EPILOG - STATYSTYKI GRACZY

czy tam Nimnaros
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

EPILOG - STATYSTYKI GRACZY

Post autor: Gruby »



1. STATYSTYKI WYRAZÓW, AKTYWNOŚCI I UDZIAŁU W WĄTKACH

Policzyłem ile użyliście znaków w trakcie swojej rozgrywki i ile wysłaliście wiadomości w wydarzeniach (ze wszystkich wątków poza Wolność i Niewola, bo o nim zapomniałem).

Łącznie napisaliście 171 660 znaków. Najbardziej rozpisywał się Mosze, który jako dyplomata musiał być głosem wszystkich karczmarzy. Napisał łącznie 48 734 znaków. Na drugim miejscu znalazł się Burluk z ilością 39 855 znaków. Ilość godna podziwu biorąc pod uwagę, że przez dwa tygodnie brał Łowy i był wtedy wyłączony z wydarzeń. Trzecie zaszczytne miejsce zajęła Lizandra z 36 328 napisanymi znakami.

Geiadriela napisała łącznie 22 669 znaków, a Kasztanka 14 340 znaków. Na końcu zostali nam Burlukson, który odszedł w VII rundzie z wynikiem 5 482 znaków... i Kharjo, który zebrał 4 252 znaków.

Mosze – 48 734 znaków (średnia długość postu – 447 znaków)
Burluk – 39 855 znaków (średnia długość postu – 211 znaków)
Lizandra – 36 328 znaków (średnia długość postu – 216 znaków)
Geiadriela – 22 669 znaków (średnia długość postu – 85 znaków)
Kasztanka – 14 340 znaków (średnia długość postu – 132 znaki)
Burlukson – 5 842 znaków (średnia długość postu – 343 znaków)
Kharjo – 4 252 znaków (średnia długość postu – 202 znaki)

Jako ciekawostkę dodam, że ja jako MG napisałem łącznie 239 687 znaków ze średnią długością postu 843 znaków.

Największymi wątkami z największą ilością znaków napisanych przez Was (wyłączając mnie) były:
1. Fanki Kasztanki (17 214 znaków)
2. Koncert w imię Boże (16 701 znaków)
3. Zmora Burluka (10 586 znaków)
4. Karaluchy masakrują karczmę (9 354 znaków)
5. Kocia plaga (9 350 znaków)

Jeśli chodzi o ilość postów w pojedynczym wątku to w top 5 mamy:
1. Mosze z 6 684 znaków w Zmorze Burluka
2. Lizandra z 5 760 znaków w Koncercie w imię Boże
3. Burluk z 4 927 znaków w Fankach Kasztanki
4. Lizandra z 4 632 w Fankach Kasztanki
5. Mosze z 4 383 w Poszukiwanej

Łącznie udało nam się wspólnie wziąć udział w 35 wydarzeniach (w tym jedno wydarzenie, Otwarcie, było bez możliwości wypowiedzenia się i było w formie ogłoszenia). Czy komuś udało się nie pominąć żadnego? Nie, ale w większości przypadków braliście udział w niemal wszystkich przygodach. Wygląda to tak:

1. Burluk: pominięte 2 wydarzenia (mimo dwóch tygodni Łowów. Pominięte wydarzenia to: Pomocna dłoń i Wolność czy niewola?).
2. Geiadriela: pominięte 2 wydarzenia (BEK, Wolność czy niewola?)
3. Mosze: pominięte 3 wydarzenia (Wolność, równość, solidarność!, Ricardos, 12 Batalion Remontowy)
4. Lizandra: pominięte 4 wydarzenia (BEK, Kharjo w opałach, Samantha, Święto Wywerny)
5. Kasztanka: pominiętych 7 wydarzeń.
6. Kharjo: pominięte 24 wydarzenia.
7. Burlukson: pominięte 24 wydarzenia.

