Zasady i rekrutacja

Imperializm. Kolonializm. Teutońska buta. Latające statki. Fosgen. Produkcja. Stal.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Skoro na Moto Moto mieszczą się tyranozaury, to czemu war agon nie mógłby zmieścić trzech pułków.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Tabelki i takie tam mam już wklepane, ale tydzień temu zacząłem robić program, żeby bitwy toczyć online, a nie pół roku na screenach. Jakoś na czas weekendu powinienem to mieć, bo mi trochę robota zabiera czas;/
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Piechota górska - dopowiedzenie - tech pozwala transportować artylerię, ale tylko haubice i moździerze.
Artyleria zadaje tyle samo obrażeń piechocie co pojazdom.
Moździerz - zasięg -1 (2)

Grenadierzy:
F1. - 3 zamiast 4 obrażeń przeciwko pojazdom
Nie mogą zostać wypchnięte przez czołgi.

Czołgi I.1 +1 ataku zamiast +2

Harpie - skill "ruch na mapie strategicznej +1" pozwala też przelatywać przez wrogie jednostki podczas bitwy

War Agony nie mogą załadować jednostki lądowej, jeśli na polu bitwy pozostała tylko jedna. Jeśli war agon będzie załadowany, a na polu bitwy nie zostanie jednostka lądowa, musi ją wysadzić.
1. po wysadzeniu piechoty może natychmiast się poruszyć - może jeszcze zaatakować zamiast się ruszyć
3. atak +4 przeciwko lądowym jednostkom pancernym i bunkrom -> przeciwko lądowym +2 zamiast +4
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Informuję, że skończyłem program. Zrobię jeszcze jutro test generalny z jakąś poważną bitwą i możemy zaczynać fazę bitewną.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

obrazek


Meldujcie mi o wszystkich błędach, bo pewnie coś się znajdzie. Już widziałem, że podświetla się czasem bez powodu "wystaw jednostki", ogarnę to przy okazji.
Statki ruszają się inaczej niż piechota, bo strzałki w lewo i w prawo go obracają, a strzałka w górę to ruch do przodu.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Mark Subintabulat »

kiedy mapa?
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Na razie tyle się zmieniło, że Rudo dwie prowincje zdobył.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Basilu
Posty: 1
Rejestracja: 2017-06-25, 17:21

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Basilu »

;> Aby formalności stały się zadość poproszę o Wombaty :-)
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Czas na zrobienie tabelek macie do 23, czyli do końca zlotu.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Shalvan »

To jest jakiś zlot w tym roku? xD
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Shalvan »

Ni chuja nie da rady
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Zobaczyłbyś jak TSIE staje, gdy się na niej kładę.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Arayo zrezygnowała z gry, Wombaty stają się NPC.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Jeżeli Francis się nie zjawi, bądź nikt nie przejmie Medinatu, to z początkiem fazy bitewnej kraj staje się NPC.

Jeżeli Nevrast nie wyśle tabelki, to Morania pozostanie pod jego władzą, ale za podbój następnych prowincji okupant dostanie tylko 8 punktów, jak za NPC.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Aktualizacja:

poprawiony bug z wyrzucaniem z serwa, kiedy statek chciał oddać, a już nie żył
działa plot już nie kontrują jednostek lądowych (ale zasięgu jeszcze nie poprawiałem, więc może źle pokazywać)
na F4 jest fullscreen - czyli jak komuś coś ucina, to powinno być ok teraz
bunkry można stawiać na całej mapie teraz
powinno poprawnie wyświetlać "wystaw jednostki"
v10 online.rar
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Pupu pan Panda
Posty: 821
Rejestracja: 2013-08-19, 14:26
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Pupu pan Panda »

Co z polskimi literami?
Ygrek pisze:Jeden z drugim wyciągacie ręce
A trzeci loot łapie i chwyta
Ja widzę tylko niestety
A chuj nie legendar bo kasa i strzykwa
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Będzie przy najbliższym apdejcie.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Jakby ktoś był ciekaw, jak się ustawia wszystko w programiku:

