Runda II - Kasia
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Runda II - Kasia
Surowiec podstawowy: kamień
Surowiec luksusowy: marmur
Specjalista (poziom 1) - ogrodnik
Specjalista (poziom 2) - malarz
Specjalista (poziom 3) - stolarz
Punktacja:
+ 30 punktów za zbudowanie pałacu
+ 3 punkty za zebranie 2 sztuk z każdego rodzaju dekoracji
+ 3 punkty za zebranie 3 sztuk z każdego rodzaju dekoracji
+ 1 punkt za każde 4 sztuki tego samego rodzaju dekoracji
+ 10 punktów za 10 sztuk tkanin
+ 8 punktów za 8 zestawów: kompozycja ogrodowa + malowidło
+ 1 punkt za pokonanie wrogiej armii dla gracza, który wystawił przeciwko niej najsilniejszy oddział (lub graczy - w przypadku remisu)
Surowiec luksusowy: marmur
Specjalista (poziom 1) - ogrodnik
Specjalista (poziom 2) - malarz
Specjalista (poziom 3) - stolarz
Punktacja:
+ 30 punktów za zbudowanie pałacu
+ 3 punkty za zebranie 2 sztuk z każdego rodzaju dekoracji
+ 3 punkty za zebranie 3 sztuk z każdego rodzaju dekoracji
+ 1 punkt za każde 4 sztuki tego samego rodzaju dekoracji
+ 10 punktów za 10 sztuk tkanin
+ 8 punktów za 8 zestawów: kompozycja ogrodowa + malowidło
+ 1 punkt za pokonanie wrogiej armii dla gracza, który wystawił przeciwko niej najsilniejszy oddział (lub graczy - w przypadku remisu)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Runda II - Kasia
**TURA 1**
STOLARZ lvl3 szkoli ucznia (do Grubego)
szkoli ucznia (do Sru)
szkoli ucznia (do Grubego)
MALARZ lvl2 szkoli ucznia (do Francis)
szkoli ucznia (do Grubego)
OGRODNIK lvl1 szkoli ucznia (do Sru)
ludź 1 kamień (+5)
ludź 2 kamień (+5)
ludź 3 kamień (+5)
ludź 4 marmur (+2)
ludź 5 marmur (+2)
wymieniam 4 marmuru na 5 zboża od Sru (dogadane prywatnie)
zdobyłam zboże, tak więc:
ludź 6 buduje pałac (-2 kam)
ludź 7 buduje pałac (-2 kam)
ludź 8 buduje pałac (-2 kam)
ludź 9 buduje pałac (-2 kam)
ludź 10 buduje pałac (-2 kam)
podsumowanie:
wydobycie marmuru (+4)
transakcja ze Sru (4 marmur na 5 zboża)
wydobycie kamienia (+15)
budowa pałacu (10 kamienia 5 popa)
pozostało:
5 kamienia
STOLARZ lvl3 szkoli ucznia (do Grubego)
szkoli ucznia (do Sru)
szkoli ucznia (do Grubego)
MALARZ lvl2 szkoli ucznia (do Francis)
szkoli ucznia (do Grubego)
OGRODNIK lvl1 szkoli ucznia (do Sru)
ludź 1 kamień (+5)
ludź 2 kamień (+5)
ludź 3 kamień (+5)
ludź 4 marmur (+2)
ludź 5 marmur (+2)
wymieniam 4 marmuru na 5 zboża od Sru (dogadane prywatnie)
zdobyłam zboże, tak więc:
ludź 6 buduje pałac (-2 kam)
ludź 7 buduje pałac (-2 kam)
ludź 8 buduje pałac (-2 kam)
ludź 9 buduje pałac (-2 kam)
ludź 10 buduje pałac (-2 kam)
podsumowanie:
wydobycie marmuru (+4)
transakcja ze Sru (4 marmur na 5 zboża)
wydobycie kamienia (+15)
budowa pałacu (10 kamienia 5 popa)
pozostało:
5 kamienia
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Runda II - Kasia
2 Tura
5 kamienia
