Bonusy Tura VI

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Bonusy Tura VI

Post autor: Borys »

Lista akcji TURA 6
  • powołanie 8 jednostek
  • zebranie zboża
  • powołanie 3 jednostek + przemarsz do innej prowincji
  • przemarsz/atak 1
  • TAJNE
  • TAJNE
  • TAJNE
  • TAJNE

Obrazek
TURA 5
Pokaż
Lista akcji TURA 5
  • powołanie 3 jednostek + przemarsz do innej prowincji
  • zebranie żelaza
  • przemarsz/atak 2
  • zebranie zboża
  • TAJNE
  • TAJNE
  • TAJNE
  • TAJNE

Obrazek
TURA 4
Pokaż
Lista akcji TURA 4
  • zebranie żelaza
  • przemarsz/atak 1
  • powołanie 6 jednostek
  • zebranie zboża
  • TAJNE
  • TAJNE
  • TAJNE
  • TAJNE

Obrazek


1. Eldad 17 - liczna populacja
2. Alex 12 - urodzaj
3. Mark 12 - kult
4. Gruby 10 - astrologia
5. Jaszczur 9 - nadwyżka
6. MefYou 7 - nobilitacja
7. Kasia 5 - mistrzowska obróbka
8. Nevrast 4 - kapłan
9. Chromy 2 - liczna populacja
10. Shalvan 1 - kapłan
11. Jeden 0 - wieże strażnicze
12. Świerzak 0 - generał
TURA 3
Pokaż
Lista akcji TURA 3
  • zebranie żelaza
  • budowa pomnika
  • powołanie 3 jednostek + przemarsz do innej prowincji
  • powołanie 6 jednostek
  • TAJNE
  • TAJNE
  • TAJNE
  • TAJNE

Obrazek
1. Świerzak 20 - wieże obronne
2. Shalvan 18 - kult
3. Eldad 12 - urodzaj
4. Jeden 11 - nobilitacja
5. Mark 11 - astrologia
6. Alex 10 - nadwyżka
7. MefYou 10 - mistrzowska obróbka
8. Jaszczur 10 - kapłan
9. Kasia 9 - kapłan
10. Chromy 9 - generał
11. Nevrast 8 - liczna populacja
12. Gruby 1 - liczna populacja
TURA 2
Pokaż
Lista akcji TURA 2
  • zebranie żelaza
  • zebranie zboża
  • powołanie 6 jednostek
  • przemarsz/atak 2
  • TAJNE
  • TAJNE
  • TAJNE
  • TAJNE

Obrazek
1. Kasia 21 - generał
2. Gruby 20 - kapłan
3. Alex 20 - nobilitacja
4. Shalvan 15 - urodzaj
5. Jeden 15 - liczna populacja
6. MefYou 15 - obróbka
7. Nevrast 14 - kapłan
8. Chromy 14 - astrologia
9. Mark 12 - nadwyżka
10. Świerzak 11 - wieże strażnicze
11. Jaszczur 9 - liczna populacja
12. Eldad 2 - kult
TURA 1
Pokaż
obrazek


powołanie 8 jednostek
powołanie 3 jednostek + przemarsz do innej prowincji
budowa pomnika
zebranie zboża
przemarsz/atak 1
zebranie żelaza
powołanie 6 jednostek
przemarsz/atak 2


Nevrast - 17 - kapłan
Eldad - 15 - liczna populacja
Mark - 13 - kapłan
Chromy - 13 - nobilitacja
Gruby - 12 - wieże obronne
Jeden - 12 - liczna populacja
Shalvan - 11 - kult
Kasia - 10 - generał
MefYou - 8 - nadwyżka
Jaszczur - 7 - astrologia
Alex - 2 - obróbka
Swierzak - 0 - urodzaj
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Bonusy Tura I

Post autor: Borys »

INSTRUKCJA DZIAŁANIA

Lista akcji TURA 1
  • powołanie 8 jednostek
  • powołanie 3 jednostek + przemarsz do innej prowincji
  • budowa pomnika
  • zebranie zboża
  • TAJNE
  • TAJNE
  • TAJNE
  • TAJNE
Wśród tajnych znajdą się: zebranie żelaza, powołanie 6 jednostek, przemarsz/atak 1, przemarsz/atak 2 w nieznanej wam kolejności.

