Inne gangi Harmegiddo

Opisy świata Borysady v7. Dział uzupełniany wspólnie przez całą naszą zacną społeczność.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Inne gangi Harmegiddo

Post autor: Borys »

ROPOWŁADNI

Obrazek
Flaga: czarna kropla ropy na czarnym tle.
Ropowładni to stosunkowo młody gang, który pojawił się w Harmegiddo mniej więcej 10 lat temu. Wszystko zaczęło się od małej grupy niejakiego Herr Moralesa, który dzięki błyskotliwym akcjom przejął dwa szyby naftowe od dawnych gangów, a na jego stronę przeszli członkowie upadających organizacji. W krótkim czasie dzięki zręcznym i twardym negocjacjom uzależnił od dostaw swojej ropy północny wschód Harmegiddo, nie wybierając na swą siedzibę żadnego miasta, a budując swoja bazę w okolicach jednego z posiadanych szybów naftowych.
Herr Morales w swej młodości omal nie stracił życia podczas pożaru cysterny z ropą, którą prowadził do Namili. Przetrwał dzięki zaangażowaniu przyjaciół, którzy nie dość, że ocalili go z katastrofy, to jeszcze załatwili mu niemałym kosztem zabieg cyborgizacji. Morales po wypadku stał się człowiekiem bardzo odważnym i śmiałym, cechy te pozwoliły mu osiągnąć niebywały sukces. Dopiero, gdy jego przyjaciół pochłonęła pustynia, stał się markotny, marudny i mniej energiczny. Często nie wykorzystuje swoich szans i nie trzęsie regionem, tak jak rok temu.

Obrazek
Herr Morales

Ropowładni to jednak dalej bardzo potężny i liczny gang. Zrzesza około 300 ludzi wiernych Moralesowi, dysponujących solidnym uzbrojeniem. Karabiny maszynowe, automatyczne, działa przeciwpancerne i artyleria oraz granaty to przedmioty, które, zdaje się, Ropowładni mają pod dostatkiem. Dysponują także kilkunastoma transporterami i prawie trzydziestoma samochodami opancerzonymi.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne gangi Harmegiddo

Post autor: Gruby »

Barrier Breakers
Obrazek
Motyw muzyczny: system0
Rodzaj: Zniszczony gang naukowców
Przywódca: Rada Naukowców (z m.in. Silvią Toumą i Xavierem Change)
Liczebność: ?

Opis: Barrier Breakers byli gangiem naukowców, który rządził w Nano City. Ich władanie było surowe, ale robili wszystko, by mieszkańcom żyło się jak najlepiej. Specjalizowali się w badaniach nad umiejętnościami abiliterów, osób obdarzonych paranormalnymi zdolnościami. Gdy weszli w konflikt z gangiem Pustynnych Krokodyli, ich eksperymenty na ludziach zaczęły się robić coraz bardziej krwawe i brutalne, bo chcieli jak najszybciej zdobyć moc zdolną obronić miasto. Prowadzili tajemniczy projekt Last Level. Podczas prób stworzenia abilitera o dwóch umiejętnościach, zginęło wiele dzieci. Gdy mieszkańcy Nano City się o tym dowiedzieli, wpadli w furię. Pod wodzą Mishy Leroove (znanej też jako Maria Tankmacher lub Anarky) rozpoczęli wielką rewolucję, w której zginęła większość członków Barrier Breakers. Nielicznym udało się uciec na pustynię lub ukryć. Gang obecnie jest kompletnie rozbity i rozproszony, ale bardzo możliwe, że będzie próbował się odrodzić. Działania zmierzające ku temu może prowadzić tajemnicza grupa Bariera, która działa w Wast City.

