Drużyna Katharsis

Przygody bohaterów sterowanych przez Katharsis
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Katharsis
Posty: 183
Rejestracja: 2018-05-29, 08:59
Has thanked: 31 times
Been thanked: 19 times

Drużyna Katharsis

Post autor: Katharsis »

Obrazek
Stan na 04.08, g. 17:05


WOJOWNIK
obrazek

Walkhara walczyła już w niejednej bitwie. Ilu towarzyszy straciła nikt nie jest w stanie zliczyć. Właśnie z tego powodu poprzysięgła sobie, że stanie się tarczą dla każdego, kto potrzebuje ochrony. Jest w stanie przyjąć wiele ciosów, a i tak będzie stać niewzruszona. Zaś kiedy ktoś sobie zasłuży... jej miecz tnie nawet kamień niczym masło.

Kat - Pierwsze trafienie podczas walki zadaje podwójne obrażenia (mnożnik dotyczy tylko finalnych obrażeń a nie siły czy energii)

Umiejętności (3 PU):
- pancerz podstawa (1 pkt um) - Bohater redukuje pasywnie 2 punkty obrażeń, które otrzymuje od wrogów
- siła podstawa (1 pkt um) - Podnosi cechę o 1
- witalność podstawa (1 pkt um) - Podnosi ilość punktów zdrowia bohatera o 2

Statystyki:
Zdrowie 14
Siła 5
Zręczność 2
Inteligencja 1
Charyzma 2
Złoto 3


ŁOWCA
obrazek

Klara straciła swoją rodzinę podczas ataku orków na jedną z granicznych wiosek. Uratowała ją wtedy Walkhara, dlatego dziewczynka postanowiła się jej odwdzięczyć. Nie jest zbyt silna, dlatego wykorzystuje inne swoje zalety. Bystre oko małej dojrzy przeciwników z daleka, a zwinne nogi poniosą ją na szczyt drzewa w kilka chwil. Upodobała sobie łuk jako broń. To właśnie ona dba, żeby drużyna miała zawsze świeże mięsiwo do upieczenia na wieczornym ognisku.

Zwiadowca – Gracz otrzymuje z wyprzedzeniem informacje o okolicznych istotach

Umiejętności (4 PU):
- łucznictwo podstawa (1pkt um) - Bohater zadaje o 2 punkty obrażeń więcej podczas
strzelania z łuku
- marsz podróżny podstawa (1 pkt um) - Zwiększa ilość punktów ruchu drużyny do 5
- sokoli wzrok podstawa (1 pkt um) - Zwiększa pole widzenia drużyny o 1
- zwiad podstawa (1 pkt um) - Zwiększa promień odkrywania mapy o 1

Statystyki:
Zdrowie 10
Siła 2
Zręczność 4
Inteligencja 2
Charyzma 1
Złoto 3


KUPIEC
obrazek

Rubin od zawsze lubiła mieszać w garach. Spod jej rąk wychodzą najznakomitsze dania, jak również maści, eliksiry czy... trucizny. Do tego ma gadane, więc wielu ludziom jest w stanie opchnąć swoje twory po naprawdę dobrych cenach. Dzięki rozwiniętym znajomością w wielu dziedzinach handlu jest w stanie liczyć na rabaty czy gratisy prawie w każdym przypadku.

Uczony – Może poddać dowolny przedmiot badaniu i zapewnić o nim szczegółowe
informacje

Umiejętności (5 PU):
- nauka podstawa (1 pkt um) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas zdarzeń związanych z logiką, nauką i badaniami
- handel podstawa (1 pkt um) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas zdarzeń związanych z handlem
- opatrywanie ran podstawa (1 pkt um) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas zdarzeń związanych z opatrywaniem ran i leczeniem
- zielarstwo podstawa (1 pkt um) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas zdarzeń związanych z roślinami
- alchemia podstawa (1 pkt) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas zdarzeń związanych z warzeniem mikstur

Statystyki:
Zdrowie 8
Siła 2
Zręczność 1
Inteligencja 4
Charyzma 2
Złoto 7


ŻERCA
obrazek

Mysteria wiele lat spędziła na badaniu starożytnych ksiąg oraz rozwijając swe zdolności magiczne. Jak to kobieta - jest skrajnie zmienna. W jednej chwili spokojna niczym górski strumyk, współczująca i wyrozumiała. W następnej wybucha niczym wulkan, a jej złość potrafi spalić każdego, kto nieopacznie stanie jej na drodze. Zna się również na różnorakich rytuałach, począwszy od miłosnych i kończąc nawet na podstawach nekromancji. Mimo to woli jednak towarzystwo żywych, więc nie wszystkie swoje umiejętności wykorzystuje w równym stopniu.

Błogosławiony – Żerca porusza się ostatni podczas walki ale może wykonać rytuał wygnania ducha z tego świata bez konieczności zużywania energii

Umiejętności (8 PU):
- dyplomacja podstawa (1 pkt um) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas zdarzeń związanych z przekonywaniem i wydobywaniem informacji
- kontrola magii podstawy (1 pkt um) – Efekty uboczne korzystania z magii mają mały zasięg rażenia
- witalność podstawa (1 pkt um) - Podnosi ilość punktów zdrowia bohatera o 2
- rytuały podstawa (1 pkt um) - Bohater ma o 2 punkty energii więcej podczas rytuałów
- magia ognia podstawa (1 pkt um) - Tworzenie zaklęć opartych na żywiole; Niewielka skala zaklęcia (do 2 metrów); Mała ilość energii; Wpływanie na pojedyncze obiekty
- magia wody podstawa (1 pkt um) - Tworzenie zaklęć opartych na żywiole; Niewielka skala zaklęcia (do 2 metrów); Mała ilość energii; Wpływanie na pojedyncze obiekty
- pancerz podstawa (1 pkt um) - Bohater redukuje pasywnie 2 punkt obrażeń, które otrzymuje od wrogów
- inteligencja podstawa (1 pkt um) - Podnosi cechę o 1

Statystyki:
Zdrowie 9
Siła 1
Zręczność 2
Inteligencja 3
Charyzma 4
Złoto 5
ODPOWIEDZ

Wróć do „[Drużyna] Katharsis”