Do każdej akcji przypisujecie jedną prowincję (róbcie to w waszych tajnych działach!) . Również do tajnych! Prowincje jak i akcje nie mogą się powtarzać! Przy atakach/przemarszach dodajcie prowincję docelową. Przy rekrutacji - jakie dokładnie powołujecie jednostki (pamiętajcie o bonusie: 4 te same jednostki pozwalają powołać jedną dodatkową), najlepiej w wersji "w przypadku zebrania żelaza/w przypadku braku żelaza".
Pamiętajcie też, że nie ma obowiązku wykorzystania wszystkich akcji.

Przykład:
powołanie 3 jednostek + przemarsz - prowincja A
piechota, piechota, kawaleria -> przemarsz wszystkimi siłami z prowincji A do prowincji B
(przemarsz pozwala zebrać wszystkie jednostki z prowincji A, również nowo utworzone, do graniczącej z nią prowincji - bez możliwości ataku, tylko na własnym terenie)

powołanie 6 jednostek - prowincja B
łucznicy, łucznicy, piechota, rydwan bojowy, rydwan z łucznikami, rydwan z łucznikami (-3 żelaza)

powołanie 8 jednostek - prowincja C
kawaleria, kawaleria, kawaleria, kawaleria, ciężki rydwan, ciężki rydwan, ciężki rydwan, ciężki rydwan (-4 żelaza) + BONUS kawaleria gratis oraz ciężki rydwan (dodatkowy -1 żelaza), czyli aż 10 jednostek

zebranie zboża - prowincja D
Zbieramy tyle zboża, ile znajduje się w prowincji.

zebranie żelaza - prowincja E
Zbieramy tyle żelaza, ile znajduje się w prowincji. Od tej pory możemy go używać.

budowa pomnika - prowincja F
W prowincji pojawi się pomnik.
UWAGA! nie można mieć dwóch pomników w jednej prowincji!

atak/przemarsz 1 - prowincja G
atak wszystkimi siłami na wrogą prowincję K
(atak na sąsiednią wrogą prowincję lub przemieszczenie jednostek do własnej, sąsiadującej prowincji)

atak/przemarsz 2 - prowincja H
przemieszczenie całej piechoty z prowincji do sąsiedniej prowincji G
(atak na sąsiednią wrogą prowincję lub przemieszczenie jednostek do własnej, sąsiadującej prowincji)

UWAGA! numerek przy atak/przemarsz nie ma znaczenia, po prostu są dwie te same akcje, ale ich kolejność może być inna

ANKIETA!

Bardzo proszę graczy o opowiedzenie się za jednym z poniższych wariantów, według którego będziemy grać. Jeszcze się nie zdecydowałem, która opcja jest najlepsza.

Wariant A (szybki):
rozpisujecie plany, następnie rozpatruję je po kolei bez wstrzymywania gry
najszybsze tempo, ale największa nieprzewidywalność

Wariant B (średni):
przy każdej akcji (z wyjątkiem pierwszej na liście) ataku/rekrutacji jednostek wstrzymuję grę na dobę, abyście mogli dokonać poprawek w założeniach
na przykład: jednostki, które chciałem powołać, nie sprawdzą się w mojej strategii, chcę zmienić je na inne; albo: wróg potężnie się umocnił, zmieniam kierunek ataku (ale nie prowincji, z której atakuję!)
gra spowalnia znacznie, ale pozwala wam lepiej reagować na sytuację na mapie

Wariant C (wolny):
przy rekrutacji gra jest wstrzymywana na dobę; podczas fazy ataku każdy gracz, począwszy od pierwszego w kolejności, jest indywidualnie pytany o cel ataku (bez zmiany atakującej prowincji)
gra będzie się długo ciągnąć, ale najpełniej pozwala wam reagować na sytuację na mapie

Niech każdy podpisze się pod jednym z wariantów. Być może są jakieś kontrpropozycje?

