Konferencja Założycielska Przymierza Harmegiddo

Lider: Villiam Geass "Tea Maker" [Borys]
Miasto: Wast City
MG: DLANOR
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Konferencja Założycielska Przymierza Harmegiddo

Post autor: Mark Subintabulat »

MY, LUDY HARMEGIDDO,
zarówno wierzący w Boga
będącego źródłem prawdy, sprawiedliwości, dobra i piękna,
jak i nie podzielający tej wiary,
a te uniwersalne wartości wywodzący z innych źródeł,
ZDECYDOWANE
uchronić przyszłe pokolenia od klęski wojen, które wyrządziły ludzkości niewypowiedziane cierpienia, przywrócić wiarę w podstawowe prawa człowieka, godność i wartość jednostki, równość praw mężczyzn i kobiet oraz narodów wielkich i małych, stworzyć warunki, umożliwiające utrzymanie sprawiedliwości i poszanowanie zobowiązań, popierać postęp społeczny i poprawę warunków życia w większej wolności,
I W TYM CELU
postępować tolerancyjnie i żyć ze sobą w pokoju jak dobrzy sąsiedzi, zjednoczyć swe siły dla utrzymania pokoju i bezpieczeństwa, zapewnić przez przyjęcie zasad i ustalenie metod, aby siła zbrojna używana była wyłącznie we wspólnym interesie, popierać gospodarczy i społeczny postęp wszystkich narodów,
POSTANOWILIŚMY ZJEDNOCZYĆ NASZE WYSIŁKI DLA WYPEŁNIENIA TYCH ZADAŃ.
Zgodnie z tym rządy nasze, przez zgromadzonych w mieście Wast City przedstawicieli, którzy okazali swoje pełnomocnictwa, uznane za dobre i sporządzone w należytej formie, zgodziły się przyjąć niniejszą Kartę Przymierza Harmegiddo i niniejszym tworzą organizację pod nazwą "Przymierze Harmegiddo".
ROZDZIAŁ I - CELE I ZASADY

Artykuł 1
Cele Przymierza Harmegiddo są następujące:
1. Utrzymać pokój i bezpieczeństwo w regionie Harmegiddo, stosując w tym celu skuteczne środki zbiorowe dla zapobiegania zagrożeniom pokoju i ich usuwania, tłumienia wszelkich aktów agresji i innych naruszeń pokoju, łagodzić lub załatwiać pokojowymi sposobami, zgodnie z zasadami sprawiedliwości spory, które mogą prowadzić do naruszenia pokoju.
2. Rozwijać pomiędzy ludami przyjazne stosunki oparte na poszanowaniu zasady równouprawnienia i samostanowienia narodów oraz stosować inne odpowiednie środki dla umocnienia powszechnego pokoju.
3. Rozwiązywać w drodze współpracy problemy o charakterze gospodarczym, społecznym, kulturalnym lub humanitarnym, jak również popierać prawa człowieka i zachęcać do poszanowania tych praw i podstawowych wolności dla wszystkich bez względu na różnice rasy, płci, języka lub wyznania.
4. Stanowić ośrodek uzgadniania działalności narodów, zmierzającej do osiągnięcia tych wspólnych celów.

