WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Lider: Villiam Geass "Tea Maker" [Borys]
Miasto: Wast City
MG: DLANOR
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5517
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Borys »

Obrazek

Jeszcze kilka lat temu istniała w Harmegiddo tradycja organizowania wyścigów pomiędzy najsilniejszymi gangami. Zawirowania ostatnich lat doprowadziły jednak do tego, że ten chlubny zwyczaj popadł w zapomnienie. Teraz VIRGO zamierza go wskrzesić, przygotowując trasę i rozsyłając wici po okolicy. Plotki o wyścigu szybko dotarły do największych gangów w okolicy...

Zasady są krótkie i dość jasne:
- każdy gang może wystawić dwa pojazdy i dwóch kierowców
- pojazd musi być napędzany silnikiem spalinowym
- pojazd może być wyposażony w dopalacz (na przykład jakiś dodatkowy silnik) - rzecz bardzo przydatna
- podczas jazdy gangi nie mogą do siebie strzelać. Mogą spychać, taranować, ale nie strzelać
- wygrywa ten, który pierwszy przekroczy linię mety
- w ramach zapisu gang dorzuca się do puli nagród. Nie handlujemy naszymi jednostkami surowców, po prostu wymyślcie jakieś gadżety. Lasery, jakieś specjalne części, działa jonowe, ciężarówka wódki, naukowca...
- zwycięzca zgarnia wszystko. Czy kierowcy coś z tego będą mieli - sprawa gangu

Technicznie:
Spoiler
Pokaż
- ZAPISY TRWAJĄ DO NIEDZIELI RANO
- do tego tematu wrzucamy opis i statystyki pojazdów, kierowców
- wyścig zaczyna się w niedzielę rano
- gra toczyć się będzie na planszy, której wy nie będziecie widzieć. Większość pól będzie miała jakieś znaczenie, także nie zdziwcie się, gdy nagle zaatakuje was zmutowany wombat, wpadniecie w ruchome piaski, eksploduje wam silnik...
- gra opierać się będzie na rzutach kostką i przesuwaniu moich pionków :)
- ponieważ nie ma możliwości zebrania nas wszystkich w jednym miejscu na dłuższy czas, zdecydowałem się na system, w którym między każdą "turą" będzie 10 minut różnicy. W tym czasie gracz będzie miał okazję do podjęcia jakiejś decyzji i samodzielnego rzutu kostką. Jeżeli tego zabraknie podejmę decyzję, którą moim zdaniem podjąłby kierowca. Stąd ważny jest ich opis. Kierowca, który uwielbia ryzyko, w przypadku wyboru między krótszą drogą, ale bardziej niebezpieczną, a dłuższą, lecz bezpieczną, wybierze to pierwsze
- pytania proszę kierować na chacie, ten temat temu niech nie służy
- zapraszam :D zaproszeni są praktycznie wszyscy gracze, jeżeli tylko mają jakieś pojazdy spalinowe.
- niżej karty pojazdów i kierowców, wbrew pozorom wcale nie są takie skomplikowane ;)
Karta gry:

Kierowca [imię]: jego opis jest dość istotny. Na tej podstawie podejmować będę decyzje w przypadku niemożności odpisywania przez gracza. Należy opisać jak kierowca zachowuje się na trasie, czy jest rozważny, czy może jednak przebojowy, jak radzi sobie z naprawą swego pojazdu, jak zachowuje się wobec niebezpieczeństwa, jakim cechuje się refleksem i opanowanie. Sami rozumiecie? ;)
Opis pojazdu: krótki opis słowny pojazdu
Prędkość maksymalna: przedstawia najwyższy możliwy wynik rzutu kostką w każdej turze. Mówiąc prościej: jeśli mamy prędkość 3, to nawet jeśli rzucimy 4, to ruszymy do przodu o 3 pola.
Siła dopalacza: dopalacz będzie mógł być użyty kilka razy (przyjmijmy, że 5 - to się będzie mogło zmienić). Użycie dopalacza jest bonusem do prędkości maksymalnej. Gracz będzie mógł teoretycznie użyć go w dowolnym momencie. Jeżeli będzie chciał przyspieszyć, rzuca kostką. Maksymalny wynik rzutu kostką wynosi siłę dopalacza. A więc jeśli gracz ma siłę dopalacza 3, a rzuci kostką 6, to i tak rusza zaledwie 3 dodatkowe pola do przodu.
Zwrotność: zwrotność to dość istotne pole. Podczas wyścigu nieraz będzie trzeba lawirować pomiędzy skałami i unikać przeszkód. Wszystkie rzuty kostką wykonywane w takich sytuacjach ograniczane będą do wartości zwrotności (jeżeli rzucimy 4, a zwrotność wynosić będzie 2, to wynik będzie wynosił i tak 2).
Konstrukcja: konstrukcja symbolizuje wytrzymałość naszego pojazdu. Podczas wyścigu nieraz zdarzać się będą kraksy i zderzenia, podczas których pojazd może zostać uszkodzony, jeżeli k6 będzie wyższy niż rzut kostką gracza ograniczony do wartości konstrukcji (jeżeli gracz ma konstrukcję 4, a rzuci 5, to wynik i tak wynosić będzie 4).
Na rozdanie powyższych statystyk każdy gracz ma 6 punktów. Następne 4 przyznaję ja na podstawie opisu, widzimisię, a 2 kolejne w drodze losowania. Na początku wartość tych pól wynosi 1.

