Re: Bohaterowie
: 2019-06-23, 17:10
Skorgrud (Woj - niezmordowany)

Cechy
Zdrowie: 12+2
Siła: 4+1
Zręczność: 2
Inteligencja: 1
Charyzma: 2
Złoto: 3
Umiejętności
Pancerz (zaawansowany, siła) - Bohater redukuje pasywnie 5 punkt obrażeń, które otrzymuje od wrogów
Walka wręcz (podstawowy, siła) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas walki
Witalność (podstawowy, siła) - Podnosi ilość punktów zdrowia bohatera o 2
Siła (podstawowy) - Podnosi cechę o 1
Bhadmerlum (Łowca - zwiadowca)

Cechy
Zdrowie: 10
Siła: 2
Zręczność: 4+1
Inteligencja: 2
Charyzma: 1
Złoto: 3
Umiejętności
Kondycja (podstawowy, zręczność) - Regeneruje 2 punkty energii co turę podczas walk
Łucznictwo (podstawowy, zręczność) - Bohater zadaje o 2 punkty obrażeń więcej podczas strzelania z łuku
Tropienie (podstawowy, zręczność) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas tropienia i poruszania się po lesie
Zręczność (podstawowy) - Podnosi cechę o 1
Thermek (Łowca - treser)

Cechy
Zdrowie: 10
Siła: 2
Zręczność: 4+1
Inteligencja: 2
Charyzma: 1
Złoto: 3
Umiejętności
Zwiad (podstawowy, zręczność) - Zwiększa promień odkrywania mapy o 1
Marsz podróżny (podstawowy, zręczność) - Zwiększa ilość punktów ruchu drużyny do 5
Sokoli wzrok (podstawowy, zręczność) - Zwiększa pole widzenia drużyny o 1
Zręczność (podstawowy) - Podnosi cechę o 1
Kordrohilda (Kupiec - uczony)

Cechy
Zdrowie: 8
Siła: 2
Zręczność: 1
Inteligencja: 4+1
Charyzma: 2
Złoto: 7
Umiejętności
Alchemia (podstawowy, inteligencja) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas zdarzeń związanych z warzeniem mikstur
Nauka (podstawowy, inteligencja) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas zdarzeń związanych z logiką, nauką i badaniami
Opatrywanie ran (podstawowy, inteligencja) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas zdarzeń związanych z opatrywaniem ran i leczeniem
Inteligencja (podstawowy) - podnosi cechę o 1
Handel (podstawowy, inteligencja) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas zdarzeń związanych z handlem
Ekwipunek:
4x futra z norek
Spoiler
Pokaż

Cechy
Zdrowie: 12+2
Siła: 4+1
Zręczność: 2
Inteligencja: 1
Charyzma: 2
Złoto: 3
Umiejętności
Pancerz (zaawansowany, siła) - Bohater redukuje pasywnie 5 punkt obrażeń, które otrzymuje od wrogów
Walka wręcz (podstawowy, siła) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas walki
Witalność (podstawowy, siła) - Podnosi ilość punktów zdrowia bohatera o 2
Siła (podstawowy) - Podnosi cechę o 1
Spoiler
Pokaż

Cechy
Zdrowie: 10
Siła: 2
Zręczność: 4+1
Inteligencja: 2
Charyzma: 1
Złoto: 3
Umiejętności
Kondycja (podstawowy, zręczność) - Regeneruje 2 punkty energii co turę podczas walk
Łucznictwo (podstawowy, zręczność) - Bohater zadaje o 2 punkty obrażeń więcej podczas strzelania z łuku
Tropienie (podstawowy, zręczność) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas tropienia i poruszania się po lesie
Zręczność (podstawowy) - Podnosi cechę o 1
Spoiler
Pokaż

Cechy
Zdrowie: 10
Siła: 2
Zręczność: 4+1
Inteligencja: 2
Charyzma: 1
Złoto: 3
Umiejętności
Zwiad (podstawowy, zręczność) - Zwiększa promień odkrywania mapy o 1
Marsz podróżny (podstawowy, zręczność) - Zwiększa ilość punktów ruchu drużyny do 5
Sokoli wzrok (podstawowy, zręczność) - Zwiększa pole widzenia drużyny o 1
Zręczność (podstawowy) - Podnosi cechę o 1
Spoiler
Pokaż

Cechy
Zdrowie: 8
Siła: 2
Zręczność: 1
Inteligencja: 4+1
Charyzma: 2
Złoto: 7
Umiejętności
Alchemia (podstawowy, inteligencja) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas zdarzeń związanych z warzeniem mikstur
Nauka (podstawowy, inteligencja) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas zdarzeń związanych z logiką, nauką i badaniami
Opatrywanie ran (podstawowy, inteligencja) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas zdarzeń związanych z opatrywaniem ran i leczeniem
Inteligencja (podstawowy) - podnosi cechę o 1
Handel (podstawowy, inteligencja) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas zdarzeń związanych z handlem
Ekwipunek:
4x futra z norek