Kroniki Felislandu

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Kroniki Felislandu

Post autor: Mark Subintabulat »

Obrazek
ROZDZIAŁ I
KALENDARIUM WYDARZEŃ
-20 r. n.e. - Jammu Kashmir, władca prowincji Kunn jednoczy naród i koronuje się na Króla Felislandu. Felicitas - miasto stołeczne prowincji Kunn ustanowione zostaje stolicą całego kraju. Rozpoczyna się stopniowe wprowadzanie reform i umacnianie państwa

1 r. n.e. - W pierwszym dniu tego roku wyprawiono wielką uroczystość, na której ogłoszono zakończenie procesu jednoczenia kraju i rozpoczęcie przygotowań do ekspansji terytorialnej państwa. Wprowadzono nowy kalendarz i ogłoszono rozpoczęcie 1 r. Nowej Ery. Na wiosnę gdy stopniały śniegi kolonizatorzy wyruszyli zasiedlić ościenne ziemie. Wszystkie misje kolonizacyjne zakończyły się sukcesem, a powierzchnia kraju powiększyła się tym sposobem ponad dwukrotnie. Rozpoczęto karczowanie lasów specjalizację kraju w dziedzinie produkcji.Wysłano misje dyplomatyczne do sąsiadów. Nawiązano stosunki dyplomatyczne z Taosem, Obscurią i Arabią.

2 r. n.e. - Kontynuowano dalszą ekspansję terytorialną oraz wycinkę lasów. Wybudowano kopalnie i odkryto duże pokłady miedzi w Górach Białych. Rozpoczęto bicie państwowej monety - aves (miedź). Na terenie prowincji Exar (nr 42) odkryto tajemniczą jaskinię. Przeszkolono 400 milicjantów. 300 udało się do nadmorskiej prowincji Namili (nr 48), 100 do Exar w celu zabezpieczenia wejścia do jaskini. Ustanowiono Kolegium Mędrców i powierzono mu prowadzenie badań i produkcję eliksirów.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Kroniki Felislandu

Post autor: Mark Subintabulat »

ROZDZIAŁ II
WAŻNE OSOBISTOŚCI

Kod: Zaznacz cały

[b]Imię/tytuł:[/b] 
[b]Wiek:[/b] 
[b]Kasta:[/b]
[b]Profesja:[/b] 
[b]Ulubiona broń:[/b] 
[b]Poplecznicy:[/b] 
[b]Wygląd:[/b]
[b]Charakter:[/b]
[b]Umiejętności:[/b]
[b]Historia:[/b]
[b]Wątki w których postać brała udział:[/b]
Imię/tytuł: Magister Rudo
Wiek: 29
Kasta: opiekunowie
Profesja: Zarządca Uselesslandu (Prowincji nr 31)
Ulubiona broń: topór dwuręczny
Poplecznicy: Oyara-chan, TSA-chan, Adasie
Wygląd:
obrazek

Charakter:
Umiejętności:
1. Pasibrzuch - jest w stanie spożyć ogromne ilości pożywienia i nie czuć z tego powodu żadnego dyskomfortu, a wręcz przeciwnie - niebiańskie uniesienia. Jego soki trawienne są w stanie podołać nawet najbardziej niestrawnym składnikom i jeżeli w każdym gatunku występuje osobnik o największej odporności na wszelkiego rodzaju toksyny, pleśnie, drobnoustroje itd. zawarte w pożywieniu to u ludu Felislandczyków taką osobą jest właśnie Rudo.
2. Szef kuchni - miłość do jedzenia rozbudziła u niego pasję do gotowania. Po latach eksperymentów i nabierania doświadczenia Rudo stał się jednym z najlepszych kucharzy w kraju, a zapewne i na świecie.
3. Otyłość - styl życia Rudo doprowadził do tego, że uzyskał on naturalną ochronę w postaci grubej warstwy tłuszczu na niemal całym ciele. Dzięki temu doskonale radzi sobie w mroźnych warunkach oraz posiada ponadprzeciętną odporność na ataki obuchowe, których siła jest w dużej mierze absorbowana i rozpraszana przez pokłady tłuszczu.
4. Joga - codzienne praktykowanie szeregu skomplikowanych i wymagających ćwiczeń fizycznych pozwoliło mu zachować względnie dobrą sprawność ruchową pomimo widocznej nadwagi.
5. Latanie - jak każdy przedstawiciel kasty opiekunów Rudo posiada zdolność latania, choć ze względu na poważną nadwagę jest w stanie przelecieć tylko połowę dystansu jaką potrafią przebyć pozostali opiekunowie.
6. Gadanina - postać potrafi pierdzielić od rzeczy przez dłuższy czas dopóki nie poczuje głodu. Jego przemowy przybierają zwykle formę monologów podczas których słuchacze nie wiedzą czy śmiać się czy płakać.
7. Walka bronią białą - gruby czy nie, opiekun musi potrafić zapewnić bezpieczeństwo mieszkańcom kraju. Rudo opanował umiejętność walki bronią białą na przyzwoitym poziomie.

