Karty postaci

sesja w klimacie borysady v.7 na silniku fate core

Moderator: Chromy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Karty postaci

Post autor: Borys »

Imię postaci: Donald „Don” Drexler
Avek:
Obrazek
Koncepcja ogólna: najemny robotyk-inżynier
Utrapienie: znienawidzony banita z Veno
Aspekty:
- ostatni pasażerowie kursu 420 (Shalvan)
- "Firmowy" mechanik ostatniego Wielkiego Rajdu Harmegiddo
Umiejętności:
- rzemiosło (+4)
- strzelanie (+3)
- technologia (+3)
- wiedza (+2)
- sprawność (+2)
- zasoby (+2)
- prowadzenie (+1)
- spostrzegawczość (+1)
- wola (+1)
- walka (+1)
Sztuczki:
- zawsze przygotowany (nie musisz wydawać punktu losu, żeby mieć odpowiednie narzędzia przy sobie, kiedy korzystasz z Rzemiosła. Dotyczy to nawet tak ekstremalnych sytuacji, jak pozostawanie w więzieniu z dala od całego swojego ekwipunku. Dla ciebie taka trudność zwyczajnie nie istnieje)
- lepsze niż nowe! (za każdym razem, gdy osiągniesz imponujący sukces w akcji przezwyciężania mającej na celu naprawienie jakiegoś urządzenia, możesz natychmiast dodać nowy sytuacyjny aspekt (z darmowym wywołaniem) odnoszący się do ulepszeń, które wprowadziłeś. Ten aspekt zastępuje okazję)
- czytałem o tym! (przeczytałeś setki, jeśli nie tysiące książek na różny temat. Możesz wydać punkt losu, by użyć Wiedzy zamiast jakiejkolwiek innej umiejętności w jednym teście lub wymianie, pod warunkiem, że jesteś w stanie uzasadnić takie użycie Wiedzy)
Punkty Losu(Odświeżanie): 3
Presje:
- wola 0/1, 0/2, 0/3
- budowa 0/1, 0/2
Konsekwencje:
- można pozostawić na razie puste
Ekwipunek:
- plecak
- żelazne racje i zapas wody na kilka dni
- zestaw przyrządów osobistych
- rewolwer
- karabin snajperski
- torba z narzędziami
- trochę części zapasowych dla robotów
- dyski z aktualnym oprogramowaniem swoich robotów
- mały robocik Louise L4, podróżujący na ramieniu Drexlera, posiada garść możliwości (dodatkowy punkt widzenia, funkcja dalmierzu, głupie komentarze, kilka prostych czujników, radiowy włącznik/wyłącznik Thelmy)
- zdobyczny Chevrolet Camaro (zdobycz z epizodu 1)

ATUT: Thelma T34
ciągle udoskonalana, ma domyślnie pełnić funkcję ochroniarza Donalda i choć często działa wadliwie (to już 34 wersja tego robota, reszta poszła do piachu), za to bojowo wygląda
Umiejętności:
- strzelanie (+2)
- budowa (+2)
- prowokacja (+2)
- spostrzegawczość (+2)
- walka (+2)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Karty postaci

Post autor: Shalvan »

UWAGA DRAFT

Imię postaci: Hieronim Keraunos
Avek:
obrazek

Koncepcja ogólna: Generał bez armii
Utrapienie: Sześcionogi koszmar
Aspekty:
- Coltański mistrz areny
- Krulaspekt
-
Umiejętności:
1:
- Zasoby
- Strzelanie
- Wiedza
- Sprawność
2:
- Spostrzegawczość
- Prowokacja
- Budowa
3:
- Relacje
- Wola
4:
- Walka

Sztuczki:
- ( Berserk Rage. When you suffer a physical consequence, you can invoke that consequence for free on your next attack. If you suffer multiple physical consequences, you get a free invocation for each.)
- ( Use Their Strength Against Them. Excessive strength can be a disadvantage if your opponent knows how to exploit it. +2 to Fight rolls made to defend against an opponent, provided the opponent is physically much stronger than you.)
- ( Captain’s Word. Once per scene, you may roll Rapport to command your crew as a free action.)
Punkty Losu(Odświeżanie): 3
Presje:
- wola 0/1, 0/2, 0/3
- budowa 0/1, 0/2

Konsekwencje:
Lekka:
Umiarkowana:
Ciężka:

