Budynki

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fear
Posty: 369
Rejestracja: 2015-08-05, 19:02

Budynki

Post autor: Fear »

Budynki dostępne w grze:

Dom - umożliwia pojawienie się w wiosce 3 nowych osadników. Wybudowanie kosztuje 2 jednostki drewna i 5 jednostki kamienia. Koszty utrzymania budynku 5 monet. Posiada 350 punktów wytrzymałości

Laboratorium - pozwala na odkrywanie nowych i bardziej zaawansowanych technologii. Wybudowanie kosztuje 2 jednostki drewna i 6 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 15 monet. Aby budynek funkcjonował potrzebny jest pracownik - uczony. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Szkoła - budynek ten służy do szkolenia podstawowych jednostek jak i pracowników. Wybudowanie kosztuje 2 jednostki drewna i 4 jednostki kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 5 monet. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Wieża obserwacyjna - zwiększa widoczność wokół miasta, umożliwiając tym samym wcześniejsze wykrycie zagrożenia. Wybudowanie kosztuje 2 jednostki drewna i 5 jednostki kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 10 monet. Aby budynek funkcjonował prawidłowo potrzebny jest w nim pracownik - zwiadowca. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Ambasada - umożliwia zawarcie pokoju, rozejmu, oraz wypowiedzenie wojny innym nacjom. Wybudowanie kosztuje 6 jednostek drewna i 8 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 15 monet. Aby budynek funkcjonował poprawnie potrzebny jest w nim pracownik - dyplomanta. Posiada 750 punktów wytrzymałości.

Magazyn - zwiększa pojemność magazynu o 25 jednostek każdego zasobu. Wybudowanie kosztuje 4 jednostek drewna i 8 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 5monet. Posiada 400 punktów wytrzymałości.

Hodowla grzybów - umożliwia hodowanie pożywienia w postaci grzybów. Każdą jednostkę grzybów można zamienić na 2 jednostki pożywienia. Wybudowanie budynku kosztuje 4 jednostek drewna i 10 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 15 monet. Aby budynek funkcjonował potrzebny jest w nim pracownik - hodowca grzybów. Posiada 400 punktów wytrzymałości.

Karczma - budynek zwiększający zadowolenie społeczeństwa poprzez zaspokajanie ich potrzeb. Wybudowanie kosztuje 5 jednostek drewna i 8 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 20 monet. Do funkcjonowania budynku potrzebny jest pracownik ¬- karczmarz. Posiada 500 punktów wytrzymałości. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Targowisko - centrum wymiany między wioskami, jak również między obcymi nacjami w czasie pokoju. Wybudowanie budynku kosztuje 3 jednostek drewna i 10 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 15 monet. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Posterunek policji - w celu utrzymania porządku w osadzie i resocjalizacji przestępców buduje się posterunki policji. Wybudowanie kosztuje 5 jednostek drewna i 10 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 30 monet. Budynek funkcjonuje jeżeli znajduje się w nim pracownik - policjant. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Kiosk z gazetami - zapewnia informacje społeczeństwu w czasie wojny, pokoju i rozejmu. Zwiększa zadowolenie społeczeństwa. Wybudowanie kosztuje 4 jednostek drewna i 10 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 30 monet. Budynek działa, jeżeli w środku znajduje się pracownik - gazeciarz. Posiada 450 punktów wytrzymałości.

Koszary - budynek wojskowy umożliwiający szkolenie jednostek bojowych. Wybudowanie kosztuje 5 jednostek drewna i 10 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 5 monet. Jednostki mogące być szkolone w tym budynku: Łucznik, Wojowniczka, Młocarz, Sabotażysta. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Destylarnia - umożliwia produkcję grzybowego soku. Wybudowanie kosztuje 8 jednostek drewna i 14 jednostek kamienia. Koszty utrzymania wynoszą 25 monet. Do funkcjonowania budynku potrzebny jest pracownik - gorzelnik. Do wyprodukowania 1 grzybowego soku potrzeba 1 jednostkę drewna i 2 jednostki grzybów. Grzybowy sok zwiększa zadowolenie społeczeństwa. Posiada 400 punktów wytrzymałości.