Wzór karty:
Spoiler
Pokaż

Kod: Zaznacz cały

[b]Kierowca - imię:[/b]
[b]Opis pojazdu:[/b]
[b]Prędkość maksymalna:[/b]
[b]Siła dopalacza:[/b]
[b]Zwrotność:[/b]
[b]Konstrukcja:[/b]

***
Wast City (jako NPC)

Do puli nagród dorzucam transporter opancerzony i 4 karabiny snajperskie świetnej jakości

Nene Ellege: smukły, młody, ciemnoskóry i wiecznie uśmiechnięty chłopak. Dobrze radzi sobie na trasie ze względu na niezły refleks i opanowanie (jak na swój wiek). Brakuje mu jednak doświadczenia, co nieraz może się przełożyć w sytuacjach kryzysowych. Rzadko podejmuje ryzyko.
Opis pojazdu: pojazd Nene to mały, lekki, lecz szybki samochód. Zdemontowano z niego większość niepotrzebnych, ciężkich elementów, a także część karoserii czy dach.
Prędkość maksymalna: 4 (6)
Siła dopalacza: 2 (3)
Zwrotność: 3 (5)
Konstrukcja: 1 (2)

Hector Gurk: stary, niewysoki mężczyzna, który wygląda na takiego, co najlepsze lata ma już za sobą. Wbrew pozorom nieźle radzi sobie na torze, choć refleks już mu szwankuje. Jest opanowany, spokojny, nie ryzykuje, gdy jest to niepotrzebne. Zna się na swoim pojeździe i potrafi go naprawić, nawet w trudnych warunkach.
Opis pojazdu: pojazd Hectora to stary, wydawałoby się, dżip. Wymontowano jednak stary silnik i założono nowy, dzięki czemu samochód jeździ o wiele szybciej. Do tego jest dość wytrzymały.
Prędkość maksymalna: 4 (5)
Siła dopalacza: 1 (3)
Zwrotność: 2 (3)
Konstrukcja: 3 (5)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2593
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 64 times

Re: WIELKIE WYŚCIGI HARMEGIDDO

Post autor: Gruby »

Obydwaj zawodnicy, chociaż startujący w wyścigu jako wolni strzelcy, dają do puli nagród agonium, którego łącznie jest Mało.


Obrazek
Phoen X: Enigmatyczny mężczyzna nie należący do żadnego gangu, który przedstawił się jako Phoen X. Jego ciało otacza nienaturalne ciepło. Ma dobry refleks, a chociaż wydaje się osobą ostrożną i spokojną, prowadzi maszynę nieco szybciej niż powinien. Unika raczej starć z innymi pojazdami, starając się utrzymywać bezpieczną odległość od resztym, chyba, że dochodzi do pojedynku z Charlotte.

Opis pojazdu: Jego maszyna jest raczej mała, lekka i smukła. To dwukołowy motor, okryty metalową klatką, mającą za zadanie chronić kierowcę. Obudowa pojazdu wykonana jest z agonium. Szerokie koła są rozstawione mocno w przód i w tył, tak, by lepiej zachować równowagę Czuć od niego delikatne, nienaturalne ciepło. Ma zamontowany dopalacz, podłączony do kabiny kierowcy. Przy akceleracji pluje do tyłu wielką kulą ognia.

Prędkość maksymalna: 4 (5)
Siła dopalacza: 3 (4)
Zwrotność: 2 (5)
Konstrukcja: 1 (2)



Obrazek
Charlotte de Veldenverde: Tajemnicza kobieta nie należąca do żadnego gangu, która przedstawiła się jako Charlotte de Veldenverde. Wygląda na osobę bardzo doświadczoną, która przeżyła już wszystko i zjadła zęby na pustynnych eskapadach. Ma dobry refleks. Wydaje się osobą ostrożną i spokojną. Dąży do otwartej konfrontacji z innymi pojazdami, a szczególnie z Phoen X'em.

Opis pojazdu: To szara maszyna o wysokim zawieszeniu, której bok otacza barierka w kształcie strzały, nadziana kolcami. Służy chyba do taranowania i niszczenia innych pojazdów. W środku jest specjalna kabina dla prowadzącej. Ma z tyłu dopalacz, który przy akceleracji pluje paskudną, gigantyczną chmurą dymu, mogącą oślepić przeciwników. Obudowa pojazdu wykonana jest z agonium.

Prędkość maksymalna: 1 (3)
Siła dopalacza: 2 (4)
Zwrotność: 2 (3)
Konstrukcja: 5 (6)
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Chromy »

Do puli nagród komitet dorzuca samochód z domontowanym ciężkim karabinem maszynowym wypełnionym pięcioma skrzyniami czystej. Do tego noc z trzema najlepszymi kurtyzanami z meliny Komitetu.

Kuźma Antropow: Brodaty mężczyzna, zapalony mechanik. Fascynat czterokołowców, jeżdżenie i tuning to jego pasja. Antopow do tego jest prostym człowiekiem, nie lubi kombinować, jego reakcje jedyne to czym mogą zaskakiwać to prostotą. Ale czy najprostsze rozwiązania nie są najlepsze?
Opis pojazdu: pojazd Antropowa to tradycyjny osobowy czteroślad o nieco podwyższonym zawieszeniu, przez co przypomina trochę samochód terenowy. Z przodu i z tyłu został podbity blachówą. Nad przednią szybą ma zsuwaną kratę, jednak głównym atutem jest nowy silnik i ABS.
Prędkość maksymalna: 3 (4)
Siła dopalacza: 1 (3)
Zwrotność: 3 (4)
Konstrukcja: 3 (5)

Ignacy Panin: Bawidamek, wyrywa laski na swój wóz. Prowadzi całkiem nieźle, lubi się dużo popisywać. Ma dobry refleks i pewną zręczność. Krzykacz i prowokator, przez co nie raz paru ludzi chciało mu dać w mordę. Na szczęście miał czym uciekać.
Opis pojazdu: Dobra elegancka blachówa, typowe auto sportowe, ma zamontowany dopalacz na podtlenek azotu, udało mu się nawet skombinować jakiś neon, który błyska jaskrawym czerwonym światłem z pod zawieszenia.
Prędkość maksymalna: 3 (5)
Siła dopalacza: 3 (5)
Zwrotność: 2 (3)
Konstrukcja: 2 (3)
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Morok
Posty: 712
Rejestracja: 2013-03-02, 19:47

Re: WIELKIE WYŚCIGI HARMEGIDDO

Post autor: Morok »

Gwardia

Do puli nagród dołącza zdobiony pistolet magnetyczny, paczka materiałów wybuchowych, dobrej jakości skrzypce i tresowany jastrząb zwiadowczy.

Duch: Niedawny nabytek Straży Nieba również postanowił wziąć udział w wyścigu. Duch nie jest może kierowcą w typowym znaczeniu tego słowa, ma jednak ogromną wprawę w poruszaniu się na swoim motocyklu. Warto wspomnieć, że ani myśli o uczciwej, sportowej rywalizacji - pozbędzie się przeciwników (poza Michaelem) przy użyciu wszelkich dostępnych środków, jeśli tylko będzie uważał, że ujdzie mu to na sucho. Bez wahania podejmie ryzyko - ale tylko to, które będzie w stanie zrozumieć i z zimną krwią ocenić.

