Bonusy/Gadżety
: 2018-04-09, 16:25
Bonusy/Gadżety – losowo z dyspozytora dobierane są dwa, można je wykorzystać dowolnie w następnej rundzie, użycie nie jest akcją całorundową:
1.Teleporter – pozwala teleportować się do wybranego dyspozytora broni
2. Pancerz – zapewnia redukcje obrażeń o 1 w następnej turze dla jednego ataku
3. Celownik laserowy - po ataku inny zawodnik jest oznaczony - następny strzał zada mu 1dmg więcej.
4. Popychacz – po ataku można popchnąć przeciwnika o dwa pola w wybranym kierunku
5. Oszołomienie – po ataku przeciwnik w następnej rundzie porusza się o dwa pola mniej
6. Szybkość – Gracz może przemieścić się dwa pola więcej podczas trwania swojej rundy.
7. Ślad – Następny atak pozostawia w miejscu uderzenia(strefie) ślad, który zada w następnej turze 1 dmg stojącym w nim przeciwnikom. Nie działa na wykonawcę ataku.
8. Zderzacz cząstek – Może bić bronią przez ściany (o ile pozwala zasięg)
9. Wyrzutnia – Zwiększa zasięg broni o 2
10. Amunicja Omni - Amunicja pasująca do każdego typu broni.
1.Teleporter – pozwala teleportować się do wybranego dyspozytora broni
2. Pancerz – zapewnia redukcje obrażeń o 1 w następnej turze dla jednego ataku
3. Celownik laserowy - po ataku inny zawodnik jest oznaczony - następny strzał zada mu 1dmg więcej.
4. Popychacz – po ataku można popchnąć przeciwnika o dwa pola w wybranym kierunku
5. Oszołomienie – po ataku przeciwnik w następnej rundzie porusza się o dwa pola mniej
6. Szybkość – Gracz może przemieścić się dwa pola więcej podczas trwania swojej rundy.
7. Ślad – Następny atak pozostawia w miejscu uderzenia(strefie) ślad, który zada w następnej turze 1 dmg stojącym w nim przeciwnikom. Nie działa na wykonawcę ataku.
8. Zderzacz cząstek – Może bić bronią przez ściany (o ile pozwala zasięg)
9. Wyrzutnia – Zwiększa zasięg broni o 2
10. Amunicja Omni - Amunicja pasująca do każdego typu broni.