Karta Postaci

Moderator: graf

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
graf
Posty: 203
Rejestracja: 2018-01-24, 14:32
Tytuł: niemiecki krążownik
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Karta Postaci

Post autor: graf »

Uwaga. W momentach, kiedy podręcznik mówi o tym, żeby przykładowo rzucić 9 razy kością o 10 ścianach, używacie komendy !roll 9d10 na Discordzie. Analogicznie do innych sytuacji. Cyfra przed „d” to ilość rzutów, cyfra po „d” to liczba ścian.
Korzystajcie z podręcznika, proszę.
OGÓŁEM POLECAM WSZYSTKO LOSOWAĆ, FAJNA ZABAWA.
Imię, nazwisko, pseudonim postaci:

Rola:

Punkty postaci: używamy metody przypadkowej, czyli komenda !roll 9d10 na Discordzie.

Cechy: rozdzielamy dowolnie z wylosowanej puli punktów postaci. Minimum 2 punkty na cechę, maksimum 10.

Inteligencja [INT]
Refleks [REF]
Opanowanie [OP]
Zdolności techniczne [TECH]
Szczęście [SZ]
Atrakcyjność [ATR]
Szybkość [SZYB] - > Liczycie też Bieg [wartość Szybkości razy 3] i Skok [wartość Biegu dzielona przez 4]
Empatia [EMP] - > Liczycie też Człowieczeństwo [wartość Empatii razy 10]
Budowa Ciała [BC] - > Liczycie też Udźwig [wartość Budowy Ciała razy 10, wynik w kg] i Liczbę Zachowawczą [tyle samo, co Budowa Ciała]

Umiejętności: Wybieracie pakiet umiejętności dla danej roli (strona 46 w podręczniku). Macie 40 punktów, które musicie wydać wszystkie.

Życiorys: [albo wymyślacie własny, albo korzystacie z tego, co jest w podręczniku]

1. Ubiór. 3x1k10 albo wybieracie własny styl/ubrania.

Przykład: Ubranie: krótka spódnica. Uczesanie: długie, proste. Symbole: lustrzanki.

Pochodzenie etniczne: 1k10 plus wybieracie język z dostępnej puli.

Przykład: centralnoeuropejskie/rosyjskie (polski, czyli tym językiem mówię na +8)

2. Tło rodzinne. [wymyślacie albo losujecie 1k10]

Przykład: Pozycja społeczna rodziny: Dyrektor korporacji. Rodzice: Oboje żyją. Coś się stało twoim rodzicom: wyrosłeś na Ulicy i nigdy nie miałeś rodziców. Status Rodziny: Położenie rodziny zagrożone, ryzykujesz utratą wszystkiego (jeśli jeszcze coś masz). Rodzinna tragedia: Rodzina została wymordowana, zostałeś tylko ty. Środowisko dzieciństwa: Wśród upadających ruin miasta. Rodzeństwo: 5 rodzeństwa. 2 braci, 3 siostry. 1 młodszy brat, 1 starszy, 3 starsze siostry. Młodszy brat lubi cię, starszy brat odnosi się do ciebie neutralnie, 2 starsze siostry odnoszą się do ciebie neutralnie, 1 starsza siostra cię uwielbia.

3. Motywacje. [wymyślacie albo losujecie 1k10]
Jeśli zdecydujecie się na wymyślenie, to proszę, żeby to było podobne do tego, co można znaleźć w podręczniku. I proszę o wybranie/wylosowanie wszystkiego, co można tam znaleźć.

Przykład: Cechy osobowości: przyjacielski, ustępliwy. Osoba, którą najbardziej cenisz: brat lub siostra. Co cenisz najbardziej: miłość. Co czujesz do ludzi: nienawidzisz prawie wszystkich. Przedmiot, który lubisz najbardziej: książka lub pamiętnik.

4. Wydarzenia.
Najpierw wiek: losujecie albo wybieracie. 2k6+16 albo dowolny powyżej 15 lat.
Za każdy rok życia powyżej 16 rzuć 1k10.

Przykład: 2k6+16 to u mnie 21.
Rzucam więc 5k10 na każdy rok.
17 lat: 5, czyli przyjaciele i wrogowie. 5, czyli znalazłeś przyjaciela. To mężczyzna. Który jest dawnym wrogiem. (wybierz który, czyli mogę go sobie wylosować, jak wygląda, jakie ma motywacje et cetera)
18 lat: 8, czyli coś romantycznego. 1, czyli szczęśliwa przygoda miłosna.
19 lat: 10, czyli w tym roku nic się nie wydarzyło.
20 lat: 3, czyli duże kłopoty, duże wygrane. 8, czyli wiele zyskałem. 10, czyli znalazłem nauczyciela walki, blablabla.
21 lat: 9, czyli w tym roku nic się nie wydarzyło.

