Armia

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Armia

Post autor: Borys »

Konkretne staty i nazwy statków masz w programiku.

Grenadierzy - dobre na niszczenie pojazdów
Czołgi - najsilniejsze jednostki lądowe, ale słabe przeciwko grenadierom i niszczycielom
Szturm - silna i szybka jednostka przeciwpiechotna
Działa przeciwlotnicze - PRZECIW STATKOM, z odległości dwóch kratek mogą zadawać małe obrażenia pojazdom
Haubice - dystans aż 8 kratek, zadaje większe obrażenia okopanym jednostkom, może zagazować kratkę (jednostka, która tam się zatrzyma otrzyma 2 obrażenia w swojej turze), góry ograniczają zasięg
Moździerz - 5 kratek zasięgu, duży atak przeciwko okopanym jednostkom, nie ograniczają go góry

Harpie - szybkie, mogą unieruchamiać, ale mają mały pancerz i atak (atak +2 na burtę przeciwnika)
Behemot - bardzo wolny, ale mocno opancerzony, żywotny z silnym atakiem, może zaatakować z dwóch burt, więc warto do tego dążyć, by mieć przeciwników na dwóch burtach
War wagon - przewozi piechotę, ma fajny przeciwpancerny atak zasięgowy do trzech kratek, możesz atakować po skosie (nie nadziewasz się na kontry)
Lansjer - najlepiej atakować od dziobu, ma bonusy wtedy, przeciwpancerny (od dziobu 10+ obrażeń)
Tytan - atakuj od dziobu z dystansu, 3 ataku, ale 5 gdy przeciwnik ma zbity pancerz
Dragon - dobre staty, 4 ataku, ale 6 gdy przeciwnik ma zbity pancerz
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rudo [Ziemie Rodziny Scarafaggio]”