A poniżej rozpiska w jakich wątkach każdy z Was udzielał się najbardziej żywo i w który włożył najwięcej energii:

Spoiler
Pokaż
Burluk:
1. Fanki Kasztanki (4 927 znaków)
2. Koncert w imię Boże (3 748 znaków)
3. Poszukiwana (3 002 znaków)
4. Wielka wywerna atakuje karczmę! (2 314 znaków)
5. Kocia plaga (2 255 znaków)

Mosze:
1. Zmora Burluka (6 684 znaków)
2. Poszukiwana (4 383 znaków)
3. Koncert w imię Boże (3 667 znaków)
4. Trzecia podła sucz (3 187 znaków)
5. Fanki Kasztanki (3 035 znaków)

Lizandra:
1. Koncert w imię Boże (5 760 znaków)
2. Fanki Kasztanki (4 632 znaków)
3. O Jaszczurzej Cnocie (3 348 znaków)
4. Kocia plaga (2 507 znaków)
5. Karaluchy masakrują karczmę (2 051 znaków)

Kasztanka:
1. Fanki Kasztanki (2 280 znaków)
2. Koncert w imię Boże (1 189 znaków)
3. Kocia Plaga (1 176 znaków)
4. Święto Wywerny (829 znaków)
5. Stara Agnes (824 znaków)

Geiadriela:
1. Fanki Kasztanki (1 810 znaków)
2. Koncert w imię Boże (1 769 znaków)
3. Dwie podłe sucze (1 503 znaków)
4. Amory karczemne (1 481 znaków)
5. Wolność, równość, solidarność (1 405 znaków)

Kharjo:
1. Kharjo w opałach (1 220 znaków)
2. Święto Wywerny (925 znaków)
3. Koncert w imię Boże (568 znaków)
4. Fanki Kasztanki (530 znaków)
5. Kocia plaga (378 znaków)

Burlukson:
1. Amory karczemne (1 578 znaków)
2. Karaluchy masakrują karczmę (983 znaków)
3. Jak myszy pod miotłą (690 znaków)
4. Kocia plaga (491 znaków)
5. Trzecia podła sucz (450 znaków)

Gruby:
1. Koncert w Imię Boże (26 644 znaków)
2. Fanki Kasztanki (23 280 znaków)
3. Zmora Burluka (12 185 znaków)
4. Poszukiwana (11 836 znaków)
5. Pierdolony Spaślun (11 772 znaków)

2. STATYSTYKI AKCJI:

W trakcie rozgrywki wykorzystywaliście swoje statystyki i umiejętności aby przebijać się przez niebezpieczeństwa. Ich system był raczej nieco wadliwy – nie zawsze robiłem rzuty, czasem decydując o waszym sukcesie bez niego (na porażkę zawsze starałem się robić testy statystyk, chyba że nie było zupełnie szansy danym rozwiązaniem dotrzeć do przeciwnika). Stąd trzeba podejść do poniższych statystyk z pewnym przymrużeniem oka, bowiem wiele waszych sukcesów nie było zawartych w sukcesach obejmowanych umiejętnościami.

Łącznie w trakcie rozgrywki wykonaliśmy 134 testy umiejętności. Najwięcej testów było na Magię (59) za sprawą wspólnych starań Kharjo i Geiadrieli. Najmniej zaś Gotowania – nie było ani jednego testu na gotowanie w ciągu całej rozgrywki. Poniżej statystyki:

Magia - 59 testów
Dyplomacja - 39 testów
Walka - 18 testów
Łotrostwo - 12 testów
Wiedza ogólna - 8 testów
Poszukiwanie przygód - 6 testów
Rozrywka - 6 testów
Sprzątanie - 5 testów
Ekonomia (Kupieckie Arkana) - 3 testy
Fach chłopski - 1 test
Gotowanie - 0 testów

Jeśli chodzi o ich skuteczność, wyglądała ona następująco:
66 sukcesów
15 remisów
51 porażek

Najwięcej testów było wykonanych w wydarzeniu Fanki Kasztanki – 21. Potem ex aequo mamy Amory karczemne i Kocią plagę z 13 testami, a na trzecim miejscu wspólnie Koncert w imię Boże (bezt testów na siłę muzyki) i Poszukiwaną z 9 testami.

