WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
- Borys
- Krul
- Posty: 5517
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
(2) Charlotte jedzie ostrożnie, ale przeszkoda tym razem była bardziej nieuchwytna. Okazało się, że wjechała na ruchome piaski i ciężko będzie się z tego wykaraskać! Bardzo ciężka konstrukcja pojazdu sprawia, że szybko się zapada. Rzut musi wynieść 6, aby Charlotte się uratowała. POLE NR 20
(4+2) Kuźma mija skałę (4) i używa dopalacza, gwałtownie przyspieszając. Widząc zagrzebaną w piachu Charlotte przyspiesza, chcąc ją z dumą wyprzedzić... również wpada jednak w ruchome piaski! W tym wypadku rzut na konstrukcję wynosić musi 5 lub 6. POLE NR 20
Duch naprawia pojazd.
(1) Michael tylko dzięki dopalaczom (1+3) zdołał umknąć Zbieraczom Złomu, którzy czyhają teraz na kolejne ofiary. Zagonili go jednak na pustynię i musi nadrabiać. Wjeżdża do tunelu... Aby nic się nie stało musi rzucić zwrotność większą niż 2. POLE NR 18
(1+1) Jokas minął złom, co ledwo mu się udało (2), ale silnik najwyraźniej dalej nie jest sprawny, a dopalacz nie pozwolił mu rozpędzić się daleko.. wjeżdżając na minę, pozostawioną przez Julię, jego pojazd wraz z nim samym eksplodował. Cześć jego pamięci! Koniec zabawy dla Jokasa. POLE NR 10
(1) Wojtuś wyjeżdża na otwarty teren, musi jednak minąć ostatnie skały... Aby nie uderzyć w skałę wynik rzutu na zwrotność musi być wyższy niż 1. POLE NR 14
(3) Miron w końcu naprawia pojazd i jako tako rusza dalej (uszkodzony dopalacz -2), dojeżdża jednak do pola minowego, gdzie wybuch jakiegoś ładunku doprowadza do kolejnych problemów. Miron otrzymuje kolejną stratę -1 do konstrukcji. POLE NR 9
(3) Kirke radzi sobie z przeszkodami i wyjeżdża na otwarty teren! Nic się nie dzieje... poza tym, że widzi tłuczących się Kurta i Julię. POLE NR 12
(4) Kurt używa dopalacza (4) i z potężnym impasem uderza w pojazd Julii, granat z pojazdu rywalki jednak nie pozwala mu zmiażdżyć jej zupełnie. Kurt -1 do zwrotności, -2 do konstrukcji i strata ruchu w tej turze. Przy okazji został okrutnie poraniony i obficie krwawi. Ale to twardy gość, wyliże się. POLE NR 12
(4) Julia nie spodziewała się chyba tak potężnego uderzenia niezwykle przyspieszonego Kurta. Straty były poważne, niemniej granat rzucony z pojazdu powstrzymał rywala. Julia -2 do zwrotności i -1 do konstrukcji, w dodatku traci ruch w tej turze. POLE NR 12
Stoicie praktycznie, na stojąco też się będziecie atakować czy ruszycie dalej? : D
(2) Nene przemierza pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 13
(1) Hamit wydostał się ze złomu... ale wpadł na minę! Wybuch posłał go wysoko w górę, potem spadł już wraz ze swym pojazdem.. w częściach. Miło było cię poznać Hamit! POLE NR 9
(4+2) Kuźma mija skałę (4) i używa dopalacza, gwałtownie przyspieszając. Widząc zagrzebaną w piachu Charlotte przyspiesza, chcąc ją z dumą wyprzedzić... również wpada jednak w ruchome piaski! W tym wypadku rzut na konstrukcję wynosić musi 5 lub 6. POLE NR 20
Duch naprawia pojazd.