Ważniejsi członkowie:
Silvia Touma
Xavier Change
Jedynka
Dwójka

Wątki w których gang się pojawił:
Anihilatorka

(2013-09-28)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne gangi Harmegiddo

Post autor: Gruby »

Kultyści Cul'Adry
Obrazek
Motyw muzyczny: Scarlet Destiny
Rodzaj: Kult
Przywódca: Cul'Adra
Liczebność: Około setki kultystów + pięć setek bydła (niewolników) + max 10 potworów-mutantów

Opis: Miejsce kultu znajduje się w górach na północ od Kunn. To forteca Wyraj, posępne miejsce, przypominające połączenie zamku i platformy wiertniczej, gdzie żyją kapłani Cul'Adry (w budynku na zewnątrz) oraz niewolnicy (pod ziemią). Tutejsi ludzie żyją w strachu, bojąc się podnieść rękę na swoich panów. Są pożywieniem dla Cul'Adry oraz jego sług. Niewolnicy są głównie kobietami lub dziećmi. Nie mają dostępu do żadnych ostrych przedmiotów, które można by wykorzystać podczas buntu.
Kultyści Cul'Adry to posępni, przyodziany w czarne habity fanatycy o śnieżnobiałej cerze. Ich większa część hoduje niewolników w Wyraju. Inni wędrują po pustyni, głosząc doskonałość i wielkość swojego pana. Zaczepiają samotnych wędrowców i podstępem zabijają, by później spuścić z nich krew w rytuale „Wymiany Krwi”. Uzbrojeni są w maszyny wysysające krew oraz małe ostrza.
Na usługach Cul'Adry są też tajemnicze potwory. Uciekinier z Wyraju napotkał dwa, zdeformowane humanoidy ogromnych rozmiarów.
Przywódcą kultu jest sam Cul'Adra, tajemniczy mężczyzna, którego opisuje się jako wampira lub człowieka o ponadprzeciętnych umiejętnościach. Nie wiadomo dlaczego tak mu zależy na krwi. Jego najnowszym planem jest złapanie jakiejś różowowłosej dziewczyny...

Ważniejsi członkowie:
Cul'Adra
Richter Belmont

Wątki w których gang się pojawił:
Czarni Mnisi
Ofiara Wampira

(2013-08-18)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne gangi Harmegiddo

Post autor: Gruby »

Nomadowie
Obrazek
Motyw muzyczny: Desert Mercenaries
Rodzaj: Wędrowna grupa
Przywódca: ?
Liczebność: ?

Opis: Nomadowie są jedną z wielu koczowniczych grup, które wędrują po pustyni w poszukiwaniu zapasów i pradawnej tradycji. Tą nazwą są nazywani nie tylko wszyscy podróżnicy zrzeszeni w grupy, ale też konkretny ich odłam, grasujący na północnych pustkowiach. To spokrewnieni z ludami Kunn grabieżcy, którzy zatrzymują karawany by zebrać od nich haracz w zamian, za przeprowadzenie przez pole pułapek (sami je rozstawiają). Mają swoje pojęcie honoru i zabierają tylko to, czego potrzebują, nie więcej, nie mniej. Ubierają się w zwiewne, aksamitne zbroje, jeżdżą na wielbłądach, a przy boku noszą szable i strzelby. Są specjalistami od przetrwania, ukrywania się oraz zastawiania pułapek. Nienawidzą Łowców Niewolników bardziej niż czegokolwiek na świecie i wypowiedzieli im dżihad, świętą wojnę. Mają wielu wrogów.
Część Nomadów, głównie kobiety i dzieci, wróciła do Kunn, skąd pochodzą, pod przywództwem Ozeasha Bismillaha. Główne oddziały bojowe pozostały jednak na pustyni, grabiąc podróżnych i poszukując Łowców Niewolników.

Ważniejsi członkowie:
Ozeash Bismillah

Wątki w których gang się pojawił:
Zatrzymani przez Nomadów
Rodzina jest najważniejsza

(2013-08-18)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne gangi Harmegiddo

Post autor: Gruby »

Frakcje Świętego Miasta Veno
Obrazek
Frakcje Veno to: Pacifistas, Dominicanus, Negazione i Lovemakers, i można je uznać za cztery osobne gangi. Chociaż rzadko opuszczają teren swego Świętego Miasta, to przy odrobinie szczęścia można ich spotkać na pustyni lub nawet nawiązać kontakt w którymś z miast, do których akurat podróżują. Chociaż każda z frakcji reprezentuje inny styl życia, to wszystkie wyznają Boga, który zszedł na ziemię by zaprowadzić pokój. Jedyną osobą, która nie wywodzi się z żadnej frakcji jest właśnie sam Bóg.