Artykuł 2
Dla osiągnięcia celów ustalonych w artykule 1, Przymierze i jej członkowie postępować będą według następujących zasad:
1. Przymierze opiera się na zasadzie suwerennej równości wszystkich jej członków.
2. W celu zapewnienia wszystkim członkom praw i korzyści, wynikających z przynależności do Przymierza, wszyscy oni wykonywać będą w dobrej wierze zobowiązania przyjęte zgodnie z niniejszą Kartą.
3. Wszyscy członkowie załatwiać będą spory między sobą środkami pokojowymi w taki sposób, aby nie dopuścić do zagrożenia pokoju i bezpieczeństwa oraz sprawiedliwości.
4. Wszyscy członkowie Przymierza okażą mu wszelką pomoc w każdej akcji podjętej zgodnie z niniejszą Kartą i powstrzymają się od udzielenia pomocy jakiemukolwiek podmiotowi, przeciwko któremu Przymierze zastosowało środki zapobiegawcze lub środki przymusu.
5. Żadne postanowienie niniejszej Karty nie upoważnia Przymierza do ingerencji w sprawy, które z istoty swej należą do kompetencji wewnętrznej którejkolwiek społeczności i nie zobowiązuje członków, aby przekazywali takie sprawy do załatwienia w trybie przewidzianym niniejszą Kartą. Jednakże zasada ta nie będzie stała na przeszkodzie zastosowaniu środków przymusu przewidzianych w rozdziale V.

ROZDZIAŁ II - CZŁONKOWIE

Artykuł 3
Pierwotnymi członkami Przymierza Harmegiddo są gangi, które wziąwszy udział w Konferencji Przymierza Harmegiddo w Wast City, podpisały i ratyfikowały niniejszą Kartę.

Artykuł 4
1. W poczet członków Przymierza Harmegiddo może być przyjęty każdy inny gang, który przyjmie zobowiązania zawarte w niniejszej Karcie i zdaniem Przymierza, zdolny jest i pragnie zobowiązania te wykonywać.
2. Przyjęcie każdego takiego gangu do Przymierza Harmegiddo następuje w drodze decyzji Rady Bezpieczeństwa.

Artykuł 5
Rada Bezpieczeństwa zawiesić w korzystaniu z praw i przywilejów członka Przymierza, przeciwko któremu Rada Bezpieczeństwa zastosowała środki zapobiegawcze lub środki przymusu. Rada Bezpieczeństwa może przywrócić korzystanie z tych praw i przywilejów.

Artykuł 6
Rada Bezpieczeństwa może wykluczyć z Przymierza Harmegiddo członka, który uporczywie łamie zasady niniejszej Karty.

ROZDZIAŁ III - ORGANY

Artykuł 7
1. Jako główne organy Przymierza Harmegidoo tworzy się: Radę Bezpieczeństwa, Najwyższy Trybunał Sprawiedliwości oraz Sekretariat.
2. Można tworzyć zgodnie z niniejszą Kartą organy pomocnicze, jakie okażą się konieczne.

Artykuł 8
Wszelkie stanowiska w głównych i pomocniczych organach Przymierza Harmegidoo dostępne będą dla mężczyzn i kobiet bez ograniczeń na równych warunkach.

Artykuł 9
1. Rada Bezpieczeństwa składa się ze wszystkich członków Przymierza Harmegiddo.
2. Każdy członek może mieć nie więcej niż pięciu przedstawicieli w Radzie Bezpieczeństwa
Funkcje i kompetencje

Artykuł 10
Rada Bezpieczeństwa może omawiać wszelkie zagadnienia lub sprawy, wchodzące w zakres niniejszej Karty, albo dotyczące kompetencji i funkcji któregokolwiek organu przewidzianego w niniejszej Karcie, jak również może ono, z zastrzeżeniem postanowień artykułu 12, udzielać w tych wszystkich zagadnieniach i sprawach zaleceń członkom Przymierza Harmegiddo.

Artykuł 11
1. Rada Bezpieczeństwa może rozważać ogólne zasady współdziałania dla utrzymania pokoju i bezpieczeństwa, łącznie z zasadami dotyczącymi regulacji zbrojeń, oraz udzielać w związku z tymi zasadami zaleceń członkom Przymierza Harmegiddo.
2. Rada Bezpieczeństwa może omawiać każdą sprawę dotyczącą utrzymania pokoju i bezpieczeństwa wniesioną przez członka Przymierza, albo też przez podmiot nie będący członkiem Przymierza; może ono udzielać w tych sprawach zaleceń zainteresowanemu podmiotowi.
3. Wyszczególnione w niniejszym artykule kompetencje Zgromadzenia Ogólnego nie ograniczają ogólnego zakresu artykułu 10.

