Jednostki

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fear
Posty: 369
Rejestracja: 2015-08-05, 19:02

Jednostki

Post autor: Fear »

Dostępne jednostki w grze:

Miejsce przepoczwarzeń
Tragarz - podstawowa jednostka każdej osady, można przeszkolić ją na inne jednostki. Zbiera i dostarcza surowce. Koszty szkolenia 10 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Budowniczy - jednostka umożliwiająca wznoszenie i naprawę innych budowli. Koszty szkolenia 30 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Naukowiec - jednostka odpowiedzialna za przeprowadzanie badań. Potrzebna do funkcjonowania: Laboratorium, Banku, Jaskini mądrości. Koszty szkolenia 70 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Drwal - jednostka zbierająca drewno. Koszty szkolenia 40 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Kamieniarz - jednostka zbierająca kamień. Koszty szkolenia 40 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Kopalni. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Założyciel miasta - jednostka mogąca założyć nową kolonie. Koszty szkolenia 100 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Dyplomata - jednostka przyjmująca oferty pokoju, rozejmu lub wojny. Można wysłać ją do obcej nacji w celu wypowiedzenia wojny, zawarcia pokoju lub rozejmu. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Ambasady. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Zwiadowca - jednostka posiadająca większe pole widzenia. Koszty szkolenia 50 monet. Potrzebna do funkcjonowania : Wieży obserwacyjnej. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Łowca - jednostka polująca na zwierzęta, zbiera pożywienie. Można wykorzystać ją jako podstawową jednostkę wojskową. Koszty szkolenia 40 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości. Wykorzystana w ataku zadaje 2 x 10 obrażeń na fazę.

Hodowca robaków - jednostka mogąca prowadzić uprawę robaków. Koszty szkolenia 50 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Hodowli robaków. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Mistrz orgii - jednostka potrzebna do funkcjonowania: Pałacu rozpusty. Koszty szkolenia 50 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Kupiec - jednostka mogąca prowadzić wymianę surowców między osadami, jak również sprzedawanie ich innym nacjom i skupowanie ich. Koszty szkolenia 50 monet. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Policjant - jednostka zwalczająca przestępczość, może być wykorzystana jako podstawowa jednostka bojowa. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Posterunku policji. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Obwoływacz - jednostka ogłaszająca wieści podczas wojny, pokoju i rozejmu. Zwiększa zadowolenie społeczne. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Gniazda informacji. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Robacznik - jednostka wytwarzająca lizakowe robaki. Koszty szkolenia 60 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Robacznika Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Żelazogryz - jednostka produkująca broń. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Zbrojowni. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Gladiator - jednostka zwiększająca zadowolenie społeczne podczas pracy. Koszty szkolenia 70 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Areny. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Kapłan - jednostka odprawiająca obrzędy. Może leczyć inne jednostki. Zwiększa zadowolenie społeczne. Koszty szkolenia 100 monet. Potrzebna do funkcjonowania: Świątyni. Posiada 50 punktów wytrzymałości.

Koszary
Pyro - podstawowa dystansowa jednostka bojowa, miota ognistymi kulami. Koszty szkolenia 100 monet, 2 jednostki drewna. Posiada 100 punktów wytrzymałości. Zadaje 2 x 20 punktów obrażeń na fazę.

Wojownik - podstawowa lekka jednostka walcząca w ręcz. Koszty szkolenia 380 monet, 1 jednostka broni. Posiada 150 punktów wytrzymałości. Zadaje 3 x 10 punktów obrażeń na fazę.

Berserker - podstawowa ciężka jednostka walcząca w ręcz. Koszty szkolenia 460 monet, 1 jednostka broni. Posiada 175 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 40 punktów obrażeń na fazę.
Sabotażysta - specjalna jednostka podstawowa. Po dotarciu do celu eksploduje niszcząc, bądź znacznie uszkadzając cel. Koszty szkolenia 300 monet, 4 jednostki broni. Posiada 50 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 400 punktów obrażeń na fazę.

Wylęgarnia
Jadopluj - elitarna bojowa jednostka dystansowa. Miota w przeciwników kulami kwasu. Koszty szkolenia 500 monet, 2 jednostki broni. Posiada 225 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 50 punktów obrażeń na fazę.

Strażnik roju - elitarna bojowa jednostka walcząca wręcz. Zadaje znaczne obrażenia, lecz wolna. Koszty szkolenia 600 monet, 5 jednostek broni. Posiada 250 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 70 punktów obrażeń na fazę.

Harak - specjalna elitarna bojowa jednostka. Po dotarciu do celu eksploduje niszcząc, bądź znacznie uszkadzając cel. Koszty szkolenia 400 monet, 1 jednostka broni. Posiada 250 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 600 punktów obrażeń na fazę.

Miejsce kultu
Boski sługa - elitarna magiczna jednostka dystansowa, miota magicznymi pociskami. Koszty szkolenia 500 monet, 2 jednostki broni. Posiada 175 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 40 punktów obrażeń na fazę.

Zaklinacz - elitarna magiczna jednostko dystansowa, miota kulami energii, zadaje znaczne obrażenia, jest stosunkowo wolna. Koszty szkolenia 600 monet, 6 jednostek broni. Posiada 200 punktów wytrzymałości. Zadaje 1 x 50 punktów obrażeń na fazę.
Alea iacta est
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sajikisowie”