EPILOG - LISTA KART

Sesja planszowa na której gracze wcielają się w dzielnych rycerzy, walczą z paskudnymi potworami i ratują cudne księżniczki.
https://discord.gg/JMCtjr3
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

EPILOG - LISTA KART

Post autor: Gruby »

obrazek

EKWIPUNEK BOHATERA
■ Buty Dauda (Ruch +1); Buty zaprojektowane przez legendarnego zabójcę Dauda, ozdobione wzorami roślin i piórami harpii.
■ Ciężka zbroja (Ruch -1); Ciężka, acz solidna zbroja - hit mody tego stulecia.
■ Miecz Herosa (Atrybuty +1); Biały miecz zdobiony złotem i pojedynczym rubinem. Klasyka bohaterów.
■ Zbroja Herkulesa (Krzepa +1); Zbroja, która należała do legendarnego Herkulesa, antycznego wojownika.
■ Zbroja Dauda (Finezja +1); Czarna zbroja z płaszczem, kapturem i emblematem pomarańczowej kuli na plecach.
■ Dobra Whisky (Charyzma +1); Stara, dobra whisky, która pobudza fantazyję.
■ List od Matki (Heroizm +1); List od twojej ukochanej mamy. Dzięki jej radom by nosić czapkę i szaliczek nigdy nie zmarzłeś.
■ Pierścień Szaleństwa (Na jedno wydarzenie przyznaje losową domenę); Ten pierścień miesza nie tylko w Twojej głowie, ale też ciele.

obrazek

EKWIPUNEK LEGENDY
■ Spadochron Dauda (Ruch +2); Płachta ze skóry hipopotama, która ułatwia poruszanie się.
■Tłuszcz Grubasa (Ruch -2); Tłuszcz w podłużnej butelce wyciśnięty z jakiegoś grubasa. Od samego smrodu odechciewa ci się czegokolwiek.
■ Wyciąg z Męskotura (Atrybuty +2); Flakonik z intensywnie pachnącą zawartością. Po wypiciu od razu czujesz jak twa męskość... twe męstwo rośnie.
■ Zbroja Gwardzisty Borysa (Atrybuty +3); Piękna zbroja składająca się z szortów, sandałów i maski zwierzęcia.
■ Płaszcz z Moto Moto (Krzepa +2); Gigantyczny płaszcz nasączony sokami legendarnego hipopotama Moto Moto.
■ Trzybarwny Alkohol (Finezja +2); Potężna, bardzo szybko uderzająca do głowy mieszanka trzech alkoholi - whisky Mirindum, spirytusu Spritum i coca coli.
■ Wąs Wąsacza (Charyzma +2); Ten wąs niejedną karczmą trząsł. Stajesz się wąsaczem.
■ Miś do snu (Heroizm +2); Czasem nawet bohater potrzebuje moralnego wsparcia. Miś wujek Samakayne będzie cię bronił w łóżeczku podczas snu.
■ Amulet karalucha (Krzepa +3); Magiczny amulet w kształcie czarnego, umięśnionego karalucha.
■ Buty Vinyasy (Finezja +3); Idealne obuwie do yogi.
■ Dekalog Moroka (Charyzma +3); Spisane na kamiennej tablicy życiowe prawdy.
■ Hymn Borysady (Heroizm +3); Spisany na pergaminie ze screenów borysady najpiękniejszy utwór na świecie rozpoczynany słowami "moje miasto jest jak ciasto".
■ Graf-itowa lina (Pozwala uciec z lochu); Z jakiegoś powodu ta nieporęczna, graf-itowa lina znacznie ułatwia ucieczkę z lochów.
■ Hełm Czyszczenia Umysłu (Pozwala jednorazowo przerzucić kość); Ten hełm miał jakieś zastosowanie... ale nie pamiętam jakie.
■ Dżin z Kufra (Na jeden loch przyznaje wybraną domenę); Abu ibn Djadir Omar Khalid Ben Hadżi al Sharidi.
■ Gogle Odkrywcy (Pozwala podejrzeć cztery najbliższe pola); Przez te gogle niestety nic nie widać - ale na ich szkiełkach ktoś umieścił mapę.
■ Encyklopedia (Podpowiedź do zagadki); Tajemnicza książka z mnóstwem słów i obrazków.
■ Klepsydra Cofnięcia Czasu (Przelosowanie pola na którym stanąłeś (70% szans różne pole walki, 20% szans pole karty, 10% szans pole awansu)); Ten mały naszyjnik z klepsydrą należał kiedyś do magicznej księżniczki. Pozwala cofać czas, abyś jeszcze raz mógł przeżyć swoje porażki i rozczarowania.
■ Osioł Boczek (Rzut kością K8 na ruch); Wierny, nieco otyły osiołek z blizną na boku.
■ Narty Południowych Szczytów (Rzut kością K10 na ruch); Narty na których można jeździć tylko na kolanach i których nie da się wyhamować.

