Laboratorium
: 2016-01-08, 17:37
W poniższym poście opisuj badaną technologię i ile przeznaczasz na jej cel dochodów.
• Wieża obserwacyjna – zapewni a dobry widok na otaczające tereny
• Drwal – ścina drzewo wokół koloni dzięki czemu masz drewno
• Łowca - zdobywa świeże mięso, zapewniając ważne rezerwy żywnościowe
• Rolnictwo – Badania nad rolnictwem pomagają opracować nowe metody zwiększania zasobów żywnościowych
• Ambasada – jest niezbędna jeżeli chcesz nawiązać i podtrzymywać stosunki dyplomatyczne z innymi nacjami
• Pismo – opracowanie pisma to ważny postęp technologiczny. Dzięki niemu możesz rozwinąć rynek, wydawać gazety, itp.
• Magazyn – zapewnia miejsce dla wszystkich zebranych surowców
• Hodowla robaków – Robaki służą nie tylko jako pożywienie, ale też jako podstawa handlu
• Pałac rozpusty – Wraz z rozkwitem koloni, potrzebne będzie miejsce rozrywki, które zwiększy motywację do pracy
• Targowisko – centrum wymiany towarów w twojej kolonii, a także handlu z innymi nacjami w czasach pokoju
• Prawo – Aby wprowadzić prawo w życie, musisz stworzyć siły policyjne, które będą zwalczały przestępczość w wiosce
• Wieści – Dostarczanie wieści utrzymuje motywację i morale w czasie wojny
• Koszary – umożliwiają szkolenie podstawowych jednostek bojowych
• Świątynia – Jeśli populacja osiągnęła odpowiednią wielkość, kolonia będzie potrzebować świątyni, aby czcić swoich bogów
• Robacznik – produkuje najważniejsze dobra konsumpcyjne: lizakowe robaki
• Metalurgia – dzięki metalurgii nauczysz się jak wydobywać rudę oraz jak przetwarzać ją na żelazo, aby móc produkować solidne narzędzia
• Mały posterunek – pozwala na rozszerzenie terenów miejskich. Z wysokości wierzy możesz także bronić swoich wylęgarni
• Bank – pozwala poprawić relacje handlowe i zwiększyć profit
• Duży dom – zapewnia więcej tańszego miejsca lęgowego dla koloni
• Arena – zapewnia koloni rozrywkę, kiedy tylko populacja osiągnie określoną wielkość.
• Sabotażysta – może wkraść się niezauważony do osad przeciwników i poważnie uszkodzić wybrane cele
• Wojownik – jest mistrzem walki w zwarciu. Potrafi zadać dwukrotnie większe obrażenia niż Pyro
• Wylęgarnia – w wylęgarni możesz hodować krwiożercze istoty
• Zaklinanie – dzięki zaklinaniu duchów, możesz stworzyć miejsce kultu, w których pojawiają się mistyczni wojownicy
• Berserker – berserk er posiada niesamowitą siłę, która przewyższa wszystko co można sobie wyobrazić
• Harak – zakrada się na tyły wroga, po czym eksploduje
• Duży posterunek – dzięki ogromnej wysokości tego posterunku, straże mogą chronić większy obszar wokół niego
• Boscy Słudzy – słudzy bogów zadają znaczne obrażenia z powodu swych niesamowitych, mistycznych mocy
• Strażnik Roju – strażnik roju został stworzony do walki bezpośredniej i posiada niesamowitą siłę
• Jaskinia mądrości – Jaskinia mądrości przyśpiesza badania naukowe w koloniach
• Kamieniarz – może kuć w skalnych masywach, wydobywając kamienie potrzebne do budowy domów
• Wieża obserwacyjna – zapewni a dobry widok na otaczające tereny
• Drwal – ścina drzewo wokół koloni dzięki czemu masz drewno
• Łowca - zdobywa świeże mięso, zapewniając ważne rezerwy żywnościowe
• Rolnictwo – Badania nad rolnictwem pomagają opracować nowe metody zwiększania zasobów żywnościowych
• Ambasada – jest niezbędna jeżeli chcesz nawiązać i podtrzymywać stosunki dyplomatyczne z innymi nacjami
• Pismo – opracowanie pisma to ważny postęp technologiczny. Dzięki niemu możesz rozwinąć rynek, wydawać gazety, itp.
• Magazyn – zapewnia miejsce dla wszystkich zebranych surowców
• Hodowla robaków – Robaki służą nie tylko jako pożywienie, ale też jako podstawa handlu
• Pałac rozpusty – Wraz z rozkwitem koloni, potrzebne będzie miejsce rozrywki, które zwiększy motywację do pracy
• Targowisko – centrum wymiany towarów w twojej kolonii, a także handlu z innymi nacjami w czasach pokoju
• Prawo – Aby wprowadzić prawo w życie, musisz stworzyć siły policyjne, które będą zwalczały przestępczość w wiosce
• Wieści – Dostarczanie wieści utrzymuje motywację i morale w czasie wojny
• Koszary – umożliwiają szkolenie podstawowych jednostek bojowych
• Świątynia – Jeśli populacja osiągnęła odpowiednią wielkość, kolonia będzie potrzebować świątyni, aby czcić swoich bogów
• Robacznik – produkuje najważniejsze dobra konsumpcyjne: lizakowe robaki
• Metalurgia – dzięki metalurgii nauczysz się jak wydobywać rudę oraz jak przetwarzać ją na żelazo, aby móc produkować solidne narzędzia
• Mały posterunek – pozwala na rozszerzenie terenów miejskich. Z wysokości wierzy możesz także bronić swoich wylęgarni
• Bank – pozwala poprawić relacje handlowe i zwiększyć profit
• Duży dom – zapewnia więcej tańszego miejsca lęgowego dla koloni
• Arena – zapewnia koloni rozrywkę, kiedy tylko populacja osiągnie określoną wielkość.
• Sabotażysta – może wkraść się niezauważony do osad przeciwników i poważnie uszkodzić wybrane cele
• Wojownik – jest mistrzem walki w zwarciu. Potrafi zadać dwukrotnie większe obrażenia niż Pyro
• Wylęgarnia – w wylęgarni możesz hodować krwiożercze istoty
• Zaklinanie – dzięki zaklinaniu duchów, możesz stworzyć miejsce kultu, w których pojawiają się mistyczni wojownicy
• Berserker – berserk er posiada niesamowitą siłę, która przewyższa wszystko co można sobie wyobrazić
• Harak – zakrada się na tyły wroga, po czym eksploduje
• Duży posterunek – dzięki ogromnej wysokości tego posterunku, straże mogą chronić większy obszar wokół niego
• Boscy Słudzy – słudzy bogów zadają znaczne obrażenia z powodu swych niesamowitych, mistycznych mocy
• Strażnik Roju – strażnik roju został stworzony do walki bezpośredniej i posiada niesamowitą siłę
• Jaskinia mądrości – Jaskinia mądrości przyśpiesza badania naukowe w koloniach
• Kamieniarz – może kuć w skalnych masywach, wydobywając kamienie potrzebne do budowy domów