Sefir

Lider: Nazar Sibouz [Ranjir]
Miasto: Colto
MG: BORYS
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ranjir
Posty: 620
Rejestracja: 2013-05-08, 21:41

Sefir

Post autor: Ranjir »

1. Nazwa - Sefir
2. Flaga
Obrazek
3. Lider - Nazar Sibouz
Obrazek
Nazar preferuje ubiory ciemne i luźne, dobrze skrojone i dopasowane do jego sylwetki. Jest to człowiek opanowany i spokojny. Nosi się dumnie, ale nie gardzi innymi. Nie piętnuje wszczepów, aczkolwiek uważa, że nie ma potrzeby ulepszać tego, co dobre. W pole nie wyrusza prawie nigdy, gdyż taktyk z niego przeciętny, lecz strateg wyśmienity. Ma świadomość, że samotne miasto długo nie przetrwa, więc stara się utrzymywać dobre kontakty z innymi gangami. Kariera młodocianego najemnika pozwoliła mu nawiązać znajomości z członkami gangów z innych miast. Jednakże nie dane mu było spotkać przywódców.
Sefir był odpowiedzą Nazara na wyniszczającą politykę Xor – gangu kontrolującego Colto przed sześcioma laty. Wraz z kilkoma zaufanymi przeprowadził precyzyjną operację mającą na celu eliminację liderów panującej bandy. Pomógł mu w tym Stary Azir – logistyk Xor. W zamian zajmuje się tym samym w Sefir. Początkowo jedyną zmianą w mieście były ofiary śmiertelne – zamiast cywili zabijanych przez frywolnych gangsterów potoczyły się głowy tych ostatnich. Czystki w szeregach Xor były ogromne. Ze 170 członków w szeregach nowego dowódcy pozostało zaledwie 30. Zabijano również rodziny rzezimieszków by uniknąć odwetu w przyszłości.
Obecne rządy Nazara można nazwać autorytarnymi. Jego głos jest decydujący we wszystkich sprawach związanych z polityką gangu i miasta. Mieszkańcy są mu wdzięczni za zaprowadzenie spokoju w ojczyźnie i mają świadomość, że tylko jemu zawdzięczają normalne życie.
4. Wyjątkowi członkowie
Obrazek
Stary Azir – dawniej logistyk w Xor. Za pomoc w przejęciu władzy Nazar pozwolił mu zająć się tym samym w Sefir. Podlegają mu głównie dawni członkowie starego gangu. Azir jest stanowczy i dokładny. Z tego powodu zajmuje się dobrami gangu. Wiele przeżył i pustynie zna doskonale – był w niemal każdym mieście. Jego doświadczenie jest bezcenne w planowaniu wypadów poza miasto.

Obrazek
Roger – druh Nazara. Jest doskonały mechanikiem. To on odpowiada za wprowadzenie mechów do asortymentu Sefir. Z powodu braku wiedzy jego próby wykorzystania durium w napędzaniu maszyn spełzły na niczym. Nałogowy palacz – co jedna mu jego podkomendnych i irytuje Nazara.
prof. mechy kat. C, prof. roboty kat. D.

Obrazek
Adam Wals – odpowiada za podstawowe szkolenie gangsterów. Z powodu deficytu amunicji ćwiczy ludzi w posługiwaniu się bronią białą i kuszami. Do gangu dołączył 4 lata temu, początkowo jako zwykły najemnik. Zdobywszy zaufanie Nazara został mianowany dowódcą sił zbrojnych.

Obrazek
Japer – skryty i mroczny człowiek. Ma wiele wszczepów pomagających me wszelakich zadaniach specjalnych, za które jest odpowiedzialny. Nikt nie wie dlaczego trzyma się Nazira, lecz krążą plotki, że znają się jeszcze z lat dziecięcych.

5. Szacowana liczba członków i ich krótki opis
Pierwotnie gang liczył 73 ludzi (w tym 18 byłych członków Xor). Większość ma pomniejsze wszczepy. Czasami zdarzy się kończyna. W szeregach są również 3 cyborgi. Traktowane są na równi z ludźmi, lecz ze sporym dystansem.

6. Pracujący dla gangu naukowcy (uzupełnia MG) -
- Roger - prof. mechy kat. C, prof. roboty kat. D
- Krio Martinez - prof. kriobanika kat. A
Obrazek

7. Broń, sprzęt i walka
Wszyscy członkowie obeznani są z bronią białą. Wszelakich pistoletów i karabinów nie brak, ale z powodu ograniczonej ilości amunicji w mieście i jego okolicach korzysta się z kusz. Rogerowi udało się stworzyć kilka działających mechów – humanoidalnych robotów wysokości 4m z pilotem w środku. Na chwilę obecną gang posiada 2 takie maszyny, ale prowadzone są prace nad wytworzeniem większej ich ilości. Podstawowy mech ma dwa karabiny przymocowane do jednej ręki, a do drugiej ok. 2 metrowy stalowy miecz obosieczny. Konstrukcja nóg pozwala na marsz i jazdę za pomocą dołączonych kół. Pancerz mecha to kilka centymetrów hartowanej stali.

Sprzęt ciężki
- 2 działa przeciwpancerne (1 w Colto, 1 w okolicach zachodniego szybu)
- 12 motocykli
- 9 jeepów (4 osobowe)
- 8 transporterów
- 2 transportery opancerzone
- 6 samochódów opancerzonych
- 3 świetne haubice średniego zasięgu kalibru 120 mm


8. Inny niezwykły sprzęt posiadany przez gang, plany broni i tym podobne

- 1 mech (uszkodzony)- każdy ma miecz w jednej, a karabin w drugiej ręce


W planach jest stworzenie potężniejszych mechów i oparcie na nich strategii Sefir. Rogerowi marzy się uniezależnienie mechów od broni prochowej za pomocą dlanorum.

9. Życie i hierarchia gangu
Nazar jest przywódcą. Szeregowy członek gangu spotyka go tylko podczas przyjęcia w szeregi gdy składa mu przysięgę lub gdy wykaże się męstwem w walce. Gang ma 7 oddziałów bojowych składających się z 8 osób (7 szeregowych + Zwierzchnik). Do 3 należą również cyborgi. Zwierzchnicy odpowiadają bezpośrednio przed Walsem. Reszta to mechanicy (7), odział Azira (6),Japera (3) i 8 pilotów mechów.

10. Miasto - Colto

11. Kronika Sefir
W walkach z Ropowładnymi poległo 7 gangsterów.
Wyszkolono 22 nowych gangsterów.
Wyszkolono 14 nowych gangsterów.
W Bitwie o Ropę poległo 15 gangsterów.
Ropowładni rozstrzelali 5 posłów Sefir.
W Bitwie o Wschodni Szyb poległo 8 gangsterów.
Do gangu dołączyło 23 najemników.
Z powodu ran zmarło 12 gangsterów.
Wyszkolono 16 nowych gangsterów.
2 mechaników zginęło w napadzie na Colto
14 żołnierzy zginęło w napadzie na Colto
--------------------------

Obecna liczba członków - 86
W tym:
Ciężko rannych - 0
Rannych - 7

12. Rozmieszczenie sił
8 żołnierzy na misji - złoża metali
4 pilotów w Colto + 1 mech (uszkodzony) w Colto
1 żołnierz w Wast City
7 żołnierzy przy szybach'
Ludzie Azira w Colto (6)
Ludzie Japera w Colto (3)
Mechanicy w Colto (4)
47 żołnierzy w Colto
Japer, Wals w Colto
Roger, Azir, Nazar porwani w piździet
1 mechanik porwany w piździet
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sefir”