Dyskuje

Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Dyskuje

Post autor: Borys »

Kwestia wysokości:

W tej chwili mamy wysokość 0 (działania wojsk lądowych) oraz 1-3 dla działań sterowców.
Jeśli oddamy celny strzał do statku na polu na przykład H4 to niezależnie czy będzie on na wysokości 1 lub 3 otrzyma te same obrażenia. Określanie wysokości przy strzale moim zdaniem jeszcze bardziej by mieszało sytuację w grze.
W tej chwili wysokość wpływa właściwie na ledwie dwa elementy, z czego jednego jeszcze nie ustaliłem w pełni.
Po pierwsze - zniszczony balon powoduje, że nie możemy poruszać się po polach wyższych od aktualnego, co utrudnia ruch.
No i po drugie - znajdując się na wysokości 1 za polem o wysokości 2 ukrywamy się przed wrogiem.
Wydaje się, że dodawanie wysokości mota niepotrzebnie sytuację, ale sami musicie przyznać, że walki sterowców wręcz się o to proszą. Jak się na to zapatrujecie? Czy macie jakieś inne pomysły na ten element rozgrywki?

Przy okazji pytanie o wiatr.
Na mapkach będą chmury, w których możemy się ukryć przed wrogiem. Pytanie, czy oczekujecie, że te chmurki będą statyczne czy też będą się poruszać z wiatrem? To jest jak najbardziej do osiągnięcia.
Jeśli odpowiedzieliście twierdząco to czy chcielibyście, aby wiatr wpływał na prędkość statków i/lub pocisków?
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Dyskuje

Post autor: Pupu pan Panda »

Bez wiatru bo i tak jest najebane wszystkiego xd
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Dyskuje

Post autor: Mark Subintabulat »

Chromy jest mniej najebany niż ilość zasad do tej edycji także też jestem za olaniem wiatru
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Agon
Posty: 473
Rejestracja: 2013-02-25, 21:53

Re: Dyskuje

Post autor: Agon »

A może odnowimy Borysadę v7? Rudo będzie wielkim MG, Lia odbuduje swoje Hydroponny, Moto Moto znów będzie gwałcić miasta itd. ^^
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Dyskuje

Post autor: Borys »

Zdajesz się być zainteresowany tą ostatnią opcją. Niestety zostaje ci co najwyżej testowanie bety v10.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Beta”