Ogólne założenia
: 2016-09-14, 12:41
Gra będzie asymetryczną, strategiczną rozgrywką PvP.
Każdy gracz będzie zarządzał dwoma bytami. Lochem i zespołem poszukiwaczy przygód.
Gra przebiega następująca:
1. Gracze otrzymują X złota, i licytują z ogólnej puli postacie do zespołu/zespołów, potwory i pułapki
2. Gracze konstruują loch z pozyskanych potworów i pułapek. Układ może być dowolny, natomiast loch musi być spójny i nie może być za dużo pustego miejsca pomiędzy kolejnymi wyzwaniami. Dodatkowe ograniczenia znajdą się w opisie konkretnych rzeczy do umieszczania w lochach.
3. Gracze wysyłają ekspedycje do lochów siebie nawzajem.
Jeśli graczowi uda się splądrować skarbiec, uzyskuje część złota właściciela lochu. Jeżeli mu się nie uda, dodatkowe złoto uzyskuje właściciel lochu. Ponadto będzie lista możliwych do uzyskania bonusów. W tej fazie oczekuję szybkich, krótkich odpisów.
3.5 Jeśli jakiś loch nie zostanie najechany przez żadnego gracza, zostanie tam wysłana ekspedycja npc. Podobnie, może zostać udostępniony neutralny loch do wysyłania ekspedycji.
4. Kiedy wszystkie wątki zostaną zakończone, gra wraca do punktu pierwszego z nowo pozyskanym złotem. Postacie i potwory które brały udział w walce i przeżyły uzyskują poziomy doświadczenia.
Każdy gracz będzie zarządzał dwoma bytami. Lochem i zespołem poszukiwaczy przygód.
Gra przebiega następująca:
1. Gracze otrzymują X złota, i licytują z ogólnej puli postacie do zespołu/zespołów, potwory i pułapki
2. Gracze konstruują loch z pozyskanych potworów i pułapek. Układ może być dowolny, natomiast loch musi być spójny i nie może być za dużo pustego miejsca pomiędzy kolejnymi wyzwaniami. Dodatkowe ograniczenia znajdą się w opisie konkretnych rzeczy do umieszczania w lochach.
3. Gracze wysyłają ekspedycje do lochów siebie nawzajem.
Jeśli graczowi uda się splądrować skarbiec, uzyskuje część złota właściciela lochu. Jeżeli mu się nie uda, dodatkowe złoto uzyskuje właściciel lochu. Ponadto będzie lista możliwych do uzyskania bonusów. W tej fazie oczekuję szybkich, krótkich odpisów.
3.5 Jeśli jakiś loch nie zostanie najechany przez żadnego gracza, zostanie tam wysłana ekspedycja npc. Podobnie, może zostać udostępniony neutralny loch do wysyłania ekspedycji.
4. Kiedy wszystkie wątki zostaną zakończone, gra wraca do punktu pierwszego z nowo pozyskanym złotem. Postacie i potwory które brały udział w walce i przeżyły uzyskują poziomy doświadczenia.