Czas na przygotowanie planów na tę turę mija 11 listopada o 23:59, czyli macie na to cały długi weekend :)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Jaszczur
Posty: 214
Rejestracja: 2017-07-25, 19:34
Tytuł: Potomek Denadaretha
Has thanked: 19 times
Been thanked: 26 times

Re: Bonusy Tura I

Post autor: Jaszczur »

Ja wole szypko. Opowiadam się w ankiecie za wariantem A inaczej gra będzie się strasznie wolno ciągnąć i może się przez tę długość znudzić. Szybkie decyzje i męskie branie za nie odpowiedzialności bez dodatkowego modyfikowania w trakcie (no chyba, że modyfikacja będzie czasami niezbędna).

Liczy się dobry plan i jeszcze lepsza realizacja!
+++
"I finally figured out the only reason to be alive is to enjoy it."
+++
Awatar użytkownika
Eldad
Posty: 50
Rejestracja: 2018-04-09, 21:57
Has thanked: 9 times
Been thanked: 2 times

Re: Bonusy Tura I

Post autor: Eldad »

Też jestem za wersją A. Napisałbym więcej, ale piłem, więc ja tylko podpiszę się pod słowami Jaszczura
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2590
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Bonusy Tura I

Post autor: Gruby »

Też za wersją A, już i tak troszku się ciągnie
Awatar użytkownika
Nevrast
Posty: 809
Rejestracja: 2013-02-16, 17:42
Tytuł: Kuchcik borysadowy
Has thanked: 5 times
Been thanked: 2 times

Re: Bonusy Tura I

Post autor: Nevrast »

A ja wolę średnio
Najpierw uśmiechy, potem kłamstwa. Dopiero potem kule.

Me ollaan samaa tuhkaa,
samaa kevyttä ilmaa,
Joten rauha nyt,
tää maailma on vihaan kyllästynyt
Awatar użytkownika
Katharsis
Posty: 183
Rejestracja: 2018-05-29, 08:59
Has thanked: 31 times
Been thanked: 19 times

Re: Bonusy Tura I

Post autor: Katharsis »

Szypko cotusieodpierdala
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Bonusy Tura I

Post autor: Mark Subintabulat »

a ja wole wolmo
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Bonusy Tura II

Post autor: Borys »

Licytujcie
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Bonusy Tura II

Post autor: Borys »

BONUSY 2 TURA

1. Kasia 21 - generał
2. Gruby 20 - kapłan
3. Alex 20 - nobilitacja
4. Shalvan 15 - urodzaj
5. Jeden 15 - liczna populacja
6. MefYou 15 - obróbka
7. Nevrast 14 - kapłan
8. Chromy 14 - astrologia
9. Mark 12 - nadwyżka
10. Świerzak 11 - wieże strażnicze
11. Jaszczur 9 - liczna populacja
12. Eldad 2 - kult

UWAGA:
update co do nobilitacji, kultu i urodzaju: nie będą działać na zasadzie "w dowolnym momencie" tylko "na początku lub na końcu tury".

