Ekonomia

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Ekonomia

Post autor: Borys »

Twoje startowe pieniądze oraz zasoby...

Zyski 901$

Żelazo 19
Węgiel 31
Ropa 10
Żywność 1
Kauczuk 3
Nikiel 0
Molibden 0
Chrom 21
Kobalt 0
Wanad 16
Tytan 0
Wolfram 19

Do rozdania zostaje nam:
30 inwestycji (fabryki, huty, kopalnie... infrastruktura z automatu zwiększy się do wymaganej liczby)
18 jednostek lądowych, 10 powietrznych
7 technologii ekonomicznych, 14 militarnych

Polecam też nazwać jakoś fajnie prowincje!
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Ekonomia

Post autor: Shalvan »

Nazwy Prowincji:
165 - Kalindia
167 - Garwan
169 - Husja (stolica)
170 - Wolsza
206 - Karuna
208 - Lausja

Kolonie
49 - Citaj
52 - Mipon

Gdzie wpisywać skład armii? To co produkujemy w pierwszej turze mamy od razu czy dopiero w kolejnej? Gdzie wpisywać techy?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Ekonomia

Post autor: Borys »

Wydobycie surowców i zyski z podatków - na początku następnej tury.
Jeśli jednak zbudujesz teraz kopalnię dostajesz dodatkowy przychód danego surowca natychmiast, to samo jeśli chodzi o fabryki. Budowana armia również jest do twojej dyspozycji w trybie natychmiastowym.
Skład armii i technologie możesz mi napisać nawet tutaj.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Ekonomia

Post autor: Shalvan »

Spoiler
Pokaż
Startowe technologie:

EKONOMICZNE
A. WYDOBYCIE (20)

1. wydobycie ropy +15%
*wydobycie ropy +15%
2. wydobycie węgla +15%
*wydobycie węgla +15%
3. wydobycie żelaza +15%
*wydobycie żelaza +15%
4. wydobycie niklu +15%
*wydobycie niklu +15%
5. wydobycie molibdenu +15%
*wydobycie molibdenu +15%
6. wydobycie chromu +15%
*wydobycie chromu +15%
7. wydobycie kobaltu +15%
*wydobycie kobaltu +15%
8. wydobycie wanadu +15%
*wydobycie wanadu +15%
9. wydobycie tytanu +15%
*wydobycie tytanu +15%
10. wydobycie wolframu +15%
*wydobycie wolframu +15%

B. PRZEMYSŁ I PRODUKCJA (14)

1. fabryka generuje 4 punkty przemysłu zamiast 3
* fabryka generuje 5 punktów przemysłu zamiast 4
2. limit dodatkowego zatrudnienia w fabrykach wynosi 2
* limit dodatkowego zatrudnienia w fabrykach wynosi 3
3. przetapiając w hucie po 1 jednostce węgla i żelaza uzyskujemy 2 jednostki stali
* przetapiając w hucie po 1 jednostce węgla i żelaza uzyskujemy 3 jednostki stali

4. produkcja stali + 20%
5. koszt produkcji 1 jednostki paliwa syntetycznego wynosi 4 jednostki węgla
* koszt produkcji 1 jednostki paliwa syntetycznego wynosi 3 jednostki węgla
6. koszt produkcji 1 jednostki gumy wynosi 2 jednostki węgla lub 1,5 jednostki ropy
* koszt produkcji 1 jednostki gumy wynosi 1,5 jednostki węgla lub 1 jednostkę ropy
7. za przetworzenie 1 jednostki kauczuku otrzymujemy 2 jednostki gumy
8. produkcja kauczuku +15%
* produkcja kauczuku +15%

C. LUDNOŚĆ I ROZWÓJ (9)

1. wzrost populacji +1

* wzrost populacji +1
2. wyżywiając prowincję populacja wzrasta dodatkowo o +1
3. produkcja żywności +15%
* produkcja żywności +15%
4. koszt rozwoju prowincji -1 punktów przemysłu (zawsze minimum 1)
* koszt rozwoju prowincji -1 punktów przemysłu (zawsze minimum 1)
5. Koszt technologii -2m
* koszt technologii -2m

D. INFRASTRUKTURA (7)

1. szybkie przerzucanie wojsk (pozwala przerzucać jednostki lądowe o 4 prowincje na swoim terenie)
2. magazyn może pomieścić 4 jednostki surowców
* magazyn może pomieścić 5 jednostek surowców
3. koszt inwestycji – 5m
* koszt inwestycji -10m
4. zużycie ropy -30%
* zużycie ropy -20% (czyli razem -50%)

