Ekonomia

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Ekonomia

Post autor: Borys »

Twoje startowe pieniądze oraz zasoby...

Zyski 1123$

Żelazo 23
Węgiel 28
Ropa 4
Żywność 11
Kauczuk 2
Nikiel 19
Molibden 0
Chrom 7
Kobalt 0
Wanad 8
Tytan 31
Wolfram 0

Do rozdania zostaje nam:
36 inwestycji (fabryki, huty, kopalnie... infrastruktura z automatu zwiększy się do wymaganej liczby)
12 jednostek lądowych, 7 powietrznych
7 technologii ekonomicznych, 14 militarnych

Polecam też nazwać jakoś fajnie prowincje!
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Baramuk
Posty: 68
Rejestracja: 2013-03-21, 08:14

Re: Ekonomia

Post autor: Baramuk »

Na razie pozwolę sobie dalej używać nr prowincji przy rozdzieleniu punktów lecz oczywiście otrzymają później stosowne nazwy.
Prowincja 281 : 2 kopalnie(nik,tyt), 5 fabryk, 2 fabryki gumy / rozwój podnieciony do 9
Prowincja 282 : 2 kopalnie(wan,tyt), 6 fabryk /rozwój podnieciony do 9
Prowincja 283 Stolica : 4 kopalnie, 4 huty, 4 fabryki paliw syntetycznych, /rozwój podnieciony do 9
Prowincja 284 : 2 kopalnie(zel,weg) 5 fabryk /rozwój podnieciony do 9
Prowincja 285 : 2 kopalnie(weg,chr), 5 fabryk , 3 obrony przeciwlotnicze /rozwój podnieciony do 5
Prowincja 243 : 3 kopalnie, 5 fabryk /rozwój podnieciony do 9
Prowincja 322 : 2 kopalnie/1gospodarstwo, 9 fabryk /rozwój podnieciony do 9
Prowincja 324 : 3 kopalnie, 5 fabryk, 3 obrony przeciwlotnicze /rozwój podnieciony do 6

36 z tytułu startowego ułozenia, zakup 40 fabryk (800 m) 6 obron przeciwlotniczych (180m)

zakupione 2 harpie (40m)

Surowce po zmianie :
Żelazo 42
Węgiel 61 / 79.3
Ropa 4
Żywność 18 /23.4
Kauczuk 2
Nikiel 21
Molibden 0
Chrom 14
Kobalt 0
Wanad 27
Tytan 51
Wolfram 0

Startowe Technologie :
ekonomiczne :
1.fabryka generuje 4 punkty przemysłu zamiast 3/ulepszone za gotówkę do 5 punktów przemysłu zamiast 4
2.przetapiając w hucie po 1 jednostce węgla i żelaza uzyskujemy 2 jednostki stali
3.koszt produkcji 1 jednostki paliwa syntetycznego wynosi 4 jednostki węgla
4.koszt produkcji 1 jednostki gumy wynosi 2 jednostki węgla lub 1,5 jednostki ropy
5.wydobycie węgla +15% /ulepszone za gotówkę wydobycie węgla +30%
6.wzrost populacji +1/ulepszone za gotówkę wzrost populacji +2
7.produkcja żywności +15%/ulepszone za gotówkę produkcja żywności +30%

8.za gotówkę wyżywiając prowincję populacja wzrasta dodatkowo o +1

Militarne :
BATERIA PRZECIWLOTNICZA
1.stacjonarne baterie przeciwlotnicze zasięg +1
2.stacjonarne baterie przeciwlotnicze HP +4
HARPIA
3.powstrzymuje kontrataki
4.podczas ataku zamiast obrażeń można unieruchomić przeciwnika na jedną turę
LANSJER
5.dodatkowy atak dziobowy
TYTAN
6.zasięg +1
7.otrzymuje dodatkowe działka burtowe, zasięg 1, atak 2
8.+2 ataku przeciwko nieopancerzonym jednostkom
WAR WAGON
9.po wysadzeniu piechoty może natychmiast się poruszyć
PIECHOTA I POJAZDY
10.+1 defensywa
11.+1 ruch
12.+1 obrona
PUŁK PIECHOTY GÓRSKIEJ
13.góry nie ograniczają ruchu
BATERIA HAUBIC
14.atak chemiczny – 3 tury, obrażenia 1
Awatar użytkownika
Baramuk
Posty: 68
Rejestracja: 2013-03-21, 08:14

Re: Ekonomia

Post autor: Baramuk »

Będzie lekka korekta zamiast 6 obron przeciwlotniczych za 180 m
zostaną zwerbowane 2 jednostki piechoty kolonialnej, 6 jednostek piechoty szturmowej, 2 czołgi, 4 hałbice i 1 technologia (szybkie przerzucanie wojsk (pozwala przerzucać jednostki lądowe o 4 prowincje na swoim terenie))
co do startowych jednostek bo tych widzę nie wybrałem będzie następująco 2 War wagony, 3 Behemoty, 2 Hydry, 6 dywizji Piechoty górskiej,4 Czołgi, 2 jednostek piechoty szturmowej, 2 jednostki piechoty kolonialnej a jeżeli nie będzie można to 2 jednostek piechoty szturmowe.
Awatar użytkownika
Baramuk
Posty: 68
Rejestracja: 2013-03-21, 08:14

Re: Ekonomia

Post autor: Baramuk »

Od razu dodam, że będę wydawał żwyność aby wykarmić w każdej prowincji populację.
Jednostki umieszczone sa nastepujaco

prowincja 243 - zwerbowane : 2 czołgi, 2 haubice, 2 piechoty szturmowe ( 6 populacji) , 2 harpie/ startowe 2 piechoty szturmowe, 2 War wagony, 2 behemot
prowincja 284 - zwerbowane 2 haubice, 4 piechoty szturmowe ( 6 populacji)/ startowe 2 Hydry, behemot , 4 Czołgi,
prowincja 285 - startowe 3 dywizji Piechoty górskiej
prowincja 324 - startowe 3 dywizji Piechoty górskiej
ODPOWIEDZ

Wróć do „Jaszczur [Szogunat Reptiliański]”