Wysyłajcie plany do niedzieli.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Bonusy Tura II

Post autor: Borys »

Zaczynamy licytację za turę 3.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Bonusy Tura III

Post autor: Borys »

BONUSY 3 TURA

1. Świerzak 20 - wieże obronne
2. Shalvan 18 - kult
3. Eldad 12 - urodzaj
4. Jeden 11 - nobilitacja
5. Mark 11 - astrologia
6. Alex 10 - nadwyżka
7. MefYou 10 - mistrzowska obróbka
8. Jaszczur 10 - kapłan
9. Kasia 9 - kapłan
10. Chromy 9 - generał
11. Nevrast 8 - liczna populacja
12. Gruby 1 - liczna populacja

UWAGA REFORMA PUNKTÓW ZA ZBOŻE (DZIAŁA WSTECZ):
Za każdą niewykarmioną prowincję - 1 punkt
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Eldad
Posty: 50
Rejestracja: 2018-04-09, 21:57
Has thanked: 9 times
Been thanked: 2 times

Re: Bonusy Tura III

Post autor: Eldad »

Wezmę urodzaj
Awatar użytkownika
Jaszczur
Posty: 214
Rejestracja: 2017-07-25, 19:34
Tytuł: Potomek Denadaretha
Has thanked: 19 times
Been thanked: 26 times

Re: Bonusy Tura III

Post autor: Jaszczur »

Kapłan niebieski dla mnie por favore
+++
"I finally figured out the only reason to be alive is to enjoy it."
+++
Awatar użytkownika
Katharsis
Posty: 183
Rejestracja: 2018-05-29, 08:59
Has thanked: 31 times
Been thanked: 19 times

Re: Bonusy Tura III

Post autor: Katharsis »

KAPŁAN dla mnie
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Bonusy Tura III

Post autor: Borys »

Zaczynamy licytację!
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Bonusy Tura III

Post autor: Borys »

BONUSY 4 TURA

1. Eldad 17 - liczna populacja
2. Alex 12 - urodzaj
3. Mark 12 - kult
4. Gruby 10 - astrologia
5. Jaszczur 9 - nadwyżka
6. MefYou 7 - nobilitacja
7. Kasia 5 - mistrzowska obróbka
8. Nevrast 4 - kapłan
9. Chromy 2 - liczna populacja
10. Shalvan 1 - kapłan
11. Jeden 0 - wieże strażnicze
12. Świerzak 0 - generał
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Bonusy Tura IV

Post autor: Borys »

Licytujemy 5 turę!

Czas na podanie kwoty: 2 stycznia
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Bonusy Tura V

Post autor: Borys »

Kolejność 5 tura:

1. Shalvan 14 - urodzaj
2. Mark 11 - kult
3. Mefyou 10 - obróbka
4. Eldad 9 - liczna populacja
5. Jaszczur 8 - kapłan
6. Alex 8 - nadwyżka
7. Chromy 7 - nobilitacja
8. Kasia 4 - generał
9. Nevrast 4 - kapłan
10. Jeden 4 - liczna populacja
11. Gruby 1 - astrologia
12. Świerzak 0 - wieże obronne
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Bonusy Tura V

Post autor: Borys »

ZACZYNAMY LICYTACJĘ, OSTATNIA TURA

Jeśli coś się nie zgadza w moich podsumowaniach - krzyczcie.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Bonusy Tura V

Post autor: Chromy »

Rzucam na licytacje cuzamen allin
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Bonusy Tura V

Post autor: Borys »

Kolejność wyboru:

1. Alex - 14 - kult
2. Jaszczur - 13 - mistrzowska obróbka
3. Jeden - 10 - nadwyżka
4. Gruby - 9 - astrologia
5. Chromy - 9 - nobilitacja
6. Mark - 9 - kapłan (czerwony)
7. Mefyou - 9 - kapłan (niebieski)
8. Shalvan - 6 - urodzaj
9. Eldad - 5 - wieże strażnicze
10. Kasia - 4 - generał
11. Nevrast - 4 - liczna populacja
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Bonusy Tura VI

Post autor: Borys »

Bonusy rozdzielone, możecie pisać plany (już ostatnie!). Im szybciej skończycie tym lepiej, ale możecie nad tym pracować do następnego piątku.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Archiwa 3 rundy”