Strona 1 z 1

Runda III - Gruby

: 2019-10-17, 20:18
autor: Borys
obrazek


Siedzisz na złotym tronie w największej i najpiękniejszej sali pełnego przepychu pałacu. Przyglądasz się z pewnym znużeniem kosztownościom, niewolnikom, tancerzom, sługom, rzeźbom i innym skarbom, które udało ci się zgromadzić przez lata panowania. Twoje chwalebne imię wzbudzało respekt oraz lęk. Wydawało się, że świat leży u twych stóp, ale ambicje i rozsądek nie pozwalały ci na relaks.
Wiedziałeś, że w tym świecie nie jesteś jedyny. Że poza tobą jedenastu wielkich władców przeżywa te same rozterki. Że nigdy nie będziesz największy, póki oni żyją.
Słyszysz wojenne bębny. Twoi słudzy pomagają ci założyć zbroję. Odmawiasz modlitwę do bogów, a potem pokazujesz się tłumowi. Wiwat. Czas wojny. Czujesz ekstazę, kiedy wsiadasz do swojego bojowego rydwanu. Wiesz już, że niedługo wszystko się zmieni, a ty będziesz w centrum wszystkiego. Kiedy unosisz rękę do swego ludu, ten głośno wykrzykuje twe imię...


Zanim zacznie się właściwa rozgrywka, zachęcam do podania imienia władcy i nazwy kraju. Inspiracji można szukać choćby tu:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Mitanni
https://pl.wikipedia.org/wiki/Asyria
https://pl.wikipedia.org/wiki/Hetyci
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kasyci

Teraz czas na to, na co wszyscy czekali. ROZDZIAŁ SUROWCÓW :-| do rozdania w naszych 8 startowych prowincji czeka 55 zboża oraz 45 żelaza.
Rozdawanie zboża: maksimum to 10, ale 10 możesz przyznać tylko jednej prowincji. 9 również może posiadać tylko jedna prowincja. W żadnej prowincji nie może znaleźć się mniej niż 4 zboża.
Rozdawanie żelaza: w prowincji może znaleźć się maksymalnie 8 i minimalnie 3 żelaza.

Przykład: prowincja A 10 zboża/5 żelaza
prowincja B 8 zboża/8 żelaza
Itd....


ROZDZIELANIE STARTOWYCH ARMII:

Posiadasz 8 grup armii: 2 jednostki, 2 jednostki, 2, 3, 3, 3, 4 i 5 jednostek. Pod każdą jednostkę możesz przydzielić dowolną, pamiętając o dwóch zasadach:
- limit rydwanów to 8
- w każdej armii nie może znaleźć się więcej niż 2 rydwany.

Przykład: prowincja A 5 jednostek: rydwan bojowy, ciężki rydwan, dwóch łuczników, kawaleria
prowincja B 2 jednostki: piechota i łucznik
Itd....


Po tym, gdy każdy rozstawi jednostki możecie zamienić miejscami dwie grupy armii oraz wymienić 8 jednostek na inne (pamiętając o zasadach dotyczących rydwanów).

W skrócie, zadania do wykonania na teraz to:
- wybrać imię władcy i nazwę kraju
- rozdzielić surowce między prowincje
- rozdzielić startowy zestaw armii między prowincje.
Jeżeli są pytania to oczywiście jestem do dyspozycji.

Re: Runda III - Gruby

: 2019-10-24, 18:09
autor: Gruby
LUDZIE TURY



Wódz: Grum XXL Męskotur
Wiara: Bóg Wojny But-Er Be-Anu
Kultura:
Klata, mięśnie, penis, krzepa
Jebać pizdę Imhotepa

Opis: Ludzie Tury żyją na tych ziemiach od setek lat. Są wyjątkowo bitnym, nieustraszonym plemieniem, znanym z zamiłowania do wojaczki, piwa oraz pielęgnowania swoich potężnych ciał. Ich mężowie są nieustraszeni, ich kobiety piękne i podstępne. Można by uznać, że Ludzie Tury, zwani również Męskoturami, zostali obdarzeni niesamowitymi darami od swego boga But-Er Be-Anu (tego co pokonał w końcu Wielkiego i Jurnego MotoMoto parę wieków temu, ale to historia na inną sesję). Ale niestety, chociaż plemię posiada wiele krzepy, to z inteligencją jest nieco gorzej. Przez lata, mądrzejsi władcy z okolicy dbali o to by populacja Męskoturów nie była zbyt duża - choćby wmawiając im, że "he he nie dacie rady rozbić gołymi rękami tej góry" albo "he he wasze głowy na pewno pękną jak zeskoczycie w przepaść, słabi jesteście".

