Inne miasta Harmegiddo

Opisy świata Borysady v7. Dział uzupełniany wspólnie przez całą naszą zacną społeczność.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Inne miasta Harmegiddo

Post autor: Gruby »

Dział w którym zamieszczane będą aktualne opisy miast NPCów z Harmegiddo.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne miasta Harmegiddo

Post autor: Gruby »

NANO CITY
Obrazek
Obrazek
Liczba ludności: ?
Lokalizacja: Pobliże wyjścia zachodniego kanionu w samym centrum pustyni.
Władza: brak (anarchia)

Wygląd: Nano City otoczone jest imponującym, kamiennym murem, przypominającym nieco średniowieczne fortyfikacje. Z zewnątrz widać też wieże, zapewne pełniące funkcje zwiadowcze. Nie wiadomo natomiast co czai się w samym środku miasta. Prawdopodobnie jednak, wnętrze jest dosyć nowoczesne, o czym świadczyć może sama nazwa osiedla. Naokoło murów ciągle wędrują duże ilości strażników, pilnujących, by nikt nie przedarł się do miasta. Było by to zresztą dość trudne, biorąc pod uwagę, że w murze nie ma żadnej bramy i tak naprawdę nie wiadomo, jak można się dostać do środka. Miasto ma dwie flagi, poza tradycyjną kulą energii w dłoni na czarnym tle, używa się też czarno-czerwonej flagi anarchistycznej.
W pobliżu miasta znajduje się też obóz dla osób, które nie mogą zostać z jakichś powodów wpuszczone poza mury. To proste pole namiotowe, otoczone kamienną barierą.

Ludność: To chyba jedyne miasto Harmeggido, w którym żyją abiliterzy w bardzo dużych ilościach. Osoby posługujące się „umiejętnościami”, nie są tu niczym dziwnym. Kiedyś żyło tu wielu naukowców zajmujących się badaniami nad umiejętnościami parapsychicznymi, ale zostali niemalże całkowicie wybici po buncie. Teraz, żyjący tutaj ludzie to anarchiści, którzy tworzą kolektyw. Każdy w nim jest równy, wszyscy działają na pożytek siebie i drugiego człowieka. Prawdopodobnie jednak, osoby bez mocy nie czują się dobrze wśród ludzi o wiele silniejszych od nich. Tutejsi mieszkańcy nie mają żadnych, charakterystycznych cech wyglądu. Za to wszyscy, ramię w ramię, nienawidzą gangów za to, co Barrier Breakers zrobiło ich dzieciom.

Oddziały zbrojne: W mieście pełnym abiliterów, na pewno znajdują się osoby, których umiejętności są stricte bojowe. Biorąc pod uwagę ich różnorodność, muszą być niezrównaną siłą na polu bitwy. Pól przed miastem pilnują dziesiątki mizernie uzbrojonych ludzi na wielbłądach, którzy są pewnie jakimś rodzajem straży obywatelskiej.

Historia: Nano City było miastem nauki, które jako pierwsze i jedyne zajęło się badaniami nad umiejętnościami paranormalnymi. Po latach eksperymentów udało się określić jak wpływać na moce abiliterów. Osadą rządził gang Barrier Breakers, który nie pieścił się z mieszkańcami, ale był sprawiedliwy i prowadził tutejszą ludność do dobrobytu. Zorganizował nawet specjalną policję, która pilnowała mieszkańców o wyjątkowych umiejętnościach. Wszystko rozwijało się pomyślnie, ale w pewnym momencie, nad miastem zawisły czarne chmury. Pustynne Krokodyle wyraźnie interesowały się tymi ziemiami i dążyły do konfliktu. Władze postanowiły przyspieszyć swoje badania nad umiejętnościami bojowymi abiliterów, wykorzystując do tego małe dzieci. Większość eksperymentów skończyła się ich śmiercią. Gdy mieszkańcy miasta się o tym dowiedzieli, rozpoczęli rewolucję, którą poprowadziła Misha Leroove aka Anarky z pomocą Silvii Toumy. Większość naukowców została wyrżnięta, a Barrier Breakers zniszczone. Teraz, ludzie tutaj żyją w anarchistycznym kolektywie, ale ich sytuacja jest ciągle niepewna.

