Re: Runda I - graf zer0
: 2018-07-12, 18:40
Ukarałeś winowajcę - 4 punkty zwycięstwa.
X TURA
Do pałacu przybył człowiek, którego dane ci już było poznać... to Samozwaniec, rzekomy pierworodny syn twojego wuja, którego, jak dobrze wiemy, w wieku dziecięcym ukąsił skorpion i zmarł. Teraz jego plugawa, kłamliwa noga znowu bezcześci nasze miasto. Czy mamy go wpuścić? A może od razu rzucić hienom na pożarcie?
Samozwaniec jest osamotniony. Jeśli go wpuścisz, zażąda oddania miasta, a jeżeli odmówisz – zagrozi, że wyruszy do swych przyjaciół z odległych ziem, aby przywiedli wielkie armie na podbój tej krainy.
Wiedziałeś też, że powoli czas twojego żywota dobiega końca. Twoi następcy z pokorą padają do twych stóp, spijają każde słowo z twoich ust, otaczają wielebną czcią jako wielkiego władcę... Jakie zostawisz im rady i wskazówki na przyszłość?
//ten event nie wpływa już na punktację, ale wpłynąć może na sytuację krainy w następnych rundach
Kanał irygacyjny 20/20
136 (108+28) zboża
5 (4+1) złota
16 populacji
X TURA
Do pałacu przybył człowiek, którego dane ci już było poznać... to Samozwaniec, rzekomy pierworodny syn twojego wuja, którego, jak dobrze wiemy, w wieku dziecięcym ukąsił skorpion i zmarł. Teraz jego plugawa, kłamliwa noga znowu bezcześci nasze miasto. Czy mamy go wpuścić? A może od razu rzucić hienom na pożarcie?
Samozwaniec jest osamotniony. Jeśli go wpuścisz, zażąda oddania miasta, a jeżeli odmówisz – zagrozi, że wyruszy do swych przyjaciół z odległych ziem, aby przywiedli wielkie armie na podbój tej krainy.
Wiedziałeś też, że powoli czas twojego żywota dobiega końca. Twoi następcy z pokorą padają do twych stóp, spijają każde słowo z twoich ust, otaczają wielebną czcią jako wielkiego władcę... Jakie zostawisz im rady i wskazówki na przyszłość?
//ten event nie wpływa już na punktację, ale wpłynąć może na sytuację krainy w następnych rundach
Kanał irygacyjny 20/20
136 (108+28) zboża
5 (4+1) złota
16 populacji