Najwięcej testów w ciągu rozgrywki wykonała Geiadriela: łącznie 48 testów. Warto zauważyć, że 15 akcji Geiadrieli było wymierzonych w innych karczmarzy (typu przemienianie innych, przywoływanie penisów, przywoływanie makijażu na Burluku Kappa ). 90% akcji Geiadrieli było opartych na magii.

Na drugim miejscu uplasował się Mosze z 35 akcjami - główne dyplomatycznymi (80% wszystkich jego testów).

A na trzecim Burluk z 22 akcjami. Ten działał bardziej różnorodnie, bo walka w ramach której wykonywał akcje, stanowiła tylko 32% wszystkich akcji.

Jeśli chodzi o różnorodność - tryumfuje Lizandra. Użyła wszystkich akcji poza gotowaniem, łotrostwem i kupieckimi arkanami (aka Ekonomią). Najbardziej stała w swoich wyborach (nie licząc Burluksona, bo on wykonał 5 akcji i wszystkie na walkę, ale w 6 turze odszedł) była Kasztanka (rzuty tylko na Łotrostwo, Rozrywkę i jeden na Dyplomację) oraz Kharjo (rzuty na Magię, Sprzątanie i Walkę).

Najwięcej sukcesów, porażek i remisów miała oczywiście Geiadriela z racji robionych przez nią testów na Magię, ale jeśli weźmiemy pod uwagę samo ratio, to najwięcej zwycięstw mieli ex aequo Lizandra, Kasztanka i Kharjo - 62% ich akcji zakończyło się tryumfami. Najwięcej porażek miał Burluk - 59% akcji kończyło się porażką.

Kto miał najtrudniejsze wyzwania? Jeśli łączną skalę wyzwania policzymy przez ilość wyzwań to najtrudniej miał Mosze - średnia SW wyniosła dla niego 9,17. Poniżej po kolei zestawienie średnich skal wyzwania dla poszczególnych postaci:

Mosze - 9,17
Lizandra - 8,43
Kharjo - 7,15
Burluk - 6,45
Burlukson - 5,6
Kasztanka - 5,55
Geiadriela - 5,52

Skale Wyzwania kształtowany się: 1 - 5 wyzwania proste, 6 - 10 wyzwania średnie, 11 - 15 wyzwania trudne, 15+ wyzwania skrajnie trudne, legendarne.

Jeśli chodzi o największe sukcesy, czyli największe ilości punktów jakie zebraliście w pojedynczym teście, poniżej TOP 5 takich wyników:

1. Przekonywanie Denadaretha (Mosze + Kasztanka + Geiadriela): 25
18 punktów dyplomacji Moszego, 2 punkty dyplomacji Geiadrieli i 5 punktów rozrywki Kasztanki. To był najtrudniejszy test w całej rozgrywce, w dodatku niejawny - SW do każdego testu na Denadarethu wynosiło 30. To był to jeden z najlepszych wyników jaki trafił się w toku rozgrywki.

2. Przekonywanie Elofa (Mosze + Lizandra): 24
14 punktów dyplomacji Moszego i 10 punktów dyplomacji Lizandry. Elof przyszedł was dojebać. Miał wam podnieść podatek z 10% do 30%, a jak byście się zaczęli sadzić to dodatkowo zacząłby nasyłać na was zbirów. Dzięki współpracy Lizandry i Moszego nie dość, że podatek spadł do 5% zamiast się zwiększyć, to jeszcze zyskaliście stałą, chociaż nieco niesforną, klientelę.

3. Dopingowanie fanów na koncercie (Mosze + Kasztanka): 21
16 punktów dyplomacji Moszego i 5 punktów rozrywki Kasztanki sprawiło, że bohaterowie nie musieli jakoś specjalnie przekonywać fanów czy tracić rundy na próby zjednania ich sobie. Po tym teście karczmarze dostali do dyspozycji od razu wszystkie oddziały, które bez marudzenia gotowe były pójść na rzeź.