Specjaliści:
Malarz (3)
Ogrodnik (2)
Tkacz (1)
Pałac 10/30
5 kamienia
Specjaliści:
Malarz (3)
Ogrodnik (2)
Tkacz (1)
Pałac 10/30
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Runda II - Kasia
TURA II:
MALARZ (lvl3)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Moo)
OGRODNIK (lvl2)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Grubego)
TKACZ (lvl1)
- szkoli ucznia (do Grubego)
ludź 1 wydobywa marmur (+2)
ludź 2 wydobywa kamień (+5)
^ HANDEL ZE SRU: (już dogadane)
daję 2 marmuru i 5 kamienia za jej 5 zboża
daję 1 ucznia malarza za jej 1 ucznia rzeźbiarza
ludź 3 wydobywa kamień (+5)
ludź 4 wydobywa kamień (+5)
ludź 5 wydobywa kamień (+5)
^ transakcja ze świątynią moje 15 kamienia na 10 zboża
zdobyłam zboże, więc:
ludź 6 wydobywa kamień (+5)
^ HANDEL Z Francises: (już dogadane)
moje 5 kamienia za jego 2 brązu
ludź 7 szkolenie na wojownika (-1 brązu) atak na zakuty łeb B
ludź 8 szkolenie na wojownika (-1 brązu) atak na zakuty łeb B
ludź 9 buduje pałac (-2 kamienia)
ludź 10 buduje pałac (-2 kamienia)
PODSUMOWANIE
HANDEL:
----> ze Sru
daję 2 marmuru i 5 kamienia za jej 5 zboża
daję 1 ucznia malarza za jej 1 ucznia rzeźbiarza
---> ze Świątynią
moje 15 kamienia na 10 zboża
---> z Francisem
moje 5 kamienia za jego 2 brązu
WOJOWNICY
obaj atakują zakuty łeb B
POZOSTAŁO:
1 kamień
10 zboża
MALARZ (lvl3)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Moo)
OGRODNIK (lvl2)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Grubego)
TKACZ (lvl1)
- szkoli ucznia (do Grubego)
ludź 1 wydobywa marmur (+2)
ludź 2 wydobywa kamień (+5)
^ HANDEL ZE SRU: (już dogadane)
daję 2 marmuru i 5 kamienia za jej 5 zboża
daję 1 ucznia malarza za jej 1 ucznia rzeźbiarza
ludź 3 wydobywa kamień (+5)
ludź 4 wydobywa kamień (+5)
ludź 5 wydobywa kamień (+5)
^ transakcja ze świątynią moje 15 kamienia na 10 zboża
zdobyłam zboże, więc:
ludź 6 wydobywa kamień (+5)
^ HANDEL Z Francises: (już dogadane)
moje 5 kamienia za jego 2 brązu
ludź 7 szkolenie na wojownika (-1 brązu) atak na zakuty łeb B
ludź 8 szkolenie na wojownika (-1 brązu) atak na zakuty łeb B
ludź 9 buduje pałac (-2 kamienia)
ludź 10 buduje pałac (-2 kamienia)
PODSUMOWANIE
HANDEL:
----> ze Sru
daję 2 marmuru i 5 kamienia za jej 5 zboża
daję 1 ucznia malarza za jej 1 ucznia rzeźbiarza
---> ze Świątynią
moje 15 kamienia na 10 zboża
---> z Francisem
moje 5 kamienia za jego 2 brązu
WOJOWNICY
obaj atakują zakuty łeb B
POZOSTAŁO:
1 kamień
10 zboża
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Runda II - Kasia
3 Tura
1 kamień
10 zboża
Specjaliści:
Ogrodnik (3)
Tkacz (2)
Rzeźbiarz (1) x7
Stolarz (1) x2
Tkacz (1) x2
Pałac 14/30
1 punkt za pobicie barbarzyńców!
1 kamień
10 zboża
Specjaliści:
Ogrodnik (3)
Tkacz (2)
Rzeźbiarz (1) x7
Stolarz (1) x2
Tkacz (1) x2
Pałac 14/30
1 punkt za pobicie barbarzyńców!