Opis pojazdu: Szybki jak błyskawica czarny motocykl Ducha na potrzeby wyścigu wyhodował sobie rurę wydechową, żeby przynajmniej udawać pojazd - zgodnie z zasadami - spalinowy. Wbudowany w niego moduł maskujący ma w połączeniu z cichym silnikiem zapewnić bezimiennemu mężczyźnie niezauważone wymijanie rywali, a specjalne opony - dużą zwrotność i dobrą kontrolę. Po bokach motocykla znajdują się dwa niewielkie generatory magnetyczne, w razie potrzeby pozwalające złagodzić upadki czy uniknąć zbyt bliskiego spotkania ze skalną ścianą.

Prędkość maksymalna: 4 (6)
Siła dopalacza: 3 (4)
Zwrotność: 2 (4)
Konstrukcja: 1 (2)

Michael Himwer: Jako jeden z członków Straży Wiatru, Michael podczas wypadów na pustynię zwykle siedzi za kółkiem łazika, teraz zaś z błogosławieństwem Williama Carvalho postanowił wystartować w ogłoszonym wyścigu. Ma doświadczenie w szybkim uciekaniu z niebezpiecznych miejsc, również przy wykorzystaniu niecodziennych i skrajnie nieprzejezdnych tras. Nie zawaha się przed staranowaniem rywali, szczególnie jeśli widzi, że ich pojazdy są słabiej zbudowane.

Opis pojazdu: Łazik Straży Wiatru to pojazd szybki i zwrotny, przystosowany zwykle do przewożenia całej ósemki młodych. Chroniony solidną klatką bezpieczeństwa, potrafiłby nawet turlać się po skalnym zboczu bez uszczerbku dla kierowcy. Na potrzeby wyścigu został - kto wie czy nie za bardzo - odchudzony. Na miejsce tylnych siedzeń wstawiono dodatkowy silnik, a po wszystkich stronach znalazło się miejsce na specjalność Straży Wiatru - zmodyfikowane wyrzutnie linek.

Prędkość maksymalna: 4 (5)
Siła dopalacza: 1 (2)
Zwrotność: 2 (3)
Konstrukcja: 3 (6)
Awatar użytkownika
Ranjir
Posty: 620
Rejestracja: 2013-05-08, 21:41

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Ranjir »

Sefir

Do puli nagród Sefir daje 1 legendarne ostrze z Colto (rozmiar jak dla człowieka, w postaci dowolnej: sprecyzowane przez zwycięzce)

Jokas: Zwiadowca Sefir. Jest najlepszym motocyklistą gangu i prawdopodobnie jednym z najlepszych na pustyni. Niepoprawny ryzykant, który dzięki swej inteligencji potrafi wybrnąć z niemal każdej opresji. Mimo uzależnienia od adrenaliny nie pojedzie jednak po pewną śmierć. Jokas nie ma zamiaru rozbijać się o przeciwników. Jego plan to wyrwać jak najszybciej do przodu i zostawić wszystkich niebezpiecznych przeciwników daleko za sobą.

Opis pojazdu:Szybki motor w kolorze pustynnego piasku. Konstruując tą maszynę postawiono na prędkość kosztem wytrzymałości. Ze zwrotnością nie jest najgorzej, ale w tym przypadku Jokas nadrabia refleksem. Dołączony na potrzeby wyścigu dopalacz to solidna konstrukcja mogąca przyśpieszyć motor do nieosiągalnej innym prędkości. Dzięki przeróbkom Peacerules Lainyn pojazd jest stabilny i wytrzymuje znaczne obciążenia wynikające z prędkości.

Prędkość maksymalna: 4 (5)
Siła dopalacza: 3 (6)
Zwrotność: 2 (3)
Konstrukcja: 1 (2)

Wojtuś: Wojtuś to tęgi chłop. Lubi mocne samochody, dużą broń, konkretne kobiety i ... tęczowe misie. Z tego właśnie powodu wszyscy zwracają się do niego pieszczotliwym zdrobnieniem imienia. Facet jest konkretny i niegłupi. Jak trzeba do da w mordę, zwłaszcza jak kto się stawia. I zawsze słucha rozkazów. A rozkaz był prosty: chronić Jokasa od innych psychopatów startujących w wyścigu. Wojtuś ma zamiar blokować i taranować kogo się da, byleby tylko jego kumpel dojechał pierwszy. Nawet jeśli będzie to oznaczać zezłomowanie jego pięknego wozu.

Opis pojazdu: Tęczowy jeep. Dosłownie. Zamiłowanie Wojtusia do pluszaków zaowocowało wymalowaniem całej ich gromadki na wzmocnionej karoserii samochodu. Pojazd ma kraty w oknach, a do kół domontowano ostrza. Tak żeby kierowca mógł dla frajdy rozpruć kilku przeciwników. Pojazd ma nieco podwyższone zawieszenie by nie ryć wydm. Dzięki wymianie silnika pojazd może osiągnąć niezłą prędkość, ale z hamowaniem może być nieco gorzej.

Prędkość maksymalna: 3 (5)
Siła dopalacza: 1 (2)
Zwrotność: 3 (3)
Konstrukcja: 3 (6)
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Shalvan »

Unitate Venturum do puli nagród daje ciężki samochód z zamontowanym gatlingiem i radarem na dachu. Wzmocniona konstrukcja pozwala na taranowanie, a z przodu wspaniała ozdoba znaleziona gdzieś na pustyni.

obrazek



Miron: Zapalony mechanik i kierowca, człowiek, któremu trudno skupić się na jednej rzeczy - wciąż szuka nowych wrażeń. W rezultacie jego pojazd, który pieszczotliwie nazywa Wiugą, zawiera wiele niedokończonych pomysłów - funkcjonalnych, lecz nieszczególnie ergonomicznych. Nim Miron zdoła coś dopracować, zaczyna robić co innego. Głód adrenaliny nie pozwala mu jeździć wolno, choć przypłacił to już niejedną kraksą, o czym świadczą liczne blizny po ranach odniesionych w tych wypadkach - ale w końcu człowiek uczy się na błędach. Stres, którego doświadczał nie raz, gdy ocierał się o śmierć, pokrył jego skronie siwizną, ale oczy wciąż ma sprawne.
Obecny Miron to i tak oaza spokoju w porównaniu z niegdysiejszym nerwusem. Ideologia Unitate Venturum wpływa na niego kojąco i staje się nieco spokojniejszy. Jego atutem jest z pewnością fakt, że Wiugę zna od podszewki, bo sam ją budował, wie jak działa i wie jak reaguje na każdy manewr.