(1) Michael tylko dzięki dopalaczom (1+3) zdołał umknąć Zbieraczom Złomu, którzy czyhają teraz na kolejne ofiary. Zagonili go jednak na pustynię i musi nadrabiać. Wjeżdża do tunelu... Aby nic się nie stało musi rzucić zwrotność większą niż 2. POLE NR 18
(1+1) Jokas minął złom, co ledwo mu się udało (2), ale silnik najwyraźniej dalej nie jest sprawny, a dopalacz nie pozwolił mu rozpędzić się daleko.. wjeżdżając na minę, pozostawioną przez Julię, jego pojazd wraz z nim samym eksplodował. Cześć jego pamięci! Koniec zabawy dla Jokasa. POLE NR 10
(1) Wojtuś wyjeżdża na otwarty teren, musi jednak minąć ostatnie skały... Aby nie uderzyć w skałę wynik rzutu na zwrotność musi być wyższy niż 1. POLE NR 14
(3) Miron w końcu naprawia pojazd i jako tako rusza dalej (uszkodzony dopalacz -2), dojeżdża jednak do pola minowego, gdzie wybuch jakiegoś ładunku doprowadza do kolejnych problemów. Miron otrzymuje kolejną stratę -1 do konstrukcji. POLE NR 9
(3) Kirke radzi sobie z przeszkodami i wyjeżdża na otwarty teren! Nic się nie dzieje... poza tym, że widzi tłuczących się Kurta i Julię. POLE NR 12
(4) Kurt używa dopalacza (4) i z potężnym impasem uderza w pojazd Julii, granat z pojazdu rywalki jednak nie pozwala mu zmiażdżyć jej zupełnie. Kurt -1 do zwrotności, -2 do konstrukcji i strata ruchu w tej turze. Przy okazji został okrutnie poraniony i obficie krwawi. Ale to twardy gość, wyliże się. POLE NR 12
(4) Julia nie spodziewała się chyba tak potężnego uderzenia niezwykle przyspieszonego Kurta. Straty były poważne, niemniej granat rzucony z pojazdu powstrzymał rywala. Julia -2 do zwrotności i -1 do konstrukcji, w dodatku traci ruch w tej turze. POLE NR 12
Stoicie praktycznie, na stojąco też się będziecie atakować czy ruszycie dalej? : D
(2) Nene przemierza pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 13
(1) Hamit wydostał się ze złomu... ale wpadł na minę! Wybuch posłał go wysoko w górę, potem spadł już wraz ze swym pojazdem.. w częściach. Miło było cię poznać Hamit! POLE NR 9
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Julia zamierza wprowadzić w życie poprzedni plan i na dopalaczu gonić rywali.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
-Kurwa mać - krzyknął Kurt, ale prawie niczego nie słyszał. Za to widział, że za nim zbliża się kolejny wóz. Nie miał czasu na pierdoły. Musi użyć dopalacza wyrwać do przodu. Jeśli ta suka będzie chciała znów zrobić coś idiotycznego to po prostu odsunie się od niej i minie w bezpiecznej odległości. Wykonując ten manewr odpala ładunek oślepiający, który miał na celu utrudnienie poruszania się pojazdowi za nim.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme

Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme

Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Kuźma używa dopalacza i korzystając ze swojego pędu chce przegonić Charlotte. Uważa na zagrożenia i nie najeżdża dziwnych przedmiotów jak i innych obiektów jakie mogą mu stanąć na drodze.
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
- No niech by to wszyscy diabli w dupę pierdoleni skurwysyny! - soczystą wiązanką Miron skwitował kolejne delikatne uszkodzenie, ale jednak nie było już czasu by mitrężyć. - No, Wiugo, dawaj całą parę, trzeba to kurwa nadgonić - wypowiedziawszy te słowa, Miron odpalił silniki rakietowe.
- Ohoho! Zabawa! - Kirke śmiała się, widząc jak samochody się wzajem rozwalają, ale mimo wszystko postanowiła je ominąć. Celem jest dotarcie do mety, nie wyeliminowanie przeciwników. - No, mała, pokaż co potrafisz - powiedziała, klepiąc wóz po karoserii i dociskając gaz do dechy, chcąc przemknąć w odległości około trzydziestu metrów od walczących.
- Ohoho! Zabawa! - Kirke śmiała się, widząc jak samochody się wzajem rozwalają, ale mimo wszystko postanowiła je ominąć. Celem jest dotarcie do mety, nie wyeliminowanie przeciwników. - No, mała, pokaż co potrafisz - powiedziała, klepiąc wóz po karoserii i dociskając gaz do dechy, chcąc przemknąć w odległości około trzydziestu metrów od walczących.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Ranjir
- Posty: 620
- Rejestracja: 2013-05-08, 21:41
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Szczątki motoru Jokasa doleciały nawet do Wojtusia. Ten, widząc zaistniałą sytuację, konkretnie się wkurzył i uznał, że szef nie będzie miał mu za złe jeśli depnie i użyje dopalacza.