4. Występ Lizandry dla kociczek (Lizandra): 20
Lizandra podczas całej rozgrywki zaskakiwała wszystkich nadzwyczaj wysokimi statystykami. Zdobywała je dzięki akcji specjalnej pechowego NPC - Niepozorny, który potrafił dać nawet +9 do wydarzenia pojedynczego. I tak się złożyło, że Fanki Kasztanki ciągnęły się na tyle długo, że Lizandra mogła zestackować dwie takie akcje specjalne. Kotki poddały się jego woli i stały stałymi bywalczyniami karczmy... a Lizandra stała się nową diwą.

5. Mosze... różne akcje (Mosze): 18
Mosze trwale i przez całą rozgrywkę bił sobie statystyki. Nawet jak miał już powyżej 15, mimo że mu sygnalizowałem, że nie ma po co bić dalej, to on dalej je napierdalał. No i skończyło się tym, że w dyplomacji ma 18, a część jego akcji nie miała szans na niepowodzenie w ramach swoich testów.

A poniżej zbitka statystyk wszystkich, które były też częściowo poruszone w innych wątkach u góry:

Spoiler
Pokaż
Burluk:

Walka 7 (5 sukces, 2 porażki)
Wiedza ogólna 5 (2 sukcesy, 3 porażki)
Poszukiwanie przygód 5 (2 sukcesy, 3 porazki)
Dyplomacja 3 (3 porażki)
Magia 2 (2 porażki)

9 sukcesów (41% całości)
13 porazek (59% całości)

Łącznie 22 akcje.


Mosze:

Dyplomacja 28 (16 sukcesów, 3 remisy, 9 porażek)
Kupieckie arkana 3 (2 sukcesy, 1 porażka)
Magia 2 (2 sukcesy)
Wiedza ogólna 1 (1 porażka)
Walka 1 (1 remis)

20 sukcesów (58%)
4 remisy (11%)
11 porażek (31%)

Łacznie 35 akcji.

Lizandra:

Dyplomacja 5 (3 sukcesy, 2 porażki)
Sprzątanie 4 (4 sukcesy)
Walka 2 (2 sukcesy)
Wiedza ogólna 1 (1 porażka)
Rozrywka 1 (1 sukces)
Poszukiwanie przygód 1 (1 porazka)
Magia 1 (1 porazka)
Fach chłopski 1 (1 porażka)

10 sukcesów (62%)
6 porażek (38%)

Łacznie 16 akcji.

Kasztanka:

Łotrostwo 12 (9 sukcesów, 2 remisy, 1 porażka)
Rozrywka 5 (2 sukcesy, 3 porażki)
Dyplomacja 1 (1 porażka)

11 sukcesów (62%)
2 remisy (11%)
5 porażek (27%)

Łącznie 18 akcji.

Geiadriela:

Magia 43 (23 sukcesy, 9 remisów, 11 porażek)
Walka 2 (2 porażka)
Dyplomacja 2 (1 porażka, 1 remis)
Wiedza ogólna 1 (1 porażka)

23 sukcesy (48%)
10 remisów (21%)
15 porażek (31%)

Łącznie 48 akcji.

Kharjo:

Magia 11 (7 sukcesów, 2 porażki, 2 remisy)
Walka 1 (1 remis)
Sprzątanie 1 (1 sukces)

8 sukcesów (62%)
3 remisy (23%)
2 porażki (15%)

Łącznie 13 akcji.

Burlukson:

Walka 5 (3 sukcesy, 2 porażki)

3 sukcesy (60%)
2 porażki (40%)

Łacznie 5 akcji.