Opis pojazdu:
Obrazek
Wiuga to spory poduszkowiec - tak, Miron nie lubi normalnych samochodów. Są jego zdaniem za mało wyrafinowane. Ma sporą bezwładność i średnie przyspieszenie, ale jest bezpieczny, wytrzymały i niezawodny. Napędzany silnikiem spalinowym który wprawia w ruch spore turbiny. Turbiny są zarówno z tyłu - podstawowe napędowe - jak i po bokach - sterujące. Dodatkowo z tyłu pojazdu umieszczone są silniki rakietowe, które na prostych mogą dać naprawdę niezłego kopa do prędkości, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że to poduszkowiec i tarcie o podłoże jest żadne, natomiast kształt jest aerodynamiczny, więc i opór powietrza ograniczony.
Prędkość maksymalna:2 (4)
Siła dopalacza:4 (6)
Zwrotność:1 (3)
Konstrukcja:2 (3)


Kirke: Jej prawdziwe imię to Ann, ale fascynacja mitologią sprawiła, że dała sobie tajemniczy dla większości pseudonim. Pewna siebie i wyzywająca, a zarazem uderzająco piękna, od razu przykuła do siebie uwagę Mocnego na ulicach Exar. Trzymała z nim, bo był szefem jednej z silniejszych grup, ale nigdy mu nie uległa. Dziś jest członkiem kontynuatora tradycji gangu mocnego, czyli stała się Unitką - mimo że nie jest przekonana, czy ich plan, choć piękny, ma szanse powodzenia. Zawsze potrafiła znakomicie wykorzystać swe atuty - urodę, przebiegłość, celne oko i pewną rękę. Zawsze polega na intuicji, dlatego jej wóz pozbawiony jest dopalacza - chciała, by był możliwie jak najlżejszy przy zachowaniu jego szczególnych cech. Kirke jest pełna ambiwalencji - szybka, lecz spokojna. Zimna i opanowana, a jednocześnie w jej oczach płonie ogień.
Opis pojazdu:
Obrazek
Ten szybki łazik zbudowała we współpracy z Mironem, który, jak to zwykle bywa, zapalił się na myśl o budowie czegoś nietypowego. Sześć kół o szerszym rozstawie osi zapewniają lepszą stabilność, a że każda oś ma własny napęd, pojazd osiąga niesamowite przyspieszenia i prędkości maksymalne. jednocześnie niski profil i spory rozmiar kół dają bardzo dobrą przyczepność, co pozwala świetnie brać zakręty. Miron chciał zamontować dopalacz, ale to przeciążyłoby wózek i uczyniło go nieco ślamazarnym - Kirke nie mogła na to pozwolić. Warto wspomnieć o niesamowicie rozbudowanym układzie resorów, które utrzymują samochód na ziemi i pozwalają mu znakomicie wytrzymywać jazdę po wertepach.
Prędkość maksymalna:4 (6)
Siła dopalacza:0 (1)
Zwrotność:4 (5)
Konstrukcja:2 (4)
Spoiler
Pokaż
Pozwoliłem sobie przenieść punkcik z dopalacza do konstrukcji, mogę? :D
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Mark Subintabulat »

Do puli nagród Korpus dołącza stypendium naukowe dla 2 osób, które będą mogły szkolić się pod okiem prof. Muhammada [specjalista od genetyki kat. B] Ponadto walizkę z najlepszymi alkoholami i tytoniem.

Obrazek
Kierowca - imię:Heike Stayer. Młody i zdolny podoficer, który jeśli czegoś nie spieprzy prędzej czy później dostanie awans na porucznika. Należy do grupy, która dołączyła do Korpusu stosunkowo niedawno, ale zdążyła się już zadomowić i zyskać sympatię koleżanek i w nieco innym sensie sympatię kolegów. Zadaniem Heike jest wyprzedzenie wszystkich „cięższych” pojazdów i uplasowanie się w czołówce. Po osiągnięciu tego i przebyciu połowy trasy ma przebyć pozostałą część wykorzystując do ostatka swój dopalacz. Heike jest świadoma delikatnej konstrukcji swego pojazdu, dlatego będzie starała się unikać konfrontacji z większymi pojazdami. Z tego powodu nie będzie się pchać w oczywiste zagrożenie na trasie, ale jeśli zostanie zmuszona ( np. z powodu tego, że jej rywale znacznie ją wyprzedzą) zdecyduje się na każde ryzyko by ich dogonić i wyprzedzić.
Opis pojazdu:Heike jest kierowcą quada, który przez mechaników Korpusu został specjalnie przygotowany do tego wyścigu. Ma wbudowany niewielki, lecz efektywny dopalacz, którego użycie pochłania stosunkowo dużo cennych substancji chemicznych, no ale czego nie robi się dla rywalizacji. Ponadto do do kół przyspawano długie na pół metra kosy, które obracają się wokół własnej osi i są w stanie przebić ogumienie innych pojazdów, a być może także i lekki pancerz. Z tego powodu dla bezpieczeństwa kierowcy zostały wmontowane dwie ramy poprowadzone bo zewnętrzych stronach pojazdu oraz cienka, choć wytrzymała siatka, które mają zatrzymać ciało przy ewnetualnej wywrotce. Aby jeszcze bardziej zwiększyć bezpieczeństwo Heike posiada uprząrz, która przytwierdza ją solidnie do quada, a która odpinana/przypinana jest za pomocą jednego przycisku umieszczonego na wysokości pępka. Lusterka zamontowane po obu stronach mają ostrzec kierowcę o zbliżającym się z tyłu niebezpieczeństwie i pozwolić odpowiednio szybko zareagować. Do pojazdu dołączono też mocno okrojony system KOBIETA w skład którego wchodzą przymocowane po obu stronach na tylnej części quada granaty łzawiące oraz oślepiające. Wystarczy wyciągnąć rękę by chwycić za zawleczkę i ją wyciągnąć.
Prędkość maksymalna: 4 (4)
Siła dopalacza: 3 (5)
Zwrotność: 2 (4)
Konstrukcja: 1 (3)