obrazek

TOWARZYSZE
■ Arcymag Bubeusz :stars: (Dodaje domenę Kosmosu. Pozwala podejrzeć mapkę i pola na niej.); Sedziwy arcymag z białą brodą, który pochodzi podobno z innego, lepszego świata. Posiada pradawną wiedzę, a przed jego starymi oczami nic się nie ukryje.
■ Gruby Strażnik :pig2: (Dodaje domenę Kwasu. Daje dodatkowe dwa życia w lochu); Otyły strażnik bardziej przypominający wieprza niźli istotę ludzką. Przyjazny, chętnie podzieli się z Tobą swoim tłustym boczkiem.
■ Borys Krul :crown: (Daje domenę Majestatu i Ognia. Dodaje +5 do dowolnego testu 2x na loch); Władca potężnej krainy. Przystojny, mocarny, charyatyczny i majestatyczny plomiennowłosy Bóg Wojny.
■ Gentleman Nevrast :tophat: (Jednorazowo w trakcie lochu można zrezygnować z wyzwania/zagadki bez utraty życia. Dodaje domenę Wody.); Dżentelmen i arystokrata, który swe życie poświęcił smakowaniu trunków oraz prowadzeniu sieci tawern. Potrafi wyjątkowo taktownie odmawiać.
■ Strażnik Jaszczur :lizard: (Daje domenę Gadów. Możesz raz na loch trwale ukraść 1 punkt statystyk innemu graczowi i dodać go sobie + ukraść mu 2 losowe karty); *Cywilizowany reptilianin i utalentowany gwardzista. Na zapas jednak nie odwracaj się do niego plecami, kiedy ma cokolwiek ostrego w dłoni. *
■ Graf Renegat :runner: (Pozwala w dowolnej chwili uciec z lochu płacąc dowolną kartą 2 poziomu. Dodaje domenę Dzikości.); Ten jegomość został twoim towarzyszem... jednak nie masz okazji go zbyt często widzieć bo ciągle znika...
■ Kapłanka Kasia :girl: (Dodaje domenę Cycków. Pozwala raz na dwa lochy uniknąć śmierci lub jednego pojedynku); Utalentowana i miłościwa kapłanka Światłości, której magia uratowała przed śmiercią niejednego rycerza.
■ Gruba Penisomantka :black_heart: (Dodaje domenę Wielkości. Jeśli ktoś cię zaatakuje (wybierze wrogie nastawienie) to traci połowę kart i automatycznie 1 życia i 1 honoru); Władczyni penisów, która wyzbyła się swej kobiecości by zgłębić tajemnice penisomancji (i odbyty swoich towarzyszy). Jest czarna.
■ Chromy Podczaszy :beer: (Daje domenę Alkoholu i pozwala zamiast używać statystyk - losować kość której będą używać (od 1k2 do 1k100); to wyjatkiwu podczadzu co dba o to abys byl zassze napitu, najlepszu tiwarzysz pod sloncem
■ Agon Śmieć :dog: (Dodaje domenę Bycia Pizdą. Pozwala ukraść dowolnemu graczowi trzy karty raz na loch); Dziwny, odrażający pies, który budzi Twój niepokój. Często przynosi w pysku rzeczy należące do innych osób.
■ Szambelan Mark :mortar_board: (Dodaje dwie losowe Domeny. Pozwala raz na dwa lochy przelosować wszystkie karty poza tą); Szambelan Mark łączy swą pracę dworzanina z zawodem radcy prawnego i poszukiwacza przygód. Jego twarz przypomina ci władcę kraju Bolska.
■ Paladyn Shalvan :fist: (Dodaje domenę Odwagi. Pozwala raz na loch wyrzucić maxa na kości ruchu lub ataku); Odważny i łasy na kobiece wdzięki rycerz światłości, który nadzwyczaj chętnie pędzi ku królewnom.
■ Mentorka Sru :books: (Możesz raz na loch w którym zdobędziesz księżniczkę zwiększyć wybranym księżniczkom statystyki - masz do wykorzystania trzy punkty. Dodaje domenę Sprytu.); Spokojna i pogodna bibliotekarka Sru jest specjalistką w szkoleniu młodych księżniczek na prawdziwe damy. U swego boku ma zawsze koty z bardzo dziwnymi wyrazami twarzy.
■ Skazaniec Czesław :chains: (Pozwala raz na loch nałożyć innemu graczowi karę -3 do następnego rzutu na ruch i -3 do następnego rzutu na statystyki. Dodaje domenę Ziemi.); Choć Czesław uważany jest przez niektórych za świeżaka, to zna więzienne życie od podszewki. Wie jak uciec zza krat, ale też jak wrzenić komuś kosę w żebra i nasrać na czyjegoś kwita.
■ Moo Kebabomantka :taco: (Raz na trzy lochy pozwala zwiększyć sobie jedną statystykę o 1 punkt i dobrać dwie dodatkowe karty. Dodaje domenę Piekła.); Straszliwa kebabomantka przyzywająca alkohol i posiłek prosto z odmętów piekieł. Jej diaboliczne smakołyki mogą zwiększyć nie tylko twój brzuch, ale również umiejętności.
■ Eldad Tajemniczy :question: (Zwiększa szansę na wylosowanie karty 2 poziomu o 20 % i na wylosowanie towarzysza o 5%, dodaje domenę Pułapki.); Kim jest? Skąd przybył? Podobno pochodzi z odległego świata zwanego Torilem, jednak jeszcze nikt nie zna jego możliwości..
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rycerze & Księżniczki”