F1 - lista techów, na strzałkach się poruszamy, na enterze włączamy/wyłączamy. Zapisz/wczytaj to wiadomo, na TAB zmieniamy edytowanego gracza
F2 - ustawienia mapy:
zapisz, otwórz, generuj - wiadomo
kratki na prawo od "zapisz" - poziom terenu, miast, oś symetrii i całkiem na prawo nazwa bitwy
kratki na prawo od "generuj" - początkowe działa plot, bunkry, limit jednostek lądowych, limit statków
Kratki pod "wczytaj" - liczba graczy, edytowany gracz, sojusz, jednostki (kliknij, żeby dodać do armii)
Całkiem na dole - kolorowa kratka - edytowanie kolorów (RGB), strzałki w górę/dół zmiana koloru, w lewo i prawo - zmiana wartości
Kibel całkiem na prawo - zresetuj ustawienia, wywal jednostki z mapy
Przy włączonym F2 LPM na polu zmienia teren
F3 - można w razie czego wczytać automatyczny zapis

Zmiana kontroli - przytrzymać LPM na kolorowej kratce na lewo od nicku gracza z prawej strony ekranu i wcisnąć strzałkę w prawo

Wszystko powinno się zapisywać do "user\AppData\Local" i tam do podfolderów
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Julian Reo
Posty: 1
Rejestracja: 2017-08-26, 09:06

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Julian Reo »

cześć

Można jeszcze dolączyć? Wygląda fajnie, szczególnie z tym programem.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Można, tylko wybór jest już niewielki.

obrazek

- królestwo Eleandoru (fioletowe z lewej)
- Medinat - ciemnoniebieskie na środku, tylko już najechane przez wrogów
- Związek Północny - NPC z większą ilością prowincji

Z innych opcji:
- Vinyasa lub Marchia (na środku z lewej, ale to słabe NPC)
- Toril - ciemnozielony (czy jaki to tam jest kolor) na środku mapy, ale toczy wojnę z Markiem i Chromym na wschodzie i już stracił trzy prowincje. Do przejęcia tylko jeśli Mendel nie wróci, a nie wiem jak z nim będzie

Tylko uważaj na Pandę Kappa
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Apdejt:

Boost dla harpii:
- +2 ataku na rufę przeciwnika
- koszt paliwa za ruch -50%

DOPRECYZOWANIE ROZMIESZCZANIA I PRZESUWANIA JEDNOSTEK


1. Najpierw wykonywane są ruchy wewnętrzne (również w ramach sojuszu), następnie ataki na wrogie prowincje.
Czyli nie możecie wysłać jednostek z prowincji Kunn do prowincji Exar, jeżeli nie pozwala na to limit, nawet jeżeli jednostki z prowincji Exar będą atakować inną prowincję.

obrazek


2. Ale przewiduję dodatkową fazę - możecie zaznaczyć, że JEŻELI wygracie bitwę w Genocidan i zwolni się miejsce w Exar, to przesuwacie tam jednostki z Kunn. Ale pod jednym warunkiem :) że prowincji Kunn ani Exar nic innego nie zaatakuje lub nie zajmie.

3. Jeżeli dwie prowincje atakują siebie nawzajem, to bitwa toczy się na neutralnym terenie i nie dostajecie do obrony bunkrów ani dział przeciwlotniczych. Zwycięzca zagarnia atakowaną prowincję. Jeżeli armie idą tą samą trasą - zawsze dochodzi do bitwy.

Pytajcie o inne możliwe scenariusze, to opiszę.


5. Jak wiecie - w prowincji może stacjonować armia lub flota tylko jednego gracza. Bo mi się nie chce tego kolorować :))) ale mogę pomyśleć nad rozwiązaniem technicznym, jeśli potrzebujecie takiej możliwości. Jak wolicie?