PACIFISTAS
Motyw muzyczny: Raindrops and puddles
Rodzaj: Frakcja z Veno
Przywódca: Bóg
Liczebność: ?

Opis: Frakcja Pacifistas to wyznawcy pokoju, których celem w życiu jest spokój, równowaga oraz ciężka praca. Są całkowitymi pacyfistami, brzydzą się walką i przemocą. Ich dzielnica w Veno, na południowym-zachodzie, przypomina nieco tradycyjne farmy sprzed wielkiego konfliktu, gdzie ludzie żyli z plonów, które uprawiali własnymi rękami. To bardzo życzliwe osoby, które pełne są miłości, ciepła i szacunku dla Bożego dzieła.

Ważniejsi członkowie:
Valfor Liberte
Paimon Prochovic
Buel Lubrega

Wątki w których gang się pojawił:
Święci handlarze
Wyprawa do Świętego Miasta
Wielkie Obozowisko Magera

DOMINICANUS
Motyw muzyczny: Mystogan's Theme
Rodzaj: Frakcja z Veno
Przywódca: Bóg
Liczebność: ?

Opis: Frakcja Dominicanus to „boże ogary”, których życiowym celem jest samodoskonalenie się i przyjaźń przez rywalizację. Uznają walkę za coś co kształtuje osobowość oraz pozwala zawiązywać głębsze więzi między ludźmi. To jedyna frakcja, która otwarcie chwali swoje umiejętności bitewne i jest z nich dumna. Ich dzielnica w Veno, znajdująca się na północnym-wschodzie miasta, to jedno, wielkie pole treningowe, na którym wojownicy razem wypoczywają, nawiązują przyjaźnie i staczają ze sobą pojedynki. Ich charakterystyczną bronią są miecze o błękitnej rękojeści w kształcie krzyża i czarno-rdzawym ostrzu. Nazywają się Erzengelklingen i dla każdego są wykuwane osobno. Mają też różne właściwości. Są rozkładane, wieloczęściowe i można je modyfikować, a w środku, co zostało potwierdzone, znajduje się broń palna.

Ważniejsi członkowie:
Agares Lascarte
Samigna Crr'sherr
Amon Magnificentia
Beleth Crawler
Guison Loppuny
Leroye Writer
Botis Munchkin

Wątki w których gang się pojawił:
Święci handlarze
Wyprawa do Świętego Miasta
Wielkie Obozowisko Magera
Bóg czuwa i obserwuje
Gruby i jurny sex-hipopotam


NEGAZIONE
Motyw muzyczny: Tsuiki Genten (Shorthand)
Rodzaj: Frakcja z Veno
Przywódca: Bóg
Liczebność: ?

Opis: Do frakcji Negazione należą głównie badacze, intelektualiści, filozofowie i teoretycy. Gdy Bóg zstąpił na ziemię, byli pierwszymi, którzy zaprzeczyli jego istnieniu. Przez długi czas rzucali mu różne wyzwania i próbowali udowodnić, że jest nikim innym, jak tylko szarlatanem. Gdy wszystkie ich próby spełzły na niczym, uznali prawdziwość najwyższej istoty, stając się jej najwierniejszymi sługami. Ich siedziba znajduje się na północnym-zachodzie Veno, są w niej głównie laboratoria oraz placówki badawcze. Nie przepadają za obcymi, są zdystansowani i ostrożni. Niektórzy z nich dysponują bronią frakcji Dominicanus – mieczem w kształcie krzyża.