Obrazek
Kierowca - imię:Kurt Schmidt. Podwładny Heike. Jej partner z oddziału oraz znakomity kierowca i żołnierz. Zadaniem Kurta podczas tego wyścigu jest ochrona Heike i pozbycie się jej potencjalnych rywali. Priorytet ma jednak bezpieczeństwo kierowcy quada, bo bez z niego na zwycięstwo nie ma za bardzo co liczyć. Jeśli jednak Heike nie będzie w bardzo trudnej sytuacji, a nadarzy się okazja do wyeliminowania konkurencji Kurt nie zawaha się z niej skorzystać. Jego taktyka jazdy ma wyglądać następująco: blokowanie, taranowanie innych pojazdów a następnie korzystanie z dopalacza aby wyprzedzić inne pojazdy, zbliżyć się do Heike i ochraniać jej tyły poprzez blokowanie i taranowanie innych pojazdów.
Opis pojazdu: Pojazdem jest wojskowy samochód, któremu wmontowano silnik od transportera, który daje mu niesamowitą moc. Ma wzmocnione opancerzenie (szczególnie przednia para drzwi) i wmontowaną klatkę rajdową dla kierowcy która w razie dachowania nie pozwoli mu wypaść z pojazdu i zminimalizuje ewentualne obrażenia. Dodano także ochronę na koła, poprzez dospawanie im osłon do wysokości nadwozia. Na tyle pojazdu zamontowano sporej mocy dopalacz, który uruchamiany jest za pomocą przycisku umieszczonego nieco powyżej skrzyni biegów. Mechanicy Korpusu mieli bujną wyobraźnię i wyposażyli pojazd w kilka dodatkowych gadżetów. Jednym z nich jest zamontowana na samym tyle pojazdu spora, acz dosyć delikatnie skonstruwana (bo z cienkiego drewna)skrzynka wypełniona gwoździami, rozbitym szkłem i innymi ostrymi metalowymi częściami, które są w stanie przedziurawić opony pojazdów przeciwników. Aby otworzyć skrzynkę wystarczy pociągnąć energicznie za sznurek, który został bezpiecznie umieszczony na fotelu kierowcy. Istnieje ryzyko, że gwałtowny wstrząs pojazdu spowoduje uwolnienie się tego ładunku bez woli kierowcy. Kolejnym elementem mającym zwiększyć szanse na zwycięstwo jest wzmocniony przedni zderzak do którego dospawano metalowe pręty i listwy w ten sposób, że przód pojazdu jest trójkątny i posiada coś w rodzaju taranu. W samochodzie znajduje się dobrze wyposażona apteczka. Ostatnią ciekawostką jest KOBIETA czyli Kompleksowa Osłonowo Bojowa Instalacja Eliminacji Typowych Anomalii. Niestety do wyścigu z racji rygorystycznych regulacji możliwe było podłączenie jedynie niektórych elementów oferowanych przez ten system. Zamontowano dwa zbiorniki z gazem łzawiącym odpalane za pomocą dwóch przycisków na desce rozdzielczej oraz oraz trzy ładunki oślepiające zamontowane pod dachem na tyłach samochodu, odpalane za pomocą 3 przełączników.
Prędkość maksymalna: 4 (4)
Siła dopalacza: 1 (4)
Zwrotność: 2 (4)
Konstrukcja: 3 (4)
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Glau »

Projekt Tyrea wnosi do puli nagród jednego świeżo wyprodukowanego androida i dron zwiadowczy. Android posiada umiejętność przyrządzania kawy, robienia prania, jak również może prowadzić łączność radiową, oraz sterować załączonym w zestawie dronem.

Kierowca - imię: Julia, stosunkowo zimna w obyciu kobieta zbudowana wewnętrznie głównie z elementów cybernetycznych. Jest silna psychicznie i perfekcyjnie opanowana w każdej sytuacji, potrafi szybko analizować sytuację i podejmować szybkie decyzje na bazie posiadanych danych. Jest umiejętnym kierowcą. Nie boi się podejmować ryzyka w celu szybszego osiągnięcia celu. Raz przeanalizowawszy trasę jest w stanie jechać nią z zamkniętymi oczami. Ostatecznie większość roboty i tak robi instynkt i zdolny do skomplikowanych obliczeń, na poły komputerowy mózg.
Lilly - żywa dziewczyna siedząca w części przeznaczonej zwykle dla towaru na specjalnie przygotowanym fotelu. Lilly nie miała wiele styczności ze światem zewnętrznym traktuje go więc raczej jako zabawę, zaś sam wyścig za rodzaj gry. Gry w której wygraniu stanowczo zamierza pomóc. Raczej nie należy do osób płochliwych. Od krzyków przy ostrych zakrętach bardziej prawdopodobnym będzie obłąkańczy śmiech. Podczas jazdy obsługuje radiowo drony dostarczając kierowcy dodatkowych informacji o trasie. Ubrana jest w kask i lekki pancerz.
Opis pojazdu: Lekka ciężarówka przystosowana do wyścigu poprzez skrócenie ramy i ogólne odciążenie. Napęd na cztery koła, dosyć solidne podwozie. Tył otwarty niekryty. Siedząca z tyłu Lilly ma możliwość sterowania wziętymi w podróż czterema dronami (trzy typu A, jedna typu B początkowo niewłączona, wzięta "na wszelki wypadek"). Wykorzystuje je w celu poznania trasy i analizy zagrożeń jeszcze przed tym, gdy sam kierowca będzie miał szansę je zobaczyć. Oprócz tego posiada broń do obrony własnej i skrzynkę granatów różnego typu.
Prędkość maksymalna: 3 (4)
Siła dopalacza: 1 (3)
Zwrotność: 3 (5)
Konstrukcja: 3 (4)
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5517
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Borys »

***
Dnia wyścigu pogoda była taka jak zawsze. Ciepło, sucho, duszno, parno i irytująco. Kierowcy szykowali swe pojazdy do startu, ustawiając się na linii i uruchamiając silniki. W ostatniej chwili do puli nagród dołączyła się Grania (związany naukowiec), której kierowca Hamit Aik Naba (3, 4, 6, 3) siedział za sterami jakiegoś przerobionego quada z potężnym dopalaczem. Na trybunach szalała publiczność, która informacje o tym, co będzie działo się podczas wyścigu, otrzymywać będzie radiowo od wielu informatorów znajdujących się na trasie. W międzyczasie zabawiać ją będą pojedynki gladiatorów, komicy i tresowane zwierzęta.
Napięcie sięgało zenitu, a w suchym powietrzu rozchodził się warkot wielu silników. W końcu... chorągiewka opadła i zawodnicy ruszyli!