Stosunki z innymi miastami: Nano City jest wrogo nastawione do Vegi, miasta Krokodyli Pustyni. Boją się ataku z ich strony oraz żywią nienawiść za zmuszenie naukowców z Barrier Breakers do podjęcia drastycznych, niegodziwych środków, by ochronić tutejszą ludność. Po ostatnim ataku Anarky na Wast City i Hetthelm stosunki z tymi państwami stoją pod znakiem zapytania.

Znane postaci z miasta:
Misha Leroove (Anarky)
Melody Leroove
Silvia Touma
Luvia Reveree
Elemere
Jedynka
Dwójka
Xavier Change
Crimson Kimblee
Lorelai Velte

Sesje, które rozegrały się w mieście:
Miasto po buncie

(2013-09-28)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne miasta Harmegiddo

Post autor: Gruby »

ŚWIĘTE MIASTO VENO
Obrazek
Liczba ludności: ?
Lokalizacja: Centralny-wschód pustyni, na południe od krańca gór centralnych
Władza: Bóg

Wygląd: Veno otoczone jest wysokim murem i podzielone na pięć dzielnic. Bramy prowadzą do czterech z nich, ale najczęściej używana jest ta w dzielnicy Pacifistas. W każdej z części miasta mieszka inna frakcja. Na północnym-zachodzie leży dzielnica Negazione. Jest ona nowoczesna, pełna laboratoriów, fabryk oraz placówek badawczych, gdzie prowadzone są eksperymenty, mające na celu polepszenie warunków życia w mieście. W dzielnicy Pacifistas na południowym-zachodzie mieszkają ludzie poczciwi, dlatego wygląda ona niczym jedna wielka farma, na której mieszkańcy doglądają zwierząt i dbają o zboża. Znajduje się tu też sporo sadów. Budynki tej frakcji są proste, drewniane, z rzadka kamienne. To tutaj, w pierwszej kolejności powinni trafić goście. Trzecia dzielnica, Lovemakers, znajduje się na południowym-wschodzie. To miejsce pełne miłości i charakterystycznych latarni, na którym są głównie domki jednorodzinne. Żyją tutaj ci, dla których piękno uczuć między ludźmi jest najważniejsze. Przedostatnią dzielnicą jest północno-wschodnia Dominicanus. Jej większość zajmują proste domy, kuźnie, fabryki i pola treningowe, na których członkowie frakcji trenują swoje umiejętności. W centrum miasta, otoczona polami na których nie stoi ani jeden dom, znajduje się dzielnica, potocznie nazywana Dzielnicą Boga. Tam właśnie żyje Pan, który zstąpił na ziemię by nieść ludziom pokój.
W Veno, przez aurę, którą roztacza wokół Bóg, nie można używać urządzeń elektrycznych spoza miasta. Członkowie Negazione opracowali specjalną technologię, która umożliwia wykorzystanie niektórych przyrządów, ale ograniczona jest ona do ich dzielnicy i dzielnicy Lovemakers.