- Borys
- Krul
- Posty: 5517
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
: DD
(1) Charlotte cudem udało się wydostać z ruchomych piasków (6), ale zaraz za nimi jest sporo skał. Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 1. POLE NR 21
(4+3) Kuźma również wygrzebuje się z ruchomych piasków i używając dopalacza pędzi przed siebie. Rzut na manewrowość musi być wyższy niż 3. POLE NR 27
(3) Duch po udanej naprawie pojazdu rusza do przodu, przejeżdżając obok pięknych, skąpo ubranych cheerleaderek. Ten widok motywuje go do szybszej jazdy! W następnej turze rzuca dwukrotnie. POLE NR 19
(1) Michael miał problem z manewrowaniem w ciemnym tunelu i wywraca się. Nic mu się jednak nie stało... i w dalszej turze może kontynuować wyścig. POLE NR 18
(3+2) Wojtuś mija skały (2), używa dopalacza i podobnie jak Duch ma przyjemność przejeżdżać obok drużyny ślicznych cheerleaderek. Chcąc zaimponować płci przeciwnej jedzie jeszcze lepiej. W następnej turze rzuca dwukrotnie. POLE NR 19
(1+1) Miron przemierza pustkowia. Nic się nie dzieje. POLE NR 11
(5) Kirke próbuje wyminąć rywali, ale granat błyskowy oślepił zawodniczkę, która musiała zwolnić. Gdy znów widziała, zauważyła, że ścigają ją Zbieracze Złomu... Aby nic się nie stało rzut na szybkość musi być większy niż 2. POLE NR 17
(2+4) Kurt używa dopalacza i pędzi do przodu, tuż obok Julii, zwalniając dopiero przed długim, ciemnym tunelem... Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 2. Jeżeli żaden z kierowców nie zatrzyma się na jedną kolejkę, dojdzie do kolizji, która może różnie się skończyć. POLE NR 18
(3+3) Julia używa dopalacza i pędzi do przodu, tuż obok Kurta. Przed nią długi ciemny tunel, w którym zmieści się tylko jeden kierowca naraz... Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 2. Jeżeli żaden z kierowców nie zatrzyma się na jedną kolejkę, dojdzie do kolizji, która może różnie się skończyć. POLE NR 18
(1+3) Nene również dojeżdża do tunelu po użyciu dopalacza. Zatrzymuje się jednak, aby nie rozbić się w tym tłumie. Nene stoi następną kolejkę. POLE NR 18
(1) Charlotte cudem udało się wydostać z ruchomych piasków (6), ale zaraz za nimi jest sporo skał. Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 1. POLE NR 21
(4+3) Kuźma również wygrzebuje się z ruchomych piasków i używając dopalacza pędzi przed siebie. Rzut na manewrowość musi być wyższy niż 3. POLE NR 27
(3) Duch po udanej naprawie pojazdu rusza do przodu, przejeżdżając obok pięknych, skąpo ubranych cheerleaderek. Ten widok motywuje go do szybszej jazdy! W następnej turze rzuca dwukrotnie. POLE NR 19
(1) Michael miał problem z manewrowaniem w ciemnym tunelu i wywraca się. Nic mu się jednak nie stało... i w dalszej turze może kontynuować wyścig. POLE NR 18
(3+2) Wojtuś mija skały (2), używa dopalacza i podobnie jak Duch ma przyjemność przejeżdżać obok drużyny ślicznych cheerleaderek. Chcąc zaimponować płci przeciwnej jedzie jeszcze lepiej. W następnej turze rzuca dwukrotnie. POLE NR 19
(1+1) Miron przemierza pustkowia. Nic się nie dzieje. POLE NR 11
(5) Kirke próbuje wyminąć rywali, ale granat błyskowy oślepił zawodniczkę, która musiała zwolnić. Gdy znów widziała, zauważyła, że ścigają ją Zbieracze Złomu... Aby nic się nie stało rzut na szybkość musi być większy niż 2. POLE NR 17
(2+4) Kurt używa dopalacza i pędzi do przodu, tuż obok Julii, zwalniając dopiero przed długim, ciemnym tunelem... Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 2. Jeżeli żaden z kierowców nie zatrzyma się na jedną kolejkę, dojdzie do kolizji, która może różnie się skończyć. POLE NR 18
(3+3) Julia używa dopalacza i pędzi do przodu, tuż obok Kurta. Przed nią długi ciemny tunel, w którym zmieści się tylko jeden kierowca naraz... Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 2. Jeżeli żaden z kierowców nie zatrzyma się na jedną kolejkę, dojdzie do kolizji, która może różnie się skończyć. POLE NR 18
(1+3) Nene również dojeżdża do tunelu po użyciu dopalacza. Zatrzymuje się jednak, aby nie rozbić się w tym tłumie. Nene stoi następną kolejkę. POLE NR 18
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Kużma nie zwalnia nogi z gazu i dopalacza, choć nadal jest uważny na drodze.
