Avek:

Koncepcja ogólna: najemny robotyk-inżynier
Utrapienie: znienawidzony banita z Veno
Aspekty:
- ostatni pasażerowie kursu 420 (Shalvan)
- "Firmowy" mechanik ostatniego Wielkiego Rajdu Harmegiddo
Umiejętności:
- rzemiosło (+4)
- strzelanie (+3)
- technologia (+3)
- wiedza (+2)
- sprawność (+2)
- zasoby (+2)
- prowadzenie (+1)
- spostrzegawczość (+1)
- wola (+1)
- walka (+1)
Sztuczki:
- zawsze przygotowany (nie musisz wydawać punktu losu, żeby mieć odpowiednie narzędzia przy sobie, kiedy korzystasz z Rzemiosła. Dotyczy to nawet tak ekstremalnych sytuacji, jak pozostawanie w więzieniu z dala od całego swojego ekwipunku. Dla ciebie taka trudność zwyczajnie nie istnieje)
- lepsze niż nowe! (za każdym razem, gdy osiągniesz imponujący sukces w akcji przezwyciężania mającej na celu naprawienie jakiegoś urządzenia, możesz natychmiast dodać nowy sytuacyjny aspekt (z darmowym wywołaniem) odnoszący się do ulepszeń, które wprowadziłeś. Ten aspekt zastępuje okazję)
- czytałem o tym! (przeczytałeś setki, jeśli nie tysiące książek na różny temat. Możesz wydać punkt losu, by użyć Wiedzy zamiast jakiejkolwiek innej umiejętności w jednym teście lub wymianie, pod warunkiem, że jesteś w stanie uzasadnić takie użycie Wiedzy)
Punkty Losu(Odświeżanie): 3
Presje:
- wola 0/1, 0/2, 0/3
- budowa 0/1, 0/2
Konsekwencje:
- można pozostawić na razie puste
Ekwipunek:
- plecak
- żelazne racje i zapas wody na kilka dni
- zestaw przyrządów osobistych
- rewolwer
- karabin snajperski
- torba z narzędziami
- trochę części zapasowych dla robotów
- dyski z aktualnym oprogramowaniem swoich robotów
- mały robocik Louise L4, podróżujący na ramieniu Drexlera, posiada garść możliwości (dodatkowy punkt widzenia, funkcja dalmierzu, głupie komentarze, kilka prostych czujników, radiowy włącznik/wyłącznik Thelmy)
- zdobyczny Chevrolet Camaro (zdobycz z epizodu 1)
ATUT: Thelma T34
ciągle udoskonalana, ma domyślnie pełnić funkcję ochroniarza Donalda i choć często działa wadliwie (to już 34 wersja tego robota, reszta poszła do piachu), za to bojowo wygląda
Umiejętności:
- strzelanie (+2)
- budowa (+2)
- prowokacja (+2)
- spostrzegawczość (+2)
- walka (+2)