Ekwipunek:
- miecz z Colto
- sztylet w cholewie
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
RoaringKiwi
Posty: 30
Rejestracja: 2020-12-14, 00:50
Been thanked: 2 times

Re: Karty postaci

Post autor: RoaringKiwi »

Nastąpiła edycja

Imię postaci:XIII mówcie mi BOB
Avek:

Koncepcje ogólną:
Eksperyment który uciekł
Utrapienie:
Strach przed lekarzami
Aspekty:
Pierdolony Terminator
Autostopowicz
Umiejętnosci:
- 1 x świetna (+4)
Technologia
- 2 x dobra (+3)
Budowa
Sprawność
- 3 x niezła (+2)
Kontakty
Wola
Relacje
- 4 x przeciętna (+1)
Strzelanie
Prowokacja
Ukrywanie
Walka
Sztuczki: 3x
Upgrade – BOB ma wgrane ustawienia wspierające postać XIII może z nich skorzystać lub dezaktywować wsparcie aktywacja wywiera presję woli
wsparcie dodaje +2 do wybranej cechy: sprawność, walka, prowadzenie

To nie tak miało wyjść- +2 do testów sprawności, gdy postać ucieka z jakiegoś miejsca
Human&Machine - w przypadku użycia technologii można używać ataku i obrony przeciwko przeciwnikom celom biologicznym.

Punkty Losu(Odświeżanie):

Presje:
- wynikającą z woli np. 0/1, 0/2
- wynikającą z budowy np. 0/1, 0/2

Konsekwencje:
- można pozostawić na razie puste

Historia:
Eksperyment nr 13 człowiek który sprzedał swoje ciało za wielką kasę, ale tego pożałował. Został połączony z BOB na poziomie neurologicznym ze wsparciem nanomaszyn.
BOB BionicznyOrganizmBojowy symbiotyczna istota która wykracza poza znane ramy oddzielające AI od istot żywych.

Ekwipunek:
-racje oraz woda
-płaszcz z szmat
-kombinezon podróży
Awatar użytkownika
graf
Posty: 203
Rejestracja: 2018-01-24, 14:32
Tytuł: niemiecki krążownik
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Karty postaci

Post autor: graf »

Obrazek

Butch Grafitti

Koncepcja ogólna:
uzależniony od niekoniecznie dobrej whiskey chirurg

Utrapienie:
alkoholizm - jeśli nie pije, to trzęsą mu się ręce, co utrudnia operowanie skalpelem

Aspekty:
- były osobisty lekarz donżuana z Pustynnych Krokodyli
- perfekcjonizm i pełna optymalizacja

Umiejętności:
- wiedza (+4)
- technologia (+3)
- spostrzegawczość (+3)
- empatia (+2)
- rzemiosło (+2)
- wola (+2)
- relacje (+1)
- zasoby (+1)
- kontakty (+1)
- sprawność (+1)

Sztuczki:
- upgrade (potrafi tymczasowo na maksa podkręcić możliwości mechanicznej ręki Andżeli) - używając technologii, zwiększa łatwość testu o 2 przy wytwarzeniu przewag przy pomocy mechanicznych protez.
- „Czerwone z czerwonym, żółte z żółtym, białe z białym. Tak zszyj, a na pewno będzie dobrze” (potrafi wziąć się w garść i tak pogrzebać w czyichś wnętrznościach, że udaje mu się wyrwać go z objęci Śmierci) - raz dziennie może rzucić test wiedzy na przezwyciężenie negatywnych konsekwencji związanych z budową, która skróci czas jej trwania.
- krzyk dobra rzecz (potrafi za pomocą żołnierskich słów postawić do pionu ludzi z załamaniem nerwowym itp.) - w przypadku uzycia relacji, raz na sesję potrafi zamienić średnia konsekwencję związaną z wolą na lekką, a lekkiej się pozbyć.