Świątynia - w miarę rozrostu koloni potrzebne jest miejsce kultu, gdzie społeczność może czcić soje bóstwo. Zwiększa zadowolenie społeczeństwa. Wybudowanie budynku kosztuje 10 jednostek drewna 15 jednostek kamienia i 1 jednostkę żelaza. Koszty utrzymania wynoszą 40 monet. Do funkcjonowania budynku potrzebny jest pracownik - kapłan. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Zbrojowmistrz - umożliwia produkcję broni. Wybudowanie budynku kosztuje 10 jednostek drewna i 18 jednostek kamienia. Koszty utrzymania wynoszą 15 monet. Aby budynek funkcjonował potrzebny jest pracownik - płatnerz. Do produkcji 1 jednostki broni potrzeba 2 jednostek drewna i 1 jednostki żelaza. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Kopalnia - umożliwia pozyskania żelaza. Może znajdować się jedynie w górzystym terenie nadającym się na wybudowanie kopalni i po za granicami miasta. Do wybudowania obiektu potrzeba 10 jednostek drewna i 25 jednostek kamienia. Koszty utrzymania wynoszą 20 monet. Aby budynek funkcjonował potrzebny jest pracownik - kamieniarz. Wyprodukowanie 1 jednostki żelaza wymaga 2 jednostek drewna. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Mały posterunek - budynek umożliwiający stacjonowanie w nim 2 jednostek Łuczniczków chroniących miasto przed najeźdźcami, atakujący automatycznie wszystkie jednostki wroga. Poszerza granice wioski o mały obszar. Wybudowanie kosztuje 8 jednostek drewna i 10 jednostek kamienia. Koszty utrzymania wynoszą 20 monet. Posiada 600 punktów wytrzymałości.

Bank - zwiększa dochody o 50%. Wybudowanie kosztuje 12 jednostek drewna, 16 jednostek kamienia i 5 jednostek żelaza. Koszty utrzymania wynoszą 50 monet. W celu funkcjonowania budynku potrzebny jest w nim pracownik - uczony. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Duży dom - umożliwia pojawienie się w wiosce 9 osadników. Wybudowanie kosztuje 4 jednostek drewna, 10 jednostek kamienia i 3 jednostki żelaza. Koszty utrzymania wynoszą 7 monet. Posiada 450 punktów wytrzymałości.

Cyrk - budynek zwiększający zadowolenie społeczne poprzez zapewnienie mu odpowiedniej rozrywki. Koszty wybudowania wynoszą 20 jednostek drewna i 25 jednostek kamienia. Utrzymanie wynosi 50 monet. Do funkcjonowania budynku potrzebny jest pracownik - treser zwierząt. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Szkoła dla zwierząt - umożliwia szkolenie zaawansowanych jednostek bojowych. Wybudowanie obiektu kosztuje 15 jednostek drewna, 20 jednostek kamienia i 8 jednostek żelaza. Koszty utrzymania wynoszą 10 monet. Jednostki szkolone w budynku: Dragofiterus, Nektarus, Eksplodus. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Wieża maga - umożliwia szkolenie zaawansowanych jednostek magicznych. Wybudowanie obiektu kosztuje 10 jednostek drewna, 15 jednostek kamienia i 25 jednostek żelaza. Koszty utrzymania wynoszą 10 monet. Jednostki szkolone w budynku: Mag, Mistrzyni magii. Posiada 600 punktów wytrzymałości.

Biblioteka - przyśpiesza badania nowych technologii. Wybudowanie obiektu kosztuje 20 jednostki drewna i 22 jednostek kamienia. Koszty utrzymania budynku wynoszą 50 monet. Do funkcjonowania budynku potrzebny jest pracownik - uczona. Posiada 500 punktów wytrzymałości.

Duży posterunek - budynek umożliwiający stacjonowanie w nim 3 jednostek Łuczniczek chroniących miasto przed najeźdźcami, atakujący automatycznie wszystkie jednostki wroga. Poszerza granice wioski o duży obszar. Wybudowanie kosztuje 15 jednostek drewna, 20 jednostek kamienia i 3 jednostki żelaza. Koszty utrzymania wynoszą 30 monet. Posiada 800 punktów wytrzymałości.

Ratusz - budynek, który może być założony przez każdego założyciela miasta. Wybudowanie go nic nie kosztuje. Każdy nowy ratusz powoduje powstanie nowej wioski. Koszty utrzymania budynku wynoszą 7 monet. Posiada 10000 punktów wytrzymałości.
Alea iacta est
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pimmonowie”