Artykuł 12
Rada Bezpieczeństwa inicjuje badania i udziela zaleceń w celu rozwijania współdziałania w dziedzinie gospodarczej, społecznej, kulturalnej, oświaty i ochrony zdrowia oraz ułatwiania, by wszyscy bez różnicy rasy, płci, języka lub wyznania korzystali z praw człowieka i podstawowych wolności.

Artykuł 13
Rada Bezpieczeństwa może zalecać sposoby załatwiania wszelkich sytuacji, bez względu na źródło ich powstania, które, zdaniem Rady Bezpieczeństwa, mogą zaszkodzić dobru powszechnemu lub przyjaznym stosunkom między gangami, włączając w to sytuacje, które wynikają z naruszenia postanowień niniejszej Karty, określających cele i zasady Przymierza Harmegiddo.

Artykuł 14
Rada Bezpieczeństwa otrzymuje i bada sprawozdania innych organów Przymierza Harmegiddo

Artykuł 15
W zakresie systemu powierniczego Rada Bezpieczeństwa pełni funkcje, powierzone jej w rozdziałach XII i XIII; między innymi zatwierdza ono układy powiernicze dla obszarów nie uznanych za strategiczne.

Artykuł 16
1. Rada Bezpieczeństwa rozpatruje i zatwierdza budżet Przymierza.
2. Członkowie Przymierza pokrywają jej wydatki w stosunku ustalonym przez Radę Bezpieczeństwa

Głosowanie
Artykuł 17
1. Każdy członek Rady Bezpieczeństwa posiada jeden głos.
2. Uchwały Rada Bezpieczeństwa w ważnych sprawach zapadają większością dwóch trzecich głosów członków obecnych i głosujących. Do takich spraw należą: zalecenia dotyczące utrzymania pokoju i bezpieczeństwa, przyjęcie nowych członków do Przymierza, zawieszenie w korzystaniu z praw i przywilejów członkowskich, wykluczenie członków z Przymierza, sprawy dotyczące funkcjonowania systemu powiernictwa i sprawy budżetowe.
3. Uchwały w innych sprawach, włączając w to ustalenie dodatkowych kategorii spraw wymagających rozstrzygnięcia większością dwóch trzecich głosów, zapadają zwykłą większością głosów członków obecnych i głosujących.

Artykuł 18
Członek Przymierza Harmegiddo zalegający z opłatą składek na rzecz Przymierza nie ma prawa głosowania w Radzie Bezpieczeństwa, jeżeli zaległość jest równa lub wyższa od sumy składek należnych od niego za ostatnie pełne dwa okresy rozliczeniowe. Rada Bezpieczeństw może zezwolić takiemu członkowi na udział w głosowaniu jeżeli uzna, że należność wynikła z okoliczności od niego niezależnych.

Procedura
Artykuł 19
1. Rada Bezpieczeństwa ma być tak zorganizowana, by mogła pełnić swe funkcje bez przerwy. W tym celu każdy członek Rady Bezpieczeństwa będzie stale reprezentowany w siedzibie Przymierza.
2. Rada Bezpieczeństwa może odbywać posiedzenia poza siedzibą Przymierza, jeżeli uzna, że ułatwi jej to pracę.

Artykuł 20
Rada Bezpieczeństwa ustala swój regulamin i wybiera Przewodniczącego na każdą sesję.

Artykuł 21
Rada Bezpieczeństwa może tworzyć organy pomocnicze, jakie uzna za konieczne do pełnienia swych funkcji.

Artykuł 22
W celu przyczynienia się do ustalenia i utrzymywania pokoju i bezpieczeństwa z jak najmniejszym zużyciem światowych zasobów ludzkich i gospodarczych na zbrojenia, Rada Bezpieczeństwa ponosi odpowiedzialność za opracowywanie, przy pomocy przewidzianego Wojskowego Komitetu Sztabowego, planów ustanowienia systemu regulowania zbrojeń, które będą przedłożone wszystkim członkom Przymierza Harmegiddo.

