Jednostki
: 2016-01-08, 17:33
Dostępne jednostki w grze:
Miejsce przepoczwarzeń
Tragarz - podstawowa jednostka każdej osady, można przeszkolić ją na inne jednostki. Zbiera i dostarcza surowce. Koszty szkolenia 10 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Budowniczy - jednostka umożliwiająca wznoszenie i naprawę innych budowli. Koszty szkolenia 30 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Naukowiec - jednostka odpowiedzialna za przeprowadzanie badań. Potrzebna do funkcjonowania: Laboratorium, Banku, Jaskini mądrości. Koszty szkolenia 70 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Drwal - jednostka zbierająca drewno. Koszty szkolenia 40 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Kamieniarz - jednostka zbierająca kamień. Koszty szkolenia 40 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Kopalni. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Założyciel miasta - jednostka mogąca założyć nową kolonie. Koszty szkolenia 100 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Dyplomata - jednostka przyjmująca oferty pokoju, rozejmu lub wojny. Można wysłać ją do obcej nacji w celu wypowiedzenia wojny, zawarcia pokoju lub rozejmu. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Ambasady. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Zwiadowca - jednostka posiadająca większe pole widzenia. Koszty szkolenia 50 monet. Potrzebna do funkcjonowania : Wieży obserwacyjnej. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Łowca - jednostka polująca na zwierzęta, zbiera pożywienie. Można wykorzystać ją jako podstawową jednostkę wojskową. Koszty szkolenia 40 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości. Wykorzystana w ataku zadaje 2 x 10 obrażeń na fazę.
Hodowca robaków - jednostka mogąca prowadzić uprawę robaków. Koszty szkolenia 50 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Hodowli robaków. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Mistrz orgii - jednostka potrzebna do funkcjonowania: Pałacu rozpusty. Koszty szkolenia 50 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Kupiec - jednostka mogąca prowadzić wymianę surowców między osadami, jak również sprzedawanie ich innym nacjom i skupowanie ich. Koszty szkolenia 50 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Policjant - jednostka zwalczająca przestępczość, może być wykorzystana jako podstawowa jednostka bojowa. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Posterunku policji. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Obwoływacz - jednostka ogłaszająca wieści podczas wojny, pokoju i rozejmu. Zwiększa zadowolenie społeczne. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Gniazda informacji. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Robacznik - jednostka wytwarzająca lizakowe robaki. Koszty szkolenia 60 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Robacznika Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Żelazogryz - jednostka produkująca broń. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Zbrojowni. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Gladiator - jednostka zwiększająca zadowolenie społeczne podczas pracy. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Areny. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Kapłan - jednostka odprawiająca obrzędy. Może leczyć inne jednostki. Zwiększa zadowolenie społeczne. Koszty szkolenia 100 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Świątyni. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Koszary
Pyro - podstawowa dystansowa jednostka bojowa, miota ognistymi kulami. Koszty szkolenia 100 monet, 2 jednostki drewna. Posiada 100 punktów wytrzymałości. Zadaje 2 x 20 punktów obrażeń na fazę.
Wojownik - podstawowa lekka jednostka walcząca w ręcz. Koszty szkolenia 380 monet, 1 jednostka broni. Posiada 150 punktów wytrzymałości. Zadaje 3 x 10 punktów obrażeń na fazę.
Berserker - podstawowa ciężka jednostka walcząca w ręcz. Koszty szkolenia 460 monet, 1 jednostka broni. Posiada 175 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 40 punktów obrażeń na fazę.
Sabotażysta - specjalna jednostka podstawowa. Po dotarciu do celu eksploduje niszcząc, bądź znacznie uszkadzając cel. Koszty szkolenia 300 monet, 4 jednostki broni. Posiada 50 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 400 punktów obrażeń na fazę.
Wylęgarnia
Jadopluj - elitarna bojowa jednostka dystansowa. Miota w przeciwników kulami kwasu. Koszty szkolenia 500 monet, 2 jednostki broni. Posiada 225 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 50 punktów obrażeń na fazę.
Strażnik roju - elitarna bojowa jednostka walcząca wręcz. Zadaje znaczne obrażenia, lecz wolna. Koszty szkolenia 600 monet, 5 jednostek broni. Posiada 250 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 70 punktów obrażeń na fazę.
Harak - specjalna elitarna bojowa jednostka. Po dotarciu do celu eksploduje niszcząc, bądź znacznie uszkadzając cel. Koszty szkolenia 400 monet, 1 jednostka broni. Posiada 250 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 600 punktów obrażeń na fazę.
Miejsce kultu
Boski sługa - elitarna magiczna jednostka dystansowa, miota magicznymi pociskami. Koszty szkolenia 500 monet, 2 jednostki broni. Posiada 175 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 40 punktów obrażeń na fazę.
Zaklinacz - elitarna magiczna jednostko dystansowa, miota kulami energii, zadaje znaczne obrażenia, jest stosunkowo wolna. Koszty szkolenia 600 monet, 6 jednostek broni. Posiada 200 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 50 punktów obrażeń na fazę.