Ważniejsi członkowie:
Bael Lascarte
Sytry Cravler

Wątki w których gang się pojawił:
Święci handlarze
Wyprawa do Świętego Miasta
Wielkie Obozowisko Magera
Bóg czuwa i obserwuje

LOVEMAKERS
Motyw muzyczny: Passionate Rhythm
Rodzaj: Frakcja z Veno
Przywódca: Bóg
Liczebność: ?

Opis: Lovemakers to frakcja, która ponad wszystko promuje miłość, równość oraz wolność seksualną. Bardzo dosłownie odebrali słowa Boga, że należy wszystkich kochać. Wydają się bardzo zniewieściali, a ich charakterystycznym elementem wyglądu są różowe ozdoby, często w postaci pomalowanych włosów. Ich dzielnica znajduje się na południowym-wschodzie Veno, jest na niej pełno latarni oraz romantycznych miejsc, w które można się udać przy świetle księżyca.

Ważniejsi członkowie:
Agares Lascarte
Vassago Lovelen
Marbas Kuningus
Barbatos Kuligarri
Eligos Laurentia

Wątki w których gang się pojawił:
Wyprawa do Świętego Miasta
Wielkie Obozowisko Magera
Gruby i jurny sex-hipopotam

(2013-09-28)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne gangi Harmegiddo

Post autor: Gruby »

Cyber-Hieny Calgastera
Obrazek
Motyw muzyczny: Nikopol
Rodzaj: Gang grabieżców
Przywódca: „Hiena” Calgaster
Liczebność: ?

Opis: Gdy ludzie Calgastera atakują z zaskoczenia, najpierw słyszysz wybuchy, a potem ich charakterystyczny, hieni śmiech. To doświadczeni wojownicy z potężnym zapleczem technologicznym, na których stanie są cyborgi, ciężka broń palna, roboty, laserowe miecze i wzmocnione pancerze. Zmierzyć się z nimi mogą tylko naprawdę wytrawni żołnierze.

Ważniejsi członkowie:
Calgaster

Wątki w których gang się pojawił:
Atak na konwój do Hetthelm!

(2013-08-18)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne gangi Harmegiddo

Post autor: Gruby »

Pustynne Krokodyle
Obrazek
Motyw muzyczny: Symposium Magarum
Rodzaj: Gang o dużych wpływach
Przywódca: Sables „Krokodyl” Bacchus
Liczebność: 10 000 (?)

Opis: Pustynne Krokodyle to prawdopodobnie najpotężniejszy gang na pustyni. Zdominował większość południowej części pustkowi, zajmując ogromne szyby naftowe i podporządkowując sobie wiele miast. Ich siedziba znajduje się w Vedze i otoczona jest wieloma, potężnymi murami, a dzielnicami w niej rządzą dzieci Sablesa Bacchusa. Pierwszą tzw. "Bramą" dowodzi drugi syn Arco, a drugą najmłodsza córka Hacha.
W miastach takich jak Mehido, Magera czy Allenstein, Pustynne Krokodyle mają swoich zarządców, którzy uczestniczą w miejscowej polityce miast "partnerskich". Są nadzorcami, którzy nie sprawują może władzy, ale pilnują, by wszystko toczyło się zgodnie z myślą Bacchusa. Te trzy miasta to w teorii miasta partnerskie, a w praktyce słudzy Vegi.
Organizacją przewodzi Sables „Magnat Pustyni” Bacchus, zwany także Krokodylem, którego imię budzi strach w sercu każdego wroga. W ich magazynach znajdują się czołgi, cyborgi, roboty, wyrzutnie rakiet, łaziki i transportery opancerzone. Specjalizują się też w gadzich modyfikacjach genetycznych. Używają przypominających jaszczurki i węże komunikatorów by przekazywać sobie wiadomości. Mają też na usługach potężnych, dobrze wyposażonych skrytobójców, ubierających się w zielone i szare stroje.