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Miron dalej dopala, próbując nadrobić straty.
Kirke używa szczątkowego dopalacza, by nieco przyspieszyć i zgubić gnojków.
Kirke używa szczątkowego dopalacza, by nieco przyspieszyć i zgubić gnojków.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Ranjir
- Posty: 620
- Rejestracja: 2013-05-08, 21:41
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Wojtuś, zagrzany do walki przez zjawiskowe cheerleaderek i pamiętający o straconym kompanie, daje z siebie wszystko. By nadgonić straty używa dopalacza.
- Morok
- Posty: 712
- Rejestracja: 2013-03-02, 19:47
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Michael dziękował Bogu, że wpadli na pomysł wyposażenia łazika w klatkę bezpieczeństwa. Gdyby nie ona, dach pojazdu zapewne zaprzyjaźniałby się teraz z podłożem - a tak mógł jechać dalej. Tym niemniej... to miejsce było doskonałym punktem, żeby zastawić pułapkę. Wyrzutnia haków strzeliła w obydwie strony tunelu, po czym z cichym "ding" zaskoczyła. Ściany korytarza połączone zostały solidnie przymocowaną, stalową linką, umocowaną mniej-więcej na wysokości głowy. Jeśli ktoś z dużą prędkością w nią wjedzie, może pożegnać się z dachem, a być może również i z łepetyną. Uczyniwszy to, Himwer uruchomił dopalacz, pędząc, by dogonić tych, którzy zdążyli go w międzyczasie wyprzedzić.
Duch tymczasem... zobaczywszy cheerleaderki, przypomniał sobie pewną dziewczynę, z czasów swojego dzieciństwa. Jej słowa... jej dotyk... jej uśmiech. Przepełniony tym obrazem czuł, że może wszystko. Dłoń w czarnej rękawicy, teraz okryta warstwą kamuflażu, mocno wcisnęła przycisk dopalacza, a czarny jak chmury burzowe motocykl wystrzelił naprzód, szybki niczym błyskawica. Przepełniała go radość. Prawie z tego wszystkiego zapomniał przyczepić przejeżdżającemu obok Wojtusiowi do karoserii (magnesem) ładunek EMP, który po chwili miał usmażyć mu całą elektronikę w pojeździe. Prawie.
Duch tymczasem... zobaczywszy cheerleaderki, przypomniał sobie pewną dziewczynę, z czasów swojego dzieciństwa. Jej słowa... jej dotyk... jej uśmiech. Przepełniony tym obrazem czuł, że może wszystko. Dłoń w czarnej rękawicy, teraz okryta warstwą kamuflażu, mocno wcisnęła przycisk dopalacza, a czarny jak chmury burzowe motocykl wystrzelił naprzód, szybki niczym błyskawica. Przepełniała go radość. Prawie z tego wszystkiego zapomniał przyczepić przejeżdżającemu obok Wojtusiowi do karoserii (magnesem) ładunek EMP, który po chwili miał usmażyć mu całą elektronikę w pojeździe. Prawie.
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Kurt ustępuje damom miejsca. Zapala przednie światła aby lepiej widzieć gdy będzie w tunelu i ponieważ nie czuje się pewnie po kolizji z pojazdem z Gido jedzie w następnej turze dwa razy wolniej niż zwykle. Gdyby nagle spostrzegł przed sobą (albo obok lub za) niebezpieczeństwo użyłby dopiero wówczas dopalacza aby z tego zagrożenia wyjść obronną ręką.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme

Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme

- Ranjir
- Posty: 620
- Rejestracja: 2013-05-08, 21:41
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Widząc zbliżającego się z boku motocyklistę Wojtuś postanowił go po prostu staranować. Nie będzie mu żaden dupek macał tęczowych misiów.
