KARTY
: 2019-03-24, 09:17
■ Po przejściu lochu lub po stanięciu na niebieskie pole, rycerz otrzymuje kartę.
■ Wyróżniamy trzy typy kart:
- Ekwipunek Bohatera (szansa na wylosowanie: 70%); słaby, jednorazowy ekwipunek, który niszczy się po użyciu.
- Ekwipunek Legendy (szansa na wylosowanie: 28%); dobry, jednorazowy ekwipunek, który niszczy się po użyciu.
- Towarzysz (szansa na wylosowanie: 2%); karty towarzyszy mogą być używane wielokrotnie i zazwyczaj są nadzwyczaj potężne. Nie niszczą się.
■ Kartami można się wymieniać. Kart można używać w dowolnej chwili (chyba, że mają cooldown) - z wyjątkiem kart ruchu. Tych można używać tuż po samym rzucie, ale przed podrzuceniem informacji o tym co się znajduje na danym polu.
■ Po śmierci/porażce postaci z rąk innego gracza, karty gracza przechodzą do zwycięzcy. Po śmierci z rąk potwora, wszystkie karty gracza znikają.
■ Wyróżniamy trzy typy kart:
- Ekwipunek Bohatera (szansa na wylosowanie: 70%); słaby, jednorazowy ekwipunek, który niszczy się po użyciu.
- Ekwipunek Legendy (szansa na wylosowanie: 28%); dobry, jednorazowy ekwipunek, który niszczy się po użyciu.
- Towarzysz (szansa na wylosowanie: 2%); karty towarzyszy mogą być używane wielokrotnie i zazwyczaj są nadzwyczaj potężne. Nie niszczą się.
■ Kartami można się wymieniać. Kart można używać w dowolnej chwili (chyba, że mają cooldown) - z wyjątkiem kart ruchu. Tych można używać tuż po samym rzucie, ale przed podrzuceniem informacji o tym co się znajduje na danym polu.
■ Po śmierci/porażce postaci z rąk innego gracza, karty gracza przechodzą do zwycięzcy. Po śmierci z rąk potwora, wszystkie karty gracza znikają.