Punkty Losu:
3/3

Presje:
wola 0/1, 0/2

Konsekwencje:

Ekwipunek:
- skrzynka wódki whiskey i dwie oranżady
- zestaw narzędzi do naprawy mechanicznej ręki
- zestaw skalpeli i innych przyrządów medycznych, potrzebnych do przeprowadzenia operacji na żywym ciele
- apteczka z bandażami, różnymi tabletkami et cetera
- woda
- MRE
- puszka po ojcu, zalana smarem czy innym olejem, pełna śrub, gwoździ, wkrętów i innych takich
- kitel lekarski, maseczka i rękawiczki

Historia:
Jako osobisty lekarz donżuana z Pustynnych Krokodyli, Butch odpowiedzialny był także za dbanie o zdrowie jego najbliższych. W ten sposób poznał Andżelę, której po nieszczęśliwym wypadku zamontował mechaniczną rękę. Od tego czasu starał się być niedaleko dziewczyny na ewentualność, gdyby coś się działo z jego dziełem - miał zamiar jeszcze przy niej podłubać w przyszłości, może podkręcić osiągi, kto wie.

Zatem gdy dziewczyna postanowiła opuścić towarzystwo, podążył za nią. Włożył trochę pracy w protezę, głupio było mu wypuszczać ją w świat bez odpowiedniego nadzoru.
Mój blogasek:
https://cyberpunkowyneuromantyk.blogspot.com/?m=1

„The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.”
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Karty postaci

Post autor: Gruby »

Imię postaci: Andżela Terrore

Avek:



Koncepcje ogólna: Wybuchowa dresiara

Utrapienie: Krokodyli wrogowie

Aspekty:
- Kibolka z Hetthelm
- Łapa kurwa
-

Umiejętnosci:
- Budowa (+4)
- Technologia (+3)
- Walka (+3)
- Prowokacja (+2)
- Strzelanie (+2)
- Rzemiosło (+2)
- Sprawność (+1)
- Spostrzegawczość (+1)
- Zasoby (+1)
- Oszustwo (+1)

Sztuczki:
- Wybuchoodporność (wszystkie testy na unikanie wybuchów są na bazie Budowy. Andżela nie musi uciekać z miejsca eksplozji, aby unikać wybuchów)
- Whisky sour bez whisky i bez sour (używając punktu losu, Andżela przy testach technologii i rzemiosła użyć zamiennika zasobu, który normalnie by nie działał, np. odpalić samochód na wódkę zamiast na benzynę albo wcisnąć dyskietkę w stację dysków).
- Rozbrajanie (podczas ataku strzelaniem przy imponującym sukcesie może rozbroić przeciwnika z aktualnie posiadanej broni)

Punkty Losu(Odświeżanie):
- 3/3

Presje:
- Wola: 0/1, 0/2
- Budowa: 0/1, 0/2, 0/3, 0/4

Konsekwencje:
-

Historia: Andżela urodziła się w Hetthelm i była typową, osiedlową dresiarą. Chlała, przeklinała, napierdalała kurwy co jej próbowały odbić chłopaków (szmaty jebane), prokrastynowała, majsterkowała przy samochodach, robiła materiały wybuchowe. Typowe zajęcia typiary z Hetthelm. Pewnego razu jednak w głowie zawrócił jej donżuan z Pustynnych Krokodyli za którym pojechała do Vegi. Tam trafiła w struktury gangu, gdzie służyła jako saperka i specjalistka od broni wybuchowej. Podczas jednej z akcji straciła rękę, którą zastąpiono mechanicznym wszczepem. Autorem mechanicznego ramienia był Butch Graffiti, osobisty lekarz jej chłopaka.

Andżela tęskniła jednak za Hetthelm, jej kumplami Sebami i Matimi, napierdalaniem Dżesiki, piciem niedetalicznych ilości wódki, jeżdżeniem na mecze i robieniem graffiti na ścianach. Kiedy przyłapała swojego donżuana na zdradzie stwierdziła, że pierdoli i wyjeżdża... razem z planami budowy jebitnie wielkich dział z Vegi i Butchem, który nie mógł łatwo zostawić swego mechanicznego dzieła samego. Krokodylom się to nie spodobało. Jedzie teraz do Hetthelm nie wiedząc, że ma za sobą pościg...

Ekwipunek:
- Woda
- Żywność
- Pistolet z amunicją
- Kanister benzyny na plecach
- Trzy zwykłe granaty
- Zestaw narzędzi do tworzenia bomb
- Zestaw narzędzi do napraw
- Hełm i gogle
- Koszula, płaszcz, spodnie, buty
- Wódka x3 (małpki)
- Pas z kieszonkami
- Plany budowy dział z Vegi
ODPOWIEDZ

Wróć do „Harmegiddo Tale”