Budynki

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fear
Posty: 369
Rejestracja: 2015-08-05, 19:02

Budynki

Post autor: Fear »

Budynki dostępne w grze:

Dom - umożliwia pojawienie się w wiosce 3 nowych osadników. Wybudowanie kosztuje 3 jednostki drewna i 4 jednostki kamienia. Koszty utrzymania budynku 5 monet. Posiada 350 punktów wytrzymałości.

Laboratorium - pozwala na odkrywanie nowych i bardziej zaawansowanych technologii. Wybudowanie kosztuje 3 jednostki drewna i 5 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 15 monet. Aby budynek funkcjonował potrzebny jest pracownik - naukowiec. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Miejsce przepoczwarzeń - budynek ten służy do szkolenia podstawowych jednostek jak i pracowników. Wybudowanie kosztuje 3 jednostki drewna i 3 jednostki kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 5 monet. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Wieża obserwacyjna - zwiększa widoczność wokół miasta, umożliwiając tym samym wcześniejsze wykrycie zagrożenia. Wybudowanie kosztuje 3 jednostki drewna i 4 jednostki kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 10 monet. Aby budynek funkcjonował prawidłowo potrzebny jest w nim pracownik - zwiadowca. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Ambasada - umożliwia zawarcie pokoju, rozejmu, oraz wypowiedzenie wojny innym nacjom. Wybudowanie kosztuje 7 jednostek drewna i 7 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 15 monet. Aby budynek funkcjonował poprawnie potrzebny jest w nim pracownik - dyplomata. Posiada 750 punktów wytrzymałości.

Magazyn - zwiększa pojemność magazynu o 25 jednostek każdego zasobu. Wybudowanie kosztuje 6 jednostek drewna i 6 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 5monet. Posiada 400 punktów wytrzymałości.

Hodowla robaków - umożliwia hodowanie pożywienia w postaci robaków. Każdą jednostkę robaków można zamienić na 2 jednostki pożywienia. Wybudowanie budynku kosztuje 7 jednostek drewna i 7 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 15 monet. Aby budynek funkcjonował potrzebny jest w nim pracownik - hodowca robaków. Posiada 400 punktów wytrzymałości.

Pałac rozpusty - budynek zwiększający zadowolenie społeczeństwa poprzez zaspokajanie ich potrzeb. Wybudowanie kosztuje 8 jednostek drewna i 5 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 20 monet. Do funkcjonowania budynku potrzebny jest pracownik ¬- mistrz orgii. Posiada 500 punktów wytrzymałości. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Targowisko - centrum wymiany między wioskami, jak również między obcymi nacjami w czasie pokoju. Wybudowanie budynku kosztuje 5 jednostek drewna i 7 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 15 monet. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Posterunek policji - w celu utrzymania porządku w osadzie i resocjalizacji przestępców buduje się posterunki policji. Wybudowanie kosztuje 8 jednostek drewna i 7 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 30 monet. Budynek funkcjonuje jeżeli znajduje się w nim pracownik - policjant. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Gniazdo informacji - zapewnia informacje społeczeństwu w czasie wojny, pokoju i rozejmu. Zwiększa zadowolenie społeczeństwa. Wybudowanie kosztuje 6 jednostek drewna i 8 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 30 monet. Budynek działa, jeżeli w środku znajduje się pracownik - obwoływacz. Posiada 450 punktów wytrzymałości.

Koszary - budynek wojskowy umożliwiający szkolenie jednostek bojowych. Wybudowanie kosztuje 7 jednostek drewna i 8 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 5 monet. Jednostki mogące być szkolone w tym budynku: Pyro, Wojownik, Berserker, Sabotażysta. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Robacznik - umożliwia produkcję lizakowych robaków. Wybudowanie kosztuje 10 jednostek drewna i 12 jednostek kamienia. Koszty utrzymania wynoszą 25 monet. Do funkcjonowania budynku potrzebny jest pracownik - robacznik. Do wyprodukowania 1 lizakowego robaka potrzeba 1 jednostkę drewna i 2 jednostki robaków. Lizakowe robaki zwiększają zadowolenie społeczeństwa. Posiada 400 punktów wytrzymałości.