TECHNOLOGIE MILITARNE

A. PIECHOTA I POJAZDY (12)
1. +1 defensywa
* +1 obrona, +1 defensywa
2. +1 ruch
* +2 hp, +1 ruch +1 obrona

3. +1 obrona
* +2 hp +2 obrona
4. +1 hp
* +2 hp
5. +1 ataku
* +2 ataku/ +1 obrony

B. PUŁK SZTURMOWY (5)
1. +2 ataku przeciwko piechocie
2. +1 obrażeń HP mimo punktów obrony przeciwnika
3. +2 ruchu
4. zaraz po opuszczeniu war wagona oddział może się ruszyć
5. zaczyna z 3 punktami obrony, które nie spadają w trakcie ruchu

C. PUŁK STRZELCÓW (5)
1. +2 ataku przeciwko piechocie
* +2 ataku przeciwko piechocie w rejonach miejskich
2. atak 1 przeciwko piechocie z zasięgiem 2 w linii prostej
3. zawsze atakuje pierwszy
4. +4 obrony

D. PUŁK INŻYNIERYJNY (6)
1. budowa okopów i zasieków
2. +4 ataku przeciwko obronie przeciwnika
* atak przeciwko bunkrom x2
3. +2 defensywa
4. zdejmowanie zasieków w trakcie ruchu, zasieki nie ograniczają ruchu
5. po zaatakowaniu jednostki artylerii ta jest natychmiast niszczona

E. PUŁK PIECHOTY GÓRSKIEJ (5)
1. góry nie ograniczają ruchu
* powstrzymuje kontrataki w terenie górskim
* otrzymuje 2 obrażenia mniej w górach
* sąsiadująca z nim jednostka artylerii może przesunąć się o jedno pole w góry
2. wytrzymałość +2

F. PUŁK GRENADIERÓW (5)
1. granatniki przeciwpancerne - +4 ataku przeciwko pojazdom
2. otrzymuje o 3 obrażenia mniej od pojazdów
3. atak 2 przeciwko pojazdom z zasięgiem 2 w linii prostej
4. Okręty nie odejmują HP tej jednostce
5. +2 ataku przeciwko pojazdom w miastach

G. PUŁK KOLONIALNY (2)
1. +1 ruch
2. zawsze kontratakuje

H. PUŁK ZMECHANIZOWANY (3)
1. ruch +2
* +1 ruch na mapie
2. +2 ataku przeciwko piechocie

I. PUŁK CZOŁGÓW (2)
1. +2 ataku
2. + 2 hp
3. może odepchnąć nieokopaną jednostkę o jedno pole zamiast zadawać obrażenia

J. NISZCZYCIELE CZOŁGÓW (2)
1. atak przeciwko pojazdom x3
2. obrona +2

K. HAUBICE SAMOBIEŻNE (2)
1. +1 ataku przeciwko pojazdom
2. zasięg +1

L. ARTYLERIA (4)
1. ruch +1
3. hp +2
* hp +2
4. atak +1, przeciwko okopanym jednostkom +2

M. BATERIA HAUBIC (5)
1. zasięg +2
* zasięg +1
2. atak chemiczny – 3 tury, obrażenia 1
* atak chemiczny – czas trwania +1, obrażenia +1
** atak chemiczny – czas trwania +1

N. BATERIA MOŹDZIERZY (3)
1. atak +1, atak przeciwko okopanym jednostkom +3
2. atak przeciwko bunkrom +4
3. zasięg +1

O. BATERIA PRZECIWLOTNICZA (8)
1. atak przeciwko jednostkom powietrznym +1
* atak przeciwko jednostkom powietrznym +1
2. atak przeciwpancerny o sile 2, zasięg 2 w linii prostej
* atak przeciwpancerny o sile 4
3. ruch +1
* ruch +1
4. stacjonarne baterie przeciwlotnicze zasięg +1
5. stacjonarne baterie przeciwlotnicze HP +4

P. LANSJER (6)
1. dodatkowy atak dziobowy
* atak dziobowy +1
* otrzymuje o 1 obrażenie mniej atakowany od dziobu
* +1 ataku dziobowego za każdą kratkę przebytą w linii prostej (maksymalnie 4)
2. atak przeciwpancerny x2
* atak przeciwpancerny x3


R. HARPIA (7)
1. powstrzymuje kontrataki
* po zaatakowaniu wroga może wykonać jeszcze dwa ruchy do przodu w linii prostej, o ile nie przekroczono już limitu
2. podczas ataku zamiast obrażeń można unieruchomić przeciwnika na jedną turę
3. ruch +1
* ruch +2
* ruch na mapie strategicznej +1
* zmiana kierunku nie powoduje utraty punktu ruchu

