Proporzec Khazadów.jpeg
Tura 15:
Flaga: W załączniku
Herb: W załączniku
Kolonizacja: Prowincje zaznaczone na jasnobłękitny
Zwiadowcy: Zwiad w miejscach zaznaczonych pomarańczowymi kółkami i elipsami. Mają dokonać obserwacji i rozpoznania terenu.
W miejscach linii prostych zwiadowcy strzegą granic, po za aktualnym terenem państwa lub w świeżo kolonizowanych prowincjach. Mają zatrzymać potencjalnych kolonizatorów i poinformować iż ziemie te mimo, że nie zamieszkałe są pod ochroną mojego państwa i próba zagarnięcia tych ziem, spotka się z moją reakcję. Mają zaproponować, aby wrócili do rozmów, które tym razem szybko się zakończą podjętymi decyzjami.
Działania:
Na początek nowego roku, Król Sigrun zwołuje ucztę, w czasie której dojdzie do kilku ważnych debat z przywódcami klanów, jak i ostatecznym ustaleniem nazewnictwa prowincji oraz ich miast, tak aby administracja mogła działać sprawniej. Jako, że chcę, aby zebrali się na niej wszystkie ważniejsze persony trochę zajmie ich zjazd. Przed ucztą zostanie ogłoszone wielkie polowanie, bo co to za uczta, beż dużej ilości mięsa i piwa, nie mówiąc już o
(kobietach) miodach pitnych z dzikiego miodu.
W czasie uczty zostanie wybranych 50 tanów, z których zostanie utworzona gwardia królewska. Z racji tego nie zabraknie areny walk, na której ochotnicy będą mogli wykazać swój kunszt i siłę.
Następnie Król osobiście będzie doglądał budowy traktów, hodowli kóz i postępów w sztuce kowali run. Zbliża się czas, gdy będą oni potrzebni, dlatego też trzeba osobiście się temu przyjrzeć. Najważniejsza jest ilość zmagazynowanych kryształów i stopień wiedzy kowali run w swojej dziedzinie. Przed nimi pewnie wiele do odkrycia i nauczenia, ale trzeba się orientować w tym jak wiele umieją i co mogą zrobić.
Przed wyruszenie na północ, będzie czas na przyjmowanie petentów do Króla, rozstrzyganie sądów i inne obowiązki, które nie były pilne i nagromadziły się podczas nieobecności Króla jak i władcy stolicy.
Następnie władca uda się na północ w celu spotkania z synem Ahumma III Gdadona. Zabierze ze sobą gwardię i kompanię strzelców.
W tym czasie, rozpoczęta zostanie budowa nowego fortu (zaznaczony, szarą obwódką), który obsadzi kompania milicji, która znajduje się w tamtejszym regionie. Zostanie tam także wysłanych kilku obiecujących oficerów z akademii (KAD), których zadaniem będzie organizacja budowy samego fortu jak i i jego obrony, a także znalezienie oraz wyszkolenie stałego garnizonu dla tego fortu, złożoną z okolicznych mieszkańców. Będzie to swojego rodzaju szkolenie praktyczne jak i test. Fort powinien składać się z zewnętrznej palisady, wewnętrznego muru i kasztel w środku. Ponadto mile widziana inicjatywa własna oficerów.
Osobno też trzeba zająć się kwestia wywiadu i kontrwywiadu. Dotychczas była to słabo rozwijana dziedzina, jednak czasy się zmieniają, a potrzeba bronić Królestwa nie przed zbrojnymi drużynami, ale i skrytobójcami i szpiegami. Dlatego też, Król poleci swoim zaufanym ludziom, stworzenie struktur podległych samemu Królowi, które będą zajmować się zbieraniem informacji o sąsiednich krainach jak i własnym kraju, ruchach wojsk i nagłej podaży na różnego rodzaju surowce, a także gromadzeniem i weryfikacje różnych plotek i pogłosek. Dodatkowo podczas swej pracy będą szukać i obserwować osób, które intensywnie poszukują tej samej wiedzy, tylko o Królestwie krasnoludów. Najprościej mówiąc organizacja, która będzie wykorzystywać siatki informatorów w różnych miejscach, zarówno stałych jak i jednorazowych(np. podczas rozmowy w karczmie) w celu zdobywania wszelakich przydatnych informacji.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.