Ludność: Tutejsza ludność wierzy w Boga ponad wszystko. Trudno im się zdziwić, w końcu zstąpił na ziemię właśnie w ich mieście. Miejscowi są posłuszni nakazom religijnym, ale podzielili się na cztery frakcje, odpowiadające poniekąd ich cechom osobowości. Pierwszą frakcją jest Pacifistas. To ludzie spokojni, pacyfiści, którzy ciężko pracują, by żyć w zgodzie z naturą i sobą. Są sympatyczni, prości, uprzejmi oraz pogodni. Jedzą to co sami zbiorą, a ich drewniane domy zawsze stoją otworem przed gośćmi. Są też dość konserwatywni, w przeciwieństwie do członków frakcji Lovemakers. To druga grupa, która swoją wiarę przedstawia przez miłość. Emocjonalną i fizyczną. Można ich opisać jako artystów, lekkoduchy i osoby, o niezbyt wstrzemięźliwym sposobie prowadzenia się. Skoro Bóg zesłał tyle rozkoszy na świat, to czemu ludzie mieli by sobie jej odmawiać? Żyją niczym ptaki, których jedynym przykazaniem jest bezgraniczna miłość. Trzecia frakcja to Dominicanus. Są Bożym mieczem, grupą wojowników, która chce służyć Bogu przez poświęcenie i samodoskonalenie się. Kochają trenować, a ich mottem jest, że „prawdziwego przyjaciela poznajemy dopiero w walce”. Podczas pojedynków, ludzie wchodzą ze sobą na zupełnie inny grunt, który według Dominicanus pozwala naprawdę zrozumieć drugiego człowieka. Ostatnia grupa, to Negazione. Oni jako pierwsi zanegowali istnienie Boga i próbowali udowodnić, że osoba, która podaje się za zbawcę świata to szarlatan. Nie udało im się. Zostali więc jego najbardziej wiernymi zwolennikami. Są myślicielami, filozofami i naukowcami. Dbają o dobrobyt w Veno i można śmiało powiedzieć, że stanowią najważniejszą frakcję w mieście.
O dziwo, mimo tak wielu różnic, tutejsi mieszkańcy dogadują się ze sobą bardzo dobrze. Mieszkańcy Veno nie mają określonych cech wyglądu. Są różnorodni.

Oddziały zbrojne: Mieszkańcy Veno nie potrzebują żadnych żołnierzy. Nad miastem czuwa Bóg i jego ręka, która chroni wszystkich wierzących w siłę Pana. Dlatego frakcje Pacifistas i Lovemakers zupełnie nie przejmują się siłami defensywy Świętego Miasta. Są pacyfistami, nic ich nie zmusi do walki. Z całą pewnością, za główny oddział zbrojny Veno można uznać frakcję Dominicanus, której członkowie, ze względu na swoją filozofię, szkolą się i trenują walkę. Ich trenerzy potrafią podczas wykańczającego treningu błyskawicznie nauczyć podstaw tutejszych stylów bitewnych, dlatego osoby, które ćwiczą pod ich okiem od najmłodszych lat, muszą być naprawdę silni. Charakterystyczną bronią Dominicanus jest duży miecz o błękitnej rękojeści w kształcie krzyża i czarno-czerwonym ostrzu. Nie jest określony stosunek frakcji Negazione do walki, ale oni również są widywani z mieczami przy boku.

Historia: Veno było kiedyś zwyczajnym, odizolowanym od innych miastem ludzi o wielkiej wierze, którzy wyznawali Jedynego Boga. Pewnego dnia pojawił się tam jednak osobnik, który twierdził, że jest Bogiem i zstąpił na ziemię by zbawić świat. Został początkowo zignorowany, ale cuda, których dokonywał, zmusiły do działania grupę naukowców, która próbowała udowodnić, że „Bóg” jest tylko szarlatanem. O dziwo, wszystkie eksperymenty i próby, którym poddawali obcą istotę, świadczyły o jej wszechmocy. Ostatecznie, grupa poddała się, oddając całe miasto pod opiekę Bogu. Pan, który zstąpił na ziemię, powiedział ludziom o nowych przykazaniach oraz odtrącił stare, fałszywie zinterpretowane religijne księgi. Miasto podzieliło się na cztery frakcje. Teraz następuje powolne otwarcie bram Veno na gości z innych stron i wysyłanie karawan.

Stosunki z innymi miastami: Veno powoli rozwija się jeżeli chodzi o dyplomację i kontakt z innymi miastami. Mieli okazję przyjąć do siebie gości z Wast City i Arcadii, którzy wywarli na nich umiarkowane wrażenie. Karawany Świętego Miasta dotarły też do Vegi, która, według pogłosek, przyjęła posłów dość brutalnie i odebrała im transportowiec, a misjonarzy wygnała do Magery, czym na pewno nie zaskarbiła sobie sympatii Boga. Jedna z karawan dotarła do Krateru Tauris, gdzie została ciepło przyjęta przez tamtejszych mięśniaków i na pewno Veno będzie się starało zaprzyjaźnić z tym miastem i poszerzyć swoją wiarę.
Ich kontakty z innymi miastami są nieznane.