Świątynia - w miarę rozrostu koloni potrzebne jest miejsce kultu, gdzie społeczność może czcić soje bóstwo. Zwiększa zadowolenie społeczeństwa. Wybudowanie budynku kosztuje 10 jednostek drewna 15 jednostek kamienia i 1 jednostkę żelaza. Koszty utrzymania wynoszą 40 monet. Do funkcjonowania budynku potrzebny jest pracownik - kapłan. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Zbrojownia - umożliwia produkcję broni. Wybudowanie budynku kosztuje 15 jednostek drewna i 13 jednostek kamienia. Koszty utrzymania wynoszą 15 monet. Aby budynek funkcjonował potrzebny jest pracownik - żelazogryz. Do produkcji 1 jednostki broni potrzeba 2 jednostek drewna i 1 jednostki żelaza. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Kopalnia - umożliwia pozyskania żelaza. Może znajdować się jedynie w górzystym terenie nadającym się na wybudowanie kopalni i po za granicami miasta. Do wybudowania obiektu potrzeba 20 jednostek drewna i 15 jednostek kamienia. Koszty utrzymania wynoszą 20 monet. Aby budynek funkcjonował potrzebny jest pracownik - kamieniarz. Wyprodukowanie 1 jednostki żelaza wymaga 2 jednostek drewna. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Mały posterunek - budynek umożliwiający stacjonowanie w nim 2 jednostek Pyro chroniących miasto przed najeźdźcami, atakujący automatycznie wszystkie jednostki wroga. Poszerza granice wioski o mały obszar. Wybudowanie kosztuje 9 jednostek drewna i 9 jednostek kamienia. Koszty utrzymania wynoszą 20 monet. Posiada 600 punktów wytrzymałości.

Bank - zwiększa dochody o 50%. Wybudowanie kosztuje 12 jednostek drewna, 16 jednostek kamienia i 5 jednostek żelaza. Koszty utrzymania wynoszą 50 monet. W celu funkcjonowania budynku potrzebny jest w nim pracownik - naukowiec. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Duży dom - umożliwia pojawienie się w wiosce 9 osadników. Wybudowanie kosztuje 7 jednostek drewna, 7 jednostek kamienia i 3 jednostki żelaza. Koszty utrzymania wynoszą 7 monet. Posiada 450 punktów wytrzymałości.

Arena - budynek zwiększający zadowolenie społeczne poprzez zapewnienie mu odpowiedniej rozrywki. Koszty wybudowania wynoszą 20 jednostek drewna i 25 jednostek kamienia. Utrzymanie wynosi 50 monet. Do funkcjonowania budynku potrzebny jest pracownik - gladiator. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Wylęgarnia - umożliwia szkolenie zaawansowanych jednostek bojowych. Wybudowanie obiektu kosztuje 18 jednostek drewna, 17 jednostek kamienia i 8 jednostek żelaza. Koszty utrzymania wynoszą 10 monet. Jednostki szkolone w budynku: Jadopluj, Strażnik Roju, Harak. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Miejsce kultu - umożliwia szkolenie zaawansowanych jednostek magicznych. Wybudowanie obiektu kosztuje 12 jednostek drewna, 13 jednostek kamienia i 25 jednostek żelaza. Koszty utrzymania wynoszą 10 monet. Jednostki szkolone w budynku: Boski sługa, Zaklinacz. Posiada 600 punktów wytrzymałości.

Jaskinia mądrości - przyśpiesza badania nowych technologii. Wybudowanie obiektu kosztuje 22 jednostki drewna i 20 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 50 monet. Do funkcjonowania budynku potrzebny jest pracownik - naukowiec. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Duży posterunek - budynek umożliwiający stacjonowanie w nim 3 jednostek Pyro chroniących miasto przed najeźdźcami, atakujący automatycznie wszystkie jednostki wroga. Poszerza granice wioski o duży obszar. Wybudowanie kosztuje 15 jednostek drewna, 20 jednostek kamienia i 3 jednostki żelaza. Koszty utrzymania wynoszą 30 monet. Posiada 800 punktów wytrzymałości.

Ratusz - budynek, który może być założony przez każdego założyciela miasta. Wybudowanie go nic nie kosztuje. Każdy nowy ratusz powoduje powstanie nowej wioski. Koszty utrzymania budynku wynoszą 7 monet. Posiada 10000 punktów wytrzymałości.
Alea iacta est
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sajikisowie”