Jednak teraz, wszystkie okoliczne góry są już tylko pyłem, a wszystkie okoliczne kaniony i kratery wypełniają naoliwione ciała Męskoturów tak, że nie ma gdzie skakać. Plemię Ludzi Turów ponownie postanowiło wyruszyć w bój, by szukać nowych wyzwań.

Jednostki:
Męskotur Brat Wpierdolec (piechota) - to Męskotur, potężnie zbudowany, ponad dwumetrowy mężczyzna o naoliwionym ciele i gęstej brodzie. Ma pięści i potrafi nimi bić. Jaki jest Męskotur każdy widzi. Męskotur bije. Jego mocną stroną są pięści i bicie.

Męskotur Nie-Pizda Nie Boi Się Wyzwań (łucznik) - to Męskotur, potężnie zbudowany, ponad dwumetrowy mężczyzna o naoliwionym ciele i gęstej brodzie. Ktoś kiedyś powiedział grupce Męskoturów, że nie potrafią rzucać kamieniami. Od tego czasu Męskotury Nie-Pizdy Nie Bojący Się Wyzwań napierdalają wrogów kamieniami, ale jak ci podejdą bliżej to i tak ich napierdalają pięściami.

Pół Męskotur, Pół Karaluch (kawaleria) - to Męskotur, potężnie zbudowany, ponad dwumetrowy mężczyzna o naoliwionym ciele. Nie ma brody, ma za to czarną skórę. Mówi się, że ci przedstawiciele plemienia zostali dostarczeni tu przez bogów z odległej, wyniszczonej, pustynnej krainy z nieba. Bardzo lubią kraj na południe od ziem Ludzi Turów i władającego nimi władcę. Są bardzo szybcy :-}

Męskotur Łowca Hipopotamów (rydwan bojowy) - ten Męskotur poświęcił swe życie polowaniu na potomków Wielkiego Jurnego Hipopotama Moto Moto. Odziany w skóry swych ofiar i maskujący się zapachem ich soków, w dłoniach dzierży potężne, świńskie tusze, które mogą zmiażdżyć każdego, nawet najpotężniejszego przeciwnika.

Męskotur z Głęboką Duszą (rydwan z łucznikami) - ten Męskotur obdarzony został nadzwyczajną charyzmą i wiedzą. To trzymetrowy stworzony z mięśni kolos, który ma długą brodę i długiego siusiaka. Zna też długą tradycję Męskoturów, wie, że ten musi być zdrowy, silny, szczery i gotowy do poświęceń. Z pomocą swego potężnego, tubalnego głosu potrafi niszczyć psychikę wrogów i doprowadzać ich do szaleństwa tłumacząc, że nie muszą się bać trudnych słów (penis).

Gruba (ciężki rydwan) - raz na dekadę rodzi się potężny Męskotur. Są cali czarni, ale nie są prawdopodobnie spokrewnieni z Pół Męskoturami Pół Karaluchami. Niektórzy mówią, że to potomkowie Wielkiego Jurnego Hipopotama Moto-Moto. Ich kolosalne rozmiary (cztery metry wzrostu, dwa metry szerokości, trzy metry w przód), niepohamowana chęć wciskania się w ciasne przestrzenie oraz olbrzymia jurność zdają się potwierdzać tę hipotezę. Mówi się, że odegrały wielką rolę podczas pokonania WJHM-M, dlatego Ludzie Tury je akceptują - chociaż dla bezpieczeństwa trzymają je w klatkach i wypuszczają tylko podczas wielkich bitew wiedząc, że bestie nie przebierają w odbytach.