Ważniejsi członkowie:
Sables Bacchus
Hacha Bacchus
Arco Bacchus
Kathalina Ramoshnikov
Cavendish
Calgara Nvaho
Donata Slippreze
Guellirmo Religa
Lialil Folmar
Condoriano
Gavele Stune
Silvette Crover

Wątki w których gang się pojawił:
Oferta Pustynnych Krokodyli
Szkodnik
Dobry biznes to intratny biznes
Urlop Moshe Goldbluma
Woda i jaszczurki
Najazd firm usługowych
Panie doktorze, doktor pomoże?
Zabójcza konkurencja?
Gruby i jurny sex-hipopotam

(2013-09-28)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne gangi Harmegiddo

Post autor: Gruby »

Karaluchy
Obrazek
Motyw muzyczny: The Executioner
Rodzaj: Rój
Przywódca: Rahab
Liczebność: Dziesiątki tysięcy

Opis: Karaluchy nie są gangiem w pełnym tego słowa znaczeniu, ale ich określona struktura oraz obecność przywódcy sprawiają, że znalazły się w tym temacie jako grupa istot o wspólnym celu – eksterminacji robactwa jakim są ludzie. Karaluchy to potężne, inteligentne, humanoidalne istoty o niewiarygodnej szybkości, sile i wytrzymałości. Przewodzi im Rahab, tajemniczy owad, który kontroluje resztę swoich pobratymców z nieodnalezionej Piramidy. To on zbudował laboratoria, gdzie prawdopodobnie stworzył cały gatunek. Prowadził też badania nad modyfikacjami genetycznymi u ludzi, wszczepiając paru osobom owadzie geny i zamieniając ich w mutanty. Wśród karaluchów są specjalne okazy, o szybkości wykraczającej poza ludzkie zrozumienie, które kopnięciem swych opancerzonych kończyn mogą zniszczyć mur. Pojawiły się też stworzenia o ponadprzeciętnej odporności na obrażenia, powolne, lecz będące niczym stalowa kula - niezniszczalne. To niebezpieczni, zabójczy przeciwnicy, do walki z którymi trzeba posyłać całe plutony wojska.

Ważniejsi członkowie:
Rahab
Gilgamesz

Wątki w których gang się pojawił:
Tajemnicze laboratorium za wydmą
Niechciany postój
Ostatnie ostrzeżenie Gilgamesza
Czarna zemsta
Schwarze Blitzkrieg
Czarny bastion

(2013-08-18)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne gangi Harmegiddo

Post autor: Gruby »

Seba & Mati Team
Obrazek
Motyw muzyczny: Seba theme
Rodzaj: Drużyna piłkarska
Przywódca: Seba
Liczebność: ?

Opis: Seba i Mati to zdeformowane mutanty, które do niedawna przemierzały pustynię w poszukiwaniu rywali do gry w gałę. To wybitni piłkarze, z dość kiepskim wyczuciem kiedy powinni skończyć, umiejętnością niesamowitego przeklinania i ciągotkami do bycia wrednymi dupkami. Towarzyszą im małe mutanciątka, które służą jako pokarm dla Matiego. Potrafią one się bardzo szybko rozmawiać i mają znaczne przyrodzenia. Prawdziwi przyjaciele z podwórka o których każdy prawdziwy ziomeczek marzy.
Rzucili wyzwanie piłkarskie ludziom z Kunn, ale przegrali sromotnie po tym, jak dali swemu przeciwnikowi zbyt wiele szans na rewanż, ciągle podbijając stawkę do wygrania.
Podbili za to serca ludzi z Remy, gdzie, nie wiadomo jakim cudem, zostali przywódcami osady. Ich aktualne losy są nieznane, ale na pewno pykają w gałę i robią wszystko, by całe miasto grało w nią razem z nimi.

Ważniejsi członkowie:
Seba
Mati

Wątki w których gang się pojawił:
Seba i Mati
Seba i Mati: powrót Ligi Mistrzów

(2013-09-28)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne gangi Harmegiddo

Post autor: Gruby »

Złodzieje-Złomiarze
Obrazek
Motyw muzyczny: Village of Barbarois
Rodzaj: Gang złodziejaszków
Przywódca: ?
Liczebność: ?