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Runda II - Kasia
TURA III
SPECJALIŚCI
Ogrodnik (3)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- wytwarza ozdobę ogrodową (+1)
- wytwarza ozdobę ogrodową (+1)
Tkacz (2)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- wytwarza tkaninę +1
Rzeźbiarz (1) x7
pierwszy - tworzy rzeźbę (+1)
drugi - tworzy rzeźbę (+1)
trzeci - szkoli ucznia (do Grubego)
czwarty - szkoli ucznia (do Grubego)
piąty - szkoli ucznia (do Sru)
szósty - szkoli ucznia (do Nevrasta)
siódmy - szkoli ucznia (do Moo)
Stolarz (1) x2
pierwszy - szkoli ucznia (do Grubego)
drugi - szkoli ucznia (do Grubego)
Tkacz (1) x2
pierwszy - wytwarza tkaninę +1
drugi - wytwarza tkaninę +1
ludź 1 wydobywa kamień (+5)
ludź 2 buduje pałac (-2 kamienia)
ludź 3 buduje palac (-2 kamienia)
ludź 4 buduje pałac (-2 kamienia)
ludź 5 wydobywa marmur (+2)
mam zboże, więc:
ludź 6 wydobywa kamień (+5)
ludź 7 wydobywa kamień (+5)
^ idzie na handel ze świątynią moje 10 kamienia na 4 roślin
ludź 8 wydobywa marmur +2
ludź 9 wydobywa marmur +2
ludź 10 wydobywa marmur +2
^handel z Nevrastem moje 6 marmuru za jego 6 lnu (umówione prywatnie)
PODSUMOWANIE:
pozostało:
5 zboża
2 rośliny
3 lnu
Tkanina 6 szt
rzeźba 2 szt
ozdoba ogrodowa 2 szt
budowa pałacu (20/30)
punkty za wojaczkę: 1
SPECJALIŚCI
Ogrodnik (3)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- wytwarza ozdobę ogrodową (+1)
- wytwarza ozdobę ogrodową (+1)
Tkacz (2)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- wytwarza tkaninę +1
Rzeźbiarz (1) x7
pierwszy - tworzy rzeźbę (+1)
drugi - tworzy rzeźbę (+1)
trzeci - szkoli ucznia (do Grubego)
czwarty - szkoli ucznia (do Grubego)
piąty - szkoli ucznia (do Sru)
szósty - szkoli ucznia (do Nevrasta)
siódmy - szkoli ucznia (do Moo)
Stolarz (1) x2
pierwszy - szkoli ucznia (do Grubego)
drugi - szkoli ucznia (do Grubego)
Tkacz (1) x2
pierwszy - wytwarza tkaninę +1
drugi - wytwarza tkaninę +1
ludź 1 wydobywa kamień (+5)
ludź 2 buduje pałac (-2 kamienia)
ludź 3 buduje palac (-2 kamienia)
ludź 4 buduje pałac (-2 kamienia)
ludź 5 wydobywa marmur (+2)
mam zboże, więc:
ludź 6 wydobywa kamień (+5)
ludź 7 wydobywa kamień (+5)
^ idzie na handel ze świątynią moje 10 kamienia na 4 roślin
ludź 8 wydobywa marmur +2
ludź 9 wydobywa marmur +2
ludź 10 wydobywa marmur +2
^handel z Nevrastem moje 6 marmuru za jego 6 lnu (umówione prywatnie)
PODSUMOWANIE:
pozostało:
5 zboża
2 rośliny
3 lnu
Tkanina 6 szt
rzeźba 2 szt
ozdoba ogrodowa 2 szt
budowa pałacu (20/30)
punkty za wojaczkę: 1
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Runda II - Kasia
4 Tura
10 zboża
2 rośliny
3 lnu
Specjaliści:
Tkacz (3)
Rzeźbiarz (2) x7
Stolarz (2) x2
Tkacz (2) x2
Ogrodnik (1) x2
Malarz (1) x3
Rzeźbiarz (1) x5
Stolarz (1) x4
Tkacz (1) x5
Pałac 20/30
Dzieła:
- 3 tkaniny
- 2 rzeźby
- 2 kompozycje ogrodowe
10 zboża
2 rośliny
3 lnu
Specjaliści:
Tkacz (3)
Rzeźbiarz (2) x7
Stolarz (2) x2
Tkacz (2) x2
Ogrodnik (1) x2
Malarz (1) x3
Rzeźbiarz (1) x5
Stolarz (1) x4
Tkacz (1) x5
Pałac 20/30
Dzieła:
- 3 tkaniny
- 2 rzeźby
- 2 kompozycje ogrodowe