Re: Runda III - Gruby

: 2019-10-24, 18:49
autor: Gruby
PROWINCJE I WOJSKA

P57 (-) - 8 ZBOŻA; 6 ŻELAZA
Jednostki: Kawaleria, Kawaleria

P58 (Kasia/Mark) - 4 ZBOŻA; 6 ŻELAZA
Jednostki: Rydwan z łucznikami, Kawaleria, Łucznicy

P59 (-) - 7 ZBOŻA; 8 ŻELAZA
Jednostki: Piechota, Łucznicy

P60 (-) - 5 ZBOŻA; 8 ŻELAZA
Jednostki: Piechota, Łucznicy

P61 (Kurowa) - 4 ZBOŻA; 6 ŻELAZA
Jednostki: Rydwan z łucznikami, Piechota, Kawaleria

P62 (Chromy/Kurowa)- 4 ZBOŻA; 4 ŻELAZA
Jednostki: Ciężki Rydwan, Rydwan z łucznikami, Łucznicy, Kawaleria, Piechota

P63 (Chromy) - 4 ZBOŻA; 3 ŻELAZA
Jednostki: Rydwan z łucznikami, Rydwan z łucznikami, Łucznicy, Kawaleria

P64 (Mark) - 2 ZBOŻA ; 4 ŻELAZA
Jednostki: Rydwan z łucznikami, Ciężki Rydwan, Łucznicy

30 monet

Re: Runda III - Gruby

: 2019-10-30, 19:58
autor: Gruby
Nie zamieniam miejscami armii.

Jeśli chodzi o wojska:


P62 (Chromy/Kurowa)- 4 ZBOŻA; 4 ŻELAZA
Jednostki: Rydwan bojowy, Rydwan bojowy, Piechota, Łucznicy, Piechota
(3 zmienione)

P63 (Chromy) - 4 ZBOŻA; 3 ŻELAZA
Jednostki: Ciężki rydwan, Rydwan z łucznikami, Piechota, Kawaleria
(2 zmienione)

P61 (Kurowa) - 4 ZBOŻA; 6 ŻELAZA
Jednostki: Ciężki rydwan, Piechota, Kawaleria
(1 zmienione)

P58 (Kasia/Mark) - 4 ZBOŻA; 6 ŻELAZA
Jednostki: Rydwan z łucznikami, Piechota, Łucznicy
(1 zmienione)

P57 (-) - 8 ZBOŻA; 6 ŻELAZA
Jednostki: Łucznicy, Kawaleria
(1 zmienione)

Re: Runda III - Gruby

: 2019-11-04, 11:24
autor: Gruby
12 zł na licytację

Re: Runda III - Gruby

: 2019-11-09, 21:46
autor: Borys
Gramy według systemu "a ja lubie szypko". Rozpisujecie plany, a ich realizacja będzie dokonywana bez przerywania gry, zgodnie z kolejnością akcji i graczy. Więcej informacji oraz przykładowa rozpiska planów pod tym linkiem: viewtopic.php?f=295&t=1760

Macie czas do 15 LISTOPADA.

Oczywiście mile widziane będzie zgłoszenie gotowości szybciej.

Adnotacja co do bonusów:
W przypadku posiadania bonusu z listy: generał, wieże obronne, kapłan- dysponujący nimi gracze będą przeze mnie informowani o możliwości jego użycia.
Nobilitację, urodzaj i kult można użyć w dowolnym momencie, ale w obrębie prowincji posiadanych na początku tury, a nie świeżo zdobytych.
Gracz dysponujący astrologią otrzyma jeszcze krótki czas na poprawkę planów po deadlinie.
Przy licznej populacji należy dopisać dwie jednostki przy wykonywaniu akcji rekrutacji 6 jednostek.
Nadwyżka i obróbka działają automatycznie.