Opis: Złodzieje-Złomiarze to najgorsze męty pustyni, żałosne ścierwa, nużające się w piaskach i kanałach, które zawsze czekają na okazję by coś podwędzić lub zepsuć. Wyjątkowo cenią sobie wszelakie metale, ale kradną praktycznie wszystko. To obdarte obwiesie bez czci, ani godności. Trzeba być jednak ostrożnym, bo są niczym szczury zalegające pod podłogą. Wcześniej czy później mogą zacząć się pokazywać na powierzchni.
Bardzo wielu ich członków to starcy, którzy przeżyli swoje życie w żałosny sposób i w żałosny sposób je prawdopodobnie zakończą. Złodzieje-Złomiarze są grupą zdezorganizowaną, bez krztyny moralności oraz szacunku dla samych siebie.
Zaatakowali Wast City w bliżej nieokreślonym celu, ale zostali odparci bez większego problemu. Wiadomo też, że ich część pomieszkuje w Wermii, gdzie mają idealne warunki na ogromnych wysypiskach w dolnej dzielnicy.

Ważniejsi członkowie:
Oge Baba

Wątki w których gang się pojawił:
Nieprzyjemne spotkanie
Atak pustynnych szczurów

(2013-09-28)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne gangi Harmegiddo

Post autor: Gruby »

Gazeta Fairy Desert
Obrazek
Motyw muzyczny: Comical
Rodzaj: Redakcja gazety
Przywódca: Redaktor naczelny
Liczebność: ?

Opis: Gazeta Fairy Desert to największa gazeta na pustyni. Nie żeby miała wielką konkurencję. Koncentruje się głównie na tematach lifestylowych i typowo tabloidowych. Wyjątkowo interesuje ich życie celebrytów. Jej dziennikarze nazywani są „najgroźniejszymi ssakami na pustyni”. To prawdziwe hieny dziennikarskie, które nie wahają się przed zadaniem najbardziej intymnego pytania osobie, którą napotkały pięć minut wcześniej. Trzeba na nich uważać, są podstępni, sprytni i mogą obsmarować jakiś gang w gazecie, ku uciesze jego rywali.
Fairy Desert wydała Kompendium Ludu Hetthelm, bardzo cenną książkę w której zapisane są techniki kucania oraz inne umiejętności niezbędne człowiekowi, który musi przetrwać w mieście Hetthelm.

Ważniejsi członkowie:
brak

Wątki w których gang się pojawił:
Najniebezpieczniejszy ssak pustyni atakuje

(2013-09-28)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne gangi Harmegiddo

Post autor: Gruby »

Eiserne Jungfrau
Obrazek
Motyw muzyczny: Symposium Magarum
Rodzaj: Grupa kupiecka
Przywódca: Charlotte du Veldenverde
Liczebność: Nieznana

Opis: Eiserne Jungfrau to grupa kobiet-handlarek, która zajmuje się sprzedażą i skupem broni. Jej członkinie muszą być dość silne, bo potrafią przetrwać na pustyni oraz prowadzić biznes bez większych problemów. Są nieufne, chłodne i zdystansowane, a najbardziej nie przepadają za mężczyznami. Uczestniczyły w Wielkim Wyścigu Harmegiddo, a ich przywódczyni zajęła całkiem wysoką pozycję, kończąc wyścig.
W Magerze członkinie Eiserne Jungfrau zabiły paru, narzucających się im mężczyzn, czym naraziły się lokalnym stróżom porządku – Oddziałowi Defensywy.