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Runda II - Kasia
Specjaliści:
Tkacz (3)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
Rzeźbiarz (2) x7
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Grubego)
Stolarz (2) x2
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
Tkacz (2) x2
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
Ogrodnik (1) x2
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Sru)
Malarz (1) x3
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Grubego)
Rzeźbiarz (1) x5
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Grubego)
Stolarz (1) x4
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
Tkacz (1) x5
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
Ludź 1 wydobywa kamień (+5)
Ludź 2 wydobywa kamień (+5)
Ludź 3 buduje świątynię (-2 kamienia)
Ludź 4 buduje świątynię (-2 kamienia)
Ludź 5 buduje świątynię (-2 kamienia)
Mam zboże, więc:
Ludź 6 buduje świątynię (-2 kamienia)
Ludź 7 buduje świątynię (-2 kamienia)
Ludź 8 wydobywa kamień (+5)
Ludź 9 wydobywa kamień (+5)
Ludź 10 wydobywa kamień (+5)
HANDEL:
wymieniam 15 kamienia i 3 specjalistów za 10 lnu od Nevrasta
PODSUMOWANIE:
5 zboża
1 lnu
Budowa pałacu: UKOŃCZONO (30/30)
Dzieła:
- 15 tkaniny
- 2 rzeźby
- 2 kompozycje ogrodowe
punkty:
wojaczka +1 pkt
zbudowany pałac +30 pkt
15 tkanin to ??? pkt
Tkacz (3)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
Rzeźbiarz (2) x7
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Grubego)
Stolarz (2) x2
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
Tkacz (2) x2
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
Ogrodnik (1) x2
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Sru)
Malarz (1) x3
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Grubego)
Rzeźbiarz (1) x5
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Grubego)
Stolarz (1) x4
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Grubego)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
Tkacz (1) x5
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
Ludź 1 wydobywa kamień (+5)
Ludź 2 wydobywa kamień (+5)
Ludź 3 buduje świątynię (-2 kamienia)
Ludź 4 buduje świątynię (-2 kamienia)
Ludź 5 buduje świątynię (-2 kamienia)
Mam zboże, więc:
Ludź 6 buduje świątynię (-2 kamienia)
Ludź 7 buduje świątynię (-2 kamienia)
Ludź 8 wydobywa kamień (+5)
Ludź 9 wydobywa kamień (+5)
Ludź 10 wydobywa kamień (+5)
HANDEL:
wymieniam 15 kamienia i 3 specjalistów za 10 lnu od Nevrasta
PODSUMOWANIE:
5 zboża
1 lnu
Budowa pałacu: UKOŃCZONO (30/30)
Dzieła:
- 15 tkaniny
- 2 rzeźby
- 2 kompozycje ogrodowe
punkty:
wojaczka +1 pkt
zbudowany pałac +30 pkt
15 tkanin to ??? pkt
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Runda II - Kasia
5 Tura
10 zboża
2 rośliny
1 lnu
Specjaliści:
Rzeźbiarz (3) x7
Stolarz (3) x2
Tkacz (3) x2
Ogrodnik (2) x2
Malarz (2) x3
Rzeźbiarz (2) x5
Stolarz (2) x4
Tkacz (2) x5
Rzeźbiarz (1) x11
Malarz (1) x7
Stolarz (1) x8
Tkacz (1) x10
Ogrodnik (1) x4
Pałac 30/30
Dzieła:
- 15 tkaniny
- 2 rzeźby
- 2 kompozycje ogrodowe
15 tkanin to 13 punktów (10 punktów za 10 tkanin + 1 punkt za każde 4 - czyli 3 punkty)
10 zboża
2 rośliny
1 lnu
Specjaliści:
Rzeźbiarz (3) x7
Stolarz (3) x2
Tkacz (3) x2
Ogrodnik (2) x2
Malarz (2) x3
Rzeźbiarz (2) x5
Stolarz (2) x4
Tkacz (2) x5
Rzeźbiarz (1) x11
Malarz (1) x7
Stolarz (1) x8
Tkacz (1) x10
Ogrodnik (1) x4
Pałac 30/30
Dzieła:
- 15 tkaniny
- 2 rzeźby
- 2 kompozycje ogrodowe
15 tkanin to 13 punktów (10 punktów za 10 tkanin + 1 punkt za każde 4 - czyli 3 punkty)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Runda II - Kasia
TURA 5
SPECJALIŚCI
Rzeźbiarz (3) x7
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- wytwarza rzeźbę (+1)
- wytwarza rzeźbę (+1)
- wytwarza rzeźbę (+1)
- wytwarza rzeźbę (+1)
- wytwarza rzeźbę (+1)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
Stolarz (3) x2
- wytwarza mebel (+1)
- wytwarza mebel (+1)
- wytwarza mebel (+1)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Sru)
Tkacz (3) x2
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
Ogrodnik (2) x2
- wytwarza ozdobę ogrodową (+1)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Sru)
Malarz (2) x3
- wytwarza obraz (+1)
- wytwarza obraz (+1)
- szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
Rzeźbiarz (2) x5
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
Stolarz (2) x4
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
Tkacz (2) x5
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
Rzeźbiarz (1) x11
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
Malarz (1) x7
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
Stolarz (1) x8
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
Tkacz (1) x10
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
Ogrodnik (1) x4
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
POPULACJA
Ludź 1 wydobywa marmur (+2)
Ludź 2 wydobywa marmur (+2)
Ludź 3 wydobywa marmur (+2)
Ludź 4 wydobywa marmur (+2)
Ludź 5 wydobywa marmur (+2)
^ handel z Nevrastem: moje 10 i 10 specjalistów marmuru za jego 20 lnu
mam 5 zboża, więc:
Ludź 6 wydobywa marmur (+2)
^handel ze Sru: moje 2 marmuru na jej 2 barwniki
Ludź 7 wydobywa marmur (+2)
Ludź 8 wydobywa marmur (+2)
^handel ze Świątynią: 3 marmuru za 3 drewna
Ludź 9 wydobywa marmur (+2)
Ludź 10 wydobywa marmur (+2)
POZOSTAŁO:
budowa pałacu: ukończona
Dzieła:
- 36 tkaniny
- 7 rzeźby
- 3 kompozycje ogrodowe
- 3 meble
- 2 obrazy
SPECJALIŚCI
Rzeźbiarz (3) x7
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- szkoli ucznia (do Nevrasta)
- wytwarza rzeźbę (+1)
- wytwarza rzeźbę (+1)
- wytwarza rzeźbę (+1)
- wytwarza rzeźbę (+1)
- wytwarza rzeźbę (+1)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
Stolarz (3) x2
- wytwarza mebel (+1)
- wytwarza mebel (+1)
- wytwarza mebel (+1)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Sru)
Tkacz (3) x2
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
Ogrodnik (2) x2
- wytwarza ozdobę ogrodową (+1)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Sru)
Malarz (2) x3
- wytwarza obraz (+1)
- wytwarza obraz (+1)
- szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
Rzeźbiarz (2) x5
