W poszukiwaniu zaginionej mechaniki
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
W poszukiwaniu zaginionej mechaniki
Tak myślę nad tą mechaniką i co myślicie o takim modelu:
Całość oparłoby się na prostym systemie żetonów. Ich ilość określałyby surowce, których użylibyśmy przy budowie. Nie byłoby w tym wypadku żadnych dużych liczb.
Podstawowe żetony:
HP
Pancerz
Prędkość - każde jej wykorzystanie pozwala przesunąć statek o jedno pole
Zwrotność - każdy taki żeton pozwala obrócić statek (jest 6 kierunków, bo hexy)
Zasięg - określa na ile pól w linii prostej od naszego statku możemy zadać obrażenia wrogowi
Celność - jeśli wrogi statek nie znajduje się w linii prostej, można dorzucić żeton celności
Szybkostrzelność - jej wykorzystanie pozwala oddać kolejny strzał
Obrażenia - rzucone na wroga zadają mu straty (jeszcze w sumie nie wiem jak z tym pancerzem by dokładnie było, najpewniej będą różne rodzaje amunicji, w tym przeciwpancerna)
Do tego doszłyby może inne żetony + specjalne. Podstawę przekazuję na poniższej profesjonalnej grafice:
Gdzie czerwone Z to zasięg, C celność, S szybkostrzelność, O obrażenia, a zielone R ruch i Z zwrot. Ogólnie pole bitwy miałoby 10x10 hexów.
Co myślicie? Można iść w tym kierunku?
Całość oparłoby się na prostym systemie żetonów. Ich ilość określałyby surowce, których użylibyśmy przy budowie. Nie byłoby w tym wypadku żadnych dużych liczb.
Podstawowe żetony:
HP
Pancerz
Prędkość - każde jej wykorzystanie pozwala przesunąć statek o jedno pole
Zwrotność - każdy taki żeton pozwala obrócić statek (jest 6 kierunków, bo hexy)
Zasięg - określa na ile pól w linii prostej od naszego statku możemy zadać obrażenia wrogowi
Celność - jeśli wrogi statek nie znajduje się w linii prostej, można dorzucić żeton celności
Szybkostrzelność - jej wykorzystanie pozwala oddać kolejny strzał
Obrażenia - rzucone na wroga zadają mu straty (jeszcze w sumie nie wiem jak z tym pancerzem by dokładnie było, najpewniej będą różne rodzaje amunicji, w tym przeciwpancerna)
Do tego doszłyby może inne żetony + specjalne. Podstawę przekazuję na poniższej profesjonalnej grafice:
Gdzie czerwone Z to zasięg, C celność, S szybkostrzelność, O obrażenia, a zielone R ruch i Z zwrot. Ogólnie pole bitwy miałoby 10x10 hexów.
Co myślicie? Można iść w tym kierunku?
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Borys
- Krul
- Posty: 5516
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
- Tytuł: Wielki Chan Borysady
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 43 times
Re: W poszukiwaniu zaginionej mechaniki
Niedługo przedstawię mechanikę :)
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: W poszukiwaniu zaginionej mechaniki
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: W poszukiwaniu zaginionej mechaniki
Lada dzień
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: W poszukiwaniu zaginionej mechaniki
Jak coś to można dokończyć Sage o Maczetanie
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: W poszukiwaniu zaginionej mechaniki
Mark Subintabulat pisze:Jak coś to można dokończyć Sage o Maczetanie
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme