Organizacyjny
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Organizacyjny
Ej, czyli jak rozumiem, można wybrać wszystko co tylko znajduje się na karcie postaci?
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Re: Organizacyjny
Nie. Wtedy nie jest już człowiekiem. Człowiek może przestać być człowiekiem w trakcie gry, jeżeli oberwie wyjątkowo potężnym zaklęciem (np. takim co mu zmieni nogi w wężowy ogon). Ale jak mówiłem, wtedy nie jest już człowiekiem :P
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
Re: Organizacyjny
Glau, tak, jeżeli masz wystarczająco dużo punktów doświadczenia. Żeby nie było problemów z losowaniem statów po prostu rozdzielacie statsy według instrukcji. Zauważ też, że na początku postacie mają 3 perki - jeden z nich można wydać na rasę inną niż człowiek, jeżeli ktoś chce być magiem to zawsze bierze "adept". Bycie człowiekiem to tak jakby dodatkowy perk na początku.
Powiedzmy że wasze postacie są trochę doświadczone, więc macie dodatkowe 3 perki do wyboru z listy zdolności różnych na starcie.
W środę będę miał podręcznik, to wtedy zajmiemy się ekwipunkami i dokładnymtłumaczeniem zasad - nie pamiętam wszystkich niuansów, wolałbym nie wprowadzać w błąd.
Z takich najprostszych rzeczy: magowie nie kokszą. Rzucanie zaklęcia trwa dwie tury. W turze walki najpierw rozliczane są strzały z łuku, potem walka wręcz, na końcu czary. Wyjątkiem jest, jeżeli mag znajduje się pod wpływem zaklęcia "szybkość".
Czary buffujące domyślnie trwają 3 tury. Jak czar się nie uda, dzieją się brzydkie rzeczy. Czary robią ogólnie niewiele obrażeń, ale można je dopalać czarami modyfikującymi. Typu "rzucam błyskawicę z dwa razy więcej i trzy razy mocniej". I nagle błyskawica zamiast kosztować 2 many, walić w jeden cel i robić k4 obrażeń bije w 3 cele, zadaje k10 obrażeń i zżera 9 many. A trudność jej rzucenia to 9.
Wszystkie rzuty bazowane są na kości cechy. Biegłość postaci w danych rzeczach zawiera się w liczbie kostek i wysokości cechy. Przykład: czarowanie. Mag chce rzucić daną błyskawicę 2x więcej i 3x mocniej. Ma k12 woli (stat od rzucania zaklęć) i 3 kropki w biegłości w zaklęciach dystansowych. Rzuca więc k12. 4 - brak sukcesu. Drugi rzut - 7, wciąż brak sukcesu. Trzeci rzut - 11! Sukces, więc przechodzimy do obrażeń. I tu nie pamiętam, czy jest jeden rzut na wszystkich czy osobne na każdy cel (chyba osobne), i ponieważ zużyliśmy tylkoo 3 z 4 kości na rzucenie czaru, to jest jeden przerzut obrażeń. Przy zastosowaniu przerzutu wybierasz lepszy z wyników.
Powiedzmy że wasze postacie są trochę doświadczone, więc macie dodatkowe 3 perki do wyboru z listy zdolności różnych na starcie.
W środę będę miał podręcznik, to wtedy zajmiemy się ekwipunkami i dokładnymtłumaczeniem zasad - nie pamiętam wszystkich niuansów, wolałbym nie wprowadzać w błąd.
Z takich najprostszych rzeczy: magowie nie kokszą. Rzucanie zaklęcia trwa dwie tury. W turze walki najpierw rozliczane są strzały z łuku, potem walka wręcz, na końcu czary. Wyjątkiem jest, jeżeli mag znajduje się pod wpływem zaklęcia "szybkość".
Czary buffujące domyślnie trwają 3 tury. Jak czar się nie uda, dzieją się brzydkie rzeczy. Czary robią ogólnie niewiele obrażeń, ale można je dopalać czarami modyfikującymi. Typu "rzucam błyskawicę z dwa razy więcej i trzy razy mocniej". I nagle błyskawica zamiast kosztować 2 many, walić w jeden cel i robić k4 obrażeń bije w 3 cele, zadaje k10 obrażeń i zżera 9 many. A trudność jej rzucenia to 9.
Wszystkie rzuty bazowane są na kości cechy. Biegłość postaci w danych rzeczach zawiera się w liczbie kostek i wysokości cechy. Przykład: czarowanie. Mag chce rzucić daną błyskawicę 2x więcej i 3x mocniej. Ma k12 woli (stat od rzucania zaklęć) i 3 kropki w biegłości w zaklęciach dystansowych. Rzuca więc k12. 4 - brak sukcesu. Drugi rzut - 7, wciąż brak sukcesu. Trzeci rzut - 11! Sukces, więc przechodzimy do obrażeń. I tu nie pamiętam, czy jest jeden rzut na wszystkich czy osobne na każdy cel (chyba osobne), i ponieważ zużyliśmy tylkoo 3 z 4 kości na rzucenie czaru, to jest jeden przerzut obrażeń. Przy zastosowaniu przerzutu wybierasz lepszy z wyników.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Organizacyjny
Yeah: Zdolność Różna: Specjalna: "PRZEMIANA W JASZCZURO-OWADA_PSIONICZNEGO_WOJOWNIKA"
Zgodził się. Wszyscy widzieli
Zgodził się. Wszyscy widzieli
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Re: Organizacyjny
Zdolności różne: Specjalne wymagają akceptacji MGa w każdym przypadku. Nie można ich mieć od początku. xDDDDDDDDDDDDdddddd
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Organizacyjny
Biorąc pod uwagę, że się zgodziłeś....
Idę wypełniać kartę.
Idę wypełniać kartę.
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
- Nevrast
- Posty: 809
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:42
- Tytuł: Kuchcik borysadowy
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 2 times
Re: Organizacyjny
Ja mam podobny "problem" jak Glau. Chcę aby moja postać zamieniała się w wielkiego niebieskiego kosmicznego chomika
Najpierw uśmiechy, potem kłamstwa. Dopiero potem kule.
Me ollaan samaa tuhkaa,
samaa kevyttä ilmaa,
Joten rauha nyt,
tää maailma on vihaan kyllästynyt
Me ollaan samaa tuhkaa,
samaa kevyttä ilmaa,
Joten rauha nyt,
tää maailma on vihaan kyllästynyt
- Glau
- Posty: 763
- Rejestracja: 2013-05-10, 18:38
Re: Organizacyjny
Em, to co, robimy coś?
Rzucisz miejscem gdzie można znaleźć podręcznik do tego?
Rzucisz miejscem gdzie można znaleźć podręcznik do tego?
Bo ryba, to brzmi dumnie
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Bo rybą, cuchnie los
Wrócimy tu podwójnie
Na obiad i na stos
Re: Organizacyjny
No właśnie cienszko. Ja mam papierowy, od kumpla pożyczyłem. A w internetach nie udało mi się znaleźć.
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
- Nevrast
- Posty: 809
- Rejestracja: 2013-02-16, 17:42
- Tytuł: Kuchcik borysadowy
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 2 times
Re: Organizacyjny
Może zrób ksero i wrzuć na neta
Najpierw uśmiechy, potem kłamstwa. Dopiero potem kule.
Me ollaan samaa tuhkaa,
samaa kevyttä ilmaa,
Joten rauha nyt,
tää maailma on vihaan kyllästynyt
Me ollaan samaa tuhkaa,
samaa kevyttä ilmaa,
Joten rauha nyt,
tää maailma on vihaan kyllästynyt
- Mark Subintabulat
- Wielki Szambelan
- Posty: 1746
- Rejestracja: 2013-05-10, 16:12
- Tytuł: A. Duda Borysady
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Organizacyjny
zrób ksero
Borys, dobry ziomek
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Pedicabo ego vos et irrumabo
"Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja."- Liwiusz
Hard Corps Theme
Re: Organizacyjny
How can I feel abandoned even when the world surrounds me?
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.
How can I bite the hand that feeds the strangers all around me?
How can I know so many never really knowing anyone?
If I seem superhuman I have been misunderstood.