ROZDZIAŁ IV - POKOJOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW

Artykuł 23
1. Strony w sporze, którego dalsze trwanie może zagrażać utrzymaniu pokoju i bezpieczeństwa, będą przede wszystkim dążyć jego załatwienia w drodze rokowań, badań, pośrednictwa, koncyliacji, rozjemstwa, rozstrzygnięcia sądowego, odwołania się do organów lub układów regionalnych, albo w drodze innych środków pokojowych według własnego wyboru.
2. Rada Bezpieczeństwa, o ile uzna to za konieczne wezwie strony do uregulowania sporu takimi środkami.

Artykuł 24
Rada Bezpieczeństwa może badać każdy spór lub każdą sytuację, która może doprowadzić do nieporozumień lub wywołać spór, w celu ustalenia, czy dalsze trwanie sporu lub sytuacji zagraża utrzymaniu pokoju i bezpieczeństwa.

Artykuł 25
1. Każdy członek Przymierza Harmegiddo może zwrócić uwagę Rady Bezpieczeństwa na wszelkie spory lub sytuacje wymienione w artykule 24.
2. Podmiot, który nie jest członkiem Przymierza Harmegiddo, może zwrócić uwagę Rady Bezpieczeństwa na spór, w którym jest stroną, o ile w odniesieniu do tego sporu przyjmie uprzednio zobowiązania wynikające z postanowień niniejszej Karty o pokojowym rozstrzyganiu sporów.

Artykuł 26
1. W każdej fazie sporu lub w sytuacji podobnego rodzaju o charakterze określonym w artykule 23 Rada Bezpieczeństwa może zalecić odpowiednią procedurę lub sposób załatwienia.
2. Rada Bezpieczeństwa weźmie pod uwagę procedurę już przyjętą przez strony dla rozstrzygnięcia tego sporu.
3. Przy udzielaniu zaleceń na podstawie niniejszego artykułu Rada Bezpieczeństwa uwzględnia również, że spory o charakterze prawnym strony powinny z reguły przekazywać do Najwyższego Trybunału Sprawiedliwości stosownie do postanowień jego Statutu.

Artykuł 27
1. Jeżeli strony uczestniczące w sporze, należącym do kategorii określonej w artykule 33, nie zdołały go załatwić za pomocą środków wymienionych w tym artykule, powinny one przekazać go Radzie Bezpieczeństwa.
2. Jeżeli Rada Bezpieczeństwa uzna, że dalsze trwanie sporu może rzeczywiście zagrozić utrzymaniu pokoju i bezpieczeństwa, zdecyduje ona, czy należy zastosować środki, przewidziane w artykule 23, czy też zalecić takie warunki rozstrzygnięcia sporu, jakie Rada Bezpieczeństwa uzna za stosowne.

Artykuł 28
Niezależnie od postanowień artykułów 23-27, Rada Bezpieczeństwa może na żądanie wszystkich stron w sporze udzielić im zaleceń w celu pokojowego rozstrzygnięcia sporu.

ROZDZIAŁ V - AKCJA W RAZIE ZAGROŻENIA POKOJU, NARUSZENIA POKOJU I AKTÓW AGRESJI

Artykuł 29
Rada Bezpieczeństwa stwierdza istnienie zagrożenia lub naruszenia pokoju, bądź aktu agresji, oraz udziela zaleceń lub decyduje, jakie środki należy zastosować w myśl artykułów 31 i 32 w celu utrzymania albo przywrócenia pokoju i bezpieczeństwa.