S. DRAGON (6)
1. dodatkowy atak dziobowy
2. atak +2 przeciwko jednostkom pieszym
3. +1 ruch
* +50% ruchu, jednak unieruchomiony w następnej turze
4. +2 ataku przeciwko statkom pozbawionym pancerza
5. +2 wytrzymałości i pancerza


T. TYTAN (9)
1. zasięg +1
* ataki dziobowe odbierają 1 punkt HP mimo wrogiego pancerza
** może zaatakować dowolną jednostkę w zasięgu zamiast najbliższej
* zasięg +1
** zasięg +1
2. otrzymuje dodatkowe działka burtowe, zasięg 1, atak 2
3. +2 ataku przeciwko behemotom
4. +2 ataku przeciwko nieopancerzonym jednostkom
5. +2 wytrzymałości

U. HYDRA (7)
1. może atakować z dziobu i rufy
2. podczas ataków burtowych rażone są też sąsiadujące z atakowaną jednostką obiekty (-50% obrażeń)
3. nie można unieruchomić
4. powstrzymuje kontrataki
5. +2 pancerza
* + 2 pancerza
** +2 pancerza

V. BEHEMOT (7)
1. może zaatakować z obu burt jednocześnie, atak z drugiej burty -50%
2. może odepchnąć wrogą jednostkę o jedno pole
3. +1 ataku
* +2 ataku
4. +2 wytrzymałości
5. +4 pancerza
* +4 pancerza

X. WAR WAGON (8)
1. po wysadzeniu piechoty może natychmiast się poruszyć
2. zasięg +1
3. atak +4 przeciwko lądowym jednostkom pancernym i bunkrom
* podczas bombardowań prowincji bombarduje w sile trzech okrętów (natychmiast usuwa budynek)
4. +2 atak przeciwpancerny
* +3 atak przeciwpancerny
5. +3 HP
* +3 Hp
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Ekonomia

Post autor: Shalvan »

Spoiler
Pokaż
Technologie po badaniach w pierwszej turze:

EKONOMICZNE
A. WYDOBYCIE (20)[/color][/color]

1. wydobycie ropy +15%
*wydobycie ropy +15%
2. wydobycie węgla +15%
*wydobycie węgla +15%
3. wydobycie żelaza +15%
*wydobycie żelaza +15%
4. wydobycie niklu +15%
*wydobycie niklu +15%
5. wydobycie molibdenu +15%
*wydobycie molibdenu +15%
6. wydobycie chromu +15%
*wydobycie chromu +15%
7. wydobycie kobaltu +15%
*wydobycie kobaltu +15%
8. wydobycie wanadu +15%
*wydobycie wanadu +15%
9. wydobycie tytanu +15%
*wydobycie tytanu +15%
10. wydobycie wolframu +15%
*wydobycie wolframu +15%

B. PRZEMYSŁ I PRODUKCJA (14)

1. fabryka generuje 4 punkty przemysłu zamiast 3
* fabryka generuje 5 punktów przemysłu zamiast 4
2. limit dodatkowego zatrudnienia w fabrykach wynosi 2

* limit dodatkowego zatrudnienia w fabrykach wynosi 3
3. przetapiając w hucie po 1 jednostce węgla i żelaza uzyskujemy 2 jednostki stali
* przetapiając w hucie po 1 jednostce węgla i żelaza uzyskujemy 3 jednostki stali
4. produkcja stali + 20%

5. koszt produkcji 1 jednostki paliwa syntetycznego wynosi 4 jednostki węgla
* koszt produkcji 1 jednostki paliwa syntetycznego wynosi 3 jednostki węgla
6. koszt produkcji 1 jednostki gumy wynosi 2 jednostki węgla lub 1,5 jednostki ropy
* koszt produkcji 1 jednostki gumy wynosi 1,5 jednostki węgla lub 1 jednostkę ropy
7. za przetworzenie 1 jednostki kauczuku otrzymujemy 2 jednostki gumy
8. produkcja kauczuku +15%
* produkcja kauczuku +15%

C. LUDNOŚĆ I ROZWÓJ (9)

1. wzrost populacji +1

* wzrost populacji +1
2. wyżywiając prowincję populacja wzrasta dodatkowo o +1
3. produkcja żywności +15%
* produkcja żywności +15%
4. koszt rozwoju prowincji -1 punktów przemysłu (zawsze minimum 1)
* koszt rozwoju prowincji -1 punktów przemysłu (zawsze minimum 1)
5. Koszt technologii -2m
* koszt technologii -2m