(3) Phoen X przedziera się przez pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 3
(3) Charlotte przedziera się przez pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 3
(4) Kuźma przedziera się przez pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 4
(4) Ignacy przedziera się przez pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 4
(3) Duch przedziera się przez pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 3
(5) Michael lawiruje między skałami! Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 2, inaczej uderzy o skały. POLE NR 5
(2) Jokas przedziera się przez pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 2
(1) Wojtuś zgubił się na starcie! Nic się nie dzieje. POLE NR 1
(4) Miron przedziera się przez pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 4
(1) Kirke spóźniła się ze startem! Nic się nie dzieje. POLE NR 1
(1) Heike spóźniła się ze startem! Nic się nie dzieje. POLE NR 1
(1) Kirke spóźniła się ze startem! Nic się nie dzieje. POLE NR 1
(3) Kurt przedziera się przez pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 3
(2) Julia przedziera się przez pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 2
(1) Nene ma problemy z silnikiem! Nic się nie dzieje. POLE NR 1
(5) hector lawiruje między skałami! Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 2, inaczej uderzy o skały. POLE NR 5
(3) Hamit przedziera się przez pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 3
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2593
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 64 times

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Gruby »

Charlotte używa dopalacza (wraz z dymem).
Phoen X używa dopalacza (wraz z płomieniem).
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Glau »

Julia używa dopalacza. Przejeżdżając odcinkiem ze skałami siedząca z tyłu Liily rzuca granat dymny, by możliwie najbardziej utrudnić przejazd kolejnym osobom.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Morok
Posty: 712
Rejestracja: 2013-03-02, 19:47

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Morok »

Michael zrównał się z Hectorem. Przez chwilę myślał, czy by go nie staranować, pojazd jednak wyglądał dość solidnie, a kierowca sprawiał wrażenie doświadczonego. Himwer zdecydował się więc skupić na uniknięciu bliskiego spotkania ze twardą powierzchnią. Gdyby takie spotkanie miało nastąpić, zamierzał wystrzelić z wyrzutni haków, przyczepić się do jakiejś skały po drugiej stronie i za pomocą cofnięcia linki uniknąć kolizji.

Duch tymczasem, uruchomiwszy moduł kamuflujący, starał się pozostawać na brzegu trasy, unikając pozostałych kierowców. Motocykl, choć solidnie zbudowany, nie był najlepszym pojazdem do taranowania - a bezimienny mężczyzna doskonale zdawał sobie z tego sprawę. Dlatego jego taktyką było pozostawanie niezauważonym i zwinne wymijanie rywali. Póki co, mógł sobie na to pozwolić. Widząc dym i płomień dopalaczy Charlotte i Phoena, uznał, że woli nie pozostawać z tyłu, co mogło (mimo ochrony wspomaganego hełmu) oznaczać utratę widoczności - i sam również uruchomił swój "przyspieszacz".
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5517
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Borys »

(2+2) Phoen X używa dopalacza, ale przed nim rozciągają się wysokie skały! Test na manewrowość musi wynosić 3 lub więcej. POLE NR 7
(2+3) Charlotte używa dopalacza, ale wpada w kupę złomu! Aby przedrzeć się przez złom rzut na konstrukcję musi wynieść więcej niż 2. POLE NR 8
(4) Kuźma wpada w kupę złomu! Aby przedrzeć się przez złom rzut na konstrukcję musi wynieść więcej niż 1. POLE NR 8
(5) Ignacy wpada na minę! Jego pojazd wybucha, jednak kierowca zdołał się ocalić! Koniec wyścigu dla Ignacego. POLE NR 9
(5+3) Duch przedziera się przez pustkowie! Nic się nie dzieje. POLE NR 11
(5) Michael ominął wszystkie skały (4), ale wpadł w kupę złomu! Aby przedrzeć się przez złom rzut na konstrukcję musi wynieść więcej niż 2. POLE NR 10
(1) Jokas przedziera się przez pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 3
(2) Wojtuś przedziera się przez pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 3
(2) Miron lawiruje pomiędzy skałami i uderza w jedną z nich! Rzut na zwrotność musiałby być wyższy niż 4. Kraksa nie była duża, ale jej naprawa zajmie co najmniej 3 tury. POLE NR 6
(5) Kirke lawiruje pomiędzy skałami! Rzut ma zwrotność musi być wyższy niż 3, aby uniknąć przeszkód. POLE NR 6
(4) Heike lawiruje pomiędzy skałami! Rzut ma zwrotność musi być wyższy niż 3, aby uniknąć przeszkód. POLE NR 5
(1) Kurt przedziera się przez pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 4
(4+1) Julia lawiruje pomiędzy skałami! Rzut ma zwrotność musi być wyższy niż 1, aby uniknąć przeszkód. Info od drona: przed Julią skały.POLE NR 7
(4) Nene lawiruje pomiędzy skałami! Rzut ma zwrotność musi być wyższy niż 1, aby uniknąć przeszkód.POLE NR 5
(1) Hector rusza z impasem, wychodzi na prowadzenie, ale nie zwalnia przed skałami! Kiepska zwrotność nie pozwala mu zrobić uniku i uderza w przeszkodę! Nie wiadomo czy w pojeździe jest coś jeszcze żywego! Hector kończy wyścig (w kilku częściach). POLE NR 5
(1) Hamit przedziera się przez pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 4
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Glau »

Lilly wysyła jednego drona na dalszy lot, dla sprawdzenia kolejnych odcinków. Dron prócz terenu w szczególności sprawdza trasę pod kątem sygnatur cieplnych lub ruchomych.