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
Stolarz (2) x4
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
Tkacz (2) x5
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
Rzeźbiarz (1) x11
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
Malarz (1) x7
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
Stolarz (1) x8
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
Tkacz (1) x10
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- wytwarza tkaninę (+1)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Sru)
- szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
Ogrodnik (1) x4
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Grubego)
-szkoli ucznia (do Sru)
-szkoli ucznia (do Sru)
POPULACJA
Ludź 1 wydobywa marmur (+2)
Ludź 2 wydobywa marmur (+2)
Ludź 3 wydobywa marmur (+2)
Ludź 4 wydobywa marmur (+2)
Ludź 5 wydobywa marmur (+2)
^ handel z Nevrastem: moje 10 i 10 specjalistów marmuru za jego 20 lnu
mam 5 zboża, więc:
Ludź 6 wydobywa marmur (+2)
^handel ze Sru: moje 2 marmuru na jej 2 barwniki
Ludź 7 wydobywa marmur (+2)
Ludź 8 wydobywa marmur (+2)
^handel ze Świątynią: 3 marmuru za 3 drewna
Ludź 9 wydobywa marmur (+2)
Ludź 10 wydobywa marmur (+2)
POZOSTAŁO:
budowa pałacu: ukończona
Dzieła:
- 36 tkaniny
- 7 rzeźby
- 3 kompozycje ogrodowe
- 3 meble
- 2 obrazy
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Runda II - Kasia
6 Tura
5 zboża
1 roślin
11 lnu
17 brązu
Specjaliści:
Ogrodnik (3) x2
Malarz (3) x3
Rzeźbiarz (3) x5
Stolarz (3) x4
Tkacz (3) x5
Rzeźbiarz (2) x11
Malarz (2) x7
Stolarz (2) x8
Tkacz (2) x10
Ogrodnik (2) x4
Malarz (1) x3
Tkacz (1) x7
Rzeźbiarz (1) x15
Pałac 30/30
Dzieła:
- 39 tkanin
- 7 rzeźby
- 3 kompozycje ogrodowe
- 3 meble
- 2 obrazy
- 1 malowidło (obraz "Gruby w kąpieli" https://i.ytimg.com/vi/X86NdMpEmlQ/maxresdefault.jpg)
5 zboża
1 roślin
11 lnu
17 brązu
Specjaliści:
Ogrodnik (3) x2
Malarz (3) x3
Rzeźbiarz (3) x5
Stolarz (3) x4
Tkacz (3) x5
Rzeźbiarz (2) x11
Malarz (2) x7
Stolarz (2) x8
Tkacz (2) x10
Ogrodnik (2) x4
Malarz (1) x3
Tkacz (1) x7
Rzeźbiarz (1) x15
Pałac 30/30
Dzieła:
- 39 tkanin
- 7 rzeźby
- 3 kompozycje ogrodowe
- 3 meble
- 2 obrazy
- 1 malowidło (obraz "Gruby w kąpieli" https://i.ytimg.com/vi/X86NdMpEmlQ/maxresdefault.jpg)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Re: Runda II - Kasia
5 zboża
1 roślin + 2 rośliny od świątyni
11 lnu
17 brązu
1 drewno od świątyni
SPECJALIŚCI
Ogrodnik (3) x2 - tworzy 3 ozdoby ogrodowe, tworzy kolejne 2 ozdoby ogrodowe
Malarz (3) x3
Rzeźbiarz (3) x5 - tworzy 2 rzeźby (Gruby), 13 rzeźby dla mnie
Stolarz (3) x4 - tworzy 1 mebel
Tkacz (3) x5 - tworzy 11 tkanin
Rzeźbiarz (2) x11 - tworzy 2 rzeźby dla mnie
Malarz (2) x7
Stolarz (2) x8
Tkacz (2) x10
Ogrodnik (2) x4
Malarz (1) x3
Tkacz (1) x7
Rzeźbiarz (1) x15
POPULACJA
Ludź 1 wydobywa marmur (+2)
Ludź 2 wydobywa marmur (+2)
Ludź 3 wydobywa marmur (+2)
Ludź 4 wydobywa marmur (+2)
Ludź 5 wydobywa marmur (+2)
Ludź 6 wydobywa marmur (+2)
Ludź 7 wydobywa marmur (+2)
Ludź 8 wydobywa marmur (+2)
Ludź 9 wydobywa marmur (+2) na handel ze świątynia