- Borys
- Krul
- Posty: 5517
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
(1) Charlotte minęła skały (2) i wyjechała na pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 22
(4+2) Kuźma szczęśliwie mija znajdującą się przed nim rozpadlinę (4) i ponownie używa dopalacza, wjeżdżając na pełen skał obszar. Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 2. Pozostał mu tylko jedno użycie dopalacza. POLE NR 33
(0) Duch chyba zbyt długo wpatrywał się w cheerleaderki, bo podjeżdżając do wozu Wojtusia ten po prostu go staranował, zmiażdżył i posłał do gleby, wraz z jego ładunkiem EMP, którego nie zdołał doczepić do karoserii rywala. Kierowca leży bez ruchu przygnieciony swym zezłomowanym pojazdem? Czy przeżył? Kto wie. Kto ładunkiem EMP wojuje, ten od staranowanie ginie. Duch kończy wyścig. POLE NR 19
(3+2) Michael użył dopalacza i przyspieszył gwałtownie... kiedy to nagle poczuł dudnienie. Ścigał go gigantyczny waran pustynny, najwyraźniej głodny. Rzut na prędkość musi być wyższy niż 3, w przeciwnym wypadku ... no, waran może się naje. POLE NR 23
(4+4+2) Wojtuś, chcąc chyba popisać się przed cheerleaderkami, zgniata Ducha i posyła go do piachu. Przyspiesza gwałtownie i przemierza pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 29
(4+1) Mironowi ponownie nawalił pojazd, kiedy to przejechał nad jakimś dziwnym emiterem na złomowisku! Stoi kolejkę (: DDDDDDDDDDD). POLE NR 16
(4+1) Kirke na pustkowiach zgubiła Złomiarzy i pędzi teraz przez pustynię, próbując nadrobić straty. Tuż przed nią jedzie Julia. Nic się nie dzieje. POLE NR 22
(1) Kurt przejeżdża przez tunel (3) na tyle wolno, że mógł uważnie przyjrzeć się pięknym cheerleaderkom, dopingującym go... W następnej turze rzuca dwukrotnie. POLE NR 19
(4) Julia skorzystała z tego, że Kurt nie chciał ryzykować walki w tunelu i swobodnie go przejechała (3). Teraz pędzi pustkowiami, zaraz za nią jedzie Kirke. Nic się nie dzieje. POLE NR 22
(0) Nene w tej kolejce stoi. POLE NR 18
(4+2) Kuźma szczęśliwie mija znajdującą się przed nim rozpadlinę (4) i ponownie używa dopalacza, wjeżdżając na pełen skał obszar. Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 2. Pozostał mu tylko jedno użycie dopalacza. POLE NR 33
(0) Duch chyba zbyt długo wpatrywał się w cheerleaderki, bo podjeżdżając do wozu Wojtusia ten po prostu go staranował, zmiażdżył i posłał do gleby, wraz z jego ładunkiem EMP, którego nie zdołał doczepić do karoserii rywala. Kierowca leży bez ruchu przygnieciony swym zezłomowanym pojazdem? Czy przeżył? Kto wie. Kto ładunkiem EMP wojuje, ten od staranowanie ginie. Duch kończy wyścig. POLE NR 19
(3+2) Michael użył dopalacza i przyspieszył gwałtownie... kiedy to nagle poczuł dudnienie. Ścigał go gigantyczny waran pustynny, najwyraźniej głodny. Rzut na prędkość musi być wyższy niż 3, w przeciwnym wypadku ... no, waran może się naje. POLE NR 23
(4+4+2) Wojtuś, chcąc chyba popisać się przed cheerleaderkami, zgniata Ducha i posyła go do piachu. Przyspiesza gwałtownie i przemierza pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 29
(4+1) Mironowi ponownie nawalił pojazd, kiedy to przejechał nad jakimś dziwnym emiterem na złomowisku! Stoi kolejkę (: DDDDDDDDDDD). POLE NR 16
(4+1) Kirke na pustkowiach zgubiła Złomiarzy i pędzi teraz przez pustynię, próbując nadrobić straty. Tuż przed nią jedzie Julia. Nic się nie dzieje. POLE NR 22
(1) Kurt przejeżdża przez tunel (3) na tyle wolno, że mógł uważnie przyjrzeć się pięknym cheerleaderkom, dopingującym go... W następnej turze rzuca dwukrotnie. POLE NR 19
(4) Julia skorzystała z tego, że Kurt nie chciał ryzykować walki w tunelu i swobodnie go przejechała (3). Teraz pędzi pustkowiami, zaraz za nią jedzie Kirke. Nic się nie dzieje. POLE NR 22
(0) Nene w tej kolejce stoi. POLE NR 18
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Ranjir
- Posty: 620
- Rejestracja: 2013-05-08, 21:41
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Wojtuś, gnany chęcią pomszczenia kamrata poprzez wygraną, używa dopalacza.