Historia: W dzieciństwie wpadł do kotła z magicznym eliksirem, który przeznaczony był do podania najsilniejszym przedstawicielom gatunku aby mogli stać się opiekunami. Wbrew prawom logiki i prawdopodobieństwa Rudo przeżył to wydarzenie i stał się najgrubszym opiekunem w historii kraju. Ponieważ Król Jammu miał dosyć jego ciągłego pierdzielenia o wspaniałych pieśniach o sraniu do ryja przekazał mu w zarząd najbardziej bezużyteczną prowincję w królestwie - Uselessland. Od tego czasu Rudo przebywa w mieście stołecznym tej prowincji Toril City. Do jego głównych zadań należy pilnowanie aby mieszkańcy tych ziem nie uciekali na emigrację za granicę.

Wątki w których postać brała udział:
http://www.borysada2.cba.pl/viewtopic.p ... 526#p16526
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imię/tytuł: Aster
Wiek: 24
Kasta: urzędnicy
Profesja: ambasador
Ulubiona broń: łuk
Wygląd:
Poplecznicy: Adarsh, Silene
obrazek

Charakter:
Umiejętności:
1. Znajomość etykiety i protokołu dyplomatycznego - dzięki temu Aster jest w stanie godnie reprezentować swój kraj na arenie międzynarodowej bez ryzyka popełnienia gafy czy innego niefortunnego incydentu.
2. Wyszkolenie w sztuce miłości - wykorzystywanie swych wdzięków i uwodzenie są nieocenionymi umiejętnościami w zawodzie dyplomaty, która pozwala jej wejść tam, gdzie normalnymi sposobami nie miałaby możliwości
3. Eliksir piękności - Aster posiada zapas tego eliksiru i potrafi zeń efektywnie korzystać. Pomaga jej to niewątpliwie w wykonywaniu zadań dyplomaty oraz nawiązywaniu nowych znajomości.
4. Amortencja - Aster posiada zapas tego eliksiru i potrafi zeń efektywnie korzystać. Pomaga jej to niewątpliwie w wykonywaniu zadań dyplomaty, ale także sprawdza się doskonale przy zdobywaniu poufnych informacji od przedstawicieli innych państw i wpływaniu na ich działania.
5. Strzelanie z łuku - mimo, że Ministerstwo Spraw Zagranicznych zapewnia ochronę dyplomatom poprzez przydzielenie do ich świty przeszkolonych ochroniarzy to Aster postanowiła sama zatroszczyć się o swoje bezpieczeństwo i opanowała w bardzo dobrym stopniu posługiwanie się łukiem.

Historia: Aster została zauważona przez jednego z doradców króla podczas uroczystości na cześć zjednoczenia kraju, podczas której przekonywała swoich rozmówców o konieczności prowadzenia intensywnej polityki zagranicznej z sąsiadami. Wywodziła, że choć Felisland leży na bardzo żyznych i obfitych w zasoby ziemiach to jego położenie geopolityczne sprawia, że kraj znajduje się w ciągłym zagrożeniu i tylko dobre stosunki dyplomatyczne z sąsiadami są w stanie zapewnić państwu bezpieczeństwo i dobrobyt. W 2 r. Nowej Ery została wysłana na misję dyplomatyczną do Ziem Obscurii, gdzie nawiązała przyjazną znajomość z zarządcą jednego z dystryktów tego kraju ( prowincja nr 51). Po ustanowieniu oficjalnych stosunków dyplomatycznych i wymianie darów Aster nakazała gońcowi udanie się do Felicitas (stolicy Felislandu) i zdanie raportu, a sama wraz z resztą delegacji udała się wraz eskortą gospodarzy do stolicy Obscurii na audiencje z władcą tych ziem.

Wątki w których postać brała udział:
http://www.borysada2.cba.pl/viewtopic.p ... 497#p16497
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imię/tytuł: Morok-sama / Krzysiek
Wiek: 27
Kasta: opiekunowie
Profesja: Akolita
Ulubiona broń: 2 miecze jednoręczne oraz łuk
Poplecznicy: Syrob, Yuber, Bubeus
Wygląd:
obrazek

Charakter:
Umiejętności:
1. Oburęczność - postać została obdarzona umiejętnością sprawnego posługiwania się obydwoma rekami. Dzięki w temu Morok-sama jest w stanie jedną ręką czytać święte pisma, a drugą ręką zabijać niewiernych zgodnie ze słowami pisma - "niech nie wie lewa twoja ręka, co czyni prawa".
2. Wyszkolenie w walce bronią białą i łukiem - będąc jak sam twierdzi "zbrojnym ramieniem Sprawiedliwości Dziejowej" Morok-sama opanował do perfekcji posługiwanie się wszelkiego rodzaju broniami jakie wpadły w jego ręce. Na pytania kolegów "ale Krzysiek na chuj ci umiejętność walki tongwami?" zwykł odpowiadać "wprowadzenie ładu i porządku na świecie musi przecież mieć swoją cenę".
3. Znajomość obcego języka - Nie wiadomo jak i dlaczego ale Morok-sama potrafi jak sam twierdzi posługiwać się językiem zapomnianej cywilizacji, która niegdyś miała olbrzymi wpływ na życie całego świata. Ponieważ alfabet tego języka przypomina miniaturowe krzaczki i płotki nikt z pozostałych kotołaków nie bierze na serio jego zapewnień.
4. Odporność na pioruny - Jak sam twierdzi pewnego razu podczas modlitwy na wysokiej górze w czasie burzy, podczas której prosił o mądrość dla rządzących państwami został uderzony piorunem. Nie zginął jednak, gdyż jak twierdzi ochroniły go niebiańskie moce, które na niego spłynęły i dzięki którym był w stanie wytworzyć swoistą klatkę Faradaya wokół jego osoby. Ponieważ rządzący państwami nie zmienili od tamtego czasu zbytnio stylu uprawniania polityki Morok-sama doszedł do przekonania, że to znak iż niebiosa jemu powierzyły misję stworzenia doskonałego społeczeństwa. W nieco innym tonie o tym wydarzeniu wypowiadają się jego znajomi, którzy mówią, że tak naprawdę to piorun go trzasnął i dlatego zaczął bełkotać w tym swoim dziwnym języku.
5. Wybraniec boży - jak sam twierdzi został wybrany przez niebiosa aby naprawić świat. Dzięki temu zawsze wierzy, że najlepiej ze wszystkim wie jak rozwiązać dany problem i nigdy nie wątpi w nieomylność własnych osądów i czynów.
6. Uwodziciel - jako niemal byt doskonały Morok-sama nie ma problemów w nawiązywaniu przygodnych znajomości z przedstawicielkami płci przeciwnej. Jest także autorem popularnego poradnika uwodzenia chętnie czytanego przez mężczyzn pragnących dorównać jego osiągnięciom.
7. Latanie - jak każdy przedstawiciel kasty opiekunów Morok-sama posiada zdolność latania.

Historia:
Jako dziecko poddano go obrzędowi inicjacji do kasty opiekunów, który co prawda przeżył, ale procesu nie można było nazwać całkowitym sukcesem ze względu na zmiany, które zaobserwowano w psychice pacjenta. Niektórzy mędrcy twierdzili, że może mieć to związek ze środowiskiem w którym Morok-sama się wychował. Pochodzi on bowiem z niewielkiej wioski leżącej na terenach prowincji Wastelandu - należącej razem Uselesslandem do Felislandu B jak zwykło określać się rejon biedy, gdzie ludzie mieszkają w chatach z gówna. Tylko obecność Uselesslandu na terenie kraju powstrzymuje wszystkich od nazwania Wastelandu kolebką patologii i degeneracji. Miejsce to graniczy z Wielką Środkową Pustynią gdzie starzy i smutni Wastelandczycy zwykli chodzić i kopać sobie groby gdy mieli już dość życia na tym łez padole. Dorastając w takich okolicznościach przyrody Morok-sama doszedł do przekonania, że to wszystko wina spisku prowadzonego przez masonerie, lobby gejowskie i lobby rybackie, ponieważ zamiast hodowli krów, które na pastwiskach w jego ojczystym regionie wyrosłyby na pyszne steki państwo woli inwestować połów ryb i produkcję soi. A wszyscy wiedzą, że od jedzenia soi i ryb zamiast mięsa człowiek przestaje być heteroseksualnym mężczyzną. Znaczną część dorosłego życia Morok-sama spędził na podróżowaniu po kraju i przekonywaniu ludzi do swych racji. Mimo swojej upierdliwości ludzie jednak go tolerowali ponieważ od czasu do czasu rzeczywiście wypełniał swoje obowiązki opiekuna i zabijał dzikie zwierzęta nachodzące wioski, płoszył chomiki wpierdalające warzywa na polach i śpiewał kołysanki dzieciom do snu w swoim wymyślonym, dźwięcznym języku, czym zaskarbiał sobie przychylność matek, które w tym czasie mogły trochę odpocząć. Nieświadome zagrożenia niewiasty nie zdawały sobie jednak sprawy, że pieśni Moroka-samy były tak naprawdę mantrą, która po przetłumaczeniu na język wspólny okazywała się być tradycyjnym zawołaniem Felislandu: "Jeden Naród, Jeden Kraj, Jedno Przeznaczenie". Ostatnimi czasy Morok-sama zasłyszał o wielkich szarych zwierzętach z wielkimi rogami zamieszkującymi sąsiedni kraj. Postanowił zorganizować wyprawę myśliwską w tamten rejon pełen nadziei, że po upolowaniu tego zwierzęcia będzie mógł zachęcić pozostałych mieszkańców Felislandu do heteroseksualnej kuchni jaką niewątpliwie stanowią posiłki oparte na mięsie słonia. Cel jego wyprawy został jednak udaremniony gdy Magister Rudo wraz ze swoimi ludźmi postanowił przeciwdziałać nielegalnej emigracji.

Wątki w których postać brała udział:
http://www.borysada2.cba.pl/viewtopic.php?f=231&t=1325
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imię/tytuł: Bellis
Wiek: 18
Kasta: urzędnicy
Profesja: ambasador
Ulubiona broń: sztylet
Poplecznicy: Filemon, Reywas
Wygląd:
obrazek

Charakter:
Umiejętności:
1. Znajomość etykiety i protokołu dyplomatycznego - dzięki temu Aster jest w stanie godnie reprezentować swój kraj na arenie międzynarodowej bez ryzyka popełnienia gafy czy innego niefortunnego incydentu.
2. Opieka nad zwierzętami - Bellis bardzo kocha zwierzęta, a te instynktownie lgną do niej wiedząc, że nie zrobi im krzywdy. Zwierzęta w jej obecności zachowują się spokojnie i posłusznie.
3. Eliksir piękności - Aster posiada zapas tego eliksiru i potrafi zeń efektywnie korzystać. Pomaga jej to niewątpliwie w wykonywaniu zadań dyplomaty oraz nawiązywaniu nowych znajomości.
4. Amortencja - Aster posiada zapas tego eliksiru i potrafi zeń efektywnie korzystać. Pomaga jej to niewątpliwie w wykonywaniu zadań dyplomaty, ale także sprawdza się doskonale przy zdobywaniu poufnych informacji od przedstawicieli innych państw i wpływaniu na ich działania.
5. Umiejętność walki sztyletem - dla własnego bezpieczeństwa Bellis nauczyła się techniki walki sztyletem.

Historia: Bellis jest siostrzenicą Królowej Cleopatry Kashmir. Pochodzi z szanowanego rodu podróżników i odkrywców. Pragnąc sprostać oczekiwaniom rodziny za namową ciotki przez 3 lata przebywała w królewskim pałacu ucząc się niuansów polityki i dworskich zasad etykiety i przemawiania. Gdy Felisland rozpoczął kolonizację ziem wokoło Jeziora Fortuny i napotkano przybyszów zza Wąskiego Morza zdecydowano się wysłać misję dyplomatyczną do ludu żeglarzy w celu uzgodnienia przyszłych granic. Ku zdziwieniu wielu o możliwość wykonania tego zadania wystąpiła młoda Bellis. Po dotarciu do ziem ludu żeglarzy okazało, że stanowią one część Technokracji Taosu, państwa którego główne ziemie leżą po drugiej stronie Wąskiego Morza. Ziemie które Taosańczycy ku zaniepokojeniu możnowładców Felislandu skolonizowali przy Jeziorze Fortuny nazwali Rivierą Północną. Dzięki wysiłkom Bellis pomiędzy krajami udało się jednak zawrzeć porozumienie na mocy którego Taosańczycy zrezygnowali z pretensji do ziem znajdujących bezpośrednio nad Wąskim Morzem (prowincja nr 48) w zamian za dostawę zapasów żywności (4 punkty). Układ został dotrzymany, a misja Bellis ogłoszona sukcesem. Aktualnie ambasadorka przebywa w Felicitas - stolicy królestwa Felislandu.

Wątki w których postać brała udział:
http://www.borysada2.cba.pl/viewtopic.p ... 494#p16494
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imię/tytuł: Borys Tiger
Wiek: 42
Kasta: opiekunowie
Profesja: Minister (Spraw Zagranicznych)
Ulubiona broń: Buława
Poplecznicy:
Wygląd:
obrazek

Charakter:
Umiejętności:
1. Otwieranie bram - Lord Borys dzięki swym zwinnym palcom i niezwykłemu refleksowi (zestaw wytrychów jest bardzo pomocny) jest w stanie otworzyć niemal każdą bramę, wrota, drzwi, skrzynie, zamki.
2. Polityk - Lord Borys uważa się za znawcę dworskiej jak i międzynarodowej polityki. Jak każdy zawodowy polityk potrafi przemawiać na każdy temat niezależnie czy się na nim zna czy nie.
3. Orędownik budowy drewnianych fortyfikacji - Chociaż sprawy wojskowe nie leżą do kompetencji Ministra Spraw Zagranicznych to w pałacowych kuluarach i podczas prywatnych spotkań lord Borys przekonuje rozmówców, że kluczowa w doktrynie obronnej jest budowa wysuniętych drewnianych palisad najlepiej na całej części granicy "Dzięki temu zachowana zostanie jakaś elementarna i przyzwoita KULTURA GRY". Z tego samego powodu lord Borys postuluje przekonanie wszystkich władców sąsiednich do zmniejszenia liczebności oddziału ze standardowych 100 żołnierzy do 75.
4. Mistrz dyplomacji - Ministrem Spraw Zagranicznych nie zostaje się z przypadku, lecz trzeba wykazać pewną aktywność i inicjatywę. Chociaż lord Borys i Król Jammu Kashmir byli ze sobą kiedyś w stanie wojny to fakt, że Borys został Ministrem w Rządzie potwierdza jedynie nieprzeciętne umiejętności dyplomatyczne.
5. Mistrz organizacji - w tej dziedzinie lord Borys błyszczy najjaśniej. Pomimo tego w jak bardzo złej i niekorzystnej sytuacji znajduje się Felisland to Minister Spraw Zagranicznych zawsze jest w stanie pozyskać zapasy żywności i zasobów produkcyjnych, które wysyła do obcych państw czym pragnie wyrazić wdzięczność za nieatakowanie Felislandu w danym roku.
6. Umiejętność walki bronią białą - wielka metalowa buława to właśnie to co tygryski lubią najbardziej
7. Latanie - jak każdy przedstawiciel kasty opiekunów lord Borys posiada zdolność latania.