D. INFRASTRUKTURA (7)

1. szybkie przerzucanie wojsk (pozwala przerzucać jednostki lądowe o 4 prowincje na swoim terenie)
2. magazyn może pomieścić 4 jednostki surowców

* magazyn może pomieścić 5 jednostek surowców
3. koszt inwestycji – 5m
* koszt inwestycji -10m
4. zużycie ropy -30%
* zużycie ropy -20% (czyli razem -50%)

TECHNOLOGIE MILITARNE

A. PIECHOTA I POJAZDY (12)
1. +1 defensywa
* +1 obrona, +1 defensywa
2. +1 ruch
* +2 hp, +1 ruch +1 obrona

3. +1 obrona
* +2 hp +2 obrona
4. +1 hp
* +2 hp
5. +1 ataku
* +2 ataku/ +1 obrony

B. PUŁK SZTURMOWY (5)
1. +2 ataku przeciwko piechocie
2. +1 obrażeń HP mimo punktów obrony przeciwnika
3. +2 ruchu
4. zaraz po opuszczeniu war wagona oddział może się ruszyć
5. zaczyna z 3 punktami obrony, które nie spadają w trakcie ruchu

C. PUŁK STRZELCÓW (5)
1. +2 ataku przeciwko piechocie
* +2 ataku przeciwko piechocie w rejonach miejskich
2. atak 1 przeciwko piechocie z zasięgiem 2 w linii prostej
3. zawsze atakuje pierwszy
4. +4 obrony

D. PUŁK INŻYNIERYJNY (6)
1. budowa okopów i zasieków
2. +4 ataku przeciwko obronie przeciwnika
* atak przeciwko bunkrom x2
3. +2 defensywa
4. zdejmowanie zasieków w trakcie ruchu, zasieki nie ograniczają ruchu
5. po zaatakowaniu jednostki artylerii ta jest natychmiast niszczona

E. PUŁK PIECHOTY GÓRSKIEJ (5)
1. góry nie ograniczają ruchu
* powstrzymuje kontrataki w terenie górskim
* otrzymuje 2 obrażenia mniej w górach
* sąsiadująca z nim jednostka artylerii może przesunąć się o jedno pole w góry
2. wytrzymałość +2

F. PUŁK GRENADIERÓW (5)
1. granatniki przeciwpancerne - +4 ataku przeciwko pojazdom
2. otrzymuje o 3 obrażenia mniej od pojazdów
3. atak 2 przeciwko pojazdom z zasięgiem 2 w linii prostej
4. Okręty nie odejmują HP tej jednostce
5. +2 ataku przeciwko pojazdom w miastach

G. PUŁK KOLONIALNY (2)
1. +1 ruch
2. zawsze kontratakuje

H. PUŁK ZMECHANIZOWANY (3)
1. ruch +2
* +1 ruch na mapie
2. +2 ataku przeciwko piechocie

I. PUŁK CZOŁGÓW (2)
1. +2 ataku
2. + 2 hp
3. może odepchnąć nieokopaną jednostkę o jedno pole zamiast zadawać obrażenia

J. NISZCZYCIELE CZOŁGÓW (2)
1. atak przeciwko pojazdom x3
2. obrona +2

K. HAUBICE SAMOBIEŻNE (2)
1. +1 ataku przeciwko pojazdom
2. zasięg +1

L. ARTYLERIA (4)
1. ruch +1
3. hp +2
* hp +2
4. atak +1, przeciwko okopanym jednostkom +2

M. BATERIA HAUBIC (5)
1. zasięg +2
* zasięg +1
2. atak chemiczny – 3 tury, obrażenia 1
* atak chemiczny – czas trwania +1, obrażenia +1
** atak chemiczny – czas trwania +1

N. BATERIA MOŹDZIERZY (3)
1. atak +1, atak przeciwko okopanym jednostkom +3
2. atak przeciwko bunkrom +4
3. zasięg +1

O. BATERIA PRZECIWLOTNICZA (8)
1. atak przeciwko jednostkom powietrznym +1
* atak przeciwko jednostkom powietrznym +1
2. atak przeciwpancerny o sile 2, zasięg 2 w linii prostej
* atak przeciwpancerny o sile 4
3. ruch +1
* ruch +1
4. stacjonarne baterie przeciwlotnicze zasięg +1
5. stacjonarne baterie przeciwlotnicze HP +4

P. LANSJER (6)
1. dodatkowy atak dziobowy
* atak dziobowy +1
* otrzymuje o 1 obrażenie mniej atakowany od dziobu
* +1 ataku dziobowego za każdą kratkę przebytą w linii prostej (maksymalnie 4)

2. atak przeciwpancerny x2
* atak przeciwpancerny x3


R. HARPIA (7)
1. powstrzymuje kontrataki
* po zaatakowaniu wroga może wykonać jeszcze dwa ruchy do przodu w linii prostej, o ile nie przekroczono już limitu
2. podczas ataku zamiast obrażeń można unieruchomić przeciwnika na jedną turę
3. ruch +1
* ruch +2
* ruch na mapie strategicznej +1
* zmiana kierunku nie powoduje utraty punktu ruchu

S. DRAGON (6)
1. dodatkowy atak dziobowy
2. atak +2 przeciwko jednostkom pieszym
3. +1 ruch
* +50% ruchu, jednak unieruchomiony w następnej turze
4. +2 ataku przeciwko statkom pozbawionym pancerza
5. +2 wytrzymałości i pancerza


T. TYTAN (9)
1. zasięg +1
* ataki dziobowe odbierają 1 punkt HP mimo wrogiego pancerza
** może zaatakować dowolną jednostkę w zasięgu zamiast najbliższej
* zasięg +1
** zasięg +1
2. otrzymuje dodatkowe działka burtowe, zasięg 1, atak 2
3. +2 ataku przeciwko behemotom
4. +2 ataku przeciwko nieopancerzonym jednostkom
5. +2 wytrzymałości

U. HYDRA (7)
1. może atakować z dziobu i rufy
2. podczas ataków burtowych rażone są też sąsiadujące z atakowaną jednostką obiekty (-50% obrażeń)
3. nie można unieruchomić
4. powstrzymuje kontrataki
5. +2 pancerza
* + 2 pancerza
** +2 pancerza

V. BEHEMOT (7)
1. może zaatakować z obu burt jednocześnie, atak z drugiej burty -50%
2. może odepchnąć wrogą jednostkę o jedno pole
3. +1 ataku
* +2 ataku
4. +2 wytrzymałości
5. +4 pancerza
* +4 pancerza

X. WAR WAGON (8)
1. po wysadzeniu piechoty może natychmiast się poruszyć
2. zasięg +1
3. atak +4 przeciwko lądowym jednostkom pancernym i bunkrom
* podczas bombardowań prowincji bombarduje w sile trzech okrętów (natychmiast usuwa budynek)
4. +2 atak przeciwpancerny
* +3 atak przeciwpancerny
5. +3 HP
* +3 Hp
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Ekonomia

Post autor: Shalvan »

Borys, jakbyś mógł przerzucić posty z techami do nowego tematu "technologie". Tutaj będę wrzucał rozliczenia kolejnych tur.

Poprawiony excel pod postem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Ekonomia

Post autor: Borys »

Coś mam problem z przeniesieniem postów.

W każdym razie tabelka ok, jeszcze potrzebuję informacje, gdzie stawiasz te kopalnie, ruchy wojsk i zaczynamy bitwy.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Ekonomia

Post autor: Shalvan »

Kopalnie:
52: kauczuk
170: chrom, żarcie
169: ropa, węgiel, wanad
208: żelazo, węgiel
206: wolfram
167: żelazo, węgiel
165: wolfram
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Ekonomia

Post autor: Shalvan »

Wololo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Ekonomia

Post autor: Shalvan »

-Wsparcie dla Vinyasy w zamian za troche surki
-Handel z Rudo
-Handel z Markiem
- Handel z Meriel nie do konca ujety

Nowe "kopalnie"
- Mipon wolfram
- Citaj kauczuk
- Angam żelazo
- Lausja ropa wanad
- Garwan chrom
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Ekonomia

Post autor: Borys »

Kopalni w tabelce masz 8, tu wymieniłeś 5.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Ekonomia

Post autor: Shalvan »

Wymieniłem 6, w jednej prowincji 2.
Powiedzmy ze w 55 kauczuk i 53 ropa, jako ze je wlasnie przejalem.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Ekonomia

Post autor: Shalvan »

Kopalnie:
Wielkie Łuki: Kauczuk, Kobalt
Ślunsk: Kauczuk
Macierz: Żarcie
Angam: Chrom
Reilum: Chrom

Funduję Vinyasie kopalnie Molibdenu w Maecht i Loen
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Ekonomia

Post autor: Shalvan »

TABELKA

300 hajsu aneksja Vegi
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Shalvan [Cesarstwo Husyjskie]”