Miejsce przepoczwarzeń
Tragarz - podstawowa jednostka każdej osady, można przeszkolić ją na inne jednostki. Zbiera i dostarcza surowce. Koszty szkolenia 10 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Budowniczy - jednostka umożliwiająca wznoszenie i naprawę innych budowli. Koszty szkolenia 30 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Naukowiec - jednostka odpowiedzialna za przeprowadzanie badań. Potrzebna do funkcjonowania: Laboratorium, Banku, Jaskini mądrości. Koszty szkolenia 70 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Drwal - jednostka zbierająca drewno. Koszty szkolenia 40 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Kamieniarz - jednostka zbierająca kamień. Koszty szkolenia 40 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Kopalni. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Założyciel miasta - jednostka mogąca założyć nową kolonie. Koszty szkolenia 100 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Dyplomata - jednostka przyjmująca oferty pokoju, rozejmu lub wojny. Można wysłać ją do obcej nacji w celu wypowiedzenia wojny, zawarcia pokoju lub rozejmu. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Ambasady. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Zwiadowca - jednostka posiadająca większe pole widzenia. Koszty szkolenia 50 monet. Potrzebna do funkcjonowania : Wieży obserwacyjnej. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Łowca - jednostka polująca na zwierzęta, zbiera pożywienie. Można wykorzystać ją jako podstawową jednostkę wojskową. Koszty szkolenia 40 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości. Wykorzystana w ataku zadaje 2 x 10 obrażeń na fazę.
Hodowca robaków - jednostka mogąca prowadzić uprawę robaków. Koszty szkolenia 50 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Hodowli robaków. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Mistrz orgii - jednostka potrzebna do funkcjonowania: Pałacu rozpusty. Koszty szkolenia 50 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Kupiec - jednostka mogąca prowadzić wymianę surowców między osadami, jak również sprzedawanie ich innym nacjom i skupowanie ich. Koszty szkolenia 50 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Policjant - jednostka zwalczająca przestępczość, może być wykorzystana jako podstawowa jednostka bojowa. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Posterunku policji. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Obwoływacz - jednostka ogłaszająca wieści podczas wojny, pokoju i rozejmu. Zwiększa zadowolenie społeczne. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Gniazda informacji. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Robacznik - jednostka wytwarzająca lizakowe robaki. Koszty szkolenia 60 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Robacznika Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Żelazogryz - jednostka produkująca broń. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Zbrojowni. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Gladiator - jednostka zwiększająca zadowolenie społeczne podczas pracy. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Areny. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Kapłan - jednostka odprawiająca obrzędy. Może leczyć inne jednostki. Zwiększa zadowolenie społeczne. Koszty szkolenia 100 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Świątyni. Posiada 50 punktów wytrzymałości.
Koszary
Pyro - podstawowa dystansowa jednostka bojowa, miota ognistymi kulami. Koszty szkolenia 100 monet, 2 jednostki drewna. Posiada 100 punktów wytrzymałości. Zadaje 2 x 20 punktów obrażeń na fazę.
Wojownik - podstawowa lekka jednostka walcząca w ręcz. Koszty szkolenia 380 monet, 1 jednostka broni. Posiada 150 punktów wytrzymałości. Zadaje 3 x 10 punktów obrażeń na fazę.
Berserker - podstawowa ciężka jednostka walcząca w ręcz. Koszty szkolenia 460 monet, 1 jednostka broni. Posiada 175 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 40 punktów obrażeń na fazę.
Sabotażysta - specjalna jednostka podstawowa. Po dotarciu do celu eksploduje niszcząc, bądź znacznie uszkadzając cel. Koszty szkolenia 300 monet, 4 jednostki broni. Posiada 50 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 400 punktów obrażeń na fazę.
Wylęgarnia
Jadopluj - elitarna bojowa jednostka dystansowa. Miota w przeciwników kulami kwasu. Koszty szkolenia 500 monet, 2 jednostki broni. Posiada 225 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 50 punktów obrażeń na fazę.
Strażnik roju - elitarna bojowa jednostka walcząca wręcz. Zadaje znaczne obrażenia, lecz wolna. Koszty szkolenia 600 monet, 5 jednostek broni. Posiada 250 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 70 punktów obrażeń na fazę.
Harak - specjalna elitarna bojowa jednostka. Po dotarciu do celu eksploduje niszcząc, bądź znacznie uszkadzając cel. Koszty szkolenia 400 monet, 1 jednostka broni. Posiada 250 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 600 punktów obrażeń na fazę.
Miejsce kultu
Boski sługa - elitarna magiczna jednostka dystansowa, miota magicznymi pociskami. Koszty szkolenia 500 monet, 2 jednostki broni. Posiada 175 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 40 punktów obrażeń na fazę.
Zaklinacz - elitarna magiczna jednostko dystansowa, miota kulami energii, zadaje znaczne obrażenia, jest stosunkowo wolna. Koszty szkolenia 600 monet, 6 jednostek broni. Posiada 200 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 50 punktów obrażeń na fazę.