Re: Runda III - Gruby

: 2019-11-12, 20:27
autor: Gruby
P57 (-) - 8 ZBOŻA; 6 ŻELAZA
Jednostki: Łucznicy, Kawaleria

AKCJA - ZBIERANIE ZBOŻA

P58 (Kasia/Mark) - 4 ZBOŻA; 6 ŻELAZA
Jednostki: Rydwan z łucznikami, Piechota, Łucznicy

AKCJA - PRZEMARSZ/ATAK1
Jednostki z prowincji P58 na P64

P59 (-) - 7 ZBOŻA; 8 ŻELAZA
Jednostki: Piechota, Łucznicy

AKCJA - POWOŁANIE 6 JEDNOSTEK
Jednostki: Łucznicy, Kawaleria, Kawaleria, Piechota, Kawaleria, Kawaleria, +Kawaleria (za 4 jednostki)

P60 (-) - 5 ZBOŻA; 8 ŻELAZA
Jednostki: Piechota, Łucznicy

AKCJA - POWOŁANIE 3 JEDNOSTEK I PRZEMARSZ DO INNEJ PROWINCJI,
Powołane jednostki: Łucznicy, Łucznicy, Łucznicy
Wszystkie jednostki z P60 poruszają się do P62.

JEŚLI BĘDZIE ZBIERANIE ŻELAZA PRZED TO POWOŁANIE: ciężkiego rydwanu, ciężkiego rydwanu, rydwanu z łucznikami

P61 (Kurowa) - 4 ZBOŻA; 6 ŻELAZA
Jednostki: Ciężki rydwan, Piechota, Kawaleria

AKCJA - ZBIERANIE ŻELAZA

P62 (Chromy/Kurowa)- 4 ZBOŻA; 4 ŻELAZA
Jednostki: Rydwan bojowy, Rydwan bojowy, Piechota, Łucznicy, Piechota

AKCJA - BUDOWA PAŁACU

P63 (Chromy) - 4 ZBOŻA; 3 ŻELAZA
Jednostki: Ciężki rydwan, Rydwan z łucznikami, Piechota, Kawaleria

AKCJA - POWOŁANIE 8 JEDNOSTEK
Powołane jednostki: Piechota, Kawaleria, Kawaleria, Piechota, Łucznicy, Kawaleria, Łucznicy, Kawaleria, +Kawaleria (za 4 kawalerii)

JEŚLI BĘDZIE ZBIERANIE ŻELAZA PRZED TO POWOŁANIE zamiast Łuczników, Łuczników i Piechoty: CIĘŻKIEGO RYDWANU, CIĘŻKIEGO RYDWANU, CIĘŻKIEGO RYDWANU

P64 (Mark) - 2 ZBOŻA ; 4 ŻELAZA
Jednostki: Rydwan z łucznikami, Ciężki Rydwan, Łucznicy

AKCJA - ATAK/PRZEMARSZ 2
Jednostki z prowincji P64 na P82

Re: Runda III - Gruby

: 2019-11-21, 22:19
autor: Borys
Tura 2

Zboże: 8-7=1
Żelazo: 6-6=0
Monety: 18+5=23
Punktacja za bitwy: 1

Re: Runda III - Gruby

: 2019-11-22, 19:25
autor: Gruby
Daję na licytację 20 monet

Re: Runda III - Gruby

: 2019-11-30, 19:26
autor: Gruby
P58 - zebranie 6 żelaza
P60 - zebranie 6 zboża
P62 - powołanie 6 jednostek (7 jednostek)
Jednostki: 5 ciężkich rydwanów (4 cieżkie rydwany +1 za zrobienie 4, 1 rydwan z łucznikami, 1 kawaleria ZA 6 żelaza.
P59 - przemarsz/atak 2, wszystkie wojska z prowincji na P64.
P61 - powołanie 3 jednostek + przemarsz, przerzucam jednostki z P61 do P62
Jednostki: 2 Kawalerii, 1 piechoty
P57 - budowa pomnika
P63 - Powołanie 8 jednostek:
5 kawalerii (4+1), 3 piechoty, 1 łuczników

Grum XXL Męskotur siedział na swoim okazałym tronie w kształcie ławki treningowej i nakurwiał seryjki tłustymi świniakami nabitymi na drąga.
- 10...
- 10...
- 10...

Liczył na głos liczbę seryjek. Zrobił już koło 4382 powtórzeń, ale nie potrafił liczyć do tak wielu, dlatego zaciął się na dziesięciu. Nagle do jego siłowni... to znaczy sali tronowej wkroczył jego wierny przyjaciel oraz doradca:



- Wodzu.
Grum pierdolnął świniakami za okno rozwalając przy tym pół ściany i podniósł się z ławki. Jego wzrok spoczął na towarzyszu broni.
- Ricardo. Dobrze cię widzieć. Dołączysz może do mnie na serię vinyas?
- Chętnie wodzu.