Ważniejsi członkowie:
Charlotte du Veldenverde
Yipe Vanagloria
Meluette Saligia
Luve Acedia
Shammete Lype

Wątki w których gang się pojawił:
Wielki wyścig Harmegiddo

(2013-08-20)
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Inne gangi Harmegiddo

Post autor: Gruby »

Frakcje New Allenstein
Obrazek
W New Allenstein największe wpływy mają cztery frakcje, z których trzy mają swoich reprezentantów w Radzie Starszych. Swoim przedstawicielem mogą się pochwalić Słudzy Wiecznego Ognia, Kult Nowej Nadziei i Kompania Poszukiwaczy Przygód „Iskierka”. Najmniej znaczącą frakcją są Bracia Nowej Nadziei, którzy jednak żyją we ścisłej współpracy z resztą ugrupowań. Wszystkie organizacje działają na pożytek miasta, dbając o nie i jak najlepiej wykorzystując swoje możliwości.

SŁUDZY WIECZNEGO OGNIA
Motyw muzyczny: Pieśń Obrońców Częstochowy
Rodzaj: Zakon rycerski
Przywódca: Potomkini Gotfryda de Longschamps
Liczebność: Nieznana

Opis: Słudzy Wiecznego Ognia czerpią z najpiękniejszych wzorców przeszłości. Są zakonem wojowników postępujących według kodeksu rycerskiego, którzy broniąc słabszych i bezbronnych stawiają na szali swój honor. Są odważnymi, mężnymi ludźmi o czystych sercach. Noszą wielkie, złote egzoszkielety, a walczą z pomocą broni palnej o sporej sile rażenia. Służą spadkobierczyni rodu de Longschamps, potomkini wielkiego rycerza Gotfryda, lecz z racji na jej niepełnoletność, zakonem zarządza Bohdan Romolle, stary, ale wyjątkowo majestatyczny mężczyzna.
Słudzy Wiecznego Ognia czuwają nad miastem, broniąc go dniami i nocami, oraz wspomagając podróżników, którzy odwiedzają po raz pierwszy New Allenstein.

Ważniejsi członkowie:
Bohdan Romolle

Wątki w których gang się pojawił:
W poszukiwaniu odpowiedzi: miasto czterech gangów

KULT NOWEJ NADZIEI
Motyw muzyczny: Goddess Ilias' Theme
Rodzaj: Stowarzyszenie ideowe
Przywódca: Nieznana kobieta
Liczebność: Nieznana

Opis: O Kulcie Nowej Nadziei tylko opowiadał Bohdan Romolle, nie pojawiła się ona bezpośrednio w fabule. To grupa, która wspiera ideę jednego, wielkiego gangu, który będzie rządził całą pustynią. Podwaliny pod ich ideologię stworzyła Donata Slippreze, która teraz pełni funkcję nadzorczyni w Mehido. Kultyści uważają, że tylko Sables Bacchus z Pustynnych Krokodyli może przywrócić światu ład sprzed wojny.
Podobno ich przywódczyni jest bardzo roztropną kobietą.

Ważniejsi członkowie:
brak

Wątki w których gang się pojawił:
brak

ISKIERKA
Motyw muzyczny: Makai Border
Rodzaj: Kompania poszukiwaczy przygód
Przywódca: Nieznany
Liczebność: Nieznana

Opis: To grupa poszukiwaczy przygód, która pomaga w ochronie mieszkańców i miasta, nie pojawiła się ona bezpośrednio w fabule. Według słów Bohdana Romolle jej członkowie są bardzo weseli i sympatyczni.

Ważniejsi członkowie:
brak

Wątki w których gang się pojawił:
brak

BRACIA NOWEJ NADZIEI
Motyw muzyczny: Gradus Vita
Rodzaj: Stowarzyszenie ideowe
Przywódca: Nieznany
Liczebność: Nieznany

Opis: O Braciach Nowej Nadziei wiadomo tylko tyle, że są organizacją pośredniczącą między Iskierką a Kultem Nowej Nadziei. Szerzą oni ideologię „jednego, wielkiego gangu”, który zapanuje nad całą pustynią i są zbrojnym ramieniem Kultu Nowej Nadziei. Większość jego członków to najemnicy z Iskierki.

Ważniejsi członkowie:
brak

Wątki w których gang się pojawił:
brak

(2013-08-20)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Biblioteka”