Mechanika budowania

Gracze wcielą się w dungeonmasterów organizując ekspedycje przeciw sobie nawzajem.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Glau
Posty: 763
Rejestracja: 2013-05-10, 18:38

Mechanika budowania

Post autor: Glau »

Loch musi być spójny, oraz musi zawierać skarbiec i wejście. Ponadto nie może w nim być zbyt wielu kolejnych, pustych pól.

W zależności od średnicy lochu [maksymalna odległość pomiędzy dowolnymi dwoma pomieszczeniami] graczom będzie przyznawana pewna liczba odpoczynków podczas penetracji.
Ponadto będzie dostępna lista dodatkowych monetarnych bonusów. Na przykład stworzenie lochu w którym istnieje ścieżka pomiędzy wejściem a skarbcem nie zawierająca pułapki może powodować premię dla mistrza lochu przy każdym odpartym ataku.

Oprócz pułapek loch będzie mógł mieć wykupione dodatkowe efekty aktywne przez cały czas zwiedzania. Na przykład mroczny całun powodujący, że layout lochu nie będzie znany od początku, albo drużynę potworów czekających na wycofujących się graczy. Takie efekty mogą być jawne (podawane w opisie lochu przed wybraniem go do penetracji) lub nie.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
ODPOWIEDZ

Wróć do „K4”