Laboratorium

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fear
Posty: 369
Rejestracja: 2015-08-05, 19:02

Laboratorium

Post autor: Fear »

W poniższym poście opisuj badaną technologię i ile przeznaczasz na jej cel dochodów.

Drzewko technologii:

obrazek


Wieża obserwacyjna – zapewni a dobry widok na otaczające tereny
Drwal – ścina drzewo wokół koloni dzięki czemu masz drewno
Łowca - zdobywa świeże mięso, zapewniając ważne rezerwy żywnościowe
Rolnictwo – Badania nad rolnictwem pomagają opracować nowe metody zwiększania zasobów żywnościowych
Ambasada – jest niezbędna jeżeli chcesz nawiązać i podtrzymywać stosunki dyplomatyczne z innymi nacjami
Pismo – opracowanie pisma to ważny postęp technologiczny. Dzięki niemu możesz rozwinąć rynek, wydawać gazety, itp.
Magazyn – zapewnia miejsce dla wszystkich zebranych surowców
Hodowla robaków – Robaki służą nie tylko jako pożywienie, ale też jako podstawa handlu
Pałac rozpusty – Wraz z rozkwitem koloni, potrzebne będzie miejsce rozrywki, które zwiększy motywację do pracy
Targowisko – centrum wymiany towarów w twojej kolonii, a także handlu z innymi nacjami w czasach pokoju
Prawo – Aby wprowadzić prawo w życie, musisz stworzyć siły policyjne, które będą zwalczały przestępczość w wiosce
Wieści – Dostarczanie wieści utrzymuje motywację i morale w czasie wojny
Koszary – umożliwiają szkolenie podstawowych jednostek bojowych
Świątynia – Jeśli populacja osiągnęła odpowiednią wielkość, kolonia będzie potrzebować świątyni, aby czcić swoich bogów
Robacznik – produkuje najważniejsze dobra konsumpcyjne: lizakowe robaki
Metalurgia – dzięki metalurgii nauczysz się jak wydobywać rudę oraz jak przetwarzać ją na żelazo, aby móc produkować solidne narzędzia
Mały posterunek – pozwala na rozszerzenie terenów miejskich. Z wysokości wierzy możesz także bronić swoich wylęgarni
Bank – pozwala poprawić relacje handlowe i zwiększyć profit
Duży dom – zapewnia więcej tańszego miejsca lęgowego dla koloni
Arena – zapewnia koloni rozrywkę, kiedy tylko populacja osiągnie określoną wielkość.
Sabotażysta – może wkraść się niezauważony do osad przeciwników i poważnie uszkodzić wybrane cele
Wojownik – jest mistrzem walki w zwarciu. Potrafi zadać dwukrotnie większe obrażenia niż Pyro
Wylęgarnia – w wylęgarni możesz hodować krwiożercze istoty
Zaklinanie – dzięki zaklinaniu duchów, możesz stworzyć miejsce kultu, w których pojawiają się mistyczni wojownicy
Berserker – berserk er posiada niesamowitą siłę, która przewyższa wszystko co można sobie wyobrazić
Harak – zakrada się na tyły wroga, po czym eksploduje
Duży posterunek – dzięki ogromnej wysokości tego posterunku, straże mogą chronić większy obszar wokół niego
Boscy Słudzy – słudzy bogów zadają znaczne obrażenia z powodu swych niesamowitych, mistycznych mocy
Strażnik Roju – strażnik roju został stworzony do walki bezpośredniej i posiada niesamowitą siłę
Jaskinia mądrości – Jaskinia mądrości przyśpiesza badania naukowe w koloniach
Kamieniarz – może kuć w skalnych masywach, wydobywając kamienie potrzebne do budowy domów
Alea iacta est
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sajikisowie”