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Kurt ciśnie na dopalaczu
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme

Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme

- Morok
- Posty: 712
- Rejestracja: 2013-03-02, 19:47
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Gdy Duch zbliżył się, by podrzucić ładunek EMP do pojazdu przeciwnika, z jakiegoś powodu (może wcześniejsza awaria?) jego kamuflaż przestał działać. Kierowca, jak to łatwo było przewidzieć, zauważył go i zareagował natychmiast, taranując czarny motocykl i wysyłając go z pasażerem w krótki lot zakończony bolesnym lądowaniem (dzięki pancerzowi, trochę mniej). Niestety, jak to stwierdził mężczyzna, wyczołgawszy się spod wraku, pojazd nie nadawał się do dalszej jazdy. Odkuśtykawszy na bok, Duch podał swoje koordynaty Straży Nieba, która jeszcze przed końcem wyścigu miała odzyskać uszkodzony motocykl. On sam, przyłożywszy dłoń do czarnego wizjera, postanowił poobserwować jeszcze zmagania pozostałych zawodników.
Michael po raz kolejny użył dopalacza. Nie wiedział, skąd wytrzasnęły się te gady - i za bardzo go to nie interesowało. Bestie jednak były potwornie szybkie i najwyraźniej bardzo, bardzo głodne. Po raz kolejny poczuł się jak na typowym rekonesansie Straży Wiatru, kiedy to ucieczka przed zamieszkującymi pustynię potworami często stawała się główną atrakcją przejażdżek.
Michael po raz kolejny użył dopalacza. Nie wiedział, skąd wytrzasnęły się te gady - i za bardzo go to nie interesowało. Bestie jednak były potwornie szybkie i najwyraźniej bardzo, bardzo głodne. Po raz kolejny poczuł się jak na typowym rekonesansie Straży Wiatru, kiedy to ucieczka przed zamieszkującymi pustynię potworami często stawała się główną atrakcją przejażdżek.
- Borys
- Krul
- Posty: 5517
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
(3+2) Charlotte przyspiesza i w ostatniej chwili zauważa rozpadlinę! Czy uda jej się ją ominąć? Zwrotność musi wynosić więcej niż 2. Charlotte zostało tylko jedno użycie dopalacza. POLE NR 27
(4) Kuźma mija skały (4) i wpada z impetem w złomowe pola. Rzut na konstrukcję musi być wyższy niż 2, aby złom nie spowolnił zawodnika. POLE NR 37
(4) Michael zgubił w końcu warana (4) i jedzie tuż za Charlotte! Czy skupi się na zawodniczce i nie zauważy rozpadliny na wprost? Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 2. POLE NR 27
(3+2) Wojtuś przyspiesza, ale przed nim mały dylemat. Na skalistej trasie może zaryzykować i pojechać krótszą drogą (+3 do rzutu), albo pomęczyć się trasą dłuższą, ale bezpieczniejszą. Jaką drogę wybiera Wojtuś? Pozostał mu też ostatni dopalacz. POLE NR 34
Miron stoi kolejkę. POLE NR 16
(2) Przed Kirke kolejne manewry - dużo tu skał i wzniesień... Rzut na zwrotność musi wynieść 3 lub więcej. POLE NR 24
(4+3+4) Kurt przyspieszył, ale zauważył, że nagle zza horyzontu wyłaniają się trzy niezwykle szybkie motory należące do łowców niewolników Grani, których kierowcy upatrzyli sobie Kurta jako ofiarę! Prędkość musi być wyższa niż 3, aby uciec wrogom. Pozostał mu ostatni dopalacz. POLE NR 30