Znane postaci z miasta:
Bóg
Valfor Liberte
Paimon Prochovic
Buel Lubrega
Agares Lascarte
Samigna Crr'sherr
Amon Magnificentia
Bael Lascarte
Vassago Lovelen
Marbas Kuningus
Barbatos Kuligarri
Zumbi
Beleth Crawler
Sytry Crawler
Guison Lopunny
Eligos Laurentia
Botis Munchkin
Leroje Writer

Sesje, które rozegrały się w mieście:
Wyprawa do Świętego Miasta

(2013-09-28)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne miasta Harmegiddo

Post autor: Gruby »

MIASTO PUSTYNNYCH KROKODYLI VEGA, STOLICA PUSTYNI
Obrazek
Liczba ludności: powyżej 10 000
Lokalizacja: Na południu pustyni w pobliżu największego skupiska szybów naftowych
Władza: Sables „Krokodyl” Bacchus

Wygląd: Gigantyczne miasto otoczone potężnymi murami. Wokół nich stoją dziesiątki budek strażniczych, pola minowe, siatki pod napięciem i czołgi. Cały teren przed wejściem jest w dodatku upstrzony kamieniami powbijanymi w ziemię, które uniemożliwiają wrogom szybkie manewry. Wnętrze Vegi składa się z sześciu Bram. Pierwsza z nich, przewodzona przez drugiego pod względem wieku syna Krokodyla, Arco Bacchusa (który ma w dupie swoje obowiązki prawdę mówiąc), stanowi wejście do miasta i teren przed nim. Druga Brama, dowodzona przez najmłodszą córkę, Hachę Bacchus, to miejsce dla strażników i niższych rangą członków gangu, przypominająca teren militarny. To też druga linia obrony w razie ataku. Nie ma tutaj niemal żadnych sklepów, a miejsce jest zwyczajnie niebezpieczne przez obecność żądnych krwi siepaczy Pustynnych Krokodyli. Trzecia Brama, której przywódca jest na razie nieznany, to strefa handlowa i częściowo mieszkalna. To miejsce w którym zatrzymuje się większość podróżnych, którzy kiedykolwiek dostaną się do miasta i otrzymają żetony.
Żetony mieszkańca są wyrabiane w poszczególnych Bramach. To złote medaliki z wyrytą w nich datą nabycia, imieniem posiadacza oraz określeniem do jakich Bram ma dostęp. Na drugiej stronie znajduje się imię osoby, która wstawiła się za posiadaczem. Aby otrzymać medalion trzeba znać kogoś z danej dzielnicy i jeżeli ta osoba wstawi się za obcym, wtedy ten będzie mógł wyrobić swój medalion w budynku, który znajduje się w każdej dzielnicy.

Ludność: Ludność Vegi jest bardzo złośliwa, chociaż zdarzają się wśród nich też sympatyczne osoby. Mieszkańcy nie będący żołnierzami są odrobinę odizolowani od świata zewnętrznego.

Oddziały zbrojne: Miastem zarządza gang Pustynnych Krokodyli pod dowództwem Sablesa „Magnata Pustyni” Bacchusa, zwanego także Krokodylem. Niepewne dane wskazują na to, że samych członków gangu jest około 10 000. Są oni uzbrojeni w czołgi, cyborgi, roboty, wyrzutnie rakiet, łaziki, transportery i opancerzone samochody. Ich modyfikacje genetyczne stoją na bardzo wysokim poziomie, a skoncentrowane są głównie na gadzich i płazich atrybutach. Na pewno nie można lekceważyć siły miasta, które podporządkowało sobie wielu swoich sąsiadów.
W gangu funkcjonuje specjalny oddział zabójców do zadań specjalnych. Ubierają się w zielone lub szare stroje, a ich uzbrojenie stanowią pistolety, karabiny snajperskie, granaty, noże i inne cudeńka. Wiadomo też, że posiadają specjalny system nadajników wyglądających niczym gady, które przenoszą informacje na dalekie odległości.