Julia jedzie dalej, na razie nie wykorzystując dopalacza.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Shalvan »

Kirke jechała dość wkurzona swoim niepowodzeniem na starcie, ale była tym bardziej zdeterminowana, by odrobić straty. Dziwiło ją jednak pustkowie, po którym jechała. Jej prędkość maksymalna była dobra, ale nie mogła tu wykorzystywać innych atutów pojazdu. Dlatego uśmiechnęła się nieco na widok skalnego labiryntu, który wychynął zza horyzontu.
No, pokaż, co potrafisz, mały.
Przyspieszyła nieco, po czym wybrała optymalną drogę między skałami, korzystając ze swego potężnego zawieszenie i układu amortyzującego. Zasmucił ją jednak widok Mirona, który nie dał rady swoim poduszkowcem ominąć trudniejszej skały.
- Dasz radę! Sam składałeś ten złom! - krzyknęła, a Miron, który majstrował przy uszkodzeniach, uśmiechnął się do niej w odpowiedzi.
- A mogłem, kurwa, skręcić w lewo... Dobra, to jak by to zrobić, żeby uwinąć się jak najszybciej? Będę musiał wysrać się z dopalacza żeby te straty nadrobić, ech.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Morok
Posty: 712
Rejestracja: 2013-03-02, 19:47

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Morok »

Michael zmrużył powieki. Najpierw skały, teraz jakaś sterta złomu? Kto przygotowywał ten tor?! Słysząc za sobą odgłos eksplozji (mina?), pokręcił głową. Z pewnością nie był to nikt poczytalny.
Tym niemniej - złom był przeszkodą, która nie powinna mu sprawić problemu. Wcisnąwszy pedał gazu, cierpliwie przedzierał się przez stare graty, mając nadzieję, że nie dogonią go inni. Nie miał pojęcia, gdzie jest Duch, ale poza nim chyba wysunął się na prowadzenie.
Przy okazji, pomyślał, dobrze było trochę utrudnić przeciwnikom dalszą drogę. Przejeżdżając więc przez złom, o ile nie szło mu to zbyt mozolnie, wybrał jeden kawałek za sobą, w którym konstrukcja sterty wydawała się trochę słabsza - i wystrzelił tam hak, by szybko pociągnąć. Miał nadzieję, że ściana gratów zawali się na tych, którzy nadjeżdżali za nim.

Duch tymczasem, wybrawszy bezpieczniejszą trasę, konsekwentnie realizował swój plan. Jak na razie był pierwszy - i miał nadzieję, że tak zostanie. Ponieważ dalej rozciągał się przed nim płaski obszar, pozwolił sobie ponownie nacisnąć na przycisk dopalacza, postanawiając jeszcze trochę oddalić się od rywali. Póki co nie miał powodu, żeby sięgać po środki ostateczne - i nie przeszkadzało mu to zbytnio.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5517
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Borys »

(1) Phoen X próbował zwolnić wjeżdżając w pole skał i manewrować, ale rozciągający się dym z granatów Julii na tym obszarze skutecznie mu to uniemożliwił. Pojazd rozbija się z hukiem, ale sam kierowca jakimś cudem wydostał się z opałów i przetrwał. Phoen X kończy wyścig. POLE NR 7
(3) Charlotte mija skały (3) i przedziera się przez pustkowie! Nic się nie dzieje. POLE NR 11
(2) Kuźma zmiata złom i bezproblemowo jedzie dalej (5) przez... złom. Rzut na konstrukcję musi być wyższy 3, albo kierowca się zagrzebie. POLE NR 10
(1+2) Duch przedziera się przez pozorne pustkowie... ale nagle przed nim wyłania się z piasku jakaś skała(!). Test na zwrotność musi być wyższy niż 1. POLE NR 14
(4) Michael poradził sobie ze złomem (3) (choć jego pułapka nie znalazła ofiary ze względu na przewagę, jaką posiadał) i jedzie tuż u boku kolegi... kiedy to wyłoniła się przed nimi skała! Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 2. POLE NR 14
(1) Jokas najwyraźniej ma kłopoty z silnikiem i nie może dogonić rywali! Nic się nie dzieje. POLE NR 4
(5) Wojtuś przyspieszył i przedziera się przez złom. Wysoka konstrukcja sprawia, że złom nie jest przeszkodą. POLE NR 8
Miron czeka jeszcze dwie tury. POLE NR 6
(1) Kirke świetnie mija skały mimo rozciągającego się dymu (5), ale przed nią już następne. Test na zwrotność musi być wyższy niż 4. POLE NR 7
(4) Heike w tym całym zamieszaniu i dymie nie zdołała wyminąć skał i rozbiła pojazd! Kierowcy nic się nie stało. Koniec wyścigu dla Heike. POLE NR 5
(1) Kurt lawiruje między skałami! Test na zwrotność musi wynieść więcej niż 2. POLE NR 5
(3) Julia bezproblemowo mija skały (4) i wpada w górę złomu. Test na konstrukcję musi być wyższy niż 1, aby złom nie spowolnił zawodniczki. Info od drona: przed Julią same pustkowia. POLE NR 10
(5) Nene zręcznie mija skały (4), ale eksplozja z pobliskiej miny uszkadza jego pojazd (prędkość maks. -1). Poza tym nic się nie dzieje. POLE NR 9
(3) Hamit lawiruje między skałami! Rzut ma zwrotność musi być wyższy niż 1. POLE NR 7
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Glau »

Lilly zrzuca z pojazdu pojedynczą dodatkową minę zbliżeniową. Mina uaktywni się podczas przejazdu następnego pojazdu wzdłuż miejsca w którym znajduje się Julia.

Julia kontynuuje jazdę bez dopalacza.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Shalvan »

Kirke postanowiła nieco zwolnić. Skały robiły się coraz niebezpieczniejsze, a widoczność była koszmarna. Nawet ona musiała przyznać, że jeśli chce dojechać do mety, w tym obszarze trzeba być ostrożnym.

Tymczasem Miron irytował się, widząc kolejne mijające go wozy.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Mark Subintabulat »

Kurt napierdala na dopalaczu do końca wyścigu za każdym razem gdy ma wolną drogę przed sobą.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Morok
Posty: 712
Rejestracja: 2013-03-02, 19:47

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Morok »

Duch, widząc, że zrównał się z nim Michael, wyłączył na chwilę moduł kamuflujący i pozdrowił skinieniem głowy członka Straży Wiatru. Himwer odpowiedział tym samym. Chociaż niezbyt ufał zamaskowanemu mężczyźnie, obaj byli teraz w jednej drużynie.
Już za chwilę miało się okazać, że ich współpraca może być kluczowa. Oto bowiem przed nimi obydwoma wyrosła nagle pojedyncza skała. Michael wiedział, że tym razem hak go nie uratuje, nie było bowiem czego się nim chwycić. Wykonał więc gwałtowny skręt, ze wszystkich sił usiłując wyminąć przeszkodę...
... w tej chwili poczuł jednak ciche stuknięcie. Oto Duch za pomocą jednego ze swoich generatorów magnetycznych przyczepił się do boku pojazdu Michaela, drugim zaś odepchnął ich obydwu od skalnego wierzchołka, usiłując pomóc kierowcy Straży Wiatru ominąć przeszkodę.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2593
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 64 times

