Strona 1 z 1

Tura IV

: 2017-08-19, 09:53
autor: Borys
Zyski 3040$

Fabryki 48
Huty 8
Fabryki gumy 4
Fabryki paliw 6

Rozwoj 81
Armia 31
Flota 13

Żelazo 53
Węgiel 76
Ropa 1
Żywność 28
Kauczuk 0
Nikiel 47
Molibden 0
Chrom 28
Kobalt 0
Wanad 27
Tytan 51
Wolfram 6

Re: Tura IV

: 2017-08-22, 15:39
autor: Borys
Tabelka.

Jeśli wykupujesz nowe techy (nauka) to potem w uwzględnij to w arkuszu TECHY.
Jaszczur.ods

Re: Tura IV

: 2017-08-29, 19:39
autor: Jaszczur
- Zerknij proszę czy czegoś nie skopałem w tabelce.
- Wedle rad Grubego żywność dzielę po na każdą posiadaną prowincję.
- W ramach akcji dyplomatycznej oddaję Rudo Prowincję 285 (tamtejsze jednostki proszę o przeniesienie do 324).
- W ramach akcji dyplomatycznej otrzymuję od Rudo prowincje Estrick i Venlo.
- Wszystkie jednostki z Polany Wróżek przemieszczam do Venlo.
- Chciałbym obecnie werbowane jednostki mobilizować na północ, więc jeżeli są wolne miejsca w moich północnych prowincjach na piechotę to chciałbym je zapełnić w pierwszej kolejności.

PS. Jeżeli jeszcze coś muszę zadeklarować to daj znać.

Re: Tura IV

: 2017-08-29, 21:39
autor: Borys
Ej, gdzie ty budujesz 40 kopalni? XD możesz zbudować maks 9 i to będą wszystkie w twoich prowincjach. Przy każdej prowincji przy surowcu masz dwie liczby oddzielone ukośnikiem, jeśli zbudujesz kopalnię (graficzka na prawo od tych liczb) to dostajesz dodatkowo surowiec po ukośniku. I nic więcej. Czyli jak masz 3/4 i budujesz kopalnię to dostajesz 7 surowca. Co turę.

Mogę ci te jednostki powstawiać gdzieś randomowo, ale najlepiej jak po prostu wymienisz w której prowincji co rekrutujesz.

Tylko muszę wiedzieć czy coś jeszcze będziesz atakował w tej turze. Pamiętaj, że ruch pojazdami i statkami kosztuje ropę.

Re: Tura IV

: 2017-08-30, 07:23
autor: Jaszczur
Dobra, zapamiętam to z kopalniami xD
Będę chciał uderzyć na Arayograd, Oost i Vonn (jeżeli będzie w zasięgu). W takim wypadku mógłbyś przerobić mi 70 jednostek węgla na ropę dla statków?
Ile jednostek mogę mieć w prowincji? Jak mi odpiszesz to sobie rozpiszę sobie dokładnie co i gdzie zrekrutuję inaczej spowoduję przeludnienie a zaraz potem epidemię dżumy i moja kariera się skończy :D

Re: Tura IV

: 2017-08-30, 09:51
autor: Borys
12 lądowych
10 statków

Re: Tura IV

: 2017-08-31, 08:21
autor: Jaszczur
Co do rekrutacji:
Polana Wróżek: 4 strzelcy + 2 szturm
Prowincja 243: 4 strzelcy + 4 granadier
Prowincja 284: 4 inżynier + 3 granadier + 2 szturm
Pozostałe jednostki mogą być rozrzucone randomowo. Taka strategija ;>

Re: Tura IV

: 2017-09-02, 12:10
autor: Borys
Jak tam nowa tabelka?

Re: Tura IV

: 2017-09-02, 17:11
autor: Jaszczur
Poprawiłem kopalnie. Mówiłeś, że mogę zrobić max 9 na ten moment dlatego wykorzystuję okazję. Przeznaczyłem też 80 jednostek węgla na ropę. Teraz powinno być ok.
Jednostki, na których mi najbardziej zależało już rozstawiłem w poprzedniej wiadomości. Coś jeszcze mogę zrobić poza ruchami wojsk?

Re: Tura IV

: 2017-09-04, 16:02
autor: Borys
Dobra, to tak:

- będziesz wychodził poza limit w prowincjach gdzie chcesz postawić jednostki
- te magazyny randomowo postawić?
- masz tylko 19 węgla wolnego, nie możesz przerobić 70 na ropę. W tabelce przerabiasz węgiel na gumę - tylko po co, jeśli nie budujesz statków?

Gruby coś ci chujowo doradza xD

Re: Tura IV

: 2017-09-04, 18:32
autor: Jaszczur
Obawiam się, że to nie Gruby a raczej ja sam nie ogarniam ;)

Faktycznie źle przeliczyłem jednostki na już obwarowanych prowincjach.
Na prowincji 243 zmieści się 4 strzelców.
Polana Wróżek pomieści 2 dodatkowych strzelców.
Do prowincji 284 przydzielam 2 inżynierów, 1 granadier, 2 szturm
Problem przeludnienia chyba właśnie zniknął.

Magazyny mogą być losowo. I po chuj dałem węgiel w gumę? Miało być w paliwo tylko widać się pomyliłem.
Taka drobna zmiana w tabelce to może zmienisz to za mnie? 70 węgla z gumy na paliwo.

Re: Tura IV

: 2017-09-04, 19:42
autor: Borys
Ok, spoko, teraz git. Reszte jednostek wedle uznania?

Re: Tura IV

: 2017-09-05, 15:11
autor: Borys
Ogólnie nie masz jak zaatakować Vonn. Zatrzymasz się w Oost (bitwa kończy ruch). 470 kasy sobie odpuszczasz?

Re: Tura IV

: 2017-09-06, 19:21
autor: Jaszczur
W takim razie oddziały z Polany Wróżek kieruję na Oost a z Prowincji 284 na Arayograd.
Szkoda odpuścić tyle kasy. Wykupuję dodatkowe 29 ulepszeń. Wszystko zaznaczone w nowej tabelce.

Edit. Dzięki, że tak mnie kontrolujesz. Na ten moment moich początków Twoja pomoc jest nieoceniona.

Re: Tura IV

: 2017-09-06, 19:36
autor: Borys
Dzięki, wiesz jak się przylizać adminowi Kappa

Re: Tura IV

: 2017-09-10, 19:44
autor: Borys
Zabrakło ci miejsca na 4 szturmów, 7 strzelców i grenadiera.

Sugeruję 4 huty i 3 fabryki gumy.

Re: Tura IV

: 2017-09-11, 17:28
autor: Jaszczur
Ok, trochę się przeliczyłem z jednostkami.
Dzięki za radę, chętnie skorzystam. W takim razie jak możesz (i jeżeli ja mogę) to chciałbym postawić 2 huty w prowincji 324, 2 huty w Polanie Wróżek i 3 fabryki gumy w prowincji 284.