Historia: Nieznana.

Stosunki z innymi miastami: Vega jest raczej agresywnie nastawione do innych miast, chociaż ciężko ocenić ich intencje. Odrzuciło propozycję paktu handlowo-dyplomatycznego ze strony Veno, ale wysłało handlarzy do upadłego miasta Tauris, gdy to jeszcze nie zostało zniszczone przez Moto Moto. Nie wiadomo jaki mieli w tym cel. Vega kontroluje osiedla wokół siebie i zbiera od nich agonium. Pod ich „nadzorem” na pewno są Magera, New Allenstein i Mehido. Można śmiało wysnuć hipotezę, że Kettridge również jest w ich strefie wpływów.
Ostatnio, miasto Krater Tauris, odbudowane na zgliszczach starego Tauris, podpadło Pustynnym Krokodylom, porywając jednego z ich ważniejszych lekarzy. Vega zemściło się wysyłając tam zabójców, którzy wybili sporą część gangu porywaczy i dając tym samym ostrzeżenie, że jeszcze jedna podobna wpadka, a skończy się to dla nich kiepsko, tak zresztą, jak dla całej północy.

Znane postaci z miasta:
Sables Bacchus
Hacha Bacchus
Arco Bacchus
Kathalina Ramoshnikov
Cavendish
Calgara Nvaho
Donata Slippreze
Guellirmo Religa
Lialil Folmar
Condoriano
Gavele Stune
Silvette Crover

Sesje, które rozegrały się w mieście:
Urlop Moshe Goldbluma
Woda i jaszczurki
Najazd firm usługowych

(2018-09-28)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne miasta Harmegiddo

Post autor: Gruby »

MEHIDO
Obrazek
Liczba ludności: ?
Lokalizacja: Południowy-zachód pustyni, ukryte u podnóża gór
Władza: Trójca

Wygląd: Miasto ukryte jest w jaskiniach pod górami na południowym-zachodzie. Wejście do groty uniemożliwiają wielkie, metalowe drzwi, które pilnowane są przez grupę agentów w stróżówce. Do środka można się jednak dostać przez różne, tajne tunele, znane tylko mieszkańcom. Na miasto składa się wiele komór, tuneli oraz grot. Centrum życia jest Plac Trójcy, gdzie siedzibę mają władze miasta i gdzie znajduje się większość sklepów, fabryk oraz parków, gdzie rosną ciemne drzewa.
Całą jaskinię Placu Trójcy spowija dym z fabryk.

Ludność: Tutejsza ludność żyje pod ziemią i zazwyczaj nie wychodzi na powierzchnię. Charakterystyczną cechą mieszkańców Mehido jest czarna skóra oraz duże nosy. Mają też nietypową mowę, na gości mówią „goju”, a czasami wtrącają „aj waj”. Przepadają za handlem i dysputami polityczno-ekonomicznymi, ale ostatnio nie powodzi im się najlepiej i są raczej ponurzy.

Oddziały zbrojne: Jedyne oddziały zbrojne, jakie aktualnie można było ujrzeć, to agenci. Ubrani w schludne, czarne garnitury mężczyźni, mają do swojej dyspozycji komunikatory oraz broń palną. Nie wydają się być naprawdę poważnym zagrożeniem, ale nie ulega wątpliwości, że przeszli jakieś szkolenia, które umożliwiają im sprostać przeciętnemu przeciwnikowi na polu bitwy.