Artykuł 30
Aby zapobiec zaostrzeniu się sytuacji, Rada Bezpieczeństwa może, przed udzieleniem zaleceń lub wydaniem decyzji o zastosowaniu środków przewidzianych w artykule 29, wezwać zainteresowane strony, aby zastosowały się do zarządzeń tymczasowych, jakie Rada uzna za konieczne lub pożądane. Takie zarządzenia tymczasowe nie przesądzają praw, roszczeń lub położenia zainteresowanych stron. Rada Bezpieczeństwa wyciągnie odpowiednie wnioski z niezastosowania się do takich środków.

Artykuł 31
Rada Bezpieczeństwa może zadecydować, jakie środki, nie pociągające za sobą użycia siły zbrojnej, należy zastosować dla wykonania jej decyzji, oraz może zażądać od członków członkowie Przymierza Harmegiddo zastosowania takich środków. Środki te mogą obejmować całkowite lub częściowe zerwanie stosunków gospodarczych oraz komunikacji, jak również zerwanie stosunków dyplomatycznych.

Artykuł 32
Jeśli Rada Bezpieczeństwa uzna, że środki przewidziane w artykule 41 będą niedostateczne, lub się takimi okazały, może ona przeprowadzić siłami zbrojnymi taką akcję, jaką uzna za konieczną dla utrzymania albo przywrócenia pokoju i bezpieczeństwa. Akcja ta może obejmować demonstrację, blokadę i inne operacje sił zbrojnych członków Przymierza Harmegiddo.

Artykuł 33
1. Aby przyczynić się do utrzymania pokoju i bezpieczeństwa, wszyscy członkowie Przymierza Harmegiddo zobowiązują się postawić do dyspozycji Rady Bezpieczeństwa, na jej żądanie i stosownie do specjalnego układu lub specjalnych układów, konieczne dla utrzymania pokoju i bezpieczeństwa siły zbrojne, pomoc i ułatwienia, włączając w to prawo przemarszu.
2. Taki układ lub układy określą liczebność i rodzaj sił zbrojnych, stopień ich pogotowia i ogólne rozmieszczenie oraz rodzaj pomocy i ułatwień, jakich należy udzielić.
3. Rokowania o zawarcie układu lub układów zostaną podjęte możliwie najprędzej z inicjatywy Rady Bezpieczeństwa. Będą one zawarte między Radą Bezpieczeństwa a członkami.

Artykuł 34
Rada Bezpieczeństwa przy pomocy Wojskowego Komitetu Sztabowego ustala plany użycia sił zbrojnych.

Artykuł 35
1. Tworzy się Wojskowy Komitet Sztabowy, którego zadaniem jest służyć Radzie Bezpieczeństwa radą i pomocą we wszystkich sprawach, dotyczących wojskowych potrzeb Rady w zakresie utrzymania pokoju i bezpieczeństwa, użycia oddanych do jej rozporządzenia sił zbrojnych i dowodzenia nimi oraz regulowania zbrojeń.
2. Wojskowy Komitet Sztabowy składa się z szefów sztabów członków Rady Bezpieczeństwa albo ich przedstawicieli.
3. Wojskowy Komitet Sztabowy, podlegając Radzie Bezpieczeństwa, odpowiada za strategiczne kierownictwo wszelkimi siłami zbrojnymi, oddanymi do dyspozycji Rady Bezpieczeństwa.

Artykuł 36
Akcję, konieczną dla wykonania decyzji Rady Bezpieczeństwa w celu utrzymania pokoju i bezpieczeństwa, podejmują wszyscy lub niektórzy członkowie Przymierza Harmegiddo, według uznania Rady.

Artykuł 37
Członkowie Przymierza Harmegiddo jednoczą się w celu okazywania sobie wzajemnej pomocy w stosowaniu środków, uchwalonych przez Radę Bezpieczeństwa.

Artykuł 38
Żadne postanowienie niniejszej Karty nie narusza naturalnego prawa każdego członka Przymierza Harmegiddo przeciwko któremu dokonano zbrojnej napaści, do indywidualnej lub zbiorowej samoobrony, zanim Rada Bezpieczeństwa zastosuje środki, konieczne dla utrzymania pokoju i bezpieczeństwa. Środki podjęte przez członków w wykonaniu tego prawa do samoobrony powinny być natychmiast podane do wiadomości Radzie Bezpieczeństwa i w niczym nie powinny naruszać wynikającej z niniejszej Karty kompetencji i odpowiedzialności Rady do podjęcia w każdym czasie akcji, jaką uzna ona za konieczną dla utrzymania albo przywrócenia pokoju i bezpieczeństwa.

ROZDZIAŁ VI - DEKLARACJA W SPRAWIE OBSZARÓW NIESAMODZIELNYCH

Artykuł 39
Członkowie Przymierza Harmegiddo, ponoszący lub biorący na siebie odpowiedzialność za administrację obszarów, których ludność jeszcze nie osiągnęła pełnego samorządu, uznają zasadę, że interesy mieszkańców tych obszarów stoją na pierwszym miejscu, i jako święte posłannictwo przyjmują obowiązek popierania w najwyższym stopniu dobrobytu mieszkańców tych obszarów w ramach systemu pokoju i bezpieczeństwa, ustalonego przez niniejszą Kartę i w tym celu zobowiązują się:
a. zapewnić odnośnym ludom, szanując w sposób należyty ich kulturę w dziedzinie politycznej, gospodarczej, społecznej i oświatowej, sprawiedliwe ich traktowanie i ochronę przed nadużyciami;
b. rozwijać samorząd, uwzględniać należycie dążenia polityczne tych ludów i pomagać im w stopniowym rozwoju ich wolnych instytucji politycznych, stosownie do szczególnych warunków każdego obszaru i jego ludów oraz do różnych stopni ich rozwoju;
c. umacniać pokój i bezpieczeństwo;
d. popierać konstruktywne metody rozwoju, zachęcać do badań naukowych, współpracować między sobą, a w odpowiednich przypadkach z organizacjami wyspecjalizowanymi, nad zrealizowaniem w praktyce celów społecznych, gospodarczych i naukowych, określonych w niniejszym artykule;
e. regularnie podawać Sekretarzowi Generalnemu do wiadomości informacje statystyczne i inne o charakterze technicznym, dotyczące gospodarczych, społecznych i oświatowych warunków na obszarach, za które ponoszą oni odpowiedzialność.

ROZDZIAŁ VII - NAJWYŻSZY TRYBUNAŁ SPRAWIEDLIWOŚCI

Artykuł 40
Najwyższy Trybunał Sprawiedliwości jest głównym organem sądowym Przymierza Harmegiddo. Trybunał działa według załączonego Statutu.

Artykuł 41
1. Wszyscy członkowie Przymierza Harmegiddo są ipso facto stronami Statutu Najwyższego Trybunału Sprawiedliwości.
2. Podmiot nie należący do Przymierza Harmegiddo może stać się stroną Statutu Najwyższego Trybunału Sprawiedliwości na warunkach, które w każdym przypadku określi Rada Bezpieczeństwa.

Artykuł 42
1. Każdy członek Przymierza Harmegiddo zobowiązuje się wykonać wyrok Najwyższego Trybunału Sprawiedliwości w każdej sprawie, w której jest stroną.
2. Jeżeli strona w sporze nie wykona zobowiązań, ciążących na niej z mocy wyroku Trybunału, druga strona może odwołać się do Rady Bezpieczeństwa, która, o ile uzna za konieczne, zaleci lub zdecyduje, jakie środki należy zastosować w celu wykonania wyroku.

Artykuł 43
Nic w niniejszej Karcie nie stoi na przeszkodzie, by członkowie Przymierza Harmegiddo oddawali swe spory do rozstrzygnięcia innym trybunałom na mocy umów, które już istniały lub mogą być zawarte w przyszłości.