3. STATYSTYKI GŁOSOWAŃ



Głosowania były integralną częścią rozgrywki w trakcie której mogliście zmieniać swoją karczmę i decydować o najważniejszych kwestiach. W ciągu całej Karczmy przeprowadziliśmy 77 głosowań, w tym:
32 na pomieszczenia, budynki i dodatki karczemne
17 na pozycje w menu
12 fabularnych związanych z wydarzeniami
7 na prowadzone przez was eventy (np. koncert)
8 związanych z pracownikami
2 na zarządzanie gośćmi (zakaz wstępu chłopstwa)
1 na handel (sprzedaż zwłok osy)

72 głosowania zakończyły się sukcesem, 5 głosowań zakończyło się porażką.

Liderem jeśli chodzi o rozpoczęte głosowania był oczywiście Burluk, który nie dość, że samemu sypał nimi jak z rękawa, to jeszcze trzymał twardą ręką resztę i upominał się aby zaczynali konkretne głosowania. Oto ile kto zaczął głosowań:

Burluk - 18
Mosze - 13
Geiadriela - 13
Kasztanka - 10
Lizandra - 8
Gruby - 8
Kharjo - 4
Burlukson - 3

Losowa ciekawostka: Łącznie na inwestycje w nieruchomości (pomieszczenia, koncerty itd.) wydaliście 372 260 sztuk złota.

Jeśli chodzi o ilości głosowań, najbardziej pilnym głosującym był Mosze, który opuścił... tylko jedno głosowanie - na napar ziołowy.

Ilość opuszczonych głosowań na gracza:
Mosze - 1
Burluk - 7
Geiadriela - 16
Lizandra - 20
Burlukson - 25
Kasztanka - 26
Kharjo - 46

Większość graczy głosowała na NIE około 3 - 5 razy. Wyjątkiem była Lizandra, która sprzeciwiła się proponowanym w głosowaniu rozwiązaniom 12 razy.

Poniżej jeszcze prostsza rozpiska - X to ominięte głosowania, NIE to głosowania w których zagłosowano na NIE, ND to nieominięte przez gracza głosowania z wielokrotnym wyborem, a TAK to ilość zagłosowań na TAK.
Spoiler
Pokaż
Burluk:
X - 7
NIE - 4
ND - 4
TAK - 62

Mosze:
X - 1 (napar ziołowy)
NIE - 4
ND - 5
TAK - 67

Lizandra:
X - 20
NIE - 12
ND - 4
TAK - 41

Geiadriela:
X - 16
NIE - 3
ND - 5
TAK - 53

Kasztanka:
X - 26
NIE - 3
ND - 4
TAK - 44

Kharjo:
X - 46
NIE - 5
ND - 3
TAK - 23

Burlukson:
X - 25
NIE - 3
ND - 4
TAK – 45

4. WYBIERANE AKCJE TYGODNIOWE


Poniżej macie tabelkę z wybieranymi przez graczy akcjami tygodniowymi:



5. O GRACZACH

Na koniec mam małe słówko o wszystkich graczach, o tym w jakim stylu grali i co mi się podobało w ich rozgrywce.

BURLUKSON – Świerzy niestety opuścił nas w połowie gry, ale póki grał to był zaangażowany. Karnie pisał gdzie trzeba, głosował i zdecydowanie spełniał swoją rolę ochroniarza karczmy. Z sukcesów takim który mi się najbardziej podobał było właściwie samodzielne rozbrojenie eventu Druga Podła Sucz, gdzie pokopał jak kurczaki wieśniaków kontrolowanych przez Arananyę, zmuszając ją do ucieczki.

KHARJO – Jeden był najmniej aktywnym graczem, ale dotrwał do końca, a to już duży sukces. Gdy Geiadrieli potrzebna była pomoc i czysta siła magiczna to jej udzielał, był też gwarantem tego, że jakość posiłków w karczmie prawie zawsze była na plusie.