Historia: Mehido, przed przybyciem Pustynnych Krokodyli było normalnym, spokojnym miastem, gdzie ludzie handlowali, oszukiwali i politykowali. Wraz z nadejściem groźby ze strony najpotężniejszego gangu pustkowi, rządząca wtedy Trójca postanowiła oddać miasto pod władzę Krokodyli bez szemrania. Nie spodobało się to mieszkańcom, którzy urządzili wybory na nowych zarządców miasta. Z poprzedniego składu pozostał tylko Tobias Schlangbaum, nastawiony pozytywnie do Krokodyli. Do rady dołączyła Lea "Walkiria" Schwelzberger, zwolenniczka odizolowania miasta od świata, oraz David Zimmerman, który węszył wszędzie zysk. Ostatecznie, zgodzono się na "współpracę" z Vegą, ale miasto odcięło się od reszty pustyni. Każdy kto chce z nim pertraktować czy handlować, musi się pogodzić z dużymi kosztami. Przez to, Mehido, które w dużej mierze korzystało z surowców spoza własnej osady, podupadło i jest teraz jedynie cieniem dawnego, potężnego miasta.

Stosunki z innymi miastami: Mehido stosuje politykę izolacjonizmu, choć prawdopodobnie nie potrafią sami zapewnić wszystkich potrzebnych dóbr na rynku wewnętrznym. Pozwala na kontakty ze sobą tylko w przypadku, gdy ktoś okaże swój szacunek, przez jakiś prezent wielkiej wagi. Chodzi im głównie o surowce. Jedynym wyjątkiem są Pustynne Krokodyle, które najwyraźniej sprawują pieczę nad Mehido i, ku niezadowoleniu części Trójcy, ustanowiły tam swojego nadzorcę.

Znane postaci z miasta:
Donata Slippreze
David Zimmerman
Lea Schwerzberger
Tobias Schlangbaum

Sesje, które rozegrały się w mieście:
Podziemne miasto
Dobry biznes to intratny biznes
Urlop Moshe Goldbluma

(2013-08-18)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne miasta Harmegiddo

Post autor: Gruby »

WIELKIE OBOZOWISKO MAGERA
Obrazek
Liczba ludności: ?
Lokalizacja: Na południowym-zachodzie pustyni, prosto na południe od wielkich szybów naftowych należących do Vegi
Władza: Matrona i jej dwie córki

Wygląd: Magera nie jest miastem w pełni tego słowa znaczeniu. To wielkie obozowisko, które rozciąga się aż po horyzont. Nie ma tu prawie murów, są za to liczne barykady. Wszędzie rozstawione są namioty i drewniane domki. Magera jest miastem wędrowców, w którym każdy może się odnaleźć. Wszystko tutaj wydaje się nietrwałe i prowizoryczne.

Ludność: Tutejsza ludność składa się głównie z wędrowców, wyrzutków, męt i poszukiwaczy przygód. Większość z nich jest zwyczajnie biedna lub ma za sobą ciężką przeszłość. To prawdziwy tygiel kulturowy, chociaż ciągle żywa jest tutaj wiara przodków, kultywowana przez Zakon Starej Tradycji. To pierwsza z trzech ważnych frakcji w tym rejonie, która dba o stronę duchową. Dowodzi nią matrona miasta. Jej starsza córka, przewodzi Oddziałowi Defensywy, swoistej policji obywatelskiej, która dba o bezpieczeństwo obozu. Zaś młodsza, Camilla Servantes, reprezentuje Poszukiwaczy Skarbów, specjalistów od handlu, gospodarki i zwiadu.
Wiadomo, że na południu miasta znajduje się bardzo mała grupa mutantów-karłów, które produkują metalowe wybory o wątpliwej jakości.

Oddziały zbrojne: Najważniejszą siłą obronną są Oddziały Defensywy, dowodzone przez starszą córkę matrony. To w sumie wszyscy mieszkańcy obozu, którzy zostali jako tako przeszkoleni w walce. Ich poziom musi być żenujący, ale nadrabiają to ilością. W ochronie siedliska pomagają też najemnicy Poszukiwaczy Przygód. Siły defensywnej dopełnia wiele pomniejszych gangów oraz grup poszukiwaczy przygód, takich jak Poszukiwacze Przygód Niebiańskiej Strzały czy Wędrowcy z Południa.

