Zasady

Gladiatorzy wracają!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Zasady

Post autor: Chromy »

Drodzy widzowie i gracze witajcie na Arenie Tryumfu Żelaznego Ognia w Vedze, na której najlepsi fighterzy Hermenegido walczą na śmierć i życie. Jest to jedyne takie miejsce na całym tym pustkowiu, gdzie na tak małej powierzchni można spotkać tak wiele śmiercionośnych broni i osób. Nagroda jest warta świeczki - zwycięzca, który jest tylko jeden otrzyma tysiące galonów ropy (gdyby ktoś się zastanawiał ile to jest to - Bardzo dużo), który powinien zapewnić mu dostatnie życie do końca swoich dni. Głownem sponsorem imprezy są Pustynne Krokodyle, a patronat medialny objęła gazeta Fairy Desert.

Arena będzie składać się z kilku pomieszczeń, których będzie można się chować, będą też tam umieszczone miejsca w których pojawiać się broń, amunicja i losowe rzeczy (np. teleporter, pancerz, celownik) Kappa.

Zasady:
a) standardowo w ciągu tury można ruszyć się przez trzy strefy (pomieszczenia będą składać się ze stref)
b) ruchy są symultaniczne - wszyscy piszą akcje - ja na koniec oceniam
c) na start otrzymujecie jedną losowo stworzoną przez siebie broń - reszta idzie do miejsc, w których się będzie ona pojawiać.
d) do broni trzeba mieć amunicje - każda z waszych broni, będzie potrzebowała innego typu amunicji ( dla rozgraniczenia będzie to amunicja typu A, B, C) - po jednym egzemplarzu macie na start.
e) broń - którą się podnosi jest już załadowana
f) w pomieszczeniach będzie można spotkać różne elementy, które można będzie wykorzystać:
- lekkie zasłony - dają lekką ochronę i mogą się zniszczyć - (meble, aparatura w laboratorium, kaktusy)
- ciężkie zasłony- praktycznie nie do ruszenia (kamień w jaskini, drzewo, nagrobek, ściany pomieszczeń)
- materiały wybuchowe (wybuchają)
- przeszkody terenowe (woda, ruchome piaski, dziury)
- skróty (trzeba odkryć)
g) pomieszczenia mogą zmieniać wystrój gdy się je opuści, ale nie tracą swej funkcji.
h) życie oznaczane będzie w punktach (10hp)
i) na koniec liczy się liczba fragów i przeżycie walki
j) przy projektowaniu broni potrzebny jest min. maxymalny dmg( w punktach max 3hp), zasięg (pola) i ilość amunicji, którą pochłania, do tego cechy specjalne
h) można mieć przy sobie max. 2 bronie - jedna w ręku, druga na plecach
k) kolejność akcji ( w jakich będą one rozpatrywane) będą zależeć od kolejki waszych postów - czyli kto pierwszy ten lepszy - tak też będzie rozstrzygane pierwszeństwo fragów. Kappa
i) Odpis podsumowujący będzie prawdopodobnie jeden raz w tygodniu o mniejwiecej określonej godzinie. Chyba, że wszyscy odpiszą - wtedy akcja może przyśpieszyć.

Podrzucę parę rodzajów mechanik broni dla przykładu(ale liczę też na waszą inwencje):
- Celownik laserowy - po strzale inny zawodnik jest oznaczony - następny strzał zada mu więcej obrażeń.
- Podpalenie - W następnej turze gracz otrzymuje obrażenia
- Odepchnięcie/Przyciągniecie - odpycha/przyciąga gracza np. o jedną strefę (można to również traktować jako dodatkowy ruch w przypadku siebie)
- Obszarowy atak
- Strzelanie w kilka celów
- Broń do walki wręcz (trzeba znaleźć się na tym samym polu co przeciwnik)
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Zasady

Post autor: Gruby »

Tutaj dla osób, które nie miały okazji uczestniczyć w v7 mapka z miastami:
obrazek


O różnych gangach i postaciach można poczytać tu:
http://borysada2.cba.pl/viewtopic.php?f=73&t=456

I tu:
http://borysada2.cba.pl/viewforum.php?f=72
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady

Post autor: Borys »

Zgłaszam Pandę do rozgrywki.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Zasady

Post autor: Chromy »

Panda choć na priv z broniami Kappa
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Zasady

Post autor: Pupu pan Panda »

Idę Kappa
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Zasady

Post autor: Gruby »

o kurwa, challenger appears
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Zasady

Post autor: Chromy »

Uwagi wersja.1

Dodam ogólnie, że akcje takie jak strzał, zbieranie amunicji, broni albo gadżetów to akcja całorundowa. Nie można ich zrobić razem w jednej turze.

Też za jakieś sprytne wykorzystanie otoczenia, mogę dać jakiś bonusowy efekt albo dmg, ale nie większy niż 1.

Żeby strzelić trzeba tak się ustawić w ruchu postaci, żeby widzieć przeciwnika. Można wychylać się za jakiejś ściany albo przeszkody, żeby być niewidocznym. Jeśli macie wątpliwości czy jakiś element pozwala na to - zawsze możecie zapytać.
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady

Post autor: Borys »

Gdzie Mark, Bub i Nevrast
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Zasady

Post autor: Chromy »

Uwagi wersja.2

Jeszcze parę uwag:

Jak wygląda tura gracza po kolei
1.Ruch (do 3 pól)
2.Akcja (wzięcie broni albo amunicji albo gadżetu albo atak)
3. Akcje ze specjalnych zasad broni np. dodatkowy ruch w przypadku Miecza Plazmowego Grani.

- do tego w każdym momencie tury można użyć zdolności z gadżetu.

Do tego broni z dyspozytorów broni i amunicji(dostaje się po jednej sztuce każdej amunicji) się nie losuje, tak to działa w przypadku gadżetów, gdzie losowane są dwa.
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arena Tryumfu Żelaznego Ognia V.2”