KASZTANKA – Sru grała na spokojnie, wykorzystując dwa główne talenty swojej postaci – łotrostwo i rozrywkę, oraz ubarwiając doznania estetyczne reszty graczy z pomocą pięknych gifów w kotkami. Aktywnie współpracowała z innymi graczami (szczególnie z Moszem i Burlukiem), dzięki czemu udawało się wyciągać ku sukcesowi akcje, które normalnie by nie przeszły. Najbardziej w pamięć zapadła mi akcja z jedzeniem jajecznicy z wywerny, którą Arananya zrzuciła ze stołu, bo nie byłem zupełnie przygotowany na takie rozwiązanie i Kasztanka tak prostym sposobem wygrała sesję, przy której był prospekt na trudne walki albo minusy. Robiła też świetną robotę za kulisami z pomocą występów, przez cztery tygodnie zwiększając wasze zarobki. Podobała mi się też inicjatywa ze świętem Grubego :kappa:

GEIADRIELA – Borys :kappa: Borys trollował dużo, dodając sesji kolorytu i sprawiając, że nigdy nie wiadomo było co się wydarzy. Był głównym trenerem, który przez cztery tygodnie szkolił statystyki innych postaci, by te sobie lepiej radziły. Jako mag miał dużo możliwości i dosyć obficie z nich korzystał, identyfikując, rzucając iluzje i przywołania niemal w każdym evencie. On był głównym inicjatorem i organizatorem koncertu Litelbik, który zaowocował chyba jedną z ciekawszych sesji tej rozgrywki. Odrósł też penis Burlukowi, co było bardzo miłe :boczek: Dobrze też poszedł wątek z żywiołakiem ognia. Aktywnie brał udział w wydarzeniach, dawał też fajne pomysły na głosowania, dobra gra.

LIZANDRA – Jaszczur bardzo mocno trzymał się swojej postaci, odgrywając ją wiernie, nawet jeśli wymagało to stania przeciw innym karczmarzom. Lizandra była wybitnym urozmaiceniem rozrywki, a sam Jaszczur często miał rację – z myszami (to one były katalizatorem, który napędził koło brudu), z blokowaniem nieprzydatnych chłopów i z drogimi pozycjami w menu. Udało mu się strollować chyba wszystkich z pomocą Niepozornego, co prowadziło do epickich akcji w stylu spuszczenia manta Burluksonowi, przekonania Elofa czy stania nową divą karczmy. Koncept z mąką na kociczce również był fajny. Miał też najtrudniejsze zadanie, bowiem sprzątanie było zdecydowanie najbardziej ciężką do ogarnięcia rzeczą. Dobrze, że wytrwał do końca :boczek:

BURLUK – Nie wiem szczerze mówiąc jak wyglądałaby ta rozgrywka bez Kasi. To głównie ona trzymała za mordę resztę, pilnowała aby robić nowe głosowania, aby ktoś komuś pomógł w wydarzeniu i non stop szturchała każdego o działania. Pewnie po pięciu tygodniach bez jej napominania nikomu by się już nic nie chciało robić. Była spoiwem, które nadawało toku wydarzeniom i wyznaczała sposób rozwiązywania wielu wydarzeń – chyba nie było wydarzenia, które ostatecznie nie zostałoby zrealizowane bez jej komenderunku. Trochę przytrollowała z wiedzą o myszach, ale zarazem Łowami zbierała przedmioty którymi potem obdarowywała innych, więc jest na plus.

MOSZE – Eldad wybrał prostą, ale skuteczną taktykę – maksowanie pojedynczej statystyki – dzięki czemu w pewnym momencie bez niego nie odbyłby się chyba żaden większy event w którym należy komuś przemówić do rozsądku. Sam też miał dużo dobrych konceptów, ubierał umiejętnie w słowa to co trzeba było przekazać NPCom i był podobnym spoiwem co Burluk. A co najważniejsze – wytrwał i nie rzucił w pizdu gry, kiedy mu wszyscy psuli plany :placzacymosze: Fajnie ogarnął z Lizandrą Elofa, ogarnął właściwie sam kwestię Zejmana i Samanty, i prawie raz dwa rozwiązał kwestię Księżniczki (z nią też się musiał biedny namęczyć). Również bardzo dobra rozgrywka i jestem zadowolony z niej – tak jak ze wszystkich zresztą.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Karczma Niemrawiec”