Historia: Nieznana

Stosunki z innymi miastami: Magera to skupisko wszelakich wygnańców, bandytów i przestępców, dlatego inne miasta traktują to miejsce nieco jako więzienie lub śmietnik, na który można wyrzucić niepotrzebne ścierwa. Wielkie Obozowisko ma poprawne stosunki z Vegą, pod której opieką się znajduje. Pustynne Krokodyle wysłały do nich nadzorcę, który dba o poprawne stosunki z miastem.

Znane postaci z miasta:
Camilla Servantes

Sesje, które rozegrały się w mieście:
Wielkie Obozowisko Magera

(2018-08-20)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne miasta Harmegiddo

Post autor: Gruby »

NEW ALLENSTEIN
Obrazek
Liczba ludności: ?
Lokalizacja: Na wschód od Vegi, południe od Nano City i północ od Kettridge, w pobliżu małych gór.
Władza: Rada Starszych

Wygląd: Miasto otoczone jest niskim murem i pilnowane przez odzianych w potężne egzoszkielety strażników. Już z daleka można ujrzeć duże, podniszczone domki trzypiętrowe, które postawione są bardzo blisko siebie. Większe placówki znajdują się częściowo pod ziemią. Przy samym wejściu do miasta znajduje się biuro zakonu Sług Wiecznego Ognia. W mieście można znaleźć też budynki organizacji Kult Nowej Nadziei i Gildii Poszukiwaczy Przygód „Iskierka”.

Ludność: Tutejsi ludzie są bardzo gościnni, chociaż część z nich myśli tylko o tym, jak wyrolować przyjeżdżających tutaj frajerów. Można natrafić na życzliwego gospodarza, albo na takiego, co w nocy przetrząśnie cały bagaż i zabierze to co najcenniejsze. Mieszkańcy są biedni, ale pogodzeni ze swoim losem. Nie mają charakterystycznych cech wyglądu, chociaż ich zdecydowana większość ma nieco ciemniejszą skórę.
Za osobną grupę społeczną można uznać Sługi Wiecznego Ognia. Mają oni zazwyczaj jasną skórę i blond włosy (choć nie jest to regułą), a ich życiem kieruje rycerski kodeks oraz służba rodowi Longschamps. To szlachetni, odważni wojownicy, gotowi poświęcić swoje życie w imię honoru.
Miastu przewodzi Rada Starszych, do której należą przedstawiciele trzech najsilniejszych ugrupowań (Kult Nowej Nadziei, Kompania Poszukiwaczy Przygód „Iskierka” i Słudzy Wiecznego Ognia) oraz dwie osoby wyłonione spośród przeciętnych mieszkańców. W mieście istnieje też ugrupowanie nazywane Braćmi Nowej Nadziei, którzy jednak nie mają swojego reprezentanta w Radzie.

Oddziały zbrojne: Nad bezpieczeństwem miasta czuwają głównie żołnierze Sług Wiecznego Ognia, odziani w potężne, złote egzoszkielety ozdobione symbolami płomieni. Walczą z pomocą potężnych pistoletów o dużej mocy. Pełnią oni straż nad miastem w dzień i w nocy. Bardzo możliwe, że Kompania Poszukiwaczy Przygód „Iskierka” i Bracia Nowej Nadziei również dysponują jakimiś siłami zbrojnymi, ale nie zostały one ukazane.

Historia: Wiadomo tylko, że Allenstein wsparło Pustynne Krokodyle i jest jego miastem partnerskim.

Stosunki z innymi miastami: Allenstein całkiem nieźle dogaduje się z Vegą, a najważniejsze frakcje w mieście, aktywnie wspierają dążenia Pustynnych Krokodyli do przejęcia władzy nad całą pustynią. Można wręcz powiedzieć, że są gorącymi zwolennikami ideologii jednego gangu, rządzącego wszystkimi ludźmi. Allenstein rzadko kontaktuje się z innymi miastami.

Znane postaci z miasta:
Bohdan Romolle
Donata Slippreze

Sesje, które rozegrały się w mieście:
W poszukiwaniu odpowiedzi: miasto czterech gangów

(2013-08-20)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Biblioteka”