Każda cyferka to wynik losowania 1k10. Wszystko jest opisane w podręczniku. : )
Mój blogasek:
https://cyberpunkowyneuromantyk.blogspot.com/?m=1

„The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.”
sowa
Posty: 8
Rejestracja: 2018-07-03, 10:36

Re: Karta Postaci

Post autor: sowa »

Imię: Jia „Kelly” Lin aka Kelly J. Lin

Wiek: 24

Rola: Reporterka

Wygląd: Dość wysoka (169 cm), szczupła sylwetka, twarz o wyrazistych, azjatyckich rysach, zwracająca uwagę bardzo jasna – porcelanowa wręcz - karnacja, długie do ramion czarne włosy z modnymi neonowymi pasemkami, ostry makijaż wyjściowy inspirowany gejszami w postaci czerwonych cieni wokół oczu. Typowy wyjściowy ubiór to czarne skórzane legginsy, pastelowa bluzka, czerwona skórzana kurtka i buty na płaskim obcasie.

Pochodzenie: Little China, Night City.

Statystyki: INT - 8 REF - 6 OP - 5 TECH - 5 SZ - 7 ATR - 10 SZYB - 7 EMP - 7 BC - 2

Umiejętności: -
Pozowanie – 7
Image – 6
Moda i styl - 7
Etykieta - 4
Fotografia i film - 3
Komponowanie -4
Perswazja – 5
Przeprowadzanie wywiadów - 6
Spostrzegawczość - 4
Wykształcenie – 7

Pieniądze: 13000 e$

Ekwipunek: Karta płatnicza, komputer przenośny, telefon komórkowy, wideokamera, mały magnetofon, aparat cyfrowy, kieszonkowy TV, latarka, kilka taśm i chipów do nagrywania, wszystko schowane w nylonowej torbie sportowej.

Historia: Jia urodziła się w rodzinie chińskich imigrantów zamieszkujących w dzielnicy Little China w Night City. Jej rodzice prowadzili rodzinną restaurację jakoś wiążąc koniec z końcem. Dzięki ciężkiej pracy i wyrzeczeniom udało im się odłożyć wystarczająco pieniędzy, by posłać ich jedyne dziecko do dobrej szkoły. Oboje byli zdeterminowani, by zapewnić jej jak najlepszy start w przyszłość, wiec mała Jia uczęszczała również na balet i pobierała lekcje śpiewu oraz gry na pianinie.
Nauka w prywatnej szkole szła jej bez zarzutu, jednak im starsza się stawała, tym bardziej doskwierała jej sytuacja materialna jej rodziców. Dziewczyny w jej szkole zawsze były modnie ubrane i miały najnowsze gadżety, co budziło w dorastającej Jii zazdrość. To sprawiło, że z czasem wpadła w złe towarzystwo. Grupka dziewcząt wciągnęła ją do swojego kręgu i razem zajmowały się drobnymi kradzieżami i handlem narkotykami, by fundować swoje luksusowe zachcianki. Chociaż miały na tyle szczęścia, że nigdy nie zostały przyłapane, Jia zaczęła coraz bardziej oddalać się od rodziców.
Rozpoczęła studia medyczne, jednak w ich trakcie została dostrzeżona przez agencję modelek i rzuciła uczelnię, by w pełni się temu poświęcić. Chociaż nigdy nie wiązała swoich planów z dziennikarstwem, nieprzeciętna prezencja i uroda sprawiły, że stała się asystentką, a z czasem protegowaną znanego prezentera. Z czasem tworzyć własne reportaże i wyrabiać sobie nazwisko w lokalnej korporacji medialnej, aż stała się twarzą stacji pod imieniem Kelly Lin (szef wymógł na niej zmianę imienia na bardziej „lokalne”).
Życie „Kelly” stało się bajką. Szybko zapoznała się z lokalną śmietanką i dała wciągnąć w ich hedonistyczny styl życia, jednak okazało się, że sukces ma swoją cenę. Tempo życia, stres i używki odbiły się na jej zdrowiu i pracy, dodatkowo jej pozycja była nieustannie zagrożona przez konkurentki. W końcu Kelly, będąc pod wpływem silnych narkotyków, które wzięła wcześniej „dla otuchy” doznała ataku histerii w trakcie ważnej relacji na żywo, co doprowadziło jej szefostwo do wściekłości. Gdy doszła do siebie następnego dnia, wręczono jej wymówienie w trybie natychmiastowym. Przez następny rok próbowała znaleźć pracę gdziekolwiek, ale jej eksces wywołał mały skandal w branży i zamknął przed nią większość drzwi. Wszyscy przyjaciele również się od niej odwrócili, zaś pieniądze szybko zaczęły topnieć.
Będąca na skraju bankructwa i załamania nerwowego Kelly, a raczej Jia, wróciła z podkulonym ogonem do domu rodziców, z którymi nie utrzymywała kontaktu od kiedy rzuciła studia. Ci widząc w jakim jest stanie wybaczyli marnotrawnej córce i pozwolili zamieszkać u siebie.
Jia zaczęła pomagać rodzicom w restauracji, jednak nie porzuciła myśli o powrocie na szczyt. Uzbrojona w kamerę i dyktafon ma zamiar znaleźć gorący temat, który będzie jej przepustką z powrotem do dawnego życia.

Charakter: Wychowanie przez wymagających rodziców wpoiło jej ambicję, zaradność i pewność siebie, co pozwoliło jej się wybić na sam szczyt w dziennikarskiej branży, jednak trudny charakter przejawiający się niecierpliwością i wybuchowością narobił jej wielu wrogów. Jia jest też próżna i – co bardzo jej się przydało w pracy reporterki – bardzo wścibska (podobno po swojej babce, której nigdy nie poznała).
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pierwsza przygoda”