Ludź 10 zostaje wojownikiem i idzie bić wrogą armię
HANDEL:
ŚWIĄTYNIA: -3 brązu na handel ze świątynią, kupuję 1 drewno i 2 rośliny
GRUBY: moje 2 tkaniny i 2 rzeźby za jego 4 złote przedmioty
SRU: moje 2 tkaniny za jej 3 obrazy
NEVRAST: mój brąz (sztuk 4) za jego wojowników atakujących wrogie wojska, możliwość wykupienia jego przydziału roślinek od Świątyni i 1 rzeźbę z marmuru
Świątynia : kolejne 2 roślinki za 2 marmuru
GRUBY: moja 1 rzeźba i 1 tkanina za jego 2 obrazy
GRAF: moje 9 brązu za jego gotowość do bronienia mnie
Pałac 30/30 -> 30 pkt
wygrana 1 walka z Agonami -> 1 pkt
Dzieła:
- 44 tkanin -> 10 pkt + 11 pkt
- 24 rzeźb -> 6 pkt
- 8 kompozycje ogrodowe -> 2 pkt
- 4 meble -> 1 pkt
- 4 złote przedmioty -> 1 pkt
- 8 obrazów w tym malowidło "Gruby w kąpieli" -> 2 pkt
zebranie po 3 ozdoby z każdego rodzaju -> 3 pkt + 3 pkt
8 zestawów: kompozycja ogrodowa + malowidło -> 8 pkt
ŁĄCZNIE PUNKTÓW: 78
"Gruby w kąpieli"
1 roślin + 2 rośliny od świątyni
11 lnu
17 brązu
1 drewno od świątyni
SPECJALIŚCI
Ogrodnik (3) x2 - tworzy 3 ozdoby ogrodowe, tworzy kolejne 2 ozdoby ogrodowe
Malarz (3) x3
Rzeźbiarz (3) x5 - tworzy 2 rzeźby (Gruby), 13 rzeźby dla mnie
Stolarz (3) x4 - tworzy 1 mebel
Tkacz (3) x5 - tworzy 11 tkanin
Rzeźbiarz (2) x11 - tworzy 2 rzeźby dla mnie
Malarz (2) x7
Stolarz (2) x8
Tkacz (2) x10
Ogrodnik (2) x4
Malarz (1) x3
Tkacz (1) x7
Rzeźbiarz (1) x15
POPULACJA
Ludź 1 wydobywa marmur (+2)
Ludź 2 wydobywa marmur (+2)
Ludź 3 wydobywa marmur (+2)
Ludź 4 wydobywa marmur (+2)
Ludź 5 wydobywa marmur (+2)
Ludź 6 wydobywa marmur (+2)
Ludź 7 wydobywa marmur (+2)
Ludź 8 wydobywa marmur (+2)
Ludź 9 wydobywa marmur (+2) na handel ze świątynia
Ludź 10 zostaje wojownikiem i idzie bić wrogą armię
HANDEL:
ŚWIĄTYNIA: -3 brązu na handel ze świątynią, kupuję 1 drewno i 2 rośliny
GRUBY: moje 2 tkaniny i 2 rzeźby za jego 4 złote przedmioty
SRU: moje 2 tkaniny za jej 3 obrazy
NEVRAST: mój brąz (sztuk 4) za jego wojowników atakujących wrogie wojska, możliwość wykupienia jego przydziału roślinek od Świątyni i 1 rzeźbę z marmuru
Świątynia : kolejne 2 roślinki za 2 marmuru
GRUBY: moja 1 rzeźba i 1 tkanina za jego 2 obrazy
GRAF: moje 9 brązu za jego gotowość do bronienia mnie
Pałac 30/30 -> 30 pkt
wygrana 1 walka z Agonami -> 1 pkt
Dzieła:
- 44 tkanin -> 10 pkt + 11 pkt
- 24 rzeźb -> 6 pkt
- 8 kompozycje ogrodowe -> 2 pkt
- 4 meble -> 1 pkt
- 4 złote przedmioty -> 1 pkt
- 8 obrazów w tym malowidło "Gruby w kąpieli" -> 2 pkt
zebranie po 3 ozdoby z każdego rodzaju -> 3 pkt + 3 pkt
8 zestawów: kompozycja ogrodowa + malowidło -> 8 pkt
ŁĄCZNIE PUNKTÓW: 78
"Gruby w kąpieli"
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: Runda II - Kasia
Pałac: 30 punktów
Dzieła: 47 punktów
- 44 tkanin
- 24 rzeźb
- 8 kompozycje ogrodowe
- 4 meble
- 4 złote przedmioty
- 8 obrazów w tym malowidło "Gruby w kąpieli"
Walka: 1 punkt
Razem: 78 punktów
Dzieła: 47 punktów
- 44 tkanin
- 24 rzeźb
- 8 kompozycje ogrodowe
- 4 meble
- 4 złote przedmioty
- 8 obrazów w tym malowidło "Gruby w kąpieli"
Walka: 1 punkt
Razem: 78 punktów
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.