Zasady

Daud wszedł na arenę
Piston spał

Moderator: Chromy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Zasady

Post autor: Chromy »

- Ej Pasikonik! Odgrzewaj tego kotleta!
- Co już? Zaczyna się?
- Podaj jeszcze tego browara i puszczam audycje.

On-Air

Drodzy widzowie i gracze witajcie po raz kolejny na Arenie Tryumfu Żelaznego Ognia, na której najlepsi fighterzy Hermenegido walczą na śmierć i życie. Jest to jedyne takie miejsce na całym tym pustkowiu, gdzie na tak małej powierzchni można spotkać tak wiele śmiercionośnych broni i osób. Nagroda jest tylko jedna, a zdobyć ja można tylko idąc po trupach swoich przeciwników. Dziwki, cyber-koks i hektolitry czarnego złota Hermenegido to wszystko czeka dla naszego zwycięzcy. Jest jeszcze przewidziana tajemnicza nagroda niespodzianka, która czeka pod opieką naszej uroczej asystentki Agathy. Głownem sponsorem imprezy są Pustynne Krokodyle, a patronat medialny objęła gazeta Fairy Desert. Nagrodą specjalną ufundowało Kusharo Industries.

Arena będzie składać się z kilku pomieszczeń, których będzie można się chować, będą też tam umieszczone miejsca w których pojawiać się broń, amunicja i losowe rzeczy (np. teleporter, ) .

Zasady:
a) standardowo w ciągu tury można zrobić jedną akcję (skorzystać z akcji broni - opisane w temacie uzbrojenie albo skorzystać z akcji ruchu - przemieszczając się o 3 pola (R:3 )- w czasie ruchu zatrzymując się na polach można tylko z jednego pola pobrać broń/przedmioty/amunicje). Pomieszczenia będą składać się z hexagonalnych pól.
b) ruchy są symultaniczne - wszyscy po moim poście mogą pisać swoje akcje w dowolnej kolejności na ich podstawie ustalana jest inicjatywa – kto pierwszy ten lepszy. Na tej podstawie będzie rozstrzygane pierwszeństwo fragów
c) na start otrzymujecie jedną wybraną przez siebie stworzoną broń – reszta będzie możliwa do uzyskania w specjalnych przeznaczonych do tego miejscach na planszy.
d) do broni trzeba mieć amunicje - każda z waszych broni, będzie potrzebowała innego typu amunicji ( dla rozgraniczenia będzie to amunicja typu W - Walka, T-Technologia, F- Abiliterzy) - po jednym egzemplarzu macie na start. To jakiej amunicji potrzebuje wasza broń ustalane jest na podstawie jej modułów. Każdy moduł trzeba zasilić osobną amunicją.
e)Broń - którą się otrzymuje jest już załadowana, ta która jest na starcie też. Załadowana - czyli ma w sobie amunicje, która jest do niej przypisana. Przypisać do broni amunicje można zrobić w każdym momencie - deklarując że np. ładujemy broń, użycie broni też jest traktowane jako przypisanie broni.
d)Broń zwykle tworzy się z dwóch gotowych predefiniowanych wcześniej modułów. Podstawa Broni (Bs) i Upgrejdu (Up). To jak działa każdy moduł, opisane jest jest na specjalnej grafice. Można mieć broń bez modułu Upgrejdu (Up).
By opisać broń wystarczy ją nazwać, wypisać moduły w odpowiedniej kolejności Bs/Up, opisać jej fabularne działanie lub historię.
Np.

Kod: Zaznacz cały

Nazwa: Miecz plazmowy Grani
Typ: Broń biała/Energia
Opis: Po aktywacji broni z rękojeści z agonium wydobywa się niewidoczne dla oka pole utrzymujący wzdłuż swoich ścian podgrzewany do stanu plazmowego gaz. Broń wchodzi w większość rzeczy jak w masło.
Miecz zasilany jest paliwem na bazie dlanorum, co pozwala na jego ciągłe działanie w czasie do czterech pełnych dób. Później, jeśli nie ma innych uszkodzeń wewnętrznych, należy je uzupełnić. Użyć można innego, silnego paliwa, ale tylko domieszka dlanorum pozwala na w pełni stabilne działanie broni. W innym przypadku może dojść do zerwania generowanego pola i ucieczki plazmy.
f) w pomieszczeniach będzie można spotkać różne elementy, które można będzie wykorzystać podczas walki, ich potencjalne użycie można zadeklarować w poście.
- dyspozytory broni - w niej można pobrać dowolną skonstruowaną broń - broń jest załadowana
- dyspozytory amunicji - w niej można pobrać dowolną 3 rodzaje amunicji
- dyspozytory przedmiotów - w niej można pobrać przedmioty - można posiadać tylko jedną sztukę danego typu przedmiotu, przedmiot po pobraniu można użyć dopiero w następnej turze, można użyć dowolną ilość posiadanych przedmiotów.
- zasłony
- materiały wybuchowe
- przeszkody terenowe
- skróty
- anomalie
g) pomieszczenia mogą zmieniać wystrój gdy się je opuści, będzie mgła wojny w pomieszczeniach, w których nikogo nie ma.
h) życie oznaczane będzie w punktach (15hp)
i) na koniec liczy się liczba fragów i przeżycie walki
h) można mieć przy sobie max. 2 bronie - jedna w ręku, druga na plecach
i) postać może mieć jedną indywidualną cechę specjalną, proszę skonsultować ze mną jej mechanikę. (Siła podobna do modułu Upgradu(Up))
j) Odpis podsumowujący będzie prawdopodobnie jeden raz w tygodniu o mniejwiecej określonej godzinie. Chyba, że wszyscy odpiszą - wtedy akcja może przyśpieszyć.
h) Widoczność postaci ogranicza się do strefy w której znajdują się postacie i stykających się z nimi polami innych stref.
i) zgłoszenia przyjmuje 10.10.2021, start gry w następnym tygodniu
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arena Tryumfu Żelaznego Ognia V.3”