(3) Julia jedzie nieco szybciej niż Kirke, ale na tym pełnym skał obszarze jeden błąd może decydować o porażce... Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 1. POLE NR 25
(3) Nene przejeżdża spokojnie tunel, ale następna przeszkoda jest trudniejsza - mnóstwo gruzu, na którym można się nawet rozbić... Rzuty na konstrukcję i zwrotność muszą być wyższe niż 1. POLE NR 21
(4) Kuźma mija skały (4) i wpada z impetem w złomowe pola. Rzut na konstrukcję musi być wyższy niż 2, aby złom nie spowolnił zawodnika. POLE NR 37
(4) Michael zgubił w końcu warana (4) i jedzie tuż za Charlotte! Czy skupi się na zawodniczce i nie zauważy rozpadliny na wprost? Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 2. POLE NR 27
(3+2) Wojtuś przyspiesza, ale przed nim mały dylemat. Na skalistej trasie może zaryzykować i pojechać krótszą drogą (+3 do rzutu), albo pomęczyć się trasą dłuższą, ale bezpieczniejszą. Jaką drogę wybiera Wojtuś? Pozostał mu też ostatni dopalacz. POLE NR 34
Miron stoi kolejkę. POLE NR 16
(2) Przed Kirke kolejne manewry - dużo tu skał i wzniesień... Rzut na zwrotność musi wynieść 3 lub więcej. POLE NR 24
(4+3+4) Kurt przyspieszył, ale zauważył, że nagle zza horyzontu wyłaniają się trzy niezwykle szybkie motory należące do łowców niewolników Grani, których kierowcy upatrzyli sobie Kurta jako ofiarę! Prędkość musi być wyższa niż 3, aby uciec wrogom. Pozostał mu ostatni dopalacz. POLE NR 30
(3) Julia jedzie nieco szybciej niż Kirke, ale na tym pełnym skał obszarze jeden błąd może decydować o porażce... Rzut na zwrotność musi być wyższy niż 1. POLE NR 25
(3) Nene przejeżdża spokojnie tunel, ale następna przeszkoda jest trudniejsza - mnóstwo gruzu, na którym można się nawet rozbić... Rzuty na konstrukcję i zwrotność muszą być wyższe niż 1. POLE NR 21
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Kurt odpala ładunek łzawiąco-duszący (dymny) i używa kolejny raz dopalacza, cały jadąc z pedałem gazu dociśniętym do podłogi.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme

Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme

- Ranjir
- Posty: 620
- Rejestracja: 2013-05-08, 21:41
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Wojtuś postanowił zaryzykować. Płaski teren, brak skał przed sobą, więc nic mijać nie będzie musiał...
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Kirke postanawia nieco zaryzykować i przejechać przez skały tak szybko, jak może.
Miron dopala ile pary w silnikach.
Miron dopala ile pary w silnikach.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Morok
- Posty: 712
- Rejestracja: 2013-03-02, 19:47
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Ponieważ Michaela kręciła bardziej jedna z dziewczyn ze Straży Wiatru, nie zważał na wdzięki Charlotte, poza może jednym fragmentem - jej pojazd miał zwyczaj dymić, gdy odpalała dopalacz. Pomny na tę właściwość, postarał się zawczasu zapamiętać położenie rozpadliny, by móc ominąć ją nawet w przypadku, w którym nagle w twarz dmuchnie mu chmura dymu.