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Gruby »

Charlotte jedzie na dopalaczu tak długo jak może (przypominam o dymie, który wydostaje się z dopalacza). Jeżeli ktoś znajdzie się na tym samym polu co ona, stara się taranować pojazd przeciwnika.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5517
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Borys »

(3+4) Charlotte używa dopalacza, zwalniając dopiero przed tunelem w skale! Tunel jest dość wąski, aby bezpiecznie przejechać trzeba rzucić zwrotność 2 lub więcej. POLE NR 18
(4) Kuźma ponownie zmiata złom (4), ale przed nim wyłania się skała! Sytuacja jest utrudniona, ponieważ miejsce to zostało zadymione dopalaczem Charlotte. Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 3. POLE NR 14
(2) Duch wraz Michaelem dał radę przejechać obok przeszkody, ale z jakichś przyczyn nawalił mu silnik, który usilnie naprawia. Traci kolejkę. POLE NR 16
(3) Michael zdołał poradzić sobie z przeszkodą, ale nagle zaczęli ścigać go Zbieracze Złomu! Aby im uciec, musisz rzucić szybkość większą niż 3. POLE NR 17
(4) Jokas przyspieszył i z całym impetem wjechał w stertę złomu! Aby nie zagrzebać się, musi rzucić konstrukcję większą niż 1. POLE NR 8
(5) Wojtuś kontynuuje szybką jazdę i wjeżdża na pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 13
Miron czeka jeszcze turę. POLE NR 6
(2) Kirke ponownie omija skały (5), unikając przy okazji jakiejś eksplozji! Wybuch pobliskiej miny nie uszkodził pojazdu, nic się nie dzieje. POLE NR 9
(3+4) Kurt wjeżdża na pustkowie, gdzie dogania Julię! Patrz niżej POLE NR 12
(2) Julia radzi sobie ze złomem (5) i rusza dalej, pozostawiając za sobą minę. Pędzi na pustkowia, ale dogadania ją Kurt, który próbuje staranować przeciwniczkę! Obydwaj zawodnicy rzucają test na konstrukcję... jaki będzie efekt zależy od ilości oczek i różnicy wyników między rywalami.POLE NR 12
(2) Nene dociera na pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 11
(1) Hamit mija skały bez żadnych problemów (6), ale wpada w kupę złomu! Zawodnik zwalnia, ponieważ jego pojazd nie jest w stanie zapewnić mu wyniku wyższego niż 4. POLE NR 8
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Morok
Posty: 712
Rejestracja: 2013-03-02, 19:47

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Morok »

Duch, zjechawszy na pobocze (miał nadzieję ukryć się przed wzrokiem pozostałych kierowców), zeskoczył z pojazdu i wyjął zza pasa kilka narzędzi. Coś nawaliło - i prawdopodobnie były to świetlne złącza. Już dawno powinien był je wymienić. Otworzywszy klapę pojazdu, zaczął grzebać przy niewyobrażalnie skomplikowanej konstrukcji, która ukazałaby się oczom każdego, kogo by ten widok zainteresował. Mężczyzna wziął się do pracy. Miał nadzieję, że ta awaria nie popsuje mu szyków...

Michael tymczasem, widząc ścigających go Złomiarzy, skrzywił się. Oni tutaj? Jeśli wiedzieli o wyścigu, to w sumie nic dziwnego - po zawodach pozostanie tu pewnie dla nich mnóstwo dymiących wraków. Nieraz jednak uciekał już im podobnym szumowinom, więc tym razem również zachował zimną krew i uruchomił dopalacz, by jak najszybciej zgubić pazernych złodziei.
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Glau »

Lilly głośno krzyczy na napastnika, przy okazji wyzywając go co nieco, następnie pokazuje mu granat. Jeśli napastnik odpuści sobie taranowanie i zostanie w tyle, może liczyć na przetrwanie. W przeciwnym wypadku, gdy pojazdy zetkną się burtami, Lilly przyczepia wybuchowe urządzenie do pojazdu przeciwnika, Julia zaś pozwala mu podjechać do przodu, eksplodować, a następnie na dopalaczu wymija wrak.

Również w pierwszym przypadku Julia kontynuuje podróż włączając dopalacz.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2593
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 64 times

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Gruby »

Charlotte mając przewagę zwalnia (nie używa dopalacza w tej turze) i jedzie ostrożniej, wystrzegając się przeszkód.
Awatar użytkownika
Ranjir
Posty: 620
Rejestracja: 2013-05-08, 21:41

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Ranjir »

Będąc w beznadziejnej sytuacji Jokas stawia na dopalacz i po wybrnięciu ze złomu przyspiesza.

Wojtuś stara się dogonić i staranować przeciwników.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Chromy »

Kużma jak tylko może używa dopalacza. Jak nie może to nie używa. Bo ogólnie Kużma to prosty chłop.
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Mark Subintabulat »

Kurt słysząc i widząc kurewskie zachowanie kobiety odkrzykuje jej, że nie ma czasu teraz na strojenie fletu i mogą się kurwić później. Po namyśle postanawia ją przepuścić by swoim wielkim taranem wziąć ją od tylca. Oczywiście na włączonym dopalaczu.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO

Post autor: Glau »

W momencie w którym Kurt zaczął podpierać pojazd Julii, Lilly skończyła się cierpliwość do jegomościa.
Spokojnie zdjęła kask, zakładając drugi, czarny wyglądem przypominający bardziej rodzaj hermetycznego hełmu. W istocie maska była dźwiękoszczelna. Julia była robotem - nie miała problemów z filtrowaniem zbyt głośnego hałasu - nie musiała więc podejmować podobnych środków ostrożności.
Poprzednio rzucane wyzwiska sprawdziły, że Kurt był w stanie ją słyszeć. Skoro mógł słyszeć, był bardzo biednym człowiekiem.

Granat soniczny eksplodował i niczym straszliwy krzyk przetoczył się ponad pojazdami krusząc na pył znajdujące się w obu szyby.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
ODPOWIEDZ

Wróć do „VIRGO”