DYLEMAT - do tej pory, gdy armie sojuszników wspólnie atakowały jakąś prowincję, to nie dzieliły wspólnie limitu 12 jednostek lądowych i 10 statków. Na razie nie miało to znaczenia, ale de facto balans jest tu raczej mierny (nawet jeśli w walce limit maksymalnej liczby jednostek na polu bitwy już obowiązuje). Możemy to tak zostawić, jeśli wszyscy gracze się na to zgodzą, lub uzgodnić, że obie armie sojusznicze atakujące daną prowincję muszą się zmieścić w limicie 12 jednostek lądowych i 10 powietrznych. Inne rozwiązania są chyba zbyt skomplikowane.
Proszę o głos.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Gruby »

Jestem za tym aby można było atakować dużą ilością jednostek jak ja będę miał z sojusznikami więcej, a aby nie można było atakować większą ilością jednostek jak ktoś bedzie atakował mnie :-|-
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Ty się liczysz za -1.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Mark Subintabulat
Wielki Szambelan
Posty: 1746
Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
Tytuł: A. Duda Borysady
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Mark Subintabulat »

Pamiętajcie, że jak 2 armie atakują jedną prowincję to i tak jak zwyciężą to tylko jedna zostaje a druga wraca na pole skąd atakowała. Oznacza to, że i tak poniesione zostały koszty za paliwo i czas - bo jednak ta jednostka nie zmieniła swojego miejsca pobytu. W związku z tym postuluję aby pozostawić dotychczasowy system to jest każdy z graczy może zaatakować daną prowincję 10 statkami i 12 jednostkami lądowymi. Z drugiej strony jeżeli front będzie wyglądał tak, że z jednej strony 2 armie atakują wrogą prowincję a z drugiej strony 2 inne armie atakują stamtąd to może zdarzyć się bitwa na neutralnym gruncie 2 vs 2 co jest moim zdaniem ok.

Jeżeli chodzi o całkiem nową mechanikę to można zrobić coś takiego jak rozkaz obrony/wsparcia. Czyli gracz przewiduje że zostanie zaatakowany to w prowincji A to jeżeli jest sąsiednia armia w sąsiedniej prowincji B to może wydać rozkaz wspierania obrony prowincji A. Jeżeli dojdzie do bitwy to ta armia powiększy limit o swoją ilość a jak nie zostanie zaatakowana to ruch zostanie zmarnowany tak samo jak ewentualna ropa wykorzystana na ruch.
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz


Hard Corps Theme

Obrazek
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Proszę Shalvana i Chromego o wypowiedzi.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Chromy
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-05-09, 12:36
Has thanked: 4 times
Been thanked: 13 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Chromy »

Halo co tu sie dzieje ?
tl:dr
Ceterum censeo Grubum delendam esse.
Awatar użytkownika
Borys
Krul
Posty: 5516
Rejestracja: 2013-02-16, 17:21
Tytuł: Wielki Chan Borysady
Has thanked: 46 times
Been thanked: 43 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Borys »

Proszę o raport komisji.
Jack: Wilhelm, wanna come work for me and open a vault?
Wilhelm: No.
Jack: I'll pay you a million dollars.
Wilhelm: Okay.
Awatar użytkownika
Gruby
Posty: 2589
Rejestracja: 2014-09-23, 19:41
Tytuł: Bóg Losowań
Has thanked: 53 times
Been thanked: 63 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Gruby »

No dobra, mi pasuje ta opcja, że na bitwę można wystawić max 12 lądowych i 10 powietrznych.


Ewentualnie tak jak Mark pisze, żeby przy walkach 2 vs 1 można było dosłać wsparcie z sąsiedniej prowincji aby "wyrównać" ilość walczących. Ale czuję, że z tym będzie dużo burdelu (jak w sumie z całym v10 x] )
Awatar użytkownika
Shalvan
Posty: 834
Rejestracja: 2013-03-03, 09:26
Been thanked: 2 times

Re: Zasady i rekrutacja

Post autor: Shalvan »

Utrzymac limit, wsparcie za duzy bagałagan.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?

If I seem superhuman I have been misunderstood.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Borysada v10”