tym:
Ciężko rannych - 0
Rannych - 7
12. Rozmieszczenie sił
8 żołnierzy na misji - złoża metali
4 pilotów w Colto + 1 mech (uszkodzony) w Colto
1 żołnierz w Wast City
7 żołnierzy przy szybach'
Ludzie Azira w Colto (6)
Ludzie Japera w Colto (3)
Mechanicy w Colto (4)
47 żołnierzy w Colto
Japer, Wals w Colto
Roger, Azir, Nazar porwani w piździet
1 mechanik porwany w piździet
Sefir
Lider: Nazar Sibouz [Ranjir]
Miasto: Colto
MG: BORYS
Miasto: Colto
MG: BORYS
Przejdź do
- Ogólnie
- ↳ Sprawy najwyższej wagi
- ↳ Społeczność masońska
- ↳ Z dala od świadomej szarańczy - OFFTOP
- ↳ Borysadopedia
- Sesje
- ↳ Borysada v11 Ancient
- ↳ Poprzednie rundy
- ↳ Archiwa 1 rundy
- ↳ Archiwa 2 rundy
- ↳ Świątynny dziedziniec
- ↳ Archiwa 3 rundy
- ↳ Archiwa 4 rundy
- ↳ Karczma Niemrawiec 2
- ↳ Harmegiddo Tale
- Sesje wstrzymane
- ↳ Cyberpunk 2020
- ↳ Pierwsza przygoda
- ↳ Perłowy Renesans
- ↳ Arena Tryumfu Żelaznego Ognia V.3
- Archiwum
- ↳ Borysady
- ↳ Borysada v6
- ↳ Ogólne
- ↳ Zasady
- ↳ Sprawy organizacyjne
- ↳ Centrum zniszczenia
- ↳ Biblioteka
- ↳ Borysada
- ↳ Podmioty niezależne
- ↳ Kerrigen
- ↳ Tajne
- ↳ Agonia
- ↳ Tajne
- ↳ Wielkie Księstwo Lynn
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Tritendu
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Wielkiego Malhaaz
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Kninyrsk
- ↳ Tajne
- ↳ Księstwo Ahravanu
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Leśnego Wichru
- ↳ Tajne
- ↳ Meriel
- ↳ Tajne
- ↳ Związek Westronu
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Del'Arte
- ↳ Tajne
- ↳ Symmachia Karchedonu
- ↳ Tajne
- ↳ Protektorat Natheela
- ↳ Tajne
- ↳ Związek Północny
- ↳ Tajne
- ↳ Kaganat Słońca i Księżyca
- ↳ Tajne
- ↳ Kovir Powyss
- ↳ Tajne
- ↳ Stare państwa
- ↳ Zakonne Księstwo Mardenburg
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Sertylii
- ↳ Tajne
- ↳ Wieczne Imperium
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Damery
- ↳ Tajne
- ↳ Księstwo Cane
- ↳ Tajne
- ↳ Cesarstwo Grammoru
- ↳ Tajne
- ↳ Królestwo Sauyex
- ↳ Tajne
- ↳ Borysada w jednym państwie
- ↳ Organizacyjne
- ↳ Borysada v7
- ↳ Borysada v7
- ↳ Regulamin, rekrutacja i zasady
- ↳ Bohaterowie niezależni
- ↳ Biblioteka
- ↳ VIRGO
- ↳ Korpus Piechoty Morskiej
- ↳ Komitet Bezpieczeństwa, "Firma"
- ↳ Koalicja Rozwojowa
- ↳ Sefir
- ↳ Gwardia
- ↳ New Order
- ↳ Unitáte Venturum
- ↳ Hydroponny Corporation
- ↳ Rodzina
- ↳ S.E.N.
- ↳ Żniwiarze
- ↳ Wirtuozi zbrodni
- ↳ Rewolwerowcy "Eldar Bluebird"
- ↳ Umbrella Corporation
- ↳ Whalers
- ↳ Projekt Tyrea
- ↳ Pustkowia, góry i dziewicza natura
- ↳ Zajebista Borysada v7
- ↳ Borysada v7
- ↳ Borysada v8
- ↳ Gra
- ↳ Zasady
- ↳ Encyklopedia
- ↳ Rejestracja
- ↳ Tajne GMów
- ↳ Ciekawe zdarzenia
- ↳ Wojny
- ↳ Wydarzenia
- ↳ Traktaty
- ↳ Państwa
- ↳ Przykładowe państwo
- ↳ Königreich
- ↳ Tajne Niemców
- ↳ Borysada v9
- ↳ Dział organizacyjny
- ↳ A&A
- ↳ Thorn Corporation
- ↳ Horsemen
- ↳ Aradyści
- ↳ Standard Dynamics Industry
- ↳ Nurse Grenade
- ↳ BATELS
- ↳ Borysada v10
- ↳ Borysada v10
- ↳ Beta
- ↳ Panda
- ↳ Falkenhayn
- ↳ Chromy
- ↳ Glau
- ↳ Hoetzendorf
- ↳ Joffre
- ↳ Brusiłow
- ↳ French
- ↳ Kemal
- ↳ Pershing
- ↳ Panda [WHALERS CZARNI NINDŻA XDDD]
- ↳ Wieści ze świata
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor]
- ↳ Francis [Medinat Yisra'el]
- ↳ Rudo [Ziemie Rodziny Scarafaggio]
- ↳ Gruba [Kraina wombatów chujujuj...]
- ↳ Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Jaszczur [Szogunat Reptiliański]
- ↳ Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Mark [Święte Cesarstwo Lechickie]
- ↳ Nevrast [Morania]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu]
- ↳ Ambasady
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Francis [Yisra'el]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Scarafaggio [Rudo]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Gruba [Wombaty]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Baramuk [Teokracja]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Mark [Lechia]
- ↳ Speedek [Królestwo Eleandor] / Nevrast [Morania]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Scarafaggio [Rudo]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Gruba [Wombaty]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Baramuk [Teokracja]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Francis [Yisra'el] / Mark [Lechia]
- ↳ Francis [Yi'srael] / Nevrast [Morania]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Gruba [Wombaty]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Jaszczur [Szogunat]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Mark [Lechia]
- ↳ Rudo [Scarafaggio] / Nevrast [Morania]
- ↳ Gruba [Wombaty] / Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Gruba [Wombaty] / Baramuk [Teokracja]
- ↳ Gruba [Wombaty] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Gruba [Wombaty] / Mark [Lechia]
- ↳ Gruba [Wombaty] / Nevrast [Morania]
- ↳ Shalvan [Cesarstwo Husyjskie] / Jaszczur [Szogunat]
- ↳ Shalvan [Cesarstwo Husyjskie] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Shalvan [Cesarstwo Husyjskie] / Mark [Lechia]
- ↳ Shalvan [Cesarstwo Husyjskie] / Nevrast [Morania]
- ↳ Jaszczur [Szogunat] / Chromy [Streamline Republic]
- ↳ Jaszczur [Szogunat] / Mark [Lechia]
- ↳ Jaszczur [Teokracja] / Nevrast [Morania]
- ↳ Chromy [Streamline Republic] / Mark [Lechia]
- ↳ Chromy [Streamline Republic] / Nevrast [Morania]
- ↳ Mark [Lechia] / Nevrast [Morania]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Speedek [Królestwo Eleandor]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Scarafaggio [Rudo]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Jaszczur [Teokracja Soulesańska]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Streamline Republic [Chromy]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Mark [Cesarstwo Lechickie]
- ↳ Mendelejev [Królestwo Torilu] / Nevrast [Morania]
- ↳ TAJNE I POÓFNE :) XD
- ↳ Miniborysada
- ↳ Królestwo Noshornu
- ↳ Hasagi
- ↳ Nowa Libertia
- ↳ Cardolin
- ↳ Cesarstwo Leichen
- ↳ Gadahalm
- ↳ Edycje "K"
- ↳ Borysada K1
- ↳ Ogólne
- ↳ Zachód
- ↳ Centrum
- ↳ Wschód
- ↳ Borysada K2
- ↳ Frakcja Pandy
- ↳ Frakcja Chromego
- ↳ Frakcja Shalvana
- ↳ Frakcja Marka
- ↳ Frakcja Borysa
- ↳ Ripleje
- ↳ K3: Enemy Unknown
- ↳ Chromy
- ↳ Rudo
- ↳ Panda
- ↳ Shalvan
- ↳ Mark
- ↳ Borys
- ↳ K4
- ↳ Sesje "Y"
- ↳ Zombiesada
- ↳ Stajnie Pandy
- ↳ Zerosada
- ↳ ROTA
- ↳ Riders of the apocalypse
- ↳ Organizacyjne
- ↳ Chromy
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Mark Subintabulat
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Sigun
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Scarecrow
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Shalvan
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Michael Angelius
- ↳ Arion Minstrel
- ↳ Zelna Zielarka
- ↳ Arista Darka
- ↳ Ranjir
- ↳ polomat14
- ↳ Rada Klanów
- ↳ Riders of the apocalypse v2
- ↳ Organizacyjne
- ↳ Chromy
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Mark Subintabulat
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Scarecrow
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Shalvan
- ↳ Dyplomacja
- ↳ Inne sesje
- ↳ Alien Nations
- ↳ Amazonki
- ↳ Pimmonowie
- ↳ Sajikisowie
- ↳ Arena Tryumfu Żelaznego Ognia V.2
- ↳ Borysadowy teatr dramatyczny "To jest Kurwa Dramat"
- ↳ Bots Will Be Watching
- ↳ Panda
- ↳ Rudo
- ↳ Nevrast
- ↳ Glau
- ↳ Merik
- ↳ Shalvan
- ↳ Chromy
- ↳ Mark
- ↳ TSA
- ↳ Liadan
- ↳ Gildia Złota Strzała
- ↳ Heroes of Borysada Online [HoMO]
- ↳ [Drużyna] Gruby
- ↳ [Drużyna] Katharsis
- ↳ [Drużyna] Chromy
- ↳ [Drużyna] Borys
- ↳ [Drużyna] Graf
- ↳ [Drużyna] Eldad
- ↳ [Drużyna] Sru
- ↳ [Drużyna] Mamihlapinatapai
- ↳ [Drużyna] Vyctor
- ↳ [Drużyna] Shalvan
- ↳ [Drużyna] Kikszakus
- ↳ Karczma Niemrawiec
- ↳ Kryptonim: Prospero
- ↳ Metrosada
- ↳ Najciemniej jest tuż przed wschodem słońca
- ↳ Pałuj warchoła!
- ↳ PIZD
- ↳ Pokemon
- ↳ Rycerze & Księżniczki
- ↳ Saga o Bardzo Daleku
- ↳ SESJA PANDY
- ↳ Organizacyjne
- ↳ Merik
- ↳ Chromy
- ↳ Mark
- ↳ Shalvan
- ↳ Borys
- ↳ Shadowrun: Winter Wonderland
- ↳ TRPG