- Borys
- Krul
- Posty: 5517
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
(2+3) Charlotte gwałtownie zwolniła przed rozpadliną, omal nie wpadając na dół (2), cudem jednak zdołała jakoś utrzymać się na górze! Odpaliła dopalacz i pędzi do przodu! Przed nią dwie drogi - krótsza i zapewne bardziej niebezpieczna i dłuższa - zupełnie bezpieczna. Którą drogę wybierze? Charlotte nie posiada już dopalacza. POLE NR 32
(3) Kuźma bez większych problemów przeciska się przez złom (3) i pędzi przez pustynię. Niespodziewanie jednak przejeżdżając przez szeroki dół, coś go zatrzymało. Jak się okazało - trafił nieszczęśliwie do gniazda giga-mrówkolwa, który siłował się ze swoją ofiarą. Rzut na szybkość musi być wyższy niż 1, a na konstrukcję niż 2.POLE NR 40
(1) Michael wykazał się mądrością, ponieważ Charlotte swym dopalaczem zadymiła całą okolicę. Musiał jednak zwolnić i pędzi teraz przez pustkowia. Nic się nie dzieje. POLE NR 28
(2+3) Wojtuś ryzykuje, bardzo szczęśliwie omijając beczki z jakimiś wybuchowymi substancjami (2). Pędzi dalej przez złom i pustynię... ale niespodziewanie łapie flaka! Teren na którym się znalazł, zasypany jest sporymi gwoźdźmi! Wojtuś zmienia opony przez następną kolejkę. POLE NR 39
(2+4) Miron używa dopalacza i pędzi przed siebie, pustkowiami. Nic się nie dzieje. POLE NR 22
(3) Kirke dzięki swym umiejętnościom i zwrotnemu pojazdowi nawet na dużej szybkości mija skały (5). Teraz tak jak większość zawodników musi pokonać sporą rozpadlinę... Rzut na zwrotność musi wynieść więcej niż 2. POLE NR 27
(4+2) Kurt nie miał problemów z łowcami niewolników, którzy zostali w tyle, dusząc się w gazie. Przyspiesza i wpada między skały! Rzut na zwrotność musi wynieść więcej niż 1. Nie posiada już dopalaczy.POLE NR 36
(3) Julia starała się jak mogła, lecz uderzyła w skałę (1). Dzięki ostrożnej jeździe i w miarę solidnej konstrukcji, pojazd przetrwał to zderzenie i może jechać dalej. Teraz pędzi przez pustkowia. Nic się nie dzieje. Informacja od dronów: uwaga na łowców niewolników, którzy kręcą się gdzieś z przodu! POLE NR 28
(5+3) Nene radzi sobie z przeszkodami (3+2) i pędzi dalej, znów używając dopalacza. Przemierza teraz pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 29
(3) Kuźma bez większych problemów przeciska się przez złom (3) i pędzi przez pustynię. Niespodziewanie jednak przejeżdżając przez szeroki dół, coś go zatrzymało. Jak się okazało - trafił nieszczęśliwie do gniazda giga-mrówkolwa, który siłował się ze swoją ofiarą. Rzut na szybkość musi być wyższy niż 1, a na konstrukcję niż 2.POLE NR 40
(1) Michael wykazał się mądrością, ponieważ Charlotte swym dopalaczem zadymiła całą okolicę. Musiał jednak zwolnić i pędzi teraz przez pustkowia. Nic się nie dzieje. POLE NR 28
(2+3) Wojtuś ryzykuje, bardzo szczęśliwie omijając beczki z jakimiś wybuchowymi substancjami (2). Pędzi dalej przez złom i pustynię... ale niespodziewanie łapie flaka! Teren na którym się znalazł, zasypany jest sporymi gwoźdźmi! Wojtuś zmienia opony przez następną kolejkę. POLE NR 39
(2+4) Miron używa dopalacza i pędzi przed siebie, pustkowiami. Nic się nie dzieje. POLE NR 22
(3) Kirke dzięki swym umiejętnościom i zwrotnemu pojazdowi nawet na dużej szybkości mija skały (5). Teraz tak jak większość zawodników musi pokonać sporą rozpadlinę... Rzut na zwrotność musi wynieść więcej niż 2. POLE NR 27
(4+2) Kurt nie miał problemów z łowcami niewolników, którzy zostali w tyle, dusząc się w gazie. Przyspiesza i wpada między skały! Rzut na zwrotność musi wynieść więcej niż 1. Nie posiada już dopalaczy.POLE NR 36
(3) Julia starała się jak mogła, lecz uderzyła w skałę (1). Dzięki ostrożnej jeździe i w miarę solidnej konstrukcji, pojazd przetrwał to zderzenie i może jechać dalej. Teraz pędzi przez pustkowia. Nic się nie dzieje. Informacja od dronów: uwaga na łowców niewolników, którzy kręcą się gdzieś z przodu! POLE NR 28
(5+3) Nene radzi sobie z przeszkodami (3+2) i pędzi dalej, znów używając dopalacza. Przemierza teraz pustkowia! Nic się nie dzieje. POLE NR 29
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Miron dopala raz jeszcze, natomiast Kirke pewna siebie mknie przez rozpadlinę.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: WIELKI WYŚCIG HARMEGIDDO
Kurt stosuje taktykę jazdy zwaną potocznie "gaz-podłoga"
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme

Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