Artykuł 44
1. Rada Bezpieczeństwa mogą zwrócić się do Najwyższego Trybunału Sprawiedliwości o wydanie opinii doradczej w każdej kwestii prawnej.
2. Inne organy Przymierza Harmegiddo oraz organizacje wyspecjalizowane, którym Rada Bezpieczeństwa może w każdym czasie udzielić do tego upoważnienia, mogą również zwracać się do Najwyższego Trybunału Sprawiedliwości o wydanie opinii doradczych w kwestiach prawnych, wyłaniających się w toku ich działalności.

ROZDZIAŁ VIII - SEKRETARIAT

Artykuł 45
Sekretariat składa się z Sekretarza Generalnego i personelu, jaki może być Przymierzu potrzebny. Sekretarza Generalnego wybiera Rada Bezpieczeństwa. Jest on najwyższym funkcjonariuszem administracyjnym Przymierza.

Artykuł 46
Sekretarz Generalny działa w tym charakterze na wszystkich posiedzeniach Rady Bezpieczeństwa, i organów pomocniczych oraz pełni inne funkcje zlecone mu przez te organy. Sekretarz Generalny składa Radzie Bezpieczeństwa cykliczne sprawozdania z działalności Przymierza.

Artykuł 47
Sekretarz Generalny może zwrócić uwagę Rady Bezpieczeństwa na każdą sprawę, która jego zdaniem może zagrażać utrzymaniu pokoju i bezpieczeństwa.

Artykuł 48
Przy wykonywaniu swych obowiązków Sekretarz Generalny i jego personel nie mogą żądać ani przyjmować instrukcji od żadnego rządu ani żadnej innej władzy poza Przymierzem. Powstrzymają się oni od wszelkich czynności, niezgodnych z ich stanowiskiem funkcjonariuszy, odpowiedzialnych tylko przed Przymierzem.

Artykuł 49
1. Sekretarz Generalny mianuje personel na podstawie zasad ustalonych przez Radę Bezpieczeństwa
2. Przy mianowaniu personelu i ustalaniu warunków służby należy przede wszystkim mieć na uwadze konieczność zapewnienia najwyższego poziomu sprawności, kwalifikacji zawodowych i prawości.

Artykuł 50
Sekretarz Generalny reprezentuje Przymierze w stosunkach dyplomatycznych.

ROZDZIAŁ IX- POSTANOWIENIA RÓŻNE

Artykuł 51
W razie sprzeczności między zobowiązaniami członków Przymierza Harmegiddo, wynikającymi z niniejszej Karty, a ich zobowiązaniami, wynikającymi z jakiejkolwiek innej umowy, zobowiązania wynikające z niniejszej Karty mają pierwszeństwo.

ROZDZIAŁ X - POPRAWKI

Artykuł 52
Poprawki do niniejszej Karty wejdą w życie w stosunku do wszystkich członków Przymierza Harmegiddo, gdy zostaną uchwalone większością dwóch trzecich członków Rady Bezpieczeństwa.

Artykuł 53
Ogólna Konferencja członków Przymierza w celu rewizji niniejszej Karty może się odbyć w miejscu i czasie ustalonymi większością dwóch trzecich głosów. Każdy członek Przymierza będzie posiadał na Konferencji jeden głos.

ROZDZIAŁ XI - RATYFIKACJA I PODPISANIE

Artykuł 54
1. Niniejsza Karta wejdzie w życie z chwilą jej podpisania przez członków pierwotnych. Odpisy Karty zostaną doręczone wszystkim sygnatariuszom.
2. Sygnatariusze niniejszej Karty, którzy ją ratyfikują po jej wejściu w życie, stają się pierwotnymi członkami Przymierza Harmegiddo w dniu złożenia podpisu.

// To jest wstępny projekt. Naszych postaci tam jeszcze nie ma. Jeżeli macie jakieś uwagi co do błędów w Karcie albo macie pomysł na dodanie kolejnego punktu piszcie śmiało//
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „VIRGO”