Historia:Książę Borys należy do jednego z Wielkich Szczepów - Tygrysołaków i był ostatnim władcą Wielkiego Księstwa Wastelandu. Wstąpił na książęcy tron w wieku 16 lat lecz jego rządy nie trwały długo, gdyż sześć lat później podczas Wojny o Zjednoczenie zapomniał zamknąć bramy do miasta oraz do swojego zamku co pozwoliło wojskom Kashmira zająć miasto z marszu przy minimalnych stratach w ludziach po obydwu stronach. Książę Borys wspomógł następnie wojska z Kunn i Colto, które skierowały się do ostatniej opierającej się prowincji Exar. Podczas ostatniej batalii zginął zarówno Wielki Książę Exar oraz Wielki Książę Colto. W takich okolicznościach Borysowi udało się wyprosić u władcy pozycję Ministra Spraw Zagranicznych w Rządzie. Przez ponad 20 lat względnej izolacji taki stan rzeczy nie szkodził Felislandowi ponieważ nie nawiązano żadnych stosunków z zagranicznymi państwami. Problem pojawił się, gdy natrafiono na dobrze zorganizowane państwa z południa i północy. W pośpiechu powołano Ministerstwo Spraw Zagranicznych jako organ pomocniczy Ministra aby nie doprowadzić do wybuchu wojny spowodowanej działaniami lorda Borysa. Choć pozostaje on nominalnym szefem ministerstwa to najwięcej pracy wykonuje Sekretarz Stanu oraz ambasadorowie i dyplomaci.
Wątki w których postać brała udział:
http://www.borysada2.cba.pl/viewtopic.p ... 590#p16590
http://www.borysada2.cba.pl/viewtopic.p ... 609#p16609
http://www.borysada2.cba.pl/viewtopic.php?f=227&t=1357
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imię/tytuł: Panda Bonaparte
Wiek: 34
Kasta: opiekunowie
Profesja: generał
Ulubiona broń: topory dwuręczne i jednoręczne
Poplecznicy: Chromy, Kiju
Wygląd:
obrazek

Charakter:
Umiejętności:
1. Łeb na karku
2. Doktryna ofensywna
3. Eksperymentator
4. Specjalizacja w wojskach lądowych i powietrznodesantowych
5. Mistrzostwo w walce bronią białą
6. Brzydkie słownictwo
Historia:
Wątki w których postać brała udział:
http://www.borysada2.cba.pl/viewtopic.p ... 609#p16609
http://www.borysada2.cba.pl/viewtopic.php?f=227&t=1357

Imię/tytuł: Chromy
Wiek: 25
Kasta: opiekunowie
Profesja: dowódca militi
Ulubiona broń: 2 krótkie miecze
Poplecznicy: brak
Wygląd:
obrazek

Charakter:
Umiejętności:
Historia:
Wątki w których postać brała udział:
http://www.borysada2.cba.pl/viewtopic.p ... 609#p16609
http://www.borysada2.cba.pl/viewtopic.php?f=227&t=1357
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Kroniki Felislandu

Post autor: Mark Subintabulat »

ROZDZIAŁ III
WAŻNE MIEJSCA

Kod: Zaznacz cały

[b]Nazwa:[/b]
[b]Lokacja:[/b]
[b]Opis:[/b]
[b]Wydarzenia:[/b]
Obrazek
Nazwa: Jezioro Fortuny
Lokacja: Jezioro u podnóży Gór Białych otoczone z pozostałych stron przez prowincje nr 43, 48, 49 i 50
Opis:
Wydarzenia:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek
Nazwa: Felisland B
Lokacja: Prowincje nr 31 i 40
Opis:
Felisland B to zwyczajowa nazwa, którą zwykło się określać region składający się z prowincji Wastelandu i Uselesslandu. Obydwie prowincje posiadają własnych zarządców i oddzielne struktury organizacyjne lecz styl gospodarowania nimi nie różni się zbytnio od siebie - jest tak samo zły. W okresie rozbicia dzielnicowego Felislandu Wasteland należał razem z Exar, Kunn i Colto do Wielkich Księstw, a jego ostatnim władcą był książę Borys ze szczepu Tygrysołaków. Uslessland jest natomiast jedną z pierwszych koloni Felislandu, nad którą pieczę powierzono Magistrowi Rudo. O ile w pozostałych prowincjach kraju prowadzone są inwestycje i intensywna industrializacja to w Felislandzie B skupiono się na rolnictwie, pomniejszej hodowli i polowaniu. Nie skierowano w ten rejon jednak żadnych nakładów produkcyjnych przez co rolnicy, hodowcy i myśliwi pozostawieni zmuszeni są wykorzystywać stare i nieefektywne sposoby i techniki pracy. Jedynymi ośrodkami przemysłu w tym regionie są miasta stołeczne Uselesslandu (Toril City) i Wastelandu (Wast City). Niektórzy twierdzą, że wraz z coraz bardziej liczną populacją kraju zapotrzebowanie na żywność znacznie wzrośnie i rejony rolnicze zyskają na znaczeniu. Aktualnie władze starają się powstrzymać ludzi zamieszkujących to zagłębie rolniczo-hodowlane przed emigracją do miast aby utrzymać stabilny poziom produkcji żywności.
Wydarzenia:[/code]
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mark Subintabulat”