Runy
- Scarecrow
- Posty: 74
- Rejestracja: 2015-08-15, 00:40
Re: Runy
Runy zwodzące.
Wykorzystywane przez zwiadowców, a także przez Ghoule Starej Krwi.
W rycie zwiadowczym runy działają nie dłużej niż kilka godzin, gdyż aktywowane zużywają bardzo wiele energii. Usuwają ślad zapachowy Ghoula, tłumią dźwięki przez niego wytwarzane (np. trzask gałęzi) i rozmywają jego sylwetkę. Nie jest możliwe bycie niewidzialnym w ruchu, lecz w wyniku zwodzącego działania inne istoty widzą Ghoula jako rozmyty cień, mają problem z określeniem jego kształtu i odległości w jakiej się znajduje. Możliwe jest również wyrycie runów w ziemi, Ghoul znajdujący się w środku staje się niewidoczny. Nie może jednak kręgu działania runu opuścić, gdyż stanie się wtedy na powrót widzialny.
W rycie Ghouli Starej Krwi są to stale działające runy przykrywające pieczęci krwi. To znaczy, że po zapieczętowaniu krwi wampirzej Ghoule są w stanie uzyskać ludzką formę, będącą rodzajem iluzji ukrywającej ich demoniczne cechy wyglądu.
Wykorzystywane przez zwiadowców, a także przez Ghoule Starej Krwi.
W rycie zwiadowczym runy działają nie dłużej niż kilka godzin, gdyż aktywowane zużywają bardzo wiele energii. Usuwają ślad zapachowy Ghoula, tłumią dźwięki przez niego wytwarzane (np. trzask gałęzi) i rozmywają jego sylwetkę. Nie jest możliwe bycie niewidzialnym w ruchu, lecz w wyniku zwodzącego działania inne istoty widzą Ghoula jako rozmyty cień, mają problem z określeniem jego kształtu i odległości w jakiej się znajduje. Możliwe jest również wyrycie runów w ziemi, Ghoul znajdujący się w środku staje się niewidoczny. Nie może jednak kręgu działania runu opuścić, gdyż stanie się wtedy na powrót widzialny.
W rycie Ghouli Starej Krwi są to stale działające runy przykrywające pieczęci krwi. To znaczy, że po zapieczętowaniu krwi wampirzej Ghoule są w stanie uzyskać ludzką formę, będącą rodzajem iluzji ukrywającej ich demoniczne cechy wyglądu.
- Scarecrow
- Posty: 74
- Rejestracja: 2015-08-15, 00:40
Re: Runy
Runy "Oko" i "Ucho"
Są to podstępne, doskonale ukryte runy powstały poprzez nadpisanie oryginalnego runu, nie uszkadzający jego działania. Pozwala podejrzeć lub usłyszeć to, co dzieje się w pobliżu obiektu nadpisanego. Działa niezależnie od odległości, ponieważ punktem odbioru jest "Zwierciadło", czyli runiczny okrąg odbierający przekaz na bieżąco.
Są to podstępne, doskonale ukryte runy powstały poprzez nadpisanie oryginalnego runu, nie uszkadzający jego działania. Pozwala podejrzeć lub usłyszeć to, co dzieje się w pobliżu obiektu nadpisanego. Działa niezależnie od odległości, ponieważ punktem odbioru jest "Zwierciadło", czyli runiczny okrąg odbierający przekaz na bieżąco.
- Scarecrow
- Posty: 74
- Rejestracja: 2015-08-15, 00:40
Re: Runy
Runy paraliżujące (immobilizujące).
Są to runy wypisywane wprost na ziemi, posadzce lub drzewach. Mogą mieć postać runicznego kręgu lub znacznie większego obszaru na którego rogach są umieszczone pieczęci runiczne. Gdy zostaną aktywowane, każda niechroniona istota znajdująca się w środku zostaje spetryfikowana. Aktywować runiczny krąg jest łatwo, gdyż zajmuje niewielki obszar. Gdy mowa o pułapkach zastawianych na przykład na oddziały wroga, wymagane jest, by w środku pieczęci na każdym rogu znajdował się Ghoul zdolny zasilić swoją energią działanie runu. Gdy petryfikowana zostaje duża liczba ofiar, potrzeba co najmniej kilku Ghouli przy każdej pieczęci oraz sprzężenia runicznego z potężnymi Ghoulami (np. dowódcą lub jego świtą) lub specjalnie oddelegowanym oddziałem Ghouli Starej Krwi (np. dwudziestu Nieśmiertelnych, którzy w momencie aktytowania runu nie mogą podjąć walki, gdyż kierują swoją energię do zasilenia Runu paraliżującego).
Są to runy wypisywane wprost na ziemi, posadzce lub drzewach. Mogą mieć postać runicznego kręgu lub znacznie większego obszaru na którego rogach są umieszczone pieczęci runiczne. Gdy zostaną aktywowane, każda niechroniona istota znajdująca się w środku zostaje spetryfikowana. Aktywować runiczny krąg jest łatwo, gdyż zajmuje niewielki obszar. Gdy mowa o pułapkach zastawianych na przykład na oddziały wroga, wymagane jest, by w środku pieczęci na każdym rogu znajdował się Ghoul zdolny zasilić swoją energią działanie runu. Gdy petryfikowana zostaje duża liczba ofiar, potrzeba co najmniej kilku Ghouli przy każdej pieczęci oraz sprzężenia runicznego z potężnymi Ghoulami (np. dowódcą lub jego świtą) lub specjalnie oddelegowanym oddziałem Ghouli Starej Krwi (np. dwudziestu Nieśmiertelnych, którzy w momencie aktytowania runu nie mogą podjąć walki, gdyż kierują swoją energię do zasilenia Runu paraliżującego).