Po czym Ricardo Męskotur i Grum XXL Męskotur zaczęli otwierać dupę na szatana. Mogli to robić, bo nie mieli jak, tfu, kobiety, jakichś worów z mięchem na klatach i nie mieli problemów jak poniżej.



Tylko owłosione, umięśnione klaty. W trakcie ćwiczeń dzielni bohaterowie mogli wymienić ze sobą parę słów:
- Ricardo, druhu, powiedz mi, jak nam poszła ofensywa na ziemie tego Markusa czy jak tam on miał?
- Wodzu, dostaliśmy wpierdol.
- Hmmm.


Mruknął w zadumie wódz, unosząc dłonie i robiąc pozycję Sun Salutation i wznosząc swe potężne dłonie ku powale. Potem pochylił się do przodu powoli opuszczając ręce i podpierając się o ziemię. Chwilę później jego stopy wystrzeliły w tył, by spokojnie opaść na ziemię do planka.
- Ricardo, przyjacielu, powiedz mi, jak nasze stosunki z tym Chromym czy jak się tam nazwał w tej edycji?
- Wodzu, wybudowaliśmy na granicy posąg przedstawiający ciebie w pełni twej chwały i z twą męskością wymierzoną ku ziemiom Chromego na znak przyjaźni i tego, by ich krainy zalewał dobrobyt oraz męstwo. Ten wysłał ku nam łucznika, który powiedział, że nie jest pedałem i napluł na twój pomnik. Zrobiliśmy z jego skóry piłkę do koszykówki.
- Hmmm.


Chrząknął inteligentnie wódz. Zrobił pompkę i wychylił swą męską pierś do przodu dociskając krocze do podłogi. Następnie wypiął dupę na szatana.
- Ricardo, towarzyszu, powiedz mi, a co z tymi słabymi narodami kobiet wokół nas? Czy są nam podległe i siedzą w kuchniach?
- Wodzu, królowa Katalina czy tam Katharina czy tam Kasia jest nam przyjazna i wykazała się wielkim męstwem pokonując liczne wojska Marka by chronić nasze ziemie. Jesteśmy pod jej protekcją i niedługo zajmie ona północne prowincje Marka. Zaś Kurowa z Północy stanowi wielką siłę, nasi ludzie uciekają do jej kraju i drżą ze strachu wobec perspektywy jej ataku i układów z Chromym.
- Hmmm.


Sapnął z rozmysłem wódz, po czym podskoczył nogami ku rękom i wzniósł je ponownie ku niebu, prostując plecy. Wytarł swe spocone ciało leżącą nieopodal świńską skórą, po czym rzekł do Ricardo:
- Dziękuję przyjacielu, pozwól, że pójdę do naszych poddanych porozmawiać o trudach z jakimi muszą się zmagać.
Ricardo kiwnął głową i powrócił do robienia vinyas. Wódz Grum tymczasem wyszedł z zamku i poszedł do najbliższej chaty. Wyglądało to mniej więcej tak:
W tenże czas, Grum natrzaskał po ryjach wszystkich Męskoturów z ziem Ludzi Turów, nabluzgał ich, kazał ponakurwiać 1000 pompek i podnieść 1000 tłustych knurów, i zagroził im, że jak jeszcze raz przepierdolą jakąkolwiek bitwę to wszystkich przebierze w różowe sukienki i każe pić kurwa herbatę.

Lud Męskoturów czekała reforma zwana "Reformą 1000 Knurów"...

Re: Runda III - Gruby

: 2019-12-03, 20:00
autor: Borys
Tura 3

Zboże: 0
Żelazo: 0
Monety: 3+5=8
Punkty: 1+1=2

Re: Runda III - Gruby

: 2019-12-04, 06:27
autor: Gruby
1sz

Re: Runda III - Gruby

: 2019-12-14, 12:00
autor: Gruby
P59 - Zebranie żelaza (8 żelaza)

P57 - tworzenie 3 jednostek i ruch
(Rydwan bojowy, Rydwan z łucznikami, ciężki rydwan)
Ruch na P60

P60 - powołanie 6 jednostek + liczna populacja
2x Rydwan ciężki, 2x Rydwan bojowy, 1x Rydwan z łucznikami, 2 x Piechurzy, Kawaleria (łącznie 8 jednostek)

P61 - Powołanie 8 jednostek
Piechur x5, Łucznik x1, Kawaleria x2, +1 Piechur (łącznie 9 jednostek)

P63 - Atak/Ruch1 na P09

P64 - Atak/Ruch2 na P58

Re: Runda III - Gruby

: 2019-12-17, 21:38
autor: Borys
Tura 4

Zboże: 0
Żelazo: 0
Monety: 7+5=12
Punkty: 2+1=3-3(zboże)=0

Re: Runda III - Gruby

: 2019-12-18, 13:46
autor: Gruby
10 złota

Re: Runda III - Gruby

: 2019-12-28, 13:46
autor: Gruby
Z POMOCĄ ASTROLOGA SPRAWDZAM DZIAŁANIA CHROMEGO I MARKA NA PRZEMARSZ/ATAK 1.
PO SPRAWDZENIU ICH RUCHÓW MOGĘ ZMIENIĆ NIECO PLANY.


P61 - produkcja 3 wojsk i ruch do P60
Piechota, Piechota, Łucznicy
P60 - atak/ruch 2 na P63
P59 - zbieranie zboża
P58 - atak/ruch 1 na P57
P64 - produkcja 8 wojska
10x Kawaleria

Re: Runda III - Gruby

: 2019-12-31, 00:19
autor: Borys
Tura 5

Zboże: 5
Żelazo: 0
Monety: 2+5-1(kult)=6
Punkty: 0+3=3

Re: Runda III - Gruby

: 2020-01-01, 10:02
autor: Gruby
1 złota

Re: Runda III - Gruby

: 2020-01-08, 10:06
autor: Gruby
Używam Astrologa na Atak1 i Atak2 Chromego i jak będę miał dane to dam znać co robię Kappa

Re: Runda III - Gruby

: 2020-01-08, 14:49
autor: Borys
x]

Re: Runda III - Gruby

: 2020-01-12, 15:03
autor: Gruby
P64 - stworzenie 3 wojsk i przemarsz do P63
Kawaleria, Kawaleria, Piechota

P60 - zebranie żelaza

P61 - zebranie zboża

P57 - przemarsz/atak 1 do P59

P63 - przemarsz/atak 2 do P09

P59 - stworzenie 8 wojsk
Rydwany:
3 - Bojowy
3 - Łucznicy
2 - Ciężki

P58 - budowa pomnika

Re: Runda III - Gruby

: 2020-01-12, 19:38
autor: Gruby
DAJE CAŁE MOJE ZŁOTO NA 6 TURĘ

Re: Runda III - Gruby

: 2020-01-13, 18:52
autor: Borys
Tura 6

Zboże: 6
Żelazo: 0
Monety: 9
Punkty: 3+2=5

Re: Runda III - Gruby

: 2020-01-25, 14:20
autor: Gruby
Sprawdzam Chromemu 3 wojska + przemarsz i wytwarzanie 8 wojska. Po tym zrobię plany.

Re: Runda III - Gruby

: 2020-01-26, 11:01
autor: Borys
Poprawka: punkty 7

Re: Runda III - Gruby

: 2020-01-26, 12:33
autor: Gruby



1. Powołanie 8 jednostek - P64
2. Zebranie zboża - P60
3. Powołanie 3 jednostek i przemarsz - P59 (powołanie 3 różnych jednostek podstawowych) i przemarsz CAŁĄ armią do P63
4. Przemarsz/atak 1 - P63, przemarsz CAŁEJ armii do P09
?. Przemarsz/atak 2 - P09, atak CAŁEJ armii na P12
?. Powołanie 6 jednostek - P58
?. Zebranie żelaza - P61 (wiem, że 0 :kappa: )
?. Budowa pomnika - P57

Czyli w skrócie wbijam się wszystkimi wojskami jakie mam w P12.

Re: Runda III - Gruby

: 2020-01-27, 20:22
autor: Borys
Prowincje: 36
Pomniki: 4
Bitwy